پیام تسلیت «محمدرضا زنوزی» در پی شهادت جمعی از خدمت‌‌گزاران ملّت در سانحه سقوط بالگرد/ایران و جامعه جهانی اسلام سرمایه‌های ارزشمندی را از دست داد

  سه شنبه، 01 خرداد 1403 ID  کد خبر 389539
پیام تسلیت «محمدرضا زنوزی» در پی شهادت جمعی از خدمت‌‌گزاران ملّت در سانحه سقوط بالگرد/ایران و جامعه جهانی اسلام سرمایه‌های ارزشمندی را از دست داد
ساعدنیوز: محمدرضا زنوزی مطلق، رئیس هیأت مدیره گروه توسعه سرمایه‌گذاری دریک طی پیامی شهادت رئیس جمهور، نماینده ولی فقیه در استان، وزیر امور خارجه و استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان در سانحه سقوط بالگرد را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به مقل از کانال رسمی باشگاه تراکتورسازی، متن پیام بدین شرح است:

«سَلَامٌ عَلَى إِبْرَاهِیمَ کَذَلِکَ نَجْزِی الْمُحْسِنِینَ إِنَّهُ مِنْ عِبَادِنَا الْمُؤْمِنِینَ»

«درود بر ابراهیم، نیکوکاران را چنین پاداش مى‏‌دهیم، در حقیقت او از بندگان با ایمان ما بود»
سوره الصافات- آیه 109

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

بیان تأسف آنچه روی داد و ملّت عزیز ایران را از نعمت خدمت جمعی از خدمت‌گزاران ملّت و کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی محروم ساخت، با هیچ قلمی قابل وصف نیست. سانحه سقوط بالگرد و شهادت ریاست محترم جمهوری، نماینده معزز و محبوب ولی فقیه در استان، وزیر گرانقدر امور خارجه و همچنین استاندار تلاشگر و همراهان ایشان، واقعه‌ای جانگداز است که غمی بزرگ را در دل‌های عموم مردم کشورمان جاری کرد.

شهادت در راه خدمت، سعادتی است که پروردگار متعال بر بندگان صالح ارزانی می‌دارد. سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور انقلابی و جهادی رهرو راهی بود که شهیدان رجایی و باهنر پیشگامان آن بودند و با شهادت در مسیر خدمت به ملّت نام خود را برای همیشه در تاریخ ماندگار کردند.

آیت الله دکتر سید محمدعلی آل هاشم، یار گرانقدر دیگری است که در این سفر ابدی به ملکوت اعلی پیوست و ملّت آذربایجان و تبریز را داغدار غمی بزرگ کرد. ایشان با روحیه‌ای مومنانه، عالمی ممتاز و دلسوز مردم با رسیدن به آرزوی دیرین خود که همانا شهادت بود، به بیان و فرموده ایشان، نام خود را در کنار آیت الله شهید قاضی طباطبایی و آیت الله شهید مدنی به عنوان سومین امام جمعه شهید برای همیشه در یاد و خاطر مردم قدر شناس آذربایجان ثبت نمود. ایران و جامعه جهانی اسلام سرمایه‌ای پرارزش و آذربایجان، محبوب‌ترین چهره خود را در راه خدمت به مردم و کشور عزیزمان از دست داد.

جناب حسین امیر عبدالهیان نیز در کسوت وزیر امور خارجه، سال‌ها تلاشی بی‌دریغ در راستای اعتلای نام میهن عزیزمان انجام داد و شهادت و فقدان ایشان، قابل جبران نیست.

جناب آقای دکتر مالک رحمتی، استاندار گرانقدر آذربایجان شرقی نیز از شخصیتی برجسته و مومن و از چهره‌های محبوب و انقلابی بودند که در همین مدت زمان اندک خدمات ارزنده و شایانی برای آذربایجان شرقی ارایه کردند.

اینجانب شهادت تمامی خدمتگزاران کشور عزیزمان در این سانحه را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، ملّت بزرگ ایران و خانواده‌ها و بازماندگان این عزیزان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای این بزرگان آسمانی، غفران الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم.

محمدرضا زنوزی مطلق

خدمت‌گزار ملّت ایران


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
مراسم تشییع پدر علی دایی، با حضور چهره های سرشناس و فوتبالی +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (55 نظر) نگاهی به دکوراسیون شیک و اروپایی مراسم سومین سالگرد ازدواج سوگل طهماسبی با رونمایی از تم آبی رنگِ خاصِ جشن+عکس/ مثل همیشه متین و باوقار (36 نظر) (فیلم) شهید امیرعبداللهیان: به ظریف خداقوت می‌گویم، از او آموختم / نیمه شب از او پیامک و ایمیل دریافت می‌کردیم (26 نظر) (عکس) ماشین های شیک و باکلاس سهیلا منصوریان، بانوی قهرمان ووشو و دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی 2024👌 (22 نظر) بازیگر زنِ جوانِ سینما: من نماز خوندن رو از شهاب حسینی یاد گرفتم+ویدیو (20 نظر) ناگفته های رهبر معظم انقلاب از کودکی و پدر و مادرشان/ از شعر و قرآن خوانی تا خاطره روز اول مدرسه و والیبال بازی کردن در کوچه (20 نظر) سفره غذای پر خرج و رنگین و دورهمی صمیمی بازیگران در یک مهمانی چرب و چیلی به سبک مایه دارهای عربستان+عکس (20 نظر) آشپزی سرصبحی مینا مختاری همسر کدبانو و شیک بهرام رادان/ ماشاءالله با یه بچه کوچیک غذاهای جورباجور هم میپزه+عکس (19 نظر) دورهمی خانوادگی علی دایی در خانه ابدی پدرش +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (18 نظر) حضور نرگس محمدی در جشن تولد جاریِ قدبلند و آب زیرِ کاهَش+عکس/ لوکیشن مراسمش حرف نداره😍 (17 نظر) کیک تولد باکلاس و 2 بعدی احسان علیخانی برای تولد 37 سالگیش/ مبارکا باشه+ عکس (14 نظر) (عکس) آخرین عاشقانه پدرانه حسام محمودی، هادی سریال "گرگ و میش"، برای تولد دختر زیبایش، هانا/ آدم دلش آتیش میگیره واقعا (14 نظر) باقالی قاتوق پختن به سبک مینا مختاری، همسر باسلیقه و کدبانوی بهرام رادان+ویدیو/ با یه بچه کوچیک همچین غذایی رو پختن احسنت داره (13 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز اوستا بنا برای حفظ پرندگان از گرما و سرما/ اشک تو چشم آدم جمع میشه+ویدئو (13 نظر) نگاهی به عکس حاج آقا و حاج خانوم های سینمای ایران/ از نیوشا ضیغمی تا رضا گلزار و امیر جعفری در مکه مکرمه (12 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز