دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

رابطه اشرف حکیمی با همسر دنی آلوز جنجالی شد 

سه شنبه، 26 اردیبهشت 1402
کد خبر: 340587
ساعدنیوز: ژوانا سانز مراحل طلاقش از دنی آلوس را طی می‌کند و اشرف حکیمی که متهم به تجاوز جنسی شده بود از همسرش جدا شد. حالا شایعاتی مبنی بر رابطه این دو نفر دهن به دهن می‌چرخد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از خبرورزشی، اخیراً شایعه‌ای در رسانه‌های متعددی منتشر شده بود که مدعی بودند اشرف حکیمی و ژوانا سانز، همسر سابق دنی آلوس، در یک کلوپ شبانه در مادرید با هم دیدار کردند. این خبر توسط الکسیا ریواس در برنامه Ya es mediodia منتشر شد که سر و صدای زیادی به پا کرد، زیرا در صورت صحت، سانز را در شرایط بسیار پیچیده‌ای قرار می‌دهد.

سانز تصمیم گرفت به سؤالات فالوئرهای خود در اینستاگرام پاسخ دهد و یکی از آنها می‌خواست بداند که آیا شایعات مطرح شده صحت دارند و سانز با اشرف حکیمی دیدار می‌کند یا خیر. سانز پاسخ داد: «من بیماری این کشور را درک نمی‌کنم. چقدر نامحترم هستید. شما با شرارت پایتان را از گلیمتان درازتر می‌کنید. من او را نمی‌شناسم و هرگز او را در زندگی‌ام ندیده‌ام.»

علاوه بر این، از او در مورد نقل مکان کردن به مادرید و ارتباطش با خانواده آلوس سوال شد. اخیرا شایعه دیگری هم مطرح شده بود مبنی بر اینکه خانواده آلوس از سانز درخواست کردند که با امضای قراردادی محرمانه قبول کند که در خانه مشترکش با این بازیکن بماند. سانز پاسخ داد: «من برای سلامت روانم تصمیم گرفتم که جابجا شوم. نیاز به شروع دوباره در جایی دیگر دارم. فرصت‌های شغلی بسیار خوبی هم برایم به وجود آمد و تصمیم گرفتم بلافاصله نقل مکان کنم.»


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 06 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چهره خندان و حال خوش بازیگران زن در قایق سواری بر روی آب‌های زیبای ایران؛ از سانیا سالاری و نرگس محمدی تا بهاره رهنما به همراه حاجی، همسر سابقش+عکس
نیوشا ضیغمی: ترجیح میدم عکس از بچم نذارم چون تحمل توهین به نوزاد بیگناهم رو ندارم+فیلم
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
خلاقیت خنده دار اُوستا بَنّا در مقاوم سازی خانه اش با تیر برق به جای ستون/ تن همه مهندسا رو به لرزه انداخت +فیلم
نگاهی به نقاشی‌های شگفت‌انگیز و منحصربه‌فرد پارسا پیروزفر/ از پرتره‌های سیاه‌سفید گرفته تا پرتره‌های رنگی جذاب
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
حرف های احساسی گرگ پارسی در روز تولدش خطاب به هواداران میلیونی خود +عکس/ هادی چوپان به احترام صمیم شیرزاد صفحه اینستاگرامش را سیاه پوش کرد
(ویدیو) ماجرای عجیب سرقت کیف پریناز ایزدیار از زبان خودش
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی