رابعه اسکویی هم کرونا گرفت

  سه شنبه، 13 آبان 1399   زمان مطالعه 2 دقیقه
رابعه اسکویی هم کرونا گرفت
ساعد نیوز : علی مسعودی کارگردان سریال «نوروز رنگی» با اشاره به آغاز تصویربرداری این مجموعه نوروزی از ۲۲ روز پیش در مشهد، از ابتلای یکی از بازیگران سریال به کرونا و تست منفی دیگر عوامل خبر داد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از پایگاه خبری نشان، علی مسعودی کارگردان سریال «نوروز رنگی» با اشاره به آغاز تصویربرداری این مجموعه نوروزی از ۲۲ روز پیش در مشهد، از ابتلای یکی از بازیگران سریال به کرونا و تست منفی دیگر عوامل خبر داد. علی مسعودی کارگردان سریال «نوروز رنگی» که برای پخش در نوروز ۱۴۰۰ در دست تولید قرار دارد، درباره آخرین وضعیت پیشرفت تولید این سریال بیان کرد: «نوروز رنگی» ۲۲ روز است کلید خورده و ما این روزها در مشهد در حال کار هستیم. بانک ها و سایر مشاغل ضروری هم سر کار می روند و زندگی باید جریان داشته باشد البته اگر دولت قبول کند ماهی چند میلیون به مردم بدهد. مردم هم در خانه های خود می نشینند و مراقب سلامتی خود خواهند بود.»

کارگردان «نوروز رنگی» درباره رعایت پروتکل های بهداشتی در پروژه و ابتلای بازیگران به کرونا بیان کرد: ما سعی می کنیم روند تولید پروژه با رعایت همه پروتکل ها باشد با این حال باز هم ممکن است فردی مبتلا شود. متاسفانه رابعه اسکویی مبتلا به کرونا شده است که البته خفیف است بعد از آن هم به سرعت از تمام گروه تست گرفتیم و خدا را شکر تست ها منفی بود.

مسعودی درباره تاثیر کرونا بر زندگی روزمره مردن هم عنوان کرد: کرونا تمام دنیا را به نوعی تحت تاثیر قرار داده است و این روزها مرگ از رگ گردن به ما نزدیک تر است اما عجیب است که برخی از انسانیت فاصله گرفته اند عده ای هر کاری می کنند تا پول دربیاورند و بی شرافت ترین آن ها کسانی هستند که با احتکار دارو و مایحتاج زندگی و سلامتی مردم می خواهند پول دربیاورند.

کارگردان «نوروز رنگی» در ادامه درباره قصه این سریال بیان کرد: قصه در سال ۶۶ است و روابط انسانی را نمایش می دهیم در زمانیکه همسایه ها با هم خوب و صمیمی بوده اند و به هم اطمینان داشته اند. سعی کردم این سریال یادآوری از سی و چند سال پیش باشد که علی رغم شرایط سختی جنگی چگونه زندگی می کردیم. ما آن زمان فقط با عراق جنگ نداشتیم همه کشورها به عراق کمک می کردند و در شرایطی بودیم که فقط مردم ایران یکدیگر را داشتند.

مسعودی به حضور بازیگران جدید در سریال اشاره و بیان کرد: گفتگوهایی با یوسف تیموری و رضا شفیعی جم داشته ایم و شاید این دو هم نقش هایی در سریال داشته باشند.

وی درباره تصویربرداری در مشهد و حضور بازیگران بومی نیز گفت: دغدغه من فرصت دادن به جوان هاست چند نفرشان تئاتری های مشهد هستند و ترجیح می دهم استعدادهای جدیدی را در سریال ببینیم.

مسعودی در پایان درباره اینکه این سریال چقدر می تواند جذاب و موقعیت های طنازانه داشته باشد اظهار کرد: من متن را دلی می نویسم تنها هدفم شاد کردن مردم است. چند سکانسی که تدوین شده را هم برخی دیده اند و گفته اند خوب شده است. با این حال من نباید از کارم تعریف کنم و فقط می توانم بگویم سعی کردم مردم در این شرایط سخت اقتصادی و با وجود مشکلات روحی و روانی شاد باشند.

تصویر


  دیدگاه ها
خانوم احمدی
4 سال پیش

مگه این خانوم به شبکه جم نپیوسته بود؟
بازدیدکننده
4 سال پیش

خواب زن چپه
طاهره
4 سال پیش

چشم خورده حتما
بازدیدکننده
4 سال پیش

دیشب خواب دیدم با جاریم یه دعوا حسابی کردیم ولی تقصیر من نبود خودش شروع کننده دعوا بود
پربحث های هفته   
تصویری از چهره درس خوان رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ 12 سالگی رهبری در مدرسه (434 نظر) نگاهی به انواع لباس مدرسه دانش آموزان کشور های مختلف/ آمریکا، ژاپن، چین و... (226 نظر) الهام چرخنده امروز صبح به دیدار رهبر معظم انقلاب رفت+عکس/ چهره آرام خانم بازیگر در بیت رهبری (159 نظر) رهبر معظم انقلاب: ترویج موسیقی بر خلاف مذاق اسلام است/ اردوی مختلط دختر و پسر یعنی چه؟! دانشجو بره خارج از کشور که چه کنه؟+فیلم (148 نظر) سحر زکریا: 6 سال همسر مهران مدیری بودم / او جوانی ام را گرفت !+فیلم (148 نظر) پری غفاری معشوقه شاه پهلوی: شاه آرام آرام مشروب می‌خورد و گاهی گیلاس مرا هم پر می‌کرد/ ازدواجی در کار نبود من دستمزدم را می گرفتم! (137 نظر) مروری بر بازیگران مرد ایرانی که از گوشواره استفاده می‌کنند؛ امیر جعفری، ارسلان قاسمی، امین حیایی و...+عکس (93 نظر) روز اول مهر یادی کنیم از اخراج سجاد رضایی فرزند اکبر کلاس دوم ب با گرمکن ورزشی دهه شصتی +فیلم/ من برای لهجه اصفهانیش مُردم شما ادامه بدید (93 نظر) نعیمه نظام دوست: عاشق احمدرضا عابدزاده بودم ، اون بلیزر داشت منم با یه رنو افتادم دنبالش اصلا به من محل نذاشت قلبم خیلی شکست و اومدم خونه عکسهاشو پاره کردم+ویدیو (91 نظر) خانه پدری ساده رهبر معظم انقلاب به روایت تصویر +عکس/ از سقف چوبی و بوفه دکوری ساده تا چراغ نفتی و کابینت های فلزی (88 نظر) اکبر عبدی: 25 سال مصرف کننده تریاک بودم، اینجانب اکبر عبدی 4 سال و نیم یک معتاد+فیلم (82 نظر) دیدار احساسی علی پروین اسطوره فوتبال با رهبر انقلاب در بیمارستان +عکس / ارادت خاص علی آقا به رهبر معظم انقلاب (79 نظر) علیرضا بیرانوند: پرتاب‌های بلندم به خاطر چوپانی کردنم هست؛ به عنوان یک چوپان در کنار خانواده ام همیشه مجبور بودم که با پرتاب سنگ مواظب گوسفندانم باشم (75 نظر) رضا عطاران : من و خانومم تو سینما بودیم همه اومدن برای عکس و امضا که اعلام شد رضا گلزار وارد شده دور و برمون حتی یه نفر هم نموند همه رفتن پیش رضا (74 نظر) خلاقیت هوشمندانه یک مدرسه ایرانی برای استفاده از پله های سالن/ دست مریزاد به این همه نبوغ و ابتکار+عکس👌 (71 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
برای اولین بار نماینده اسرائیل هنگام سخنرانی مسعود پزشکیان به سخنان رئیس‌جمهور ایران گوش داد و سالن را ترک نکرد+ویدیو از نخ بستن به انگشتر برای اندازه شدن تا دکمه‌های متفاوت قبا و نخ نما شدن عبا؛ در مروری بر ساده‌زیستی رهبر معظم انقلاب+عکس خبرنگار شبکه صهیونیستی ایران اینترنشنال در منهتن آمریکا: من دیدم که همسر مسعود پزشکیان از ساختمانی در اینجا خارج شد+ویدیو/ ای کاش به عنوان خبرنگار یک مقدار اطلاعات داشتی! ذوق‌زدگی و خوشحالی خبرنگار ترکیه از "ساغول" گفتن مسعود پزشکیان در نیویورک؛ خبرنگار ترکیه: این رئیس‌جمهور تُرک آذربایجانی است+ویدیو رهبر معظم انقلاب: بعضی‌ها فکر می‌کنند نشاط یعنی رقاصی؛ فلان برنامه موسیقی رو توی تلویزیون پخش کنیم مردم نشاط پیدا کنند، نشاط این نیست+ویدیو تصاویری جالب از مسعود پزشکیان پشت نیمکت کلاس درس در روز اول مهر/ ردیف دوم و چهارم نشینی رئیس جمهور توئیت جدید پزشکیان به زبان کُردی و عربی +عکس وزیر اسبق کشور: رهبر معظم انقلاب یک دوره تندخوانی شرکت کردند و یک کتاب 300 صفحه‌ای را در یک شب می‌خوانند+ویدیو نیکی کریمی از مهمترین اتقاق زندگی اش پرده برداشت ؛ خانم بازیگر : پدرم مرا به این سمت سوق داد تاج گل اعیانی با گل‌های سفید و سیاه محمدباقر قالیباف در مراسم ختم پدر خداداد عزیزی+عکس استاندار بصره راننده شخصی مسعود پزشکیان در سفر به این شهر شد+عکس/ چهره خندان رئیس جمهور سوار بر BMW