راهنمای خرید بهترین بوت و نیم بوت

  یکشنبه، 02 شهریور 1399   زمان مطالعه 6 دقیقه
راهنمای خرید بهترین بوت و نیم بوت
در خرید نیم بوت توجه به متناسب بودن آن با مناسبت ‌های مختلف بسیار مهم است از این رو بهتر است تا در خرید آن اگر که به دنبال دیده شدن در جمع و مهمانی ها هستید از بوت ‌های زنانه پاشنه میخی که یک انتخاب هوشمندانه هستند استفاده کنید

حدود پنج سال پیش، اگر کسی کت و شلوار را با کتونی می پوشید نه تنها جذابیتی نداشت بلکه خیلی هم برایمان عجیب بود اما؛ امسال به فراوانی شاهد کت و شلوار پوش ها با کتونی هستیم و این ترکیب نه تنها دیگر برایمان عجیب نیست؛ بلکه جذاب هم هست.

شاید طراح مد کت و شلوار با کتونی، کفش های رسمی اش پایش را می زده و همین باعث شده که او برای مراسمی رسمی، کتونی بپوشد و چون او یک طراح مد بوده، کسی نپرسیده چرا! به هر حال ما دیگر حاضر نیستیم به بهانه خوشتیپ بودن، لباس های تنگ و آزاردهنده بپوشیم. توجه نسل امروزی جامعه به سمت تنوع و راحتی لباس ها است. ما با کتونی و کفش های اسپرت راحت تر هستیم تا با کفش های رسمی. این ایده مد، برای فصل های تابستان و بهار کاربردی و شیک بود ولی در فصل های سرد با احتمال بارش برف و باران، اگر کتونی بپوشیم و برف و باران بیاید، کفش هایمان خراب می شود و وقتی تا جوراب هایمان، آب نفوذ کند اذیت می شویم و در نهایت سرما می خوریم.

در پاییزی که سرد و آفتابی است بوت تا زانو نپوشیم

می توانیم متناسب با پاییز و زمستان، همزمان با اینکه مواظب سلامتی خود هستیم، راحت هم باشیم. اگر در طول روز، مدت زیادی کفش به پا داریم، بهتر است کفشی را انتخاب کنیم که در درجه اول راحت و در درجه دوم با هوای سرد و بارش های احتمالی متناسب باشد. نیم بوت، بوت و بوت بلند، از انواع کفش های فصل سرد هستند که پوشش داخلی کرکی دارند تا پا را از سرما محافظت کنند. نیم بوت پرطرفدار ترین و کاربردی ترین آنها است. همان طور که می گویند: «پا قلب دوم بدن است» بهتر است در خرید کفش بیشترین توجه و دقت را داشته باشیم. توجه کنیم که زیر کفش بهتر است آج دار باشد که در یخبندان لیز نخوریم، جنس رویی کفش نرم و قابل انعطاف باشد که با سرد و گرم شدن ترک نخورد و نترکد و داخلش کرک داشته و گرم کننده باشد. اگر کفشمان جنس اش چرم غیرطبیعی است، یک تا نیم ساعت قبل از بیرون رفتن کفش هایمان را واکس بزنیم تا هم خوب جذب شود و هم با وزیدن باد به خودش گرد و غبار زیادی نگیرد. توجه کنیم که کفشمان کمی پاشنه داشته باشد تا کمر و زانوهایمان در دراز مدت آسیب نبیند؛ البته در کفش های طبی این نکته رعایت شده است.

راهنمای خرید بهترین بوت و نیم بوت

هر نیم بوت متناسب یک مناسبت

در خرید نیم بوت توجه به متناسب بودن آن با مناسبت های مختلف بسیار مهم است از این رو بهتر است تا در خرید آن اگر که به دنبال دیده شدن در جمع و مهمانی ها هستید از بوت های زنانه پاشنه میخی که یک انتخاب هوشمندانه هستند استفاده کنید با پوشیدن این نوع بوت علاوه بر قد بلند تر دیده شدن تان به وسیله این سبک از بوت های زنانه می توانید تا نگاه ها را به خود معطوف کنید.

انتخاب بوت سبک برای قرار کاری

در خرید بوت برای یک قرار ملاقات کاری، که نوع پوشش و تیپ و ظاهر در این نوع قرار مطمئناً بسیار دخیل است و ار آن جایی که باید خیلی مرتب و شیک باشید؛ بهترین انتخاب برای شما، انتخاب یک بوت دست دوز زیبا و بسیار راحت است که شما را بسیار منحصر بفرد و فوق العاده نشان دهد.

انتخاب بوت کوهستانی

نیم بوت های محکم و ضد آب مناسب ترین نوع کفش برای افرادی هستند که برای پیاده روی در شرایط سخت مثل کوهنوردی یا جنگل اقدام به خرید نیم بوت می کنند، از این رو بهتر است تا در خرید نیم بوت کوهستانی را انتخاب کنید.

همان طور که در ابتدای بخش گفتیم در انتخاب بوت ها و نیم بوت ها با توجه به این که هرکدام از نیم بوت ها برای هدفی خاص تهیه شده اند و دارای انواع مختلفی هستند. شما باید ابتدا نواع مختلف نیم بوت را بشناسید تا بدانید کدام نیم بوت برای کدام سبک از لباس مناسب است از این رو در خرید مناسب و انتخاب هوشمندانه باید هدف از خرید نیم بوت را برای خودتان مشخص کنید و سپس اقدام به خرید کنید از این رو ما در ادامه این موضوع برای سهولت در امر خرید و انتخاب های مناسب و عالی به معرفی و بررسی انواع مختلف نیم بوت می پردازیم:

نیم بوت های نوک تیز

از جمله بوت های بسیار رسمی و شیک می توان به نیم بوت های نوک با پاشنه های پهن اشاره داشت که این نوع بوت ها جایگاه ویژه ای را در دنیای مد دارند. برای این که این نوع نیم بوت ها همیشه ظاهر خود را شیک و منظم نشان دهد بایستی نیم بوت های نوک تیز را تمیز نگه دارید این نوع بوت ها مناسب افرادی است که دارای پاهای کشیده هستند پس در صورتی که پنجۀ پای به نسبت بزرگی دارید، از کفش های نوک تیز پرهیز کنید.

تناسب بوت ها با اشکال مختلف بدن

  1. بدن گلابی شکل: در این شکل، پائین تنه از بالا تنه بزگ تر است، دارندگان این شکل بدنی، بهتر است از بوت ها و نیم بوت های پاشنه دار مبلی استفاده کنند تا توجه ها را از پائین تنه خود منحرف کرده و پاهایشان بلندتر و لاغرتر به نظر برسد.
  2. شکل بدنی مثلث وارونه: بالاتنه و شانه های این افراد پهن است، برای اینکه پاهایشان پرتر جلوه کند و کسی به بالا تنه آنها توجه نکند، شایسته است از بوت های تزئین شده با نگین، گلدوزی و رنگ سفید بهره بگیرند.
  3. بدن مستطیل شکل: کمر این دسته از افراد پهن است، انتخاب بوتی با جزئیات زیاد که به شکل بدن آنها کمی انحنا بدهد، مناسب است.
  4. بدن با شکل سیب: کسانی که دارای این شکل از بدن هستند، بالا تنه ای گرد و پهن دارند، بوت ها و نیم بوت هایی که ساق ها را حجیم تر و پرتر نشان دهد و بدن متعادل به نظر برسد، گزینه ی خوبی برای این افراد است.

تناسب چکمه ها با مناسبت های مختلف

  • بوت پاشنه میخی، قد را بلندتر نشان می دهد و شما را در مرکز توجه و نگاه ها قرار می دهد.
  • اگر قرار ملاقات دارید و می خواهید شیک و مرتب به نظر برسید، یک جفت بوت دست دوز و زیبا شما را بهترین خواهد کرد.
  • نیم بوت کوهستانی که از جنسی محکم و ضد آب تهیه شده باشد، پاسخگوی شما برای کوهنوردی و پیاده روی سخت خواهد بود.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (680 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (198 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (69 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (59 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (33 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (24 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (20 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (12 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (10 نظر) (ویدئو) آخرین لحظات ثبت شده بازیگران فوت شده در کنار همسر و فرزندانشان/ یادی کنیم از هنرمندانی که در بین ما نیستند، روحشان شاد😢 ماهچهره خلیلی، حسام محمودی ، حسن جوهرچی و .. (10 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
(عکس) «ماگان» کشتی بادبانی باستانی خلیج فارس؛ میراثی 4000 ساله که باستان‌شناسان را حیرت‌زده کرد!
شلیک 4 گلوله به سمت آیت الله در جریان یک سخنرانی / رهبری با دلهره، تلفنی احوالپرسی کردند /عفت در مدینه بود و خبر را نشنیده بود
ویدیو/ جمله‌سازی "علی شادمان" با Do و Does/ فقط ترکیب جملاتش با Love که معلم زبانشو ناامید کرد!
ویدیو/ "حسین ثابت بکتاش" مالک هتل داریوش: دوران دانشجویی روزنامه می‌فروختم/ اولین هتل خودم را در جزایر قناری که فقط بز وحشی داشت، ساختم
ویدیو/ بازسازی دیجیتالی ویرانه‌های باستانی "تخت‌جمشید" توسط "میثم کشاورز" طراح ایرانی/ تصویرسازی و پویانمایی به سبک فیلم‌های هالیوودی
(ویدئو) داستان کوتاه انگلیسی «روباه و کلاغ»/ زیرنویس فارسی چسبیده و یادگیری آسان اصطلاحات خاص
ویدیویی از بازسازی سه‌بعدی شهر باستانی دارابگرد/ شگفتی‌های شهر افسانه‌ای شاهنامۀ فردوسی را ببینید
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان