پیشنهادهای جذاب برای داشتن استایل پاییزی شیک برای خانم های با حجاب/ میشه هم باحجاب بود هم باکلاس+عکس

  یکشنبه، 25 شهریور 1403   زمان مطالعه 3 دقیقه
پیشنهادهای جذاب برای داشتن استایل پاییزی شیک برای خانم های با حجاب/ میشه هم باحجاب بود هم باکلاس+عکس
در حال حاضر، تیپ حجاب از طرفداران خاصی برخوردار می باشد. اگر شما علاقه مند حجاب و تیپ با حجاب هستید مطمئنا می دانید که حجاب هیچ منعی برای خوشتیپ تر شدن شما ندارد. همه ی افراد در هر نوع استایلی می توانند بهترین و خوشتیپ ترین باشند حتی در استایل خیابانی پاییزی. در ادامه با نحوه ست کردن لباس همراه ما باشید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، بسیاری از خانم های باحجاب در انتخاب استایل روزمره خود با مشکل مواجه هستند. حجاب بخش مهمی از پوشش یک خانم مسلمان است که هیچ منافاتی با شیک پوشی ندارد. ما در این مطلب قصد داریم چند استایل باحجاب پیشنهادی برای بانوان محجبه کشور ارائه دهیم.

استایل با حجاب

پیشنهاد های شیک برای داشتن استایل با حجاب برای پاییز

چه کسی هنوز در مورد یافتن لباس مناسب برای پاییز سردرگم است؟ حجابی قطعا یکی از آنهاست. زیرا ما به لایه هایی برای گرم کردن بدن خود در هنگام سردتر شدن هوا و مقابله با نسیم ملایم نیاز داریم. برای این فصل حداقل به 3 لباس دیگر نیاز داریم.

  • کت بلیزری اورسایز: بلیزر سایز بزرگ در حال حاضر مورد تحسین دوستداران مد قرار گرفته است و برای فصول سردتر مناسب است. آن را با لباس خنثی خود ست کنید و آماده هستید که جذاب تر به نظر برسید!

استایل با کت بلیزری

  • لایه با کت ترنچ: ابتدایی ترین و قطعی ترین کاری که هر حجابی برای ظاهر پاییزی انجام می دهد. ترنشوات مورد علاقه خود را از کمد بیرون بیاورید و آن را با بهترین لباس خود بپوشید، این بهترین چیز در هر موقعیتی است.

استایل با کت ترنچ

  • پیراهن و دامن بلند: شاید همه دوست نداشته باشند دامنی با مانتو اورسایز مانند این بپوشند. اما هیچ ایرادی ندارد که آنها را برای پاییز امسال برای ظاهر روزانه بپوشید. خنثی یا نرم و مناسب روسری خود را انتخاب کنید.

استایل با پیراهن و دامن بلند

  • استایل با شلوار جین: پوشیدن لایه لایه با شلوار جین ابتدایی ترین و جاودانه ترین کار است. از آنجایی که این کار را نه تنها برای لباس های پاییزی می توان انجام داد، زمستان یا حتی بهار نیز مناسب است.

استایل شیک

  • لایه با جلیقه: جلیقه از سال های گذشته یک روند بوده است. اگر هرگز آن را امتحان نکرده اید، امسال امتحان کردن اشکالی ندارد. زیرا جلیقه بیرونی برای طبقات در فصول سردتر بسیار مناسب است.

استایل با پافر

  • لباس بافت: لباس های بافت از کاربردی ترین پوشاک در فصل سرد سال پاییز و زمستان هستند خانم های با حجاب نیز با ست کردن تونیک های بافت یا پلیور های بافتنی به خوبی از این لباس بهره ببرند.

استایل پاییزی

  • استایل با هودی: اگر میخواهید یک استایل تینیجری و اسپرت داشته باشید از هودی های اورسایز یا اندازه بدنتان غافل نشوید. هودی ها را می توانید با دامن ست کنید یا از روی آن کت چرمی یا پالتو بپوشید.

تصویر

اصول داشتن استایل پاییزه تینیجری

معنی لغوی تینیجر یعنی جوان ونوجوان، استایل تینیجری یکی از سبک های پوشاک مورد علاقه دختران جوان و نوجوان است. هر لباسی که یک نوجوان از دنیای مد برای پوشیدن میپسندد و نشان دهنده نشاط و سرزندگی به همراه شیک پوشی است، استایل تینیجری محسوب می شود.

یکی از ترند های سال های اخیر روی هم پوشیدن لباس ها به صورت اصولی است که میتواند برای تینیجرها گزینه مناسبی باشد مثلا میتوانید لباس هایتان را ست کنید. یک تیشرت سفید در زیر یک سویشرت رنگی گزینه مناسبی برای استفاده از استایل چند لایه است.

شلوار جین بهترین گزینه برای کمد یک نوجوان است درست است که شلوار جین سن وسال نمی شناسد وهمه از ان استفاده میکنند اما بازهم برازنده شماست ویکی از واجبات کمد شماست. مخصوصا لی های چاک دار، بگ ها و مام استایل که میتواند استایل شما را شیک تر کند. در دنیای جین ها فقط به شلوار اکتفا نکنید از کت ها وشومیزهای لی نیز استفاده کنید.

استایل خیابانی با حجاب

نکات مهم در سبک پوشش با حجاب

برای داشتن استایل با حجاب شیک و خاص به موارد زیر دقت کنید و بکار ببرید:

  • سعی کنید ست لباس خود را به صورت ساده انتخاب کنید. در عین حال با خرید شال و روسری طرح دار می توانید از سادگی یکدست بکاهید.

  • برای داشتن تیپ با حجاب خاص می توانید از مدل های مختلف بستن شال و روسری کمک بگیرید.

  • مهم ترین آیتم این است که مدل لباس خود را به گونه ای انتخاب کنید که در آن بسیار راحت و آزاد باشید.

  • البته می توانید با استفاده از دامن های بلند و گشاد و بلوزهای گشاد تیپی اسپرت و فوق العاده داشته باشید.

  • استفاده از اکسسوری را فراموش نکنید. با استفاده از بند عینک های مرواریدی، آویزهای شیک کیف و یا سنجاق سینه جلوه خاص و اسپرتی به استایل با حجاب خود بدهید.

  • می توانید از هدبندهای زیبا و یا توربان های جذاب را از یاد نبرید چرا که با این کار استایل دخترانه جذابی با حفظ حجاب رقم می زنید.

استایل با حجاب


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
نگاهی به سینی غذای ساده رهبر انقلاب با 2 استکان چای و قند و پنیر +عکس / آقا چهار زانو روی زمین نشسته اند (440 نظر) عکس ولخرجی‌های فرح پهلوی در یک جشن خاص، بریز و بپاش از جیب مردم ایران/ فرح: اینقدر درگیر جشنیم به چیز دیگری فکر نمی کنیم! (432 نظر) الهام حمیدی: من به‌ شخصه هیچ پشتوانه مالی ندارم و اگر خدایی ناکرده پایم بشکند و دو ماه در خانه باشم، هیچ‌کس در خانه مرا نمی‌زند که آیا پول اجاره خانه‌ات را داری؟ (360 نظر) مهرانه مهین ترابی: دلم می خواست همسرم بهترین باشد ریسک مادر نشدن را پذیرفتم و سرنوشت تنها بودن را برای خودم انتخاب کردم (349 نظر) رهبر معظم انقلاب: درسته که نمی‌گذارند من چای بریزم؛ اما اگر بگویند درست کردن چای به عهده‌ی شماست، می‌رفتم عبایم را کنار می‌گذاشتم و آستینهایم را بالا می‌زدم و چای درست می‌کردم (335 نظر) نگاهی به خانه بدون تجملات محمود احمدی نژاد با فرش ماشینی و مخده های قدیمی و مزین به تصویر امام خمینی و رهبر معظم انقلاب (عکس) (282 نظر) محمدرضا گلزار: تا میتونین دعا کنین تا میتونین نماز بخونید؛ آدم بی‌اعتقاد هیچ چیز در زندگیش نداره+ویدیو (148 نظر) سفره غذای ساده و دورهمی صمیمی رهبر معظم انقلاب با فرماندهان ارشد سپاه+عکس/ آقا هم مثل همه روی زمین غذا می خورد (121 نظر) نگاهی به لباس عروس های زنان شاه پهلوی؛ از لباس عروس 30 کیلویی ثریا اسفندیاری تا پیراهنی مزین به پرهای لک‌لک آفریقایی! / به نام مردم به کام خاندان منحوس پهلوی+عکس (104 نظر) علی دایی: همسرم بهترین مشاورم هست؛ ویلای به شکل توپ در کلاردشت ندارم؛ میلیون‌ها علی دایی هم برای مردم کم است+عکس (100 نظر) نگاهی به ماشین لامبورگینی هوش پران محمد کاشانکی، رقیب تهرانی هادی چوپان که همه آرزوشو دارن/آرنولد تهرانی سوار بر هواپیمای رویاهایش😍 (75 نظر) خوشحالی و ذوق مینا مختاری از آووکادو خوردن پسرش+عکس/ وقتی "جان" آووکادو رو به سیب و گلابی ترجیح میده😋 (73 نظر) فریبا نادری: من بچم رو کانادا به دنیا آوردم در آینده بهش این امکان رو بدم که یک جای بهتری برای تحصیل بدون استرس کنکور و شب زنده داری ها هست+ویدئو (72 نظر) رضا شفیعی جم: مجبور شدم برای پرداخت مهریه همسرم خانه ام را بفروشم/ پول زحمت 20 ساله ام را برای 6 ماه زندگی از دست دادم! (67 نظر) سکانسی از برنامه جوکر که اشکتونو درمیاره/ سوسن پرور: همه میگن من زشتم بدتیپم! ژاله صامتی: هرکی میگه بیجا میکنه تو موجود جذابی هستی+فیلم (61 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
علیرضا حیدری: 40 سالگی ازدواج کردم، همیشه نزدیک ازدواج می‌رفتم و برمی‌گشتم
فال ابجد روزانه دوشنبه 26 شهریور 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 26 شهریور ماه 1403
فال حافظ با تفسیر روز دوشنبه 26 شهریور 1403 + فیلم
فال انبیاء روزانه دوشنبه 26 شهریور 1403
بیوگرافی و زندگی خصوصی صدرالدین حجازی، بازیگر پیشکسوت تازه درگذشته ایرانی و همسرش+تصاویر جذاب و دیدنی
خانه‌داری یک کدبانو؛ 7 ترفند طلایی برای قرمزتر شدن رنگ رُب گوجه‌ فرنگی+جزئیات
مارک بوهان طراح لباس تاج گذاری فرح پهلوی: قصر خیلی بزرگی بود، به اصفهان رفتیم تا برای لباس فرح ایده پیدا کنیم...
حواشی جذاب و خنده دار حامیم؛ خواننده محبوب دهه هشتادی های ایران+ویدیو
دانلود آهنگ جدید «همه شهر» آصف آریا +فیلم/ من عاشق هرکی بشم میره من خستم از این قصه گفتن ها
شرمندگی جوان مدعی تقلب از شنیدن زندگی آقا مجتبی خامنه‌ای، پسر دوم رهبر معظم انقلاب/ آمادگی پدر عروس رهبری برای نشان دادن وضعیت زندگی دخترش
نگاهی به استایل الگانت بازیگران و هنرمندان سریال زخم کاری/ از مدل مانتو الناز ملک و رعنا آزادی ور تا تیپ گنگ جواد عزتی+عکس
یک جن‌گیر در بروجن 33 جن را داخل شیشه گرفتار کرد!
جزئیات جدید از چاقوخوردن برادر سعید عبدولی در درگیری فامیلی
تاج گل بزرگ و شیک محمدباقر قالیباف برای مراسم ختم پدر خداداد عزیزی با ارکیده‌های مشکی و گلهای سیاه و صورتی زیبا
منتخب روز   
وزیر اسبق کشور: رهبر معظم انقلاب یک دوره تندخوانی شرکت کردند و یک کتاب 300 صفحه‌ای را در یک شب می‌خوانند+ویدیو نیکی کریمی از مهمترین اتقاق زندگی اش پرده برداشت ؛ خانم بازیگر : پدرم مرا به این سمت سوق داد تاج گل اعیانی با گل‌های سفید و سیاه محمدباقر قالیباف در مراسم ختم پدر خداداد عزیزی+عکس استاندار بصره راننده شخصی مسعود پزشکیان در سفر به این شهر شد+عکس/ چهره خندان رئیس جمهور سوار بر BMW جمله امروز پزشکیان که گفت «خیلی خراب نکردم که؟» در فرهنگ آذری زبان ها یعنی چه؟ +عکس کیک تولد خاص و شکلاتی شهاب حسینی برای تولد 13 سالگی پسرش با طرح مورد علاقه اش / مبارکا باشه+عکس خاطره خنده دار مهران مدیری : یه آقایی با کیف سامسونِت و کت و شلوار آبی استخری اومد صداشو کلفت کرد مغرورانه گفت آقای مدیری من برای اینکه وارد سینما شم باید چیکار کنم گفتم باید بلیط بخری+ویدئو کیک تولد خاص و شکلاتی همسر هاشمی رفسنجانی برای تولد 82 سالگی یارش با طرح مورد علاقه اش / مبارکا باشه+عکس تصویر رهبر معظم انقلاب در دستان وزیر کودک‌کش+عکس انتشار غزل جدیدی از رهبر معظم انقلاب + فیلم/ دیدن این ویدیو با صدای دلنشین رهبری رو از دست ندید نگاهی به کیک تولد 44سالگی شهاب حسینی با دیزاین خاص در خانه اش/مبارکا باشه +عکس پخش کردن ساندویچ نذری بین مردم با لباس خادمی؛ اقدام پسندیده سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه در روز شهادت امام رضا(ع)+ویدیو