ساعدنیوز
ساعدنیوز

پت شاپ آنلاین کت مت، دوستی و همراهی برای حیوان خانگی شما

  یکشنبه، 06 مهر 1399 ID  کد خبر 103901
پت شاپ آنلاین کت مت، دوستی و همراهی برای حیوان خانگی شما
ساعدنیوز: اما حیوانات اهلی که از لحاظ روانشناسی نزدیکی بیشتری با روحیات انسان داشته، بی دردسر بوده و دوست‌های خوبی برای ما آدم‌ها هستند. تنها کافیست بخواهید یکی از آنها را داشته و قبل از انتخاب نهایی از طریق سایت‌های مختلف مانند پت شاپ آنلاین کت مت خوب تحقیق کنید. در این مطلب قرار است با اصول نگه داری از حیوانات خانگی آشنا شوید.

از بودن یک تمساح یا شیر در خانه لذت می برید؟

قطعا جوابتان نه است. تصور کنید در رختخواب خود خوابیده درحالیکه یک تمساح گرسنه در خانه شما جا خوش کرده، راستش را بخواهید تصورش نیز وحشتناک است.

اما حیوانات اهلی که از لحاظ روانشناسی نزدیکی بیشتری با روحیات انسان داشته، بی دردسر بوده و دوست های خوبی برای ما آدم ها هستند. تنها کافیست بخواهید یکی از آنها را داشته و قبل از انتخاب نهایی از طریق سایت های مختلف مانند پت شاپ آنلاین کت مت خوب تحقیق کنید. در این مطلب قرار است با اصول نگه داری از حیوانات خانگی آشنا شده و ببینیم کت مت چه خدماتی در این زمینه به ما ارائه می دهد.

خدماتی مانند غذای سگ و گربه یا ابزارهای جانبی مورد نیاز برای نگهداری آنها نمونه هایی از این خدمات هستند. پس تا پایان با ما باشید که ببینیم چطور باید با حیوان خانگی خود رفتار کنیم.

حیوان خانگی و مزایای داشتن آنها

در روزهای گذشته حیوانات تنها برای کشاورزی و رفع غذا مورد استفاده قرار می گرفتند اما این روزها اوضاع فرق کرده و بسیاری از مردم حیوانات مختلف را در خانه های خود نگه داری می کنند. بازی کردن و سرگرمی یکی از بهترین دلایل میل آدم ها به حیوانات است.

خیلی ها می پرسند آیا واقعا می توان جای خالی هم نوع را با یک حیوان اهلی پر کرد؟ آنهم حیوانی که حرف نمی زند و گاهی حتی خراب کاری می کند! خوب این بستگی به خود شما دارد که چقدر به آدم ها وابسته هستید.

بسیاری از روانشناسان عقیده دارند حیوانات خانگی به باهوش تر کردن فرزندانمان کمک زیادی می کنند، هرچند مخالفان زیادی هم داشته و بسیاری حتی تصور وجود غذای گربه یا سگ در خانه را نمی توانند از ذهن بگذرانند. به هر صورت نمی توان منکر این قضیه شد؛ اما فارغ از دلایل زیادی که داشتن حیوانات را در خانه منع می کنند، داشتن آن فواید زیادی دارد که در این زمینه می توان به موارد زیر اشار کرد:

کاهش حس تنهایی

چقدر تنها هستید؟ نگران نباشید این روزها تکنولوژی و کم جمعیت شدن خانواده ها آدم های زیادی را تنها کرده و شما از این منظر تنها نیستید. این عامل موجب گرایش بیشتر آدم ها به داشتن حیوان خانگی شده که اتفاقا در کم کردن حس تنهایی بسیار موثر است. کافیست یکی از این حیوانات را داشته باشید تا خدمات مربوط به آنها را از یک پت شاپ اینترنتی مانند کت مت سفارش داده و با پرداخت اینترنتی هزینه ها این خدمات را در کم تر از ۴ ساعت جلوی درب خانه خود تحویل گرفته و در صورت عدم رضایت آن ها را پس بفرستید.

کمک به اعتماد به نفس و مسئولیت پذیری

کودک شما با نگه داری از حیوانش یاد می گیرد که مسئولیت پذیر بوده و کارهای خود را خود انجام دهد. مسئولیت پذیر بودن به افزایش اعتماد به نفس کودک نیز کمک خواهد کرد. وقتی فرزند خود را موظف کنیم که غذای سگ یا گربه خود را سر وقت داده و حواسش را به مراقبت از او دهد در بلند مدت می آموزد که چطور با داشته های خود برخورد کند.

کمک به بهبود اختلالات روانی

همینکه وقتی را با یک سگ، گربه، خرگوش و… می گذارنید به شاد کردن روحیه شما کمک کرده و برای ساعتی نیز شده مشکلات روحی و روانی خود را فراموش می کنید. داشتن حیوان خانگی حتی برای کودکان اوتیسم پیشنهاد شده، چراکه به بهبود تعاملات آنها نیز کمک خواهد کرد. کافیست یکی از آنها را خریده و لوازم جانبی مثل غذای سگ ، قلاده و … آن را از یک پت شاپ آنلاین سفارش داده و این خدمات را در زمانی کوتاه تحویل بگیرید. پت شاپ شیراز با نام کت مت یکی از این فروشگاه ها بوده و به صورت ۲۴ ساعته قادر به پاسخگویی به سوالات و نیازهای شما است.

کاهش فشار خون و افزایش سلامت قلب

برخی مطالعات ثابت کرده اند که داشتن حیوان خانگی مانند سگ و گربه بر سلامت جسمی و فیزیکی افراد از جمله سلامت قلب اثرات مثبت زیادی دارد. تحقیقات نیز نشان داده افرادی که دچار مشکلات قلبی بوده و حیوان خانگی دارند کم تر به پزشک مراجعه کرده و حتی روز به روز بیشتر به بهبودی نزدیک می شوند.

افزایش عشق و محبت در بین اعضای خانواده

داشتن حیوان خانگی و محبت کردن به او سلامت روانی را در کودک شکل می دهد که به تبع آن نحوه عشق ورزیدن را یاد خواهند گرفت که موجب تقویت مهر و محبت در میان اعضای خانواده نیز خواهد شد.

با مرکز خدماتی کت مت آشنا شویم

در میان تعدد مراکز خدمات دهی در زمینه حیوان خانگی پت شاپ اینترنتی کت مت که در شهر شیراز واقع شده یکی از بهترین پت شاپ های اینترنتی بوده و به عرضه خدمات در این زمینه فعال است.

این پت شاپ شیراز به عرضه خدمات در شیراز و سایر نقاط کشور زمینه حیوانات اهلی متفاوتی می پردازد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

محصولات مربوط به سگ: عرضه غذای سگ، تشویقی، جویدنی، لوازم جانبی مانند ظرف، قلاده، پوشاک سگ و اسباب بازی ها

محصولات مربوط به گربه: انواع غذای گربه، تشویقی، جویدنی، پوشاک گربه، جای خواب و…

محصولات مربوط به جوندگان: غذای جوندگان، تشویقی، جویدنی، ظروف و اسباب بازی ها، قلاده و…

محصولات مربوط به پرندگان: انواع غذای پرنده، مکمل و ویتامین ها، لوازم جانبی، قفس و محصولات تکمیلی

محصولات مربوط به خزندگان: انواع غذای خزندگان، تشویقی، لوازم جانبی و اسباب بازی ها، مکمل و داروها، وسایل حمل و …

محصولات مربوط به آبزیان: شامل غذای آبزیان، لوازم جانبی، آکواریوم ها و لوازم مورد نیاز برای آکواریوم و نگه داری آبزیان در منزل، وسایل جابه جایی و…

محصولات اسب و حیوانات بزرگ اندام: انواع مکمل های اسب و دام های بزرگ، شامپو، پرس، کلاه، عرق گیر، لوازم جانبی و…

پس اگر هر کدام از حیوانات ذکر شده را دارید خیالتان راحت.

در هر کجای ایران هستید تنها کافیست با یک تماس در کم ترین زمان خدمات مورد نیاز خود را از این پت شاپ شیرازی با عنوان کت مت دریافت کنید. هدف این پت شاپ آنلاین ارسال سریع با کیفیت ترین محصولات مرتبط به حیوانات خانگی به نقاط مختلف کشور بوده تا در زمانتان نیز صرفه جویی کرده و هزینه های زیادی نیز برای این خدمات متقبل نشوید.

از دیگر خدمات این پت شاپ آنلاین فروش انواع جای خواب برای حیوانات خانگی شماست که شامل جای خواب دوکاره، جای خواب دوکاره ضد آب، جای خواب سایز بزرگ و کوچک و… هستند.

از مزایای پت شاپ کت مت وجود امکان استرداد هزینه های خدمات بوده البته در صورتیکه از خدمات این مرکز ناراضی باشید. از طرفی کلیه محصولات این مرکز دارای ضمانت نامه بوده و در صورت منطبق نبودن محصول با چیزی که سفارش داده اید به راحتی می توان آن را پس فرستاد یا تعویض کرد.

کلام آخر

نگه داری از حیوانات خانگی راحت نبوده و دردسرهای زیادی دارد؛ اما این دلیلی بر چشم پوشیدن از داشتن یکی از آنها نبوده و اگر دوست دارید یک حیوان خانگی جذاب در منزل خود داشته باشید کافیست آن را خریداری کرده و خدمات متفاوت آن را مانند غذای سگ و گربه یا لوازم جانبی مورد نیاز حیوان را از یک پت شاپ آنلاین به صورت اینترنتی سفارش دهید.

یکی از این مراکز پت شاپ کت مت واقع در شیراز بوده که با بهترین کیفیت و در سریع ترین زمان خدمات مورد نظر را ارائه می دهد. بدین منظور پیشنهاد می کنیم حتما سری به سایت این پت شاپ زده و از خدمات آن بهره ببرید.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (177 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (88 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (84 نظر) ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (84 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (42 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس (42 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (41 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (36 نظر) ایده خنده دار یک ایرانی برای احداث برج آزادی روی پشت بوم خونه اش حماسه آفرید/یه پا جاذبه گردشگریه واسه خودش😂+عکس (33 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (32 نظر) خلاقیت خنده دار دانش آموز تنبل در پاسخ به سوال ریاضی حماسه ساز شد+عکس/حیف انیشتین این نخبه رو ندید مرد (32 نظر) نگاهی به کیک تولد 1 سالگی و 4طبقه آروکو پسر سپهر حیدری و آرام خانوم/ کیک نیست کاخه برا خودش+ عکس (32 نظر) رونمایی از مادربزرگ زیبای هانده ارچل بازیگر سریال مست عشق؛ وقتی خوشگلی رو از مامان بزرگت به ارث میبری/ خدا شانس بده والا😅 (31 نظر) خلاقیت منحصربفرد کباب پزِ تبریزی برای کِشاندنِ مشتری به مغازه حماسه ساز شد+عکس/هیتلر هم مغز اینو نداشت!🤣 (28 نظر) امیر جعفری، همسر همای پایتخت: همه دارو ندارم از خونه گرفته تا ماشین به اسم ریماست... (27 نظر)
دیگران می‌خوانند   
شباهت بی حد و اندازه احسان علیخانی، مجری محبوب ایرانی به مادرش+عکس رونمایی از یک عکس نایاب و تاریخی از خلاقیت مردم دوران قاجار برای حمل جنازه/ بیچاره مُرده تا دفن بشه چی به سرش میومد!+عکس عکس تاریخی از یک دبیرستان پسرانه در تهران 90 سال پیش/ چه قوانین جالبی برای امتحان گرفتن داشتند! کولاک ژست های جذاب و جدید علیرضا بیرانوند، ستاره تیم ملی در صنعت مدلینگ/ چه استایل تابستونی خفنی+ویدیو (ویدئو)سکانس فراموش نشدنی از پشت صحنه در حاشیه/ترکیب جواد رضویان و مهران مدیری یعنی بمب خنده نگاهی به تابلوفرش وَاِن یَکاد المیرا شریفی مقدم در خانه اش/ هم اصالت هم دیانت +عکس خلاقیت خنده دار یک مادر در تبدیل نوزادش به تِی برای تمیز کردن خانه حماسه آفرین شد+ویدئو/هیتلر هم مغز تو رو نداشت! رونمایی از مادر واقعی ریما رامین فر، همای پایتخت +عکس/چه مامان زیبایی😍 خانه شیک و امروزی بهاره افشاری، بیتای سریال فاصله ها به سبک اروپایی/ دکوراسیون لوکس و باسلیقه خانم بازیگر+عکس نگاهی به لباس عروس و دسته گل با کلاس سوگل طهماسبی بازیگر سریال فاصله ها/ باز هم عکس عروس خانوم بدون حضور آقای داماد+عکس خلافیت منحصربفرد مادر باحوصله ایرانی برای خوراندن تخم مرغ به فرزند بد غذایش/ مادر نمونه سال+ عکس ویدئوی جذاب از همراهی جواد عزتی و الناز حبیبی در اکران تمساح خونی! شوکه کننده ترین سکانس برنامه "صداتو"/ افشاگری عجیب جوان خوش چهره و خوش صدای برنامه صداتو درباره ترانه معروف "تنهاترین عاشق" (ویدئو) شادترین لحظه برنامه "صداتو" با آهنگ محلی جنوبی / داور معروف دیگه نتونست جلو خودشو بگیره اومد وسط عکسی جنجالی از دوران جوانی مریم امیر جلالی / ماشالا خانوم بازیگر مثل قالی کرمان می مونه! (عکس) استوری جدید یوسف تیموری با پدرش/ شباهت عجیب وی به پدرش جلب توجه کرد!/چه میز غذای شیک و رنگارنگی! زهره فکور صبور، ستایش دلنوازان: مرگ آرومو خیلی دوس دارم و بدم میاد تو بستر مریضی بمیرم! +ویدئو خلاقیت بامزه و خنده دار یک پسربچه برای رای آوردن در انتخابات شورای مدرسه/ با این وعده شیرین حتما رای میاری😂+عکس (فیلم) لحظه وحشتناک ظاهر شدن یک فروچاله بزرگ در استرالیا! / خوب شد آدم اون دور و بر نبود (فیلم) تیدا سگ زنده یاب "سگی که قبل تر در حادثه متروپل کمک بسیاری کرده بود" برای یافتن کودک 4ساله مفقود شده در علفزارها! (عکس) جشن دندونی ساده و صمیمی سام نوه اکبر عبدی در خانه شان/ماشالا چه خونه لاکچری دارن، دیوارکوبهای نقره شون فقط! رونمایی از استایل شیک دامادی علی دایی در تالار/ مهریه عجیب همسر اردبیلی ابرستاره فوتبال ایران چیست؟+عکس استایل شیک و امروزی هادی کاظمی در جشن تولد همسرش سمانه پاکدل/ ایشالا به پای هم پیر بشین+عکس (ویدئو) سکانس فوق خنده دار برنامه "شب آهنگی"/ بازم حامد آهنگی یک استعداد گوگولی و خوش انرژی دیگه رو کشف کرد، خدا حفظشون کنه (ویدئو) عجیب ترین و خاص ترین بستنی ایران/ خلاقیت بستنی فروش تهرانی مثل بمب صدا کرد (ویدئو) لحظه مواجه شدن یک معلم با هدیه غافلگیرکننده ای که مدرسه برایش تدارک دیده/ شما هم همچین هدیه ای میگرفتین اینقدر ذوق میکردین؟ ویدیویی از وحشتناکترین حادثه ای که ممکن است برای کودک شماهم بیفتد!/ برای هر مادر دارای کودک 1 تا 3 سال دیدن این ویدیو اجباری است! نحوه ساخت سرم پوست خانگی ضد چروک برای انواع پوست (چرب، خشک، مختلط و...) همسر سابق مهدی قائدی، ستاره معصومی، در کنار خواهرش که انگار دوقلوهای همسانند/ اینقدر شباهت طبیعیه واقعا؟ (تصاویر) پنت هاوس فوق لوکس کریم باقری/ نگاهی به خونه و زندگی پر زرق و برق فوتبالیست محبوب کشورمان (عکس) نگاهی به خونه زندگی شیک و مجلل علی دایی/ فقط تراس دلباز خونه شون! (عکس) نگاهی به خونه و زندگی شیک و طلایی مادر مهدی قائدی، فوتبالیست خوب کشورمان/ چه مادر خوش خنده ای داره، برادرش هم که کپی خودشه زیبایی خاص نجم الدین شریعتی، مجری برنامه سمت خدا در 7 سالگی/ مگه داریم این همه تغییر؟+عکس نگاهی به حیاط سرسبز و بزرگ ستاره سادات قطبی با گلدان های زیاد/ آدم اینجا باشه که پیر نمیشه +عکس صندلی 125 میلیون تومانی محمدرضا گلزار در آمریکا+ عکس حضور چهره های فوتبالی در منزل امیر قلعه نویی برای تسلیت به سرمربی بابت فوت مادرش و گریه های بی امان سکاندار تیم ملی+عکس/ فرهاد مجیدی، فتح الله زاده و... فال روزانه امروز شنبه 15 اردیبهشت ماه 1403 عکسی از اولین روز مادر شدن همسر جوان حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله ها/ چه بچه ناز و دلبری داره ماشاءالله فال انبیاء روزانه شنبه 15 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز شنبه 15 اردیبهشت 1403
تیتر امروز   
فال روزانه امروز شنبه 15 اردیبهشت ماه 1403 فال انبیاء روزانه شنبه 15 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز شنبه 15 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز شنبه 15 اردیبهشت 1403 فال ابجد روزانه شنبه 15 اردیبهشت 1403 فال حافظ با تفسیر شنبه 15 اردیبهشت 1403 + فیلم خودروهای برقی، تهدیدی برای سلامتی و امنیت سرنشینان دیگر خودروها چالش برای کسایی که ادعای تیزبینی دارند! / مورچه رو پیدا کن در این معمای تصویری 5 تفاوت را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید (تصاویر) لیختن اشتاین، کشوری که می‌توانید آن را اجاره کنید! (ویدئو) دانشجویان مونیخ با سرسره به کلاس درس می‌روند! (تصاویر) میو میو تا مدرک دکترا! گربه‌ای که دانشجوی دانشگاه آمریکا شد (ویدئو) کارهایی که دانشجوها زمان امتحانات عهد میبندن انجام ندن اما انجام میدن 😂 (تصویر) فرشته‌ای در لباس معلم! / فداکاری معلمی که دانش‌آموز سرطانی‌اش را در بیمارستان درس می‌دهد (ویدئو) یادی از عمو زنجیرباف، معلم نمونه بچه‌های دهه شصت، سیدحسن نیرزاده نوری
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...