قتل مسلحانه ۵ مرد به دست ۲ برادر جنایتکار

  چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ID  کد خبر 222913
قتل مسلحانه ۵ مرد به دست ۲ برادر جنایتکار
ساعدنیوز: ۲ برادر که متهم هستند در جنایت‌های مختلف ۵ مرد را در تهران و یکی از شهر‌های جنوب کشور به قتل رسانده‌اند در حالی با تلاش کارآگاهان جنایی پایتخت دستگیر شدند که منکر ارتکاب قتل ها هستند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از خبرفوری، ساعت یک بامداد ۱۰ شهریور سال گذشته، به دنبال گزارش قتل دو مرد جوان در یک خودروی برلیانس بازپرس شعبه یکم دادسرای امور جنایی تهران و کارآگاهان اداره 10راهی محل شدند. بررسی های اولیه حکایت از آن داشت که دو مرد جوان به نام های کیوان و حمید سوار بر خودروی برلیانس در کنار خیابانی توقف کرده بودند که دو مرد سوار بر یک موتورسیکلت خودرو را به رگبار بستند.

در ادامه بررسی ها مشخص شد ۴۰ روز قبل از این جنایت برادر کیوان - یکی از مقتولان- به نام کوروش در یکی از شهرستان های جنوبی کشور به قتل رسیده بود و کیوان و حمید برای انتقام از قاتل که به تهران فرار کرده بود راهی پایتخت شده بودند، اما از سوی مردان موتورسوار هر دو به قتل رسیدند.

تحقیقات نشان می داد کوروش برای پادرمیانی و حل اختلاف بین زوج جوانی که از بستگان شان بوده وارد زندگی آن ها شده بود اما شوهر این زن با وی درگیر شده و او را به قتل رسانده بود.

بررسی های کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، برای شناسایی و دستگیری عاملان قتل کیوان و حمید در تهران ادامه داشت تا اینکه مشخص شد یکی از مردان موتورسوار همان شخصی است که کوروش را نیز به قتل رسانده بود و در واقع قاتل هر سه قربانی یک نفر بوده است.

در حالی که تحقیقات برای دستگیری متهم و نفر دوم که برادرش بود ادامه داشت دو برادر ۲۶ اسفند سال گذشته به شهرستان محل زندگی خود برگشته بودند تا با پدر کیوان و کوروش دو مقتول این پرونده صحبت و او را وادار به رضایت کنند اما زمانی که با مخالفت پدر دو مقتول مواجه شدند، در اقدامی هولناک دست به اسلحه شده و این بار با اسلحه کلاشنیکف پدر آنها را نیز به قتل رساندند.

همچنین مشخص شد مردان خشن هنگام فرار از صحنه قتل پیرمرد، در جاده با مرد موتورسواری برخورد کرده و باعث مرگ مرد موتورسوار شده اند. بدین ترتیب تعداد قربانیان جنایات دو برادر به ۵ نفر رسید.

انکار جنایت

تلاش شبانه روزی کارآگاهان جنایی پایتخت برای دستگیری متهمان ادامه داشت تا اینکه در نهایت یکی از متهمان در مشهد شناسایی شد و کارآگاهان جنایی پس از هماهنگی های قضایی با بازپرس محمد حسین زارعی، راهی مشهد شده و نخستین متهم این پرونده را بازداشت کردند.

متهم ابتدا مدعی بود از مخفیگاه برادرش بی اطلاع است اما در نهایت، مخفیگاه برادرش را در ورامین لو داد. با اعتراف متهم جوان، تیم جنایی راهی محل شده و متهم اصلی قتل ها را بازداشت کردند.

