قتل مرد پولدار در پانسیون سگ‌های تزئینی

  یکشنبه، 18 دی 1401 ID  کد خبر 237466
قتل مرد پولدار در پانسیون سگ‌های تزئینی
ساعدنیوز: سیروس در تشریح ماجرا گفت: روز حادثه بابک را به باغی در شهریار که پانسیون سگ‌های تزئینی بود بردم و در یک لحظه از غفلت او استفاده کردم و با کلتی که از قبل تهیه کرده بودم چند گلوله به سرش زدم و پس از آن هم با کمک یکی از دوستانم جسدش را به باغ متروکه‌ای بردیم و همانجا آتش زدیم.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از فرارو، حکم قصاص مرد بنگاه دار به اتهام قتل پسر پولدار با شلیک گلوله در دیوان عالی کشور تأیید شد. رسیدگی به این پرونده از دی سال ۱۴۰۰ با کشف جسدی سوخته در یکی از باغ های شهریار آغاز شد. در ادامه مأموران به محل اعزام شدند و صاحب باغ که پلیس را مطلع کرده بود به مأموران گفت: من هر روز به باغم سر می زنم امروز صبح که وارد باغ شدم متوجه جسد سوخته ای شدم که در گوشه ای افتاده بود. از ظاهر جسد نتوانستم چهره اش را تشخیص دهم و نمی دانم که چه کسی او را به داخل باغ من انداخته است.

پس از آن جسد سوخته با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و کارشناسان این سازمان پس از بررسی جسد پی بردند که جسد متعلق به پسر جوانی به نام بابک ۲۸ ساله است. با روشن شدن هویت مقتول مأموران تحقیقات خود را با بررسی تلفن همراه او، آخرین مکالمات و پیامک هایش پی گرفتند و مشخص شد که وی از ماه ها قبل با مردی بنگاهی به نام سیروس اختلاف مالی داشته است.

به این ترتیب سیروس بازداشت شد و در همان بازجویی های اولیه به قتل بابک اعتراف کرد و در تشریح ماجرا گفت: چند سال قبل در یک میهمانی با بابک آشنا شدم و وقتی متوجه شدم که وضعیت مالی خوبی دارد ارتباطم را با او نزدیک تر کردم. از آنجایی که به لحاظ مالی به مشکل خورده بودم و فکر می کردم که او می تواند مشکلاتم را حل کند، موضوع را به بابک گفتم و از او خواستم تا برای شروع کاری سودآور به من سرمایه بدهد، اما بابک بلافاصله یک میلیارد تومان پول و ۱۵۰ سکه بهار آزادی به من داد تا کار را شروع کنم و پس از مدتی هم اصل پول و سود آن را برگردانم. اما من نتوانستم کاری که مدنظرم بود را شروع کنم. چند ماه بعد بابک متوجه شد و به همین خاطر با عصبانیت از من خواست تا فوراً پول و سکه هایش را برگردانم که چند باری به او وعده پرداخت بدهی ام را دادم، اما وقتی دیدم نمی توانم پول و سکه هایش را برگردانم تصمیم به قتل او گرفتم.

وی افزود: روز حادثه بابک را به باغی در شهریار که پانسیون سگ های تزئینی بود بردم و در یک لحظه از غفلت او استفاده کردم و با کلتی که از قبل تهیه کرده بودم چند گلوله به سرش زدم و پس از آن هم با کمک یکی از دوستانم جسدش را به باغ متروکه ای بردیم و همانجا آتش زدیم.

پس از اعترافات صریح متهم، همدست او نیز بازداشت شد سپس برای سیروس به اتهام قتل عمد و برای همدست وی به اتهام معاونت در قتل کیفرخواست صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد که در ابتدای جلسه اولیای دم درخواست قصاص کردند.

سپس متهم به جایگاه رفت و با رد اتهامش مدعی شد: من چرا باید بابک که دوست صمیمی ام بود را به قتل رسانده باشم. اگر هم در اداره آگاهی اعترافی کردم فقط به خاطر این بود که در آنجا تحت فشار بودم وگرنه من کسی را نکشتم.

همدست سیروس هم وقتی به جایگاه رفت، عنوان کرد: من در قتل نقشی نداشتم و تنها پس از قتل در آتش زدن جسد همکاری کردم؛ بنابراین اتهامم را قبول ندارم.

پس از اظهارات متهمان و وکلای آن ها قضات برای صدور رأی وارد شور شدند و با توجه به مدرک های موجود در پرونده، متهم ردیف اول را به قصاص و پرداخت دیه به خاطر جنایت بر میت و همدست او را به ۱۵ سال زندان به خاطر معاونت در جنایت محکوم کردند. این حکم پس از بررسی در دیوان عالی کشور تأیید و قطعی شد.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب بعد از خریدن مبل دست دوم توسط رهبری: تا الان زندگی ‌ما طلبگی بوده، الان هم مبل در خانه نیاورید! (194 نظر) تزئین میز عزای سعید راد با شمع و گل و خرما و عکس های یادگاری در خانه مجللشان/ خدا رحمتشون کنه+عکس (105 نظر) عروسِ رهبر معظم انقلاب: بچه ام اسباب بازی ندارد، در اتاق آقا یک میز هست و 6 تا صندلی پلاستیکی و یک تلفن که به دیوار وصل است+عکس (84 نظر) مراسم عزای جگرسوز همسر جوان فریبا نادری عروس حشمت فردوس و ضجه های خانم بازیگر/ روحش شاد+ عکس (62 نظر) تصویری از خانه ابدی سعید راد، میرزا رضا سریال گیلدخت /روحش شاد و یادش گرامی (58 نظر) رهبر معظم انقلاب: ما درخانه تنها یک فرش دستباف داریم که جهیزیه همسرم بوده بقیه خانه موکت است/ ساده زیستی ایشان مثال زدنی است (36 نظر) نگاهی به جشن تولد عاشقانه 45 سالگی الهام چرخنده بازیگر سریال آوای باران و باکس گل شیک روی میز/ مبارکا باشه+عکس (34 نظر) استوری تبریک خاص سرلشگر باقری به مناسبت روز چپ دست‌ها به رهبر معظم انقلاب+عکس (32 نظر) خلاقیت خنده دار هندوانه فروش سمنانی برای جذب مشتری حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلای خالصه😂+عکس (26 نظر) مهران مدیری: 11 سال است که از یک مار نگهداری می کنم؛ الان 2 متر و 20 سانتی‌متر هست+عکس (24 نظر) تصویری از خانه ابدی برادر زاده نرگس محمدی / روحش شاد و یادش گرامی (22 نظر) خلاقیت خنده دار بَقال اهوازی برای فرار از گرما حماسه آفرید/ مغز نیس که معدن طلاست😂👌+عکس (13 نظر) مراسم تشییع مادر پژمان جمشیدی، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (11 نظر) دختر شهید سید ابراهیم رئیسی: پدرم تمایل نداشت سوادش را در چشم مردم فرو کند (11 نظر) مادر رهبر معظم انقلاب خطاب به همسر رهبری: تو چرا ساکتی، آه و ناله کن، چون تو همه ‌اش احساس راحتی می‌ کنی سیدعلی هم دلگرم می‌ شود و به دنبال این کارها می‌رود (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
مردی که بعد از 19 سال پی به مَرد بودن زنش برد
ثروت نجومی هانده ارچل بازیگر محبوب ترکیه ای/خانم بازیگر اهل کار خیر هم هستن + عکس
(عکس) مانتو بلوچی و شلوار طلاکوب سحر دولتشاهی، همسر همایون شجریان، در کنار پژمان جمشیدی/ چقدر اصیل و زیباست
(ویدئو) صید ماهی غول پیکر از دریای خزر توسط ماهیگران ترکمنستانی
دختری که توانست دل ناصرالدین شاه را بدزدد/توصیف زیبایی شاه از دختر دلربا ++عکس
ابتکار خلاقانه مسعود پزشکیان با پوشش متفاوت در مراسم تنفیذ+عکس/ حماسه آفرینی در دانلود ورژن جدید...
مادری که در قبر زایمان کرد
لحظه به لحظه با مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری در حسینیه بیت رهبری
گزارش تصویری از حضور چهره های شناخته‌شده سینما و ورزش در مراسم ختم سعید راد/ از چهره متفاوت استاد پرستویی و علی پروین تا امین حیایی،مهراوه شریفی‌نیا و نفس بازغی
لوازم آشپزخانه سفید یا سیلور؛ کدام انتخاب بهتری است؟
چرا ترامپ از کاملا هریس می‌ترسد؟
یادی کنیم از فن کمر مازندرانی بهروز فریبا، خواهرزاده محسن تنابنده در سریال "پایتخت"، که روی رحمت پیاده کرد/ یه فن زد در حد المپیک پاریس و رحمتو ناکار کرد 🤣
شیائومی از خودروی 1500 اسب‌بخاری خود رونمایی کرد
(عکس) کد مورس همستر 7 مرداد+ آموزش دریافت یک میلیون سکه رایگان در برنامه فقط تا ساعت 22 امشب
یادی کنیم از درخشانترین بازی لیلا حاتمی در یک سکانس متفاوت عاشقانه که اشک هر بیننده‌ای رو درمیاره
منتخب روز   
حضور مصطفی زمانی در مراسم تشییع پدر شهاب حسینی +ویدئو/روحش شاد و یادش گرامی سکانس عاشقانه امیر و ارغوان سریال دلدادگان/ تا به تو فکر می کنم خودت زنگ میزنی+ویدئو نگاهی به آشپزخانه دلباز و زیبای مسعود پزشکیان با رونمایی از عکس جوانی همسرش بالای کمد/باورتون میشه این خونه ساده مال رئیس جمهور مملکته+عکس طرز تهیه غذای محبوب ناصرالدین شاه قاجار! /فسنجان ناصری با مواد اعلا ابتکار جالب یک مرد خلاق در دادن انواع لقب به مسعود پزشکیان حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