ساعدنیوز
ساعدنیوز

رابطه جنسی با اخلاق مردان چه می کند؟

  چهارشنبه، 16 آذر 1401   زمان مطالعه 7 دقیقه
رابطه جنسی با اخلاق مردان چه می کند؟
در مقاله امروز به مسئله تاثیر رابطه زناشویی بر اخلاق مردان پرداخته می شود.با ما همراه باشید.

رابطه جنسی در زندگی زناشویی نه تنها یک عمل طبیعی است بلکه برای سلامتی جسمی و روحی بسیار لازم است. در طی رابطه جنسی هورمون ها در بدن زن و مرد آزاد می شود که برای بهداشت روان و سلامتی جسمی لازم است. اگر وقت زیادی برای ورزش، خرید، رسیدن به ظاهر، درست کردن غذای خوب و موارد دیگر می کنید بد نیست بدانید رابطه جنسی هم به شما برای بهتر بودن کمک می کند.در زندگی زناشویی رابطه جنسی نیاز است. با رابطه جنسی موهای شما سالم تر می ماند و پوستتان روشن می شود به این دلیل که افزایش رابطه جنسی باعث افزایش تولید کلاژن پوست می شود که پوست را جوانتر و منعطف تر می کند. افرادی که حداقل ۳ بار در هفته رابطه جنسی دارند احساس جوانتری دارند. خداحافظی از افسردگی یکی دیگر از دلایل اهمیت رابطه زناشویی سالم است.

تاثیر رابطه زناشویی بر اخلاق مردان

روابط جنسی می توانند تاثیر گذار بر روی اعصاب و خلق و خوی افراد باشند. برقراری روابط جنسی مکرر و دائم باعث میشود که زن و شوهر احساس رضایت از ازدواج شان داشته باشند و اخلاق بهتری پیدا کنند. طبق تحقیقات زن و شوهر هایی که عصبانی هستند بیشتر در روابطشان دچار مسئله هستند چرا که بیشتر در معرض تهدید های عصبی و اختلالات خلقی و انواع استرس ها قرار می گیرند.رابطه جنسی باعث ایجاد ارتباط عاطفی مرد با همسرش می شود. طبق مطالعات اکسی توسین در رابطه جنسی نقش دارد. این هورمون در زنها بیشتر از مردها ترشح می شوند اما روی بدن مرد هم تاثیر می گذارد و باعث می شود که آنها بتوانند محبت بیشتری داشته باشند و ارتباط عاشقانه برقرار کنند.

1-کاهش استرس

فعالیت جنسی سبب کم شدن فشار خون و کنترل استرس در افراد می شود. طبق تحقیقات صورت رابطه جنسی منظم می تواند در کاهش فشار خون افراد نقش چشمگیری داشته باشد. علاوه بر این زنها هنگام بغل شدن توسط همسر خود فشار خون کمتری خواهند داشت. این به آن معناست که کسانی که مشکل فشار خون بالا دارند یکی از راه های درمان آن شاید ایجاد رابطه جنسی باشد. کاهش استرس در اخلاق مردان تاثیر مستقیمی دارد. زندگی بدون استرس صمیمیت زناشویی را افزایش می دهد.

2-اعتماد به نفس

یکی از دلایلی که برخی ها تمایل به رابطه جنسی دارند این است که بعد از داشتن یک رابطه سالم جنسی حس خوشنودی و رضایت بالاتری پیدا می کنند و این امر می تواند باعث بالا رفتن اعتماد به نفس در آنها شود. از این رو اگر این رابطه با علاقه و محبت بیشتری ایجاد شود شما احساس مسئولیت نسبت به خودتان پیدا می کنید و این احساس می تواند باعث شود خیلی از مشکلات در رابطه دیگر آزارتان ندهد. همچنین افزایش اعتماد به نفس در رابطه، به بهبود رابطه فرد با خویش و رضایت از زندگی مشترک می انجامد.

3- افزایش صمیمیت جنسی

یکی از نتایج رابطه جنسی برای مرد ها و زنها بالا رفتن برانگیختگی جنسی و تحریک پذیری آنها است. اگر کسی به طور منظم با همسرش رابطه جنسی داشته باشد و از آن لذت ببرد باز هم دوست دارد این رابطه را در یک بستر عاشقانه با آن برقرار کند. در واقع نوعی پیوند روانی و جسمی بین زن و مرد در حین رابطه جنسی ایجاد می شود که برای هردو افزایش میل جنسی را به همراه دارد. بالا رفتن میل جنسی در زن و مرد سبب روان سازی واژن و بهبود عملکرد جریان خون است. داشتن میل جنسی بالاتر و رابطه بیشتر به صمیمیت زناشویی زوجین کمک می کند.

زن و مرد

4-بهبود روابط عاطفی

کسانی که رابطه جنسی منظمی دارند سطح هورمون اکسی توسین در بدن آنها بیشتر می شود. این هورمون باعث میشود که رضایت افراد از زندگی بیشتر شده و برای یکدیگر بخشندگی و سخاوت بیشتری داشته باشند. از این رو زوج هایی که روابط جنسی منظمی دارند رفتار مناسب تری هم با یکدیگر خواهند داشت و بیشتر به نیازهای یکدیگر توجه می کنند.

قبل از برقراری یک رابطه جنسی چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

باید بدانید که رابطه جنسی عملی بسیار مهم در زندگی هر فردی محسوب می شود که باید موفقیت آمیز و رضایت بخش باشد. به همین دلیل باید بدانید که تنها هدف ما از این رابطه برقرار کردن این رابطه نیست. بلکه رسیدن به رضایت نهایی می باشد که باید هر دو طرف تجربه کنند. از همین رو می خواهیم به شما توصیه کنیم که برخی از نکات را در نظر داشته باشید تا بتوانید در طول یک رابطه آن رضایت درونی را تجربه کنید.

  • بسیار بهتر است که قبل از برقراری رابطه جنسی حتما وعده غذایی پر کالری ولی در عین حال سبک مصرف کنید تا انرژی لازم را در این زمینه داشته باشید و البته عدم سنگین بودن موجب شود که شما در تمام طول رابطه احساس خوبی داشته باشید.
  • در مورد بانوان دو مسئله در مورد شرایط مثانه مطرح می باشد. برخی از خانم ها دوست دارند پیش از برقراری یک رابطه جنسی موفق حتما مثانه خود را خالی کنند اما برخی دیگر به دلیل اینکه پر بودن مثانه کمک می کند فرد احساس ارگاسم شدیدتر و بهتری داشته باشد، دوست دارند که مثانه خود را پر نگه دارند. این مسئله کاملا به رضایت فردی خانم ها بستگی دارد و یک قاعده مشخص نیست.
  • سعی کنید در رابطه جنسی خود بسیار خوشبین باشید. اصلا اجازه ندهید که افکار منفی در مورد شریک جنسی شما شکل بگیرد. این مسئله می تواند برای شما در ادامه رابطه مشکلاتی را به همراه داشته باشد. به همین دلیل توصیه می کنیم تمامی افکار منفی در مورد شریک جنسی خود را کنار بگذارید و همچنین توصیه می کنیم در حین رابطه اصلا از شریک جنسی خود ایرادی نگیرید. همچنین در مورد خود و بدن خود هم تمامی افکار منفی را سعی کنید مدیریت کنید.
  • قبل از برقراری رابطه جنسی سعی کنید که هیچ گونه دخانیات، مواد مخدر و محرک و هیچگونه مشروبات الکلی را مصرف نکنید تا بتوانید تجربه بهتری داشته باشید و لذت بیشتری را تجربه کنید و به هدف نهایی خود یعنی رضایت دو طرفه دست پیدا کنید.
  • اینکه حتما باید موهای زائد اندام تناسلی را برای برقراری رابطه جنسی بزنید امری کاملا اشتباه می باشد. چرا که این کار می تواند سلیقه ای باشد و شاید این سلیقه طرف مقابل شما و خود شما باشد. اما باید بدانید که اگر تصمیم بر این دارید که این موها را از بین ببرید باید حتما سعی کنید که این کار را یک روز قبل از انجام رابطه انجام دهید. چرا که در زمان زدودن موهای زائد پوست اندام تناسلی شما بسیار لطیف می شود و این امر می تواند در زمان برقراری یک رابطه موفق و پرشور جنسی برای شما مشکلاتی را به همراه داشته باشد. از همین رو باید سعی کنید که این کار را در فاصله زمانی مشخصی انجام دهید تا از نظر پوستی با مشکل در حین برقراری رابطه روبرو نشوید و تجربه خوب و موفقی را داشته باشید.
  • برخی از افراد علاقه دارند که حتما قبل از رابطه جنسی مسواک بزنند. این کار معمولا با هدف اینکه دهان بوی خوبی بدهد صورت می گیرد. به شما توصیه می کنیم اگر می خواهید این کار را انجام دهید حتما این کار را با احتیاط بسیار زیادی انجام دهید چرا که عدم عایت احتیاط می تواند منجر به زخم شدن شود و این مسئله در نهایت می تواند مجر به این شود که در حین رابطه عفونت به طرفین منتقل شود. از همین رو توصیه می کنیم یا مسواک نزنید و یا به خوبی این مسئله را رعایت کنید.

سخن پایانی

در نهایت باید بدانید که رابطه جنسی زمانی موفقیت آمیز می باشد که دو طرف علاقه بسیار زیادی به یکدیگر داشته باشند. اگر محرک اصلی یک رابطه عشق و عاطفه ای باید که بین دو زوج در جریان است این رابطه می تواند برای دو طرف بسیار موثر و مفید باشد و این دو می توانند از این رابطه نهایت لذت را ببرند.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
مراسم سلام عید نوروز و اهداء سکه توسط فرح پهلوی به همسران مقامات دولتی +عکس/ ولخرجی زن تازه به دوران رسیده زمانی که مردم غرق در فقر و بدبختی بودند! (385 نظر) میزبانی حسن روحانی از سیاستمداران و اقوام در مراسم عید دیدنی در منزل زیبا و ایرانی پسندش+ عکس/ چه مبلمانی، چه فرش هایی، از همه مهمتر چه خونه دلبازی😍 (382 نظر) خلاقیت خنده دار یک ایرانی برای گرم کردن آب حماسه ساز شد/ خسته نباشی هم وطن+ عکس (251 نظر) تلاوت زیبا و دلنشین سوره شمس توسط رهبر معظم انقلاب+ویدئو (242 نظر) سوژه شدن موجودی حساب هوش پران مشتری مغازه آجیل فروشی+عکس/ تا حالا این همه عدد رو کنار هم ندیده بودم که امروز دیدم🙄 (248 نظر) صبحانه مفصل و رنگارنگ دو نفره رضا گلزار و آیسان خانوم+عکس/از خاویار گرفته تا آواکادو و انار وحشی... (197 نظر) تصویری از عیادت نجم الدین شریعتی، مجری برنامه سمت خدا از رهبر معظم انقلاب و استقبال گرم ایشان (191 نظر) روایتی از هواپیمایی که برای آوردن یک روبان عروسی برای فرح پهلوی از تهران به پاریس رفت! (174 نظر) رونمایی منوچهر هادی از خواهر و شوهر خواهر پزشکش+ عکس/ به قولی مخ خانواده ایشون هستن که پسرش هم دکتره (154 نظر) خلاقیت منحصر به فرد پسر مشهدی با ساخت تریلی حماسه آفرید/ هیلتر هم مغز اینو نداشت!+عکس (145 نظر) دو پادشاه یکی از ایران (ناصرالدین شاه) و دیگری از ژاپن (میجی) در یک زمان به اروپا رفتند/ تفاوت ها را بنگرید (138 نظر) حضور علی دایی در رستوران شیک فریبا نادری به صرف افطار+عکس/ ذوق و خوشحالی خانم بازیگر از حضور شهریار ایران در رستورانش (132 نظر) مراسم تولد جگرسوز آزاده نامداری در خانه ابدی اش و گریه های دلخراش همسر و پدرش/ روحت شاد+ عکس (128 نظر) خواهر یکتا ناصر سکوتش را شکست (126 نظر) خنده های رهبر معظم انقلاب به اشعار شاعر طنزپرداز با موضوع آقازاده+ویدئو/ ای صورت و سیرت تو مطلوب، به‌به به‌به به این ژن خوب (118 نظر)
دیگران می‌خوانند   
تهران گردی رضا قوچان نژاد، شوهر خواهر خوشتیپ و باکلاس ساره بیات همراه با پسرش+عکس (فیلم) افطاری ساده و صمیمی در بیت رهبری و پذیرایی دوستانه رهبر معظم انقلاب از مهمانان/ یک لقمه نان با دل خوش بیوگرافی حامد سلطانی مجری اعجوبه ها و سال تحویل/ همسر اول دوم و علت تصادف + فیلم و عکس‌های جذاب و دیدنی (عکس) چیدمان مبلمان استیل و سلطنتی خونه وریا غفوری و همسر چشم رنگی اش در یک جشن تولد عاشقانه/ ماشالا چقدر به هم میان😍 آمار تلفات حمله اسرائیل به حلب سوریه + جزئیات دیزاین شیک کیک حامد سلطانی مجری برنامه سال تحویل با یک عکس عاشقانه برای سالگرد ازدواجشان+عکس بارش باران و کاهش دمای برخی استانها گام های استوار دولت در مسیر «جهش تولید»؛ غول‌های صنعت به میدان بازگشتند (عکس) ابتکار خنده دار جوان ایرانی در پیوند موفقیت آمیز درب بازکن نوشابه به در ماشین/ سلطان مدیریت بحران😂👌 پرهیز از تخریب در انتخابات، همواره مورد تاکید رهبری بوده است عزای خانواده شیرازی به جشن تبدیل شد + جزئیات (عکس) خلاقیت خنده دار یک ایرانی در نصب شیر آب روشویی به پراید/ لامصب از مغزش بهینه استفاده کرده😂 انتشار اولین عکس از رهبر معظم انقلاب با لباس محلی سیستان و بلوچستان 10 آقازاده ای که تاکنون پای میز محاکمه رفته اند / اجرای عدالت حتی برای فرزندان هاشمی رفسنجانی، آیت الله جنتی و .... علی دایی 4 برادر خوش تیپ و عجیب‌تر از خود دارد؛ افسانه 5 برادران خانواده شهریار خانه تاریخی حیرت انگیز در گود چهک شهر بهبهان + تصاویر توصیه به استعفای سفیر ایران در باکو به خاطر مصاحبه با یک خبرنگار با پوشش زننده از سوی رسانه اصولگرا پاسخ جالب رهبر انقلاب به طلبه‌ای که از ایشان افطاری می‌خواست +فیلم/ما کجاییم در این بحر تفکّر ... پاداش 4 میلیارد تومانی برای بچه‌دار شدن خبرساز شد عکس عجیب ماشین آتش‌نشانی 90 سال پیش! (ویدئو) عجیب ترین و خاص ترین بستنی ایران/ خلاقیت بستنی فروش تهرانی مثل بمب صدا کرد (ویدئو) مدل عجیب و غریب فنجان فضایی برای نوشیدن چای در فضا استوری مشترک ترلان پروانه و شروین حاجی پور با یک نوزاد بامزه +عکس (ویدئو) ترکیب هنر و علم ریاضیات مساوی می‌شود با خلق اثری بی‌نظیر از تصویر مریم میرزاخانی/ کاش هنرمندش رو هم نشون میداد دعای زیبای محیا مهمان برنامه محفل برای امام زمان (عج) + فیلم حواشی داغ امروز جمعه 10 فروردین 1403 / یادگاری عجیب علیرضا جهانبخش برای دختر هلندی! خلاقیت بی نظیر بستنی فروش تبریزی، با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا تصاویری از جسدی 800 ساله که قبل مرگش بسیار ترسیده بوده!/ رنج‌های انسان جایی در تاریخ ثبت میشوند؟ سفره هفت سین ساده و بدون تجملات خانه مدرن کریم باقری+ عکس/میشه کلی ازش ایده گرفت! کیک تولد متفاوت نرگس محمدی در کانادا و حضور فریبا نادری، پری سیمای سریال ستایش در تولدش +عکس سکانس خنده دار ذهن منحرف یوسف تیموری درباره فیلمنامه محیا دهقانی/ همه از شدت خنده منفجر شدن+ویدیو حضور مهران مدیری، رامبد جوان و المیرا شریفی مقدم در یک ضیافت افطاری مشترک/ یک میز با غذاهای ساده و رنگارنگ+عکس (ویدئو) ستاره فوتبال آسیا امام جماعت شد! شام عاشقانه رامید جوان و همسرش نگار جواهریان در یک جگرکی/ چقدر این زوج خاکی و خاص هستن+عکس (تصاویر) تغییر چهره و تیپ «جمیله» همسر تقی معمولی در سریال پایتخت بعد 5 سال فال انبیاء روزانه جمعه 10 فروردین ماه 1403 عکس جنجالی با استایل بهاری مرجانه گلچین/ فخر فروشی مرجانه گلچین با طلا و جواهراتش ! (عکس) نمایی دیده نشده و خاص از دکوراسیون داخلی و نوروزی خانه ملیکا شریفی نیا/دکور شاد و رنگی رنگی! عکس عاشقانه امیر علی نبویان و همسرش بهار نوروزپور با دسته گل زیبا و بهاری/ جذاب ترین زوج تلویزیون ! جلوه‌گری فرح دیبا با چادر توری در حرم امام رضا/اقدامات ریاکارانه برای بهره برداری سیاسی از دین!
تیتر امروز   
آمار تلفات حمله اسرائیل به حلب سوریه + جزئیات بارش باران و کاهش دمای برخی استانها گام های استوار دولت در مسیر «جهش تولید»؛ غول‌های صنعت به میدان بازگشتند پرهیز از تخریب در انتخابات، همواره مورد تاکید رهبری بوده است عزای خانواده شیرازی به جشن تبدیل شد + جزئیات 10 آقازاده ای که تاکنون پای میز محاکمه رفته اند / اجرای عدالت حتی برای فرزندان هاشمی رفسنجانی، آیت الله جنتی و .... علی دایی 4 برادر خوش تیپ و عجیب‌تر از خود دارد؛ افسانه 5 برادران خانواده شهریار توصیه به استعفای سفیر ایران در باکو به خاطر مصاحبه با یک خبرنگار با پوشش زننده از سوی رسانه اصولگرا پاداش 4 میلیارد تومانی برای بچه‌دار شدن خبرساز شد حواشی داغ امروز جمعه 10 فروردین 1403 / یادگاری عجیب علیرضا جهانبخش برای دختر هلندی! بیوگرافی حامد سلطانی مجری اعجوبه ها و سال تحویل/ همسر اول دوم و علت تصادف + فیلم و عکس‌های جذاب و دیدنی جلوه‌گری فرح دیبا با چادر توری در حرم امام رضا/اقدامات ریاکارانه برای بهره برداری سیاسی از دین! 12 دروغ شاخداری که پدر و مادرها در بچگی به ما گفتند / خیلی از باورهای کودکیمان حقیقت ندارد و باید با واقعیت رو به رو شد اگر این 10 رفتار را در اولین قرارتان دیدید پا به فرار بگذارید / اگر طرف مقابل این رفتارها را داشت بدون فرد مناسبی برای ازدواج نیست جزئیات مسمومیت شدید یک جوان در پی بلعیدن مواد مخدر