دو متهم اما منکر جنایت شدند و این در حالی است که مدارک و شواهد پلیسی حکایت از آن دارد که دو برادر در این جنایات نقش دارند. به دستور بازپرس جنایی متهمان در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار داده شده و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
الهام چرخنده: نمی‌خواهم در قطعه هنرمندان دفن شوم! (133 نظر) مراسم عزای جگرسوز همسر جوان فریبا نادری عروس حشمت فردوس و ضجه های خانم بازیگر/ روحش شاد+ عکس (94 نظر) لحظه اعطای جایزه 60 میلیاردی بهروز تابانی قهرمان پرورش اندام تبریزی در دبی پرو +فیلم (52 نظر) تصویری ناب از آب نوشیدن هاشمی رفسنجانی از چشمه‌یِ باغ حضرت فاطمه در مدینه+عکس/ توجه نکردن مرحوم هاشمی به تذکر نیروهای سعودی درباره آلوده بودن آب (27 نظر) خلاقیت خنده دار پدر ایرانی در تعمیر صندوق شکسته ماشین اش حماسه آفرید+عکس/ هنر نزد ایرانیان است و بس🤣 (26 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: اسمم محسنه یعنی نیکوکار ولی نافرمانم مثل کچلی که مو نداره و اسمشو میذارن زُلف علی +ویدئو😂👌 (23 نظر) خلاقیت خنده دار میوه فروش شمالی با عکس حشمت فردوس حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس+ عکس (17 نظر) (فیلم) طنین انداز شدن آهنگ کُردی شاد در لندکروز میلیاردی هادی چوپان +فیلم/ گرگ پارسی گشت و گذار در ایران را آغاز کرد (16 نظر) گریه های جگر سوز نرگس محمدی در مراسم عزای برادرزاده اش +عکس/ روحش شاد و مسیرش غرق در نور (16 نظر) نگاهی به ماشین مرسدس بنز هوش پران سامان صفاری، امیر سریال دلدادگان که همه آرزوشو دارن/آقای بازیگر سوار بر هواپیمای رویاهایش😍 (15 نظر) داریوش ارجمند: خودم را سرباز سردار سلیمانی میدانم+عکس (14 نظر) آخرین لبخند از ته دل شهید اسماعیل هنیه در آغوش رهبر معظم انقلاب +عکس/ شهادت مزد اخلاصش بود (13 نظر) نگاهی به گالری طلا و جواهرات علی دایی و همسرش مونا خانوم/ چه گالری اعیان و لوکسی+ عکس (12 نظر) جشن تولد ساده و خلوت 26 سالگی مریم مومن با کیک مینیمال شیک و امروزی/ مبارکا باشه+عکس (11 نظر) پیام احساسی هادی چوپان به بهروز تابانی معروف به ژنتیک ایرانی بعد از قهرمانی در دبی و بُرد جایزه 60 میلیاردی/ گرگ پارسی برای قهرمان تبریزی سنگ تمام گذاشت +عکس (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
این شمشیرباز مصری در ماه هفتم بارداری شگفتی‌ساز المپیک پاریس شد+عکس
فرزاد حسنی: بین ما سه برادر خوش‌تیپمان فرهاد است، حرف‌زنمان من هستم و عاقلمان فرشاد!
هدیه فضایی‌ها در گنجینه باستانی کشف شد!
جنایت هولناک خانوادگی بیخ گوش مادر و خواهر / جسد برادرم را در باغچه دفن کردم
پیام رئیس جمهور پزشکیان در پی ترور اسماعیل هنیه / دیروز دستش را بالا بردم، امروز روی شانه‌هایم باید تشییعش کنم
راهنمای خرید فلاسک چای ؛ از انواع فلاسک تا نوع محفظه داخلی و مزای و معایب هر کدام
علی ضیا مجرم شناخته شد/ شکایت دادستانی تهران بخاطر عادی سازی همجنس گرایی در برنامه ایرانی+عکس
تجاوز جنسی به کروکودیل در آمریکا + عکس / مرگ تدریجی انسانیت در دنیای غرب وحشی!
(تصاویر) 10 تا از عجیب‌ترین رستوران‌های جهان که در حیرت‌انگیزترین مکان‌ها ساخته شده‌اند/ حتی خیلی از پولدارها هم شانس رفتن به اینجاها رو ندارن
(تصاویر) بینظیرترین معماری جذاب و رویایی‌ خانه ای در کانادا در یک جزیرۀ صخره‌ای و دورافتاده و زیبا/ عجب غروب زیبایی داره/ بهترین و زیباترین خانه ای که تا حالا دیده اید!
(عکس) لباس زیبا و خیره کننده گوهر خیراندیش با الهام از فرش ایرانی در جشنواره جیپور هند + کیف شیک خانم بازیگر
رضا کیانیان: من شاگرد رهبر انقلاب بودم
کشف گنجینه در لاشه کشتی
(ویدئو)عجیب ترین مهریه یک زن ایرانی!/این مهریه واقعی ای یا جعلی؟! | چه در خواست های عجیبی هم داشته
باحال‌ترین سکانس برنامه "شب آهنگی"/ دیدین چطوری حامد آهنگی با صدای خواننده‌ی اصلی ترانه "پوست شیر" رو خوند/ خداییش حامد بهتر نبود؟
منتخب روز   
شهاب حسینی در دنیای واقعی رقیب عشقی این مرد بود! + فیلم/ پاسخ جالب آقای بازیگر... حضور مصطفی زمانی در مراسم تشییع پدر شهاب حسینی +ویدئو/روحش شاد و یادش گرامی سکانس عاشقانه امیر و ارغوان سریال دلدادگان/ تا به تو فکر می کنم خودت زنگ میزنی+ویدئو نگاهی به آشپزخانه دلباز و زیبای مسعود پزشکیان با رونمایی از عکس جوانی همسرش بالای کمد/باورتون میشه این خونه ساده مال رئیس جمهور مملکته+عکس طرز تهیه غذای محبوب ناصرالدین شاه قاجار! /فسنجان ناصری با مواد اعلا ابتکار جالب یک مرد خلاق در دادن انواع لقب به مسعود پزشکیان حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند