سکس و رابطه جنسی بد چه مشخصاتی دارد؟

  شنبه، 10 آبان 1399   زمان مطالعه 3 دقیقه
سکس و رابطه جنسی بد چه مشخصاتی دارد؟
اگر بعد از رابطه جنسی آرزو می‌کردید که هیچ‌گاه این رابطه را نداشتید علامت آن است که رابطه جنسی شما مشکل دارد. معمولا زنان بع از رابطه جنسی احساس درد می‌کنند که معمولا در نتیجه موقعیت بد یا ناآگاهی همسر اتفاق می‌افتد. در موارد دیگر رابطه جنسی دردناک می‌تواند مربوط به مسائل پزشکی باشد که در این حالت بهتر است با پزشک مشورت کنید.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، بسیاری از زوج ها عادت می کنند بگذارند رابطه جنسی همین طور شانسی اتفاق بیفتد ، یا امیدوارند همسرشان وقتی میلش به اندازه ی کافی قوی شد خودش پیش قدم شود . اما چنین رویکردی اغلب باعث می شود با وجود اینکه احتماً هر دو طرف حس و حال این کار را دارند هیچ کدام پا پیش نگذارند ، چون مجبورند خودشان حس و حال همسرشان را حدس بزنند . باید راهی بیابید تا بتوانید از میزان تمایل همسرتان به رابطه ی جنسی مطلع شوید .

رابطه جنسی بسیار حساس است و ایده بد بودن در رابطه جنسی می تواند برای فرد بسیار سنگین و توهین آمیز باشد، اگر شما نشانه های داشتن رابطه جنسی بد را می بینید چرا سعی نمی کنید آن را بهتر کنید. رابطه جنسی خوب برای شما و همسرتان به معنای لذت، صمیمیت و سلامت بیشتر است. بله درست است! رابطه جنسی منافع سلامت زیادی دارد. برای یافتن نشانه های رابطه جنسی بد برخی از آنها را مرور میکنیم.

نداشن تمرکز
فکر کنید که حین رابطه جنسی آلارم گوشی تان یکباره زنگ بزند. حالا فکر کنید هنگام رابطه جنسی به لیست خریدی که باید فردا انجام دهید، فکر کنید. این اتفاق ممکن است بیفتد و شما بدون درگیر شدن رابطه را انجام دهید. مانند اینکه هواپیما را در حالت اتوماتیک قرار دهید و اجازه دهید ذهن تان هر جا که می خواهد برود. اگر این حالت هنگام رابطه جنسی برای تان پیش می آید این نشانه رابطه جنسی بد است. رابطه جنسی خوب فقط فیزیکی نیست بلکه جنبه های روانی و عاطفی هم دارد.

محدود کردن خود
اصطلاح صمیمیت معمولا با داشتن رابطه جنسی مترادف است. متاسفانه رابطه جنسی بد کاملا فیزیکی است و فاقد صمیمیت است. از آنجا که رابطه جنسی در هسته خود یک عمل فیزیکی است می توان آن را بدون درگیری احساسات و عواطف انجام داد. رابطه جنسی خوب است که معمولا با صمیمیت همراه باشد بدون آن قطعا لذت کمتر و درد بیشتری را تجربه می کنید. اگر به همسرتان نزدیک نباشید احتمال تنش و درد هنگام رابطه جنسی افزایش پیدا می کند.

نرسیدن به لذت جنسی یک نفر یا هر دو
کلید داشتن رابطه جنسی خوب این است که هر دو شما به اوج لذت جنسی برسید. شاید باور نکنید اما بسیاری از افراد بدون رسیدن به لذت ارتباط جنسی برقرار می کنند. هرچند به صورت مصنوعی یا نزدیک به اوج لذت ممکن است اتفاق بیفتد. این می تواند نشانه ای از وجود مشکلات دیگر باشد. از مسائلی که در اندام جنسی ممکن است وجود داشته باشد تا کارآمد نبودن موقعیتی خاص. اگر متوجه شدید که شما یا همسرتان به لذت جنسی نمی رسید بهتر است در این باره با یکدیگر صحبت کنید چون در این حالت شاید بتوانید به کمک هم تغییرات لازم را انجام دهید.

داشتن حس راحتی پس از رابطه چنسی
وقتی رابطه جنسی خوب انجام شود شما نباید حس راحت شدن داشته باشد این حس یعنی این که شما منتظر بودید، هرچه زودتر رابطه تمام شود و این نشانه آن است که در رابطه شما چیزی اشتباه وجود دارد. بسیاری از زوجین رابطه جنسی را برای رهایی از استرس انجام می دهند و آن را پاسخ به یک نیاز اساسی می دانند. در حالی که اگر به خودتان اجازه صمیمت بیشتر را بدهید این رابطه می تواند بیشتر از این باشد. اگر احساس راحت شدن بعد از رابطه جنسی را دارید بهتر است احساسات تان را قبل و هنگام رابطه جنسی مورد ارزیابی قرار دهید. شاید شما در زمان نامناسبی این کار را انجام می دهید یا شاید خودآگاه تان را بیدار می کند. بهتر است با همسر یا مشاورتان در این باره صحبت کنید.

درد بعد از رابطه جنسی
اگر بعد از رابطه جنسی آرزو می کردید که هیچ گاه این رابطه را نداشتید علامت آن است که رابطه جنسی شما مشکل دارد. معمولا زنان بع از رابطه جنسی احساس درد می کنند که معمولا در نتیجه موقعیت بد یا ناآگاهی همسر اتفاق می افتد. در موارد دیگر رابطه جنسی دردناک می تواند مربوط به مسائل پزشکی باشد که در این حالت بهتر است با پزشک مشورت کنید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (405 نظر) سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (167 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (33 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (32 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (19 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (18 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (18 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر) نگاهی به کیک تولد متفاوت و به شکل سالاد الویه حامد آهنگی در مراسم سورپرایز تولدش+ویدیو/ چه ذوقی میکنه آقای خوش خنده😍 (9 نظر) نگاهی به کانتر آشپزخانه شلوغ و جمع و جور خانه مهران غفوریان در این پیام تبریکش+ویدیو/ یخچال هم قشنگ برا خودش آلبوم عکسه (7 نظر) هادی چوپان ریشش را زد و سبیل گذاشت ؛ قهرمان بدن سازی با سبیل دسته دارش قابل شناسایی نیست (7 نظر) سنگ تمام فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش در تبریک تولد عروسش با اشاره به چشمان دریا خانوم+عکس/ تعریف و تمجیدی عروس‌پسند😍 (6 نظر) نگاهی به ورودی خانه ویلایی پوریا پورسرخ در میزبانی از بازیگر معروف ترکیه ای+ویدیو/ میز بیلیارد با پرده هایی خوش رنگ و خاص 😍 (5 نظر) تغییر استایل پاشا رستمی، حامد سریال لحظه گرگ و میش در خیابان اصلا قابل شناسایی نبود+ عکس (5 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
با این سبزیجات سالم و مقوی به جنگ چاقی شکم بروید/ با این خوشمزه ها زود لاغر میشی!
فال روزانه امروز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 11 تیر خرداد 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 11 تیر 1403 + فیلم
فال ابجد روزانه دوشنبه 11 تیر 1403
فال انبیاء روزانه دوشنبه 11 تیر ماه 1403
ماجرای دیده شدن بازیگر زن سلبریتی با برادر سعید جلیلی در ژاپن‎+عکس
نسبت فامیلی فاطمه گودرزی توران سریال لحظه گرگ و میش و حمید گودرزی نادر سریال دلدادگان/ گودرزی های سینمای ایران را بشناسید
روایت‌هایی تاریخی از قتل فجیع امیرکبیر در کاشان توسط ایرانی‌ها انگلیسی‌ها / جان کندن او چهار ساعت طول کشید ...
همدستی خانم وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند / پای 24 میلیارد تومان وسط بود
وقتی گریه رضا شاه را خارجی‌ها درآوردند!
نکات مهم درباره نظافت ماشین ظرفشویی که باید بدانید
خواننده معروف لس آنجلسی به ایران بازگشت+عکس خواننده در فرودگاه
فرهنگ عجیب ازدواج زنان با درخت در هند!!
منتخب روز   
(عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ... حضور حمید نوری در منزل حسین امیرعبداللهیان برای عرض تسلیت به خانواده ایشان و قدردانی از تلاشهای وزیر شهید برای آزادی وی+عکس