ساعدنیوز
ساعدنیوز

راهنمای انتخاب جذاب ترین رنگ ها برای استایل زنانه؛ از ست کردن رنگ های شاد نترسید

  چهارشنبه، 27 مهر 1401   زمان مطالعه 16 دقیقه
راهنمای انتخاب جذاب ترین رنگ ها برای استایل زنانه؛ از ست کردن رنگ های شاد نترسید
ساعدنیوز: از حد و مرز خارج شوید. از ترکیب رنگ هایی استفاده کنید که تا به حال نپوشیدید.دنیا را با رنگ های جدید و شاد به چالش بکشید زیرا شاد بودن رسالت شماست. پیشنهاد میشود برای تصمیم گیری صحیح در انتخاب رنگ برای استایلتان با ساعدنیوز همراه شوید زیرا راهنمای مفیدی برای شما خواهد بود.

بله، ترکیب رنگ های جیغ ، در لباس های رنگی یک مد جدید و نو است که شما را از دیگران متمایز می کند. و همچنین یک مجموعه ی رنگارنگ که می توان با صرف هزینه و وقت کم یک ظاهر مدرن و جذاب برای خود دست و پا کرد.من این وبلاگ را برای همه خانم ها در تمام سنین می نویسم، به ویژه خانم های مسن تر. پوشیدن لباس های رنگی بر روحیه ی هر آدمی تاثیر گذار است و این تاثیر فقط مخصوص فردی که لباس را بر تن دارد نیست، بلکه اطرافیان هم تاثیر آن را حس می کنند و باعث حال بهتر و روحیه ی شادتر می شود. شاید به نظر بیاید که فقط بچه ها و نوجوان ها می توانند خیلی راحت لباس های رنگی بپوشند و نگران چیزی نباشند، ولی باید بدانید که رنگ ها در زندگی هر آدمی خیلی مهم است به شرطی که بداند باید از آنها کجا و چگونه استفاده کند تا از افسردگی و بیحالی دور شود. اگه شما هم نمی دانید چه رنگ هایی را وارد لباس هایتان کنید، من اینجا چند راه حل ساده را مطرح می کنم تا بتوانید با استفاده از آن ها، تیپ های شادتر و رنگی تری داشته باشید.

دو استایل رنگی

شجاعت در انتخاب رنگ برای داشتن استایلی شیک

رنگ های شاد ممکن است در نگاه اول، خیلی پر هیجان، شلوغ و توی چشم باشند ولی باید بدانید که همین رنگ ها هستند که اگه در جای درست قرار بگیرند، میتوانند لباس شما رو خیلی شیک، جذاب و مد روز نشان دهند.

پس نگران این نباشید که به دلیل پا به سن گذاشتن دیگر نباید به طور مثال لباس قرمز بپوشید. شما باید یاد بگیرید که قرمز را در لباستان چگونه به کار ببرید که هم با آن احساس راحتی کنید و هم خیلی شیک به نظر برسید. در عین رنگی بودن به دنبال سادگی باشید طرح های کلاسیک، بهترین هستند. شما در ابتدا ممکن است با انتخاب رنگ خود خیلی مشکل داشته باشید ولی آن را با وسواس و یا ریزه کاریهای نا به جا از بین نبرید.

استایل مناسب برای افراد با پوست تیره

لباس های رنگی مورد علاقتان را خریداری کنید

به فروشگاه بروید و چند دست لباس به رنگ هایی که همیشه دوست داشتید، بخرید. مهم این است که شما اعتماد به نفس داشته باشید و در هر سنی که هستید، لباس های مورد علاقه ی خود را انتخاب کنید. یکی از مهمترین چیزهایی که در ظاهر مهم است، این است که شما نسبت به چیزی که بر تن دارید احساس راحتی و رضایت داشته باشید. پس رنگ های مورد علاقه و محبوبتان را انتخاب کنید.

کت های رنگی

چگونه لباس هایی با رنگ های مختلف را باهم ست کنیم؟

هر چقدر هم کمد زیبا و گران قیمتی از لباس های برند داشته باشید، اگر از هنر ترکیب رنگ لباس در استایل آگاه نباشید، در نهایت این کمد پر از لباس، ارزشی ندارد. انتخاب رنگ های مناسب نوعی هنر است و برای درک چگونگی عملکرد رنگ ها در کنار هم، باید چشمی توانمند در درک ترکیب رنگ داشته باشید. همانگی رنگ در انواع طرح های لباس، می تواند بین یک لباس زشت و یک لباس خیره کننده، تفاوت ایجاد کند. انتخاب پالتی مناسب از رنگ لباس، باعث می شود که استایل شما منتخبی از بهترین های کمد لباستان باشد.

اگر به رنگ شناسی استایل اهمیت ندهید، تعادل و جذابیت در ظاهرتان از دست می رود. رنگ هایی وجود دارند که رنگ پوست شما را تکمیل و ظاهرتان پر جلوه می کنند. برای بیشتر افراد استفاده از رنگ هایی که آن ها را جذاب تر نشان می دهد، اهیمت ویژه ای دارد. یک ترکیب رنگ مناسب در استایل، شما را شاداب و سرزنده نشان می دهد. در این مطلب از مجله ی مد و فشن ساعدنیوز قصد داریم که از ساز و کار رنگ لباس در استایل شخصی برایتان بگوییم و با چند نکته ی ساده و در عین حال مهم، شما را در انتخاب رنگ لباس راهنمایی کنیم.

استایل دخترانه

اهمیت رنگ شناسی در طراحی لباس

تناسب رنگ ها بخش مهمی از استایل شخصی و انتخاب لباس است. شاید بتوان گفت که این آگاهی در واقع بیشتر نوعی علم است و فقط جنبه ی هنری ندارد. انتخاب و ترکیب درست رنگ لباس همان کلید تمایز استایل شما در بین دیگران است است. استفاده از رنگ های مناسب و تطبیق صحیح آن ها می تواند کار سختی باشد. این جاست که باید از دانش رنگ و سلیقه ی شخصی در انتخاب رنگ استفاده کرد. هر رنگ تئوری مخصوص به خودش را دارد و آگاهی از آن ها می تواند به شما در بهینه کردن کمد لباستان کمک کند. تئوری رنگ نه تنها در لباس بلکه در موارد دیگری همچون رنگ مو، آرایش صورت و انتخاب اکسسوری های شخصی نیز نقش مهمی ایفا می کند.

استایل زنانه

شناخت رنگ ها

برای آگاهی به ترفندهای ترکیب رنگ لباس در استایل شخصی، نیاز به شناحت اولیه ی رنگ ها دارید. در ادامه نکاتی را به شما خواهیم گفت که به شما در درک بهتر نظریه ی رنگ کمک بسیاری خواهد کرد.

  • رنگ های اصلی: سه رنگ آبی، قرمز و زرد، رنگ های اصلی در طبیعت محسوب می شوند. این رنگ ها در ذات خود طبیعی هستند و حاصل ترکیب دو یا چند رنگ دیگر نیستند. تمامی رنگ هایی که در اطراف خود می بینید، تناژهایی از ترکیب این رنگ ها هستند.
  • رنگ های ثانویه: رنگ های ثانویه حاصل ترکیب های مختلفی از سه رنگ اصلی است. مثلاً بنفش حاصل ترکیب قرمز و آبی است و نارنجی از مخلوط زرد و قرمز خلق می شود. آبی و زرد نیز در کنار هم به رنگ سبز تبدیل می شوند.
  • رنگ های سوم: از ترکیب رنگ های اصلی و ثانویه، به رنگ های سوم می رسیم. تناژهای مرجانی، سبز نعناعی، فیروزه ای و… نمونه ای از این دسته رنگ هستند.
  • رنگ های گرم و سرد: رنگ هایی مانند قرمز، زرد، نارنجی، قهوه ای و … رنگ های گرم محسوب می شوند. این رنگ ها باعث می شوند که طرح ها و الگوها کوچک تر به نظر برسند. به همین دلیل افرادی که می خواهند لاغر به نظر برسند، از رنگ های گرم استفاده می کنند. رنگ های سرد شامل تناژهای آبی ، سبز، بنفش و… هستند. این ها به عنوان رنگ های آرامش بخش در نظر گرفته می شوند.
  • رنگ های خنثی: این روزها رنگ های خنثی پرطرفدار هستند. آن ها رنگ های پاستلی را پر جلوه نشان می دهند. این رنگ ها در برابر هماهنگ سازی با تناژهای دیگر، منعطف هستند. مشکی، سفید، خاکستری مایل به قهوه ای، طوسی، تناژهای سفید مثل کرم و پوست تخم مرغی و… همه رنگ های خنثی محسوب می شوند.
چرخه های رنگی

بازی با رنگ ها در استایل بر اساس چرخه ی رنگ

چرخه ی رنگ فقط در هنر کاربرد ندارد، بلکه برای انتخاب رنگ لباس نیز استفاده می شود. هنگامی که قصد دارید رنگ ها را به منظور جلوه ی بهتر و چشم نوازی بیشتر با هم ترکیب کنید، استفاده از چرخه ی رنگ بسیار مفید است. انتخاب رنگ با نگاه به چرخه ی رنگ برای افرادی که نمی دانند چگونه رنگ را انتخاب کنند، بسیار مفید خواهد بود. البته برخی از مردم این توانایی را به طور ذاتی دارند که رنگ ها را از روی غریزه ی خود انتخاب کنند. اما اگر ترکیبات آن ها را تجزیه و تحلیل کنید، خواهید دید که آن ها نیز به طور ناخودآگاه از قوانین یکسانی، مبتنی بر چرخه ی رنگ پیروی می کنند.

در مورد تناسب رنگ لباس در استایل، فقط یک قانون وجود دارد و مهم نیست که لباستان چیست. بلکه تنها باید رنگ هایی که می پوشید با یکدیگر هماهنگ باشند. اگر این قانون را هنگام طراحی یا پوشیدن لباس به خاطر داشته باشید، همیشه استایلی فوق العاده خواهید داشت. در ادامه از نحوه ی بازی با رنگ ها، برای خلق استایلی زیبا به شما خواهیم گفت.

استایل با رنگ مکمل

در انتخاب رنگ لباس می توانید به سراغ چرخه ی رنگ بروید و از رنگ های مکمل در استایل خود استفاده کنید. قرمز و سبز، آبی و نارنجی، بنفش و زرد و… نمونه های از ترکیب رنگ های مکمل هستند و این فهرست همچنان ادامه دارد. این تناژها بر اساس چرخه ی رنگ در مقابل یکدیگر قرار می گیرند، اما وقتی آن ها در استایل شخصی، کنار هم قرار می دهید، نتیجه ی کار بسیار زیبا و جذاب خواهد شد. انتخاب رنگ لباس بر اساس ترکیب های مکمل، در نظر بسیاری افراد، انتخابی جسورانه به نظر می رسد، اما طبق قوانین چرخه ی رنگ، انتخابی مناسب و معقولانه برای ست کردن لباس ها محسوب می شود. در واقع در این نوع ترکیب، پیروی از تضاد ببیشترین اهمیت را دارد. در فصل بهار و تابستان، بیشتر از نیمه ی دوم سال شاهد ظهور قوانین ترکییب رنگ های مکمل در دنیای مد هستیم.

رنگ مکمل در لباس

استایل تک رنگ یا مونوکروم

رنگ های یک دست در لباس، شامل یک گروه رنگی با تناژهای متفاوت است. طراحی یک لباس در پالت تک رنگ، کار چندان سختی نیست و هر شخصی می تواند آن را به خوبی انجام دهد. فقط باید مطمئن شوید که از درجه های مناسب رنگ استفاده می کنید و همه آن ها جلوه ی خوبی برای چشم دارند. با استفاده از تناژهای تک رنگ، می توانید لباسی چشم نواز و جذاب داشته باشید. رنگ های سیاه و سفید در میان تناژهای تک رنگ پرطرفدار، از بهترین انتخاب ها برای داشتن استایل جذاب هستند.

ترکیب رنگ های آنالوگ در استایل

رنگ های آنالوگ یا به عبارتی رنگ های مشابه، رنگ هایی هستند که در چرخه ی رنگ کنار یکدیگر قرار گرفته اند. این رنگ ها ترکیبی از دو یا سه رنگ هستند که اگر به خوبی با هم مخلوط شوند، نتیجه ی نهایی تناژی از همان رنگ مشابه کناری در چرخه خواهد بود. وقتی از این تکنیک در انتخاب رنگ لباس استفاده می کنید، نتیجه ی نهایی شیک و در عین حال به روز خواهد بود. رنگ های قرمز، نارنجی و ترکیب قرمز و نارنجی یا سبز، آبی و ترکیب سبز و آبی، نمونه ای از رنگ های آنالوگ در چرخه ی رنگ هستند.

استایل آنالوگ

استفاده از رنگ های سه گانه در استایل

رنگ های سه گانه برعکس رنگ های آنالوگ در کنار یکدیگر، در چرخه ی رنگ دیده نمی شوند. بلکه به طور مشخصی از هم فاصله دارند و فاصله های میان این سه رنگ با هم برابر است. بنابراین یکی از انتخاب های رنگ لباس در استایل شخصی می تواند ترکیبی از سه رنگ با فاصله از یکدیگر در چرخه ی رنگ باشد. وقتی به این رنگ ها به طور مجزا نگاه می کنید، ممکن است فکر کنید که ترکیب آن ها با یکدیگر امکان پذیر نیست. اما هنگامی که از آن ها در استایل استفاده می کنید، خواهید دید که نتیجه ی نهایی فوق العاده خواهد شد. بهترین مثال از رنگ های سه گانه، ترکیب سه رنگ اصلی آبی، زرد و قرمز و همچنین ستی از رنگ های سبز، نارنجی و بنفش در گروه رنگ های ثانویه است.

چند نکته ی مهم در مورد رنگ شناسی استایل

ترکیب رنگ لباس بر اساس سبک شخصی، می تواند انتخابی کاملاً متفاوت و سلیقه ای باشد. نتیجه ی نهایی این ترکیب می تواند زیبا یا کاملاً برعکس باشد. در ادامه چند نکته به شما خواهیم گفت که در مورد رنگ شناسی استایل به شما کمک خواهد کرد تا در نهایبت ظاهری از رنگ های هماهنگ در استایل خود داشته باشید.

  • از انتخاب های یکنواخت دوری کنید. شما می توانید از ترکیب رنگ مخصوص خودتان در استایل پیروی کنید و رنگ لباس شما محدود به تناژهایی از این ترکبیب رنگ باشد. اما این روند می تواند خسته کننده باشد و بعد از مدتی، استایل شما تکراری به نظر برسد. پیروی از یک سبک بکنواخت و کسل کننده، چیزی نیست که شما بخواهید. در این مواقع استفاده از رنگ های مکمل را به شما پیشنهاد می دهیم تا با کمک تضادی معقول، تحولی جذاب در استایل شخصی خود ایجاد کنید.
  • وقتی از لباس های طرح دار یا چاپ شده استفاده می کنید، بهتر است که سراغ بازی با رنگ نروید. اجازه دهید که طرح ها و تصاویر چاپ ها فرصت جلوه پیدا کنند و تأثیر جادویی خود را در استایل بگذارند. لباس های چاپ شده یا طرح دار در بیشتر مواقع ترکیبی از یک یا چند رنگ هستند و به همین دلیل اگر آن ها را با رنگ های دیگر ترکیب نکنید، نتیجه ی نهایی بهتر خواهد بود. در واقع افزودن رنگ های بیشتر، فقط سبب می شود که استایل شما از هم گسیخته، شلوغ و ناهماهنگ به نظر برسد.
  • یکی دیگر از روش های هوشمندانه ی استفاده از رنگ لباس در استایل، حفظ تناسب و تعادل است. صرف نظر از نوع پالت رنگ، فقط از متعادل بودن آن اطمینان حاصل کنید. هر چیزی که در تعادل باشد، بدون شک خوب خواهد بود. این بدان معناست که هیچ تناژی نباید بیش از حد، زیاد یا کم باشد. شما باید در این مورد بسیار دقت کنید، زیرا مرز بین افراط گرا بودن یا پیروی از سبک مینیمالیستی، بسیار نازک است.
  • یک ترفند برای انتخاب رنگ لباس این است که آن با تناژ رنگ پوست شما مطابقت داشته باشد. به این ترتیب همیشه می توانید بین رنگ های سرد و گرم تعادل ایجاد کنید. در واقع با این روش شما پالتی خواهید ساخت که به رنگ پوست شما جلوه ی جذاب تری می دهد. اگر پوستی رنگ پریده دارید، از رنگ های سرد مانند خاکستری، تناژهای آبی، مرکب سبز و قرمز شرابی، زمرد و… استفاده کنید. اگر رنگ پوست شما زیتونی، مدیترانه ای، قهوه ای روشن و گندمی است، باید رنگ های گرم تری مانند مرجانی، طلایی، قهوه ای و… را انتخاب کنید.
  • بسیاری از افراد دوست دارند که کمد لباسشان را از رنگ های مات با خلوص کمتر پر کنند. بنابراین پالت رنگی مورد علاقه ی آن ها در گروه رنگ های خنثی قرار می گیرد. استفاده از رنگ های خنثی برای ترکیب رنگ لباس در استایل عالی هستند. این رنگ ها، هر نوع تناژ رنگ پوست را تکمیل می کنند و دیگر لازم نیست نگران ظاهر نهایی خود با پوشیدن این لباس ها باشید. برای جذابیت بیشتر می توانید در کنار حفظ رنگ های خنثی، یک یا چند تناژ از رنگ های گرم یا سرد را به استایل خود اضافه کنید. چنین ترکیب رنگی، برای هر نو استایل مناسب است و می توانید از خانه تا اتاق های جلسه ی کاری از این ترکیب در رنگ لباس خود استفاده کنید.
استایل بهاری

از چند رنگ در استایل استفاده کنیم؟

جواب دادن به این سوال چندان آسان نیست، اما طبق یک قاعده ی کلی باید بگوییم که خطر استفاده از تعدد رنگ بسیار بیشتر از انتخاب تعداد رنگ های کمتر است. افراط در استفاده از انتخاب رنگ، باعث می شود که استایل چشم نوازی نداشته باشید و انبوه رنگ ها برای چشم خسته کننده خواهد بود. از طرف دیگر، تنوع کم در رنگ لباس، ظاهر شما را خسته کننده نشان می دهد، اما یادتان باشد که همیشه این طور نیست.

یکی از قوانین رایج در انتخاب تعداد رنگ، استفاده از سه رنگ است. این سه رنگ شامل رنگ اصلی لباس، رنگ ثانویه و رنگ برجسته است. رنگ اصلی لباس بیشتر قسمت های استایل را به خود اختصاص می دهد و رنگ ثانویه، دومین رنگ پرکاربرد در لباس شما محسوب می شود. تناژ این رنگ باید به رنگ اصلی نزدیک باشد یا کنتراست جذابی با آن خلق کند. مثل نقش متضاد پیراهن سفید در زیر کت و شلوار مشکی!

در نهایت رنگ برجسته، نقش تأکیدی بر قسمت های خاصی از لباس شما دارد. این رنگ ها معمولاً با رنگ اصلی و ثانویه در تضاد است. به همین دلیل باید به شکلی متعادل از آن استفاده کرد. معمولاً در انتخاب رنگ برجسته باید به سراغ رنگ های مکمل رفت.

از ترکیب رنگ گفته شده می توانید برای هر نوع لباس راحتی، کار یا رسمی استفاده کنید. البته برخی ترکیب های رنگی رسمی تر به نظر می رسند و برای استایل های کاری مناسب هستند. برخی دیگر برای لباس های راحتی و ورزشی مناسب هستند. معمولاً تناژهای تیره، رسمی تر به نظر می رسند و رنگ های روشن، اسپرت و پر انرژی تر هستند.

استریت استایل

اکسسوری های رنگی بخرید

اگه شما نمی توانید راحت لباس های رنگی بپوشید و در لباس احساس راحتی نمی کنید، می توانید از اکسسوری های رنگی استفاده کنید. که هم از پوشیدن لباس های رنگی راحت تر است و هم تنوع بیشتری دارد. با انتخاب گردنبند های بزرگ رنگی چه روی مانتو چه برای پیراهن های مهمانی، لباس خود را از حالت سادگی و تک رنگی در بیاورید و آن را خاص و منحصر به فرد نشان دهید.

استایل رنگی

و در نهایت...

انتخاب درست در ترکیب رنگ استایل، برای ایجاد تأثیر مثبت، بسیار اهمیت دارد و جلوه ای منحصربه فرد به شما می بخشد. از طریق رنگ ها شما بیشتر و بهتر خودتان را معرفی می کنید و برای ایجاد ارتباط، بیشتر مردم تفسیر رنگ را سریع تر از سایر جنبه های فردی درک می کنند. بنابراین انتخاب درست رنگ لباس و سایر موارد آراستگی در استایل، راهی بسیار دقیق مؤثر برای انتقال اطلاعات از طرف شما به فرد مقابلتان است. رنگ ها می توانند زمینه ساز قضاوت های شخصی در مورد شما در زمان ملاقات ها باشند. بنابراین دقت در انتخاب رنگ لباس، چیزی نیست که بتوانید به راحتی از کنار آن عبور کنید.

با دقت به چرخه ی رنگ، نگاهی به کمد لباستان بیندازید و یک بار دیگر محتویات کمدتان را با آنچه در این مطلب گفته شد، بسنجید. وقت آن رسیده که بیشتر از قبل به تأثیر رنگ ها در ارتباطات اجتماعی فکر کنید.

بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز یک پلتفرم برای افزایش آگاهی و اطلاعات شما در زمینه مد و فشن است ما در کنار شما هستیم تا بهترین ها را با یکدیگر تجربه کنیم. برای پیگیری جدید ترین اخبار، ترند های مد و فشن و تحلیل استایل سلبریتی ها با بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز همراه باشید.

آیا شما جسارت پوشیدن چنین لباس هایی با رنگ های متنوع را دارید؟

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

1 دیدگاه
  دیدگاه ها
مونا
1 سال پیش

چ خوشگلن
پربحث های هفته   
تذکر جدی رهبر انقلاب به عکاسان خبری در کرمانشاه/ با کفش وارد نشوید+عکس (295 نظر) عرض ارادت احساسی و عیادت بازیگران و ورزشکاران از رهبر معظم انقلاب در بیمارستان+ عکس/ از جواد عزتی و علی ضیا تا علی پروین و بهداد سلیمی (234 نظر) واکنش ایران به درخواست عجیب آمریکا برای حمله نمادین اسرائیل (143 نظر) گریم سخت و سنگین شازده مفخم سریال "گیلدخت"، صالح میرزاآقایی، برای بازی در نقش امام خمینی/ بنظرتون شبیه ایشون شدن؟ (58 نظر) دیدار بازیگران معروف و محبوب ایرانی با رهبر انقلاب/ از شاهرخ استخری تا مصطفی زمانی و عموپورنگ+عکس (55 نظر) پاسخ جالب رهبر معظم انقلاب به یک سوال: حضرت آقا اصلاً شما فکر می‌کردین که رهبر بشین؟ (45 نظر) خلاقیت خنده دار یک ایرانی برای دوخت کاپشن با پتو پلنگی حماسه آفرید/ ایرانی پنجه طلا از هر انگشتش هنر میباره😂 (40 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده مشهدی، با نوشته جالب پشت وانت اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (38 نظر) نگاهی به ماشین لاکچری و هوش‌پران محسن تنابنده، نقیِ پایتخت+عکس/ صبر و لبخند در برابر درخواست مردم برای گرفتن عکس سلفی (33 نظر) تصویر دیده نشده و قدیمی از آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب در کنار دریا با کاپشن و کلاه +عکس (27 نظر) نگاهی به کیک تولد 5 سالگی هانا دختر مهران غفوریان با دیزاین خاص/مبارکا باشه +عکس (26 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک بقال تبریزی برای کودکان حماسه ساز شد/ درک و شعور ایشون ستودنیه+عکس (25 نظر) عکس عید نوروز محمدرضا گلزار در کنار عزیزش (22 نظر) مراسم عقد شیک و منحصربفرد برادرزاده سامان صفاری، امیر سریال دلدادگان/ ایشالا عروسی خودت+عکس (22 نظر) مراسم تولد جگرسوز علی انصاریان در خانه ابدی اش و گریه های دلخراش ننه علی/ روحش شاد+ عکس (22 نظر)
دیگران می‌خوانند   
فال انبیاء روزانه جمعه 31 فروردین ماه 1403 فال قهوه با نشان روز جمعه 31 فروردین ماه 1403 فال ابجد روزانه جمعه 31 فروردین 1403 فال روزانه امروز جمعه 31 فروردین ماه 1403 فال حافظ با تفسیر روز جمعه 31 فروردین 1403 + فیلم حضور جالب خانم معلم همدانی با لباس عروس در کلاس درس/ این لحظه تا ابد برای دانش آموزاش خاطره شد+عکس (تصاویر) معماری استثنایی و تخیلی یک رستوران در ژاپن/ با این ویوی جذاب غذا چه میچسبه! (ویدئو) شوخی بانمک نعیمه نظام‌دوست با سن نیما شعبان‌نژاد (تصاویر) تغییر چهره حیرت انگیز فرزانه سریال "بزنگاه" بعد 16 سال/ کلا یه نفر دیگه شده که! شباهت متحیرکننده و خارق‌العاده آنجلینا جولی و دخترش! (فیلم) آشنایی با یاقوت ارغوانی میلیون دلاری از اعماق تاریخ / سنگ آمتیست 26 تنی ژستهای بی ملاحظه ی زنان حرمسرا همگان گرفتن عکس در حضور ناصرالدین شاه قاجار سوژه کاربران مجازی شد برند خاص و شوکه کننده کیف آرایشی ناصرالدین شاه/ باورت میشه ناصرالدین شاه کیف آرایشی داشته؟ (فیلم) در پشت آبشار نیاگارا چه چیزی پنهان شده؟ / اسرار پشت پنهان آبشار نیاگارا چیست؟! نگاهی به ماشین‌های لوکس و هوش‌پران علی دایی، ثروتمندترین فوتبالیست ایران+عکس/ از لندکروز و پورشه تا بی ام وی😍 ارزانترین خانه در دبی | معرفی 10 گزینه مخصوص ایرانیان (عکس) ماشینهای شیک و مدرن یکتا ناصر و منوچهر هادی/ زوج پرحاشیه و جنجالی اینروزهای سینمای ایران مزیت های استفاده از چراغ های خیابانی در نورپردازی شهری تولد باورنکردنی یک حیوان بامزه به سفیدی برف و 6 گوش صورتی در دریا/ چقدر این موجود ناز و گوگولیه+عکس شرط عجیب همسر فریبا متخصص، مادر گلنار سریال گیلدخت برای ازدواج با خانم بازیگر/ قراری که 8 ماه نگذشته فسخ شد! 3روش معجزه آسا برای برق انداختن زیورآلات طلا واکنش بانمک احسان علیخانی با یک سلفی زورکی و یوهویی به عکس فتوشاپ شده ای که از او در فضای مجازی منتشر شده نگاهی به ماشین‌های لاکچری و هوش پران امیر قلعه نویی، سرمربی تیم ملی +عکس/ اینا ماشین نیست هواپیماست! مدل مانتو خاص و جذاب گلوریا هاردی، بازیگر سریال کیمیا/ نگاهی به طراحی مانتو همسر فرانسوی ساعد سهیلی+عکس نگاهی به تیپ و استایل لاکچری و درجه یک خانواده محمدرضا گلزار در عروسی آقای بازیگر +عکس/ خوش به حال آیسان خانوم، عروسِ چه خانواده‌یِ باکلاس و مرفحی شده😍 (عکس) سلفی الناز حبیبی، صبای سریال "فاصله ها" با پدر باحال و پرانرژی اش میز صبحانه رنگی و عاشقانه رضا قوچان نژاد و خواهر ساره بیات در دبی/ ویوو رو ببین😍 جشن تولد ساده و خلوت صادق بوقی در رویایی ترین منظره ایران در شمال/ چقدر باصفا و دلباز+ویدیو عکسی نایاب از شیوه حمل جنازه در دوره قاجار (عکس) تاب بازی نفیسه روشن، بازیگر سریال "رستگاری"، در طبیعت بسیار زیبای مالدیو دزدی میلیاردی از خانه 2 مهاجر در برج لاکچری نیاوران! کارت عروسی متفاوت و خاص رضا داوودنژاد و همسرش غزل بدیعی با یک نوشته منحصر به فرد/ روز عروسی یه تیم بسیج گفتن آدرس شدند!+عکس خلاقیت خنده دار دو موتورسوار برای حمل نردبان با موتورشان مرزهای حمل و نقل را جابجا کرد+ عکس/ انیشتین باید بیاد از اینا درس یاد بگیره😂 (ویدئو) علت اشک های المیرا شریفی مقدم، گوینده خبر، روی آنتن زنده 17 وسیله کثیف در خانه که نباید از آن ها غافل باشید (ویدئو) وقتی سارا بهرامی روی صحنه جشنواره اسم امین حیایی رو فریاد زد / چقدر این سوپراستار دوست داشتنیه! درخت زردآلوی حیاط خانه احمد مهرانفر، ارسطوی سریال پایتخت و همسرش/ چیدن میوه از درخت چه کیفی داره😍+ویدئو نگاهی به مراسم عقد محضری و ساده یکتا ناصر و منوچهر هادی+عکس/ از لحظه حلقه به دست کردن عروس توسط داماد تا امضا کردن سند ازدواج خنده دارترین سکانس از کلَ‌کلَ نعیمه نظام دوست و سمانه پاکدل در آشپزخونه/ من گوشت زیاد دوست دارم و شوهرمم خط قرمز منه😂+ویدیو تغییر چهره جذاب یاسمن معاوی فیروزه سریال گیل دخت/ چه عکسای خوبی گرفته
تیتر امروز   
فال انبیاء روزانه جمعه 31 فروردین ماه 1403 فال روزانه امروز جمعه 31 فروردین ماه 1403 فال قهوه با نشان روز جمعه 31 فروردین ماه 1403 فال حافظ با تفسیر روز جمعه 31 فروردین 1403 + فیلم فال ابجد روزانه جمعه 31 فروردین 1403 شرط عجیب همسر فریبا متخصص، مادر گلنار سریال گیلدخت برای ازدواج با خانم بازیگر/ قراری که 8 ماه نگذشته فسخ شد! دزدی میلیاردی از خانه 2 مهاجر در برج لاکچری نیاوران! کارت عروسی متفاوت و خاص رضا داوودنژاد و همسرش غزل بدیعی با یک نوشته منحصر به فرد/ روز عروسی یه تیم بسیج گفتن آدرس شدند!+عکس ماجرای جالب کارت عروسی فائزه و حمید که به دست رهبر انقلاب رسید/ حرکت تحسین برانگیز عروس و داماد ایرانی برای خرید سرویس طلا+عکس آیا رهبر معظم انقلاب موبایل دارند؟ دستگیری اراذل و اوباش BMW سوار در بلوار اندرزگو+فیلم رئیس‌جمهور وارد سمنان شد زمزمه های ورود ایران چک های 500هزار تومانی به بازار/ زلزله رشد نقدینگی در راه است؟ پاسخ جالب رهبر معظم انقلاب به یک سوال: حضرت آقا اصلاً شما فکر می‌کردین که رهبر بشین؟ رکورد تاریخی بارش باران در سیستان و بلوچستان