ردیابی و کنترل خودرو از راه دور

  پنجشنبه، 26 تیر 1399   زمان مطالعه 3 دقیقه
ردیابی و کنترل  خودرو از راه دور
ردیاب خودرو RN-818 یکی از قدرتمندترین محصولات در زمینه ردیابی خودرو می باشد که با استفاده از دو چیپ سری SIRF نسل ۵ با میزان حساسیت منفی ۱۶۵ دسی بل با ساختار ردیابی مبتنی بر تکنولوژی OTA قابلیت اتصال به ۴۸ کانال ماهواره ای همزمان را دارا می باشد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، در خودروهای پیشرفته و لوکس، امکان کنترل خودرو از راه دور به صورت پیش فرض در خودرو قرار داده شده است. راننده می تواند با استفاده از ریموتی که در اختیارش قرار گرفته و یا با استفاده از یک اپلیکیشن موبایلی که شرکت سازنده در اختیار او قرار داده است، بدون نیاز به اینکه حتما در نزدیکی خودرو حضور داشته باشد، می تواند از راه دور اقدام به کنترل خودرو نموده و آن را حتی روشن یا خاموش کند.

اما در خودروهایی که به صورت پیش فرض از چنین آپشنی برخوردار نیستند، می توان به صورت دستی این امکان را به آن ها اضافه نمود. برای این منظور می توان از دستگاه های ردیاب خودرو که به وفور در بازار یافت می شوند و از قیمت بسیار خوبی نیز برخوردار هستند، استفاده نمود. این دستگاه ها می توانند هم به عنوان ردیاب خودرو بکار گیری شوند و هم به عنوان ابزاری برای کنترل خودرو از راه دور .

ردیاب خودرو

همانطور که اشاره شد، اگر دوست دارید تا از آپشنی نظیر امکان کنترل خودرو از راه دور برخوردار شوید، بهترین راه حل، خرید و نصب یک ردیاب خودرو با کیفیت روی خودرو می باشد. پس از خرید ردیاب و نصب آن روی خودرو، حال می توانید اپلیکیشن مربوط به آن ردیاب را روی تلفن همراه خود نصب کرده و سپس از طریق اپلیکیشن، موقعیت لحظه ای خودرو را چک نمایید و همچنین کنترل روی برخی قسمت های خودرو داشته باشید.

ردیاب های خودرو بیشتر برای جلوگیری از سرقت اتومبیل و همچنین آگاهی از مکان دقیق خودرو و راننده روی خودرو نصب می گردند. این ابزار علاوه بر ایجاد چنین امکانی برای خودرو، قابلیت هایی نظیر امکان خاموش کردن خودرو از راه دور، امکان کاستن از سرعت خودرو زمانی که در خودرو حضور ندارید، امکان روشن کردن خودرو از راه دور، امکان شنیدن صدای داخل اتاق و غیره را شامل می شود.

ردیاب خودرو RN818

ردیاب خودرو RN-818 یکی از قدرتمندترین محصولات در زمینه ردیابی خودرو می باشد که با استفاده از دو چیپ سری SIRF نسل ۵ با میزان حساسیت منفی ۱۶۵ دسی بل با ساختار ردیابی مبتنی بر تکنولوژی OTA قابلیت اتصال به ۴۸ کانال ماهواره ای همزمان را دارا می باشد. این ردیاب حرفه ای از چهار باند GSM 850/900/1800/1900MHz پشتیبانی کرده و می تواند اطلاعات را هم به صورت آفلاین نگهداری نموده و هم به صورت آنلاین ارسال نماید. این ردیاب با استفاده از ماهواره جی پی اس کار می کند و موقعیت یابی دقیقی را انجام می دهد.

برای کار با این ردیاب، کافی است پس از نصب ردیاب روی خودرو، نرم افزار مربوطه را روی تلفن همراه خود نصب کرده و سپس از طریق این اپلیکیشن و یا از طریق پنل تحت وب و بدون نیاز به نرم افزار به مشاهده عملکرد خودرو یا کنترل از راه دور خودرو بپردازید. برخی از مهمترین ویژگی های این ردیاب به شرح زیر می باشد.

  • اعلام موقعیت لحظه به لحظه
  • اعلام موقعیت فهرست وار در لحظات آفلاین
  • گزارش مسافت های پیموده شده
  • گزارش مصرف سوخت و موجودی سوخت فعلی
  • هشدار وضعیت بازو بسته بودن درب های خودور
  • اعلام وضعیت اضطراری و شنود صدای داخل کابین
  • اعلام قطع بست باتری خودرو در مواردی همچون سرقت
  • هشدار در خصوص سلامت باتری و روند عملکرد دینام
  • تعریف محدوده تردد جغرافیایی مجاز و غیر مجاز
  • محاسبه مدت زمان تردد در ترافیک و لحظات خاموشی خودرو
  • خاموش کردن خود رو از راه دور
  • اعلام سرعت لحظه ای و هشدار در خصوص سرعت غیر مجاز
  • اعلام وضعیت روشن یا خاموش بودن خودرو

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (331 نظر) معلم زبان انگلیسی رهبر معظم انقلاب: ایشان در منزلشان با پرده پارچه‌ای قسمت مهمان‌ها و خانواده را از هم جدا کرده+عکس/ همیشه بساط چای رهبر برقراره (251 نظر) سهم پسر سوم رهبر معظم انقلاب از آقازادگی +عکس/ تصویری قابل تامل و تحسین برانگیز (187 نظر) مبل ساده و چوبی رهبر معظم انقلاب که 20 سال است روی آن می نشینند+عکس/ دکوراسیونی که هیچوقت تغییر نمیکند! (61 نظر) رهبر معظم انقلاب: خدا را شکر که آن روزها در منزلمان پنیر نداشتیم! +فیلم (51 نظر) نگاهی به بوفه دکوری خانه پدری رهبر انقلاب؛ بوفه ای چوبی به ظروف چینی گُل سرخ قدیمی (21 نظر) جشن تولد ساده و خلوت نیما شعبان نژاد، بازیگر برنامه "جوکر 2" و خلاقیت عجیبش برای تزئین میز با شمع استوانه‌ای/مبارکا باشه+عکس (14 نظر) نگاهی به کیک تولد عادل فردوسی پور با خلاقیت شاهکار اُوستا قَنّاد در طراحی و پختش +عکس/مغز طراحش رو باید طلا گرفت (13 نظر) سنگ تمام خواهر و همسر آزاده نامداری در برگزاری جشن تولد مجری جوانمرگ+عکس/ از سفارش کیکی درست شبیه آخرین کیک تولدش در خانه تا آوردن گلهای خشک و بی روح تولد 37 سالگی‌اش (12 نظر) کیک سه طبقه با تاج پادشاهی و عینک هشت ضلعی، سلیقه جذاب محسن ابراهیم زاده برای کیک تولد لاکچری و مشکی رنگش+عکس/ مامان و خواهر باکلاسش مهمانهای ویژه مراسم😍 (11 نظر) نگاهی به آیفون و در ورودی شیک و اعیانی خانه لوکس و دلباز علی دایی/ سلیقه زیبای مونا بانو در چیدمان خونه حرف نداره+عکس (10 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (10 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (9 نظر) برادر کوچک رهبر معظم انقلاب: صندلی‌های آشپزخانه منزل رهبری پلاستیکی هست؛ ایشان مبل ندارند+ عکس (9 نظر) بهنوش بختیاری : علی دایی ستونه نباشه تهران کجه، برج میلاد خلال دندونشه...+عکس (8 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز