راهنمای خرید بهترین جک ریلی سکشنال

  سه شنبه، 03 بهمن 1402   زمان مطالعه 6 دقیقه
راهنمای خرید بهترین جک ریلی سکشنال
اگر قصد خرید جک ریلی سکشنال را دارید، می‌توانید با مراجعه به سایت اسمارت کو سطح آگاهی خود را افزایش دهید.

خرید جک ریلی سکشنال، یکی از مواردی است که باید به آن دقت فراوانی داشته باشید. این نوع جک بهترین انتخاب برای درب پارکینگ است و در انواع مختلفی در بازار وجود دارد و به فروش می‌رسد. اگر قصد خرید این جک را دارید، پیشنهاد می‌کنیم با کارشناسان و متخصصین این حوزه که دانش علمی بالایی در این زمینه دارند، مشورت نمایید. هم‌چنین می‌توانید با مراجعه به سایت اسمارت کو سطح آگاهی خود را افزایش دهید.

نکات قابل توجه در خرید جک ریلی سکشنال

برای خرید جک ریلی سکشنال بهتر است نکات زیر را توجه داشته باشید:

  1. در حین خرید جک پارکینگی سعی کنید مهم‌ترین ویژگی این نوع جک را مورد بررسی قرار دهید.

  2. بررسی نوع درب، ابعاد درب، میزان تردد و رفت و آمد افراد از عوامل ضروری هستند که در حین خرید باید به طور جدی مورد بررسی قرار گیرند.

  3. برخورداری از امنیت بالا در حین استفاده از این نوع درب

  4. سهولت در حین استفاده عامل دیگر در خرید این جک است.

  5. بررسی برندهای مختلف برای خرید

این روزها بسیاری از افراد به دلیل داشتن فروشگاه و مغازه‌های بزرگ نیازمند استفاده از درب اتوماتیک هستند تا بتوانند به واسطه آن، فعالیت‌های خود را تسهیل بخشند و محیط کار خود را ایمن کنند. از جمله درب‌هایی که امروزه به فور استفاده می‌شود، درب‌های ریلی هستند که نقش موثری در بهبود فعالیت‌های مرتبط با کسب و کارهای مختلف دارند. جک‌های به کار رفته در این نوع درب‌ها در مدل‌های متنوعی طراحی و ساخته شده‌اند و حتی نوع برند آن‌ها هم با هم متفاوت است و عملکرد متفاوتی هم بر جای می‌گذارند. برای خرید جک ریلی سکشنال این موارد را رعایت کنید:

  1. بررسی وزن و اندازه درب پارکینگ

از آن‌جایی که هر دربی با وزن و ابعاد متفاوت، جک متفاوتی هم به همراه خواهد داشت، لذا توصیه می‌کنیم قبل از هر خریدی در وهله اول نوع جک را برای درب پارکینگ خود انتخاب نمایید. بررسی جک به شما کمک می‌کند متناسب با درب خود، بهترین انتخاب را برای خریدی مطمئن داشته باشید. به عنوان مثال، جک‌هایی با اندازه 400 می‌توانند درب‌هایی با وزن 400 کیلوگرم را تحمل کنند. در مجموع هر چه وزن و اندازه درب بیشتر باشد، بالطبع به جک‌های قوی قدرتمندی برای جا به جایی درب احتیاج است.

اما یک سوال ممکن است ذهن شما را به خود مشغول کند و آن این است که اگر به هر دلیلی اندازه با وزن درب مطابقت نداشته باشد، چه کنیم؟ در چنین شرایطی توصیه می‌کنیم اندازه شفت جک را بررسی کنید و متناسب با ابعاد و اندازه درب، جک را خریداری نمایید. هر چقدر اندازه و ابعاد یک درب پارکینگ بیشتر باشد، مسلما با جک‌هایی با سفت بلند استفاده می‌کنند.

  1. بررسی اندازه درب ورودی ساختمان

عامل دیگری که در بررسی و خرید جک ریلی سکشنال باید رعایت کنید، اندازه درب ورودی ساختمان است. سعی کنید قبل از خرید، ورودی ساختمان را به طور دقیق اندازه گیری کنید و با ابعاد مشخص اقدام به خرید نمایید. با توجه به اینکه جک‌های متنوعی برای درب‌های پارکینگ طراحی و ساخته شده‌اند، لذا بررسی خصوصیات ظاهری ورودی ساختمان می‌تواند به شما در خرید درست محصول، کمک شایانی کند. میزان باز و بسته شدن درب در تعیین و انتخاب نوع جک بسیار مهم است، به همین جهت سعی کنید بر اساس بررسی وضعیت ورودی ساختمان، جک درب را خریداری کنید.

جک ریلی سکشنال

  1. میزان تردد ساکنین ساختمان

یک نمونه دیگر در بررسی و خرید جک پارکینگی، بررسی میزان رفت و آمد و تردد در ساختمان است. سعی کنید قبل از خرید، از نحوه رفت و آمد در ساختمان و اینکه روزانه افراد چه مقدار تردد دارند، اگاهی کسب کنید و سپس اقدام به انتخاب نمایید. در حقیقت با توجه اینکه هر لحظه افراد زیادی از درب اتوماتیک استفاده می‌کنند، لذا انتخاب محصولی که بتواند از درب شما محافظ کند و به راحتی جا به جا شود، امری ضروری است که باید بدان توجه کافی داشته باشید.

نکاتی از قبیل، نوع مسکونی یا اداری بودن ساختمان، بررسی واحدهای مسکونی، تعداد وسایل نقلیه و مقدار رفت و آمد و تردد افراد نقش مهمی در خرید جک ریلی سکشنال دارد که باید بدان توجه کافی را داشته باشید.

  1. بررسی وضعیت و شرایط موجود در ساختمان

بررسی وضعیت و موقعیت ساختمان، می‌تواند به شما در خرید جک پارکینگی کمک کند. سعی کنید در وهله اول نحوه باز و بسته شدن راحت درب را بررسی داشته باشید. اگر به هر دلیلی درب شما به سختی باز و بسته می‌شود، از متخصصین و کارشناسان این حوزه بخواهید به شما در تسهیل این کار کمک کنند، یا اگر مانعی در فرایند باز و بسته شدن درب وجود دارد، سعی کنید آن مانع را برطرف و سپس اقدام به خرید نمایید.

  1. بررسی لنگه‌های درب ورودی ساختمان

یکی دیگر از مواردی که می‌توانید برای خرید جک مدنظر داشته باشید، بررسی لنگه‌های درب ورودی ساختمان است. ارزیابی تعداد لنگه‌ها می‌تواند به شما کمک کند که چه نوع جکی را خریداری کنید. مثلا جک تک لنگه را بخریم یا جک دو لنگه را؟ اینکه کدام را انتخاب کنید، بسته به عملکرد درب و ابعاد آن دارد.

معیارهای مهم در خرید جک ریلی سکشنال

برای خرید جک ریلی سکشنال پیشنهاد می‌کنیم موارد زیر را مورد ارزیابی قرار دهید:

  1. صدای باز و بسته شدن درب پارکینگ

اغلب اوقات در حین باز و بسته شدن درب اتوماتیک، با صداهای نامناسبی مواجه هستیم، برای اینکه بتوانیم این صدها را برطرف کنیم لازم است از روغن‌های مخصوص برای کاهش صدا استفاده نماییم.

  1. بررسی عملکرد موتورهای قدرتمند.

در بیشتر اوقات شاهد این هستیم که درب‌های اتوماتیک، ابعاد و حجم زیادی را در بر گرفته‌اند. برای اینکه درب بتواند این ابعاد و حجم را تحمل کند، لازم است موتور آن کارایی بالا و قدرتمندی داشته باشد. به همین جهت کارشناسان این حوزه به شما پیشنهاد می‌کنند که با توجه به ابعاد و اندازه درب خود، جک پارکینگی را خریداری نمایید.

  1. بررسی امنیت و مقاومت بسیار بالا در برابر فشار

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های قابل توجه در خرید جک ریلی سکشنال بررسی امنیت و مقاومت بسیار بالا در برابر فشار است که باید بدان به خوبی توجه کنید. درب شما باید آنقدر مقاوم باشد که بتواند هر گونه فشار وارد شده را تحمل کند. بیشتر افراد برای بالا بردن ایمنی سیستم‌های خود از قفل‌های برقی استفاده می‌کنند تا مقاومت آن افزایش یابد.

  1. بررسی مدار فرمان و آنتن دهی خوب

داشتن آنتن دهی خوب و مدار فرمان مهم‌ترین معیار در انتخاب و خرید جک است. با نصب این قطعه، به راحتی می‌توانید درب خود را باز و بسته کنید.

جک ریلی سکشنال

مهم‌ترین کاربردهای اصلی خرید جک ریلی سکشنال

از مهم‌ترین کاربردهای اصلی خرید جک ریلی سکشنال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. قابلیت استفاده در درب‌های ساختمان صنعتی

از جک‌های ریلی می‌توان در مناطق ساختمانی استفاده کرد. با توجه به اینکه وزن این درب‌ها چیزی در حدود 500 الی 3000 کیلوگرم است، لذا خرید آن‌ها می‌تواند نقش موثری در فرایند باز و بسته شدن درب داشته باشد.

  1. قابلیت استفاده در درب‌های ساختمان مسکونی

از جک پارکینگی ریلی می‌توان در مناطق مسکونی هم استفاده کنیم. به این صورت که باید جکی را خریداری کنیم که وزنی در حدود 300 الی 1000 کیلوگرم داشته باشد.

بررسی انواع جک ریلی

با توجه اینکه در بازار انواع متنوعی از جک ریلی وجود دارد، لذا انتخاب آن بر اساس وضعیت مسکونی یا اداری بودن ساختمان شما مهم است. سعی کنید با توجه به کاربرد و عملکردی که جک برای سیستم شما دارد، آن را خریداری نمایید. در اینجا به بررسی اتواع جک ریلی می‌پردازیم:

  1. جک ریلی کشویی

  2. جک ریلی اتوماتیک

سخن پایانی

خرید جک ریلی سکشنال، یکی از مهم‌ترین عواملی است که باید به آن دقت کافی داشته باشید. سعی کنید از متخصصین و کارشناسان این حوزه در این رابطه کمک بخواهید و در کنار آن می‌توانید به سایت اسمارت کو برای کسب اطلاعات و آگاهی بیشتر استفاده نمایید. مطالعه نکات کاربردی بالا کمک شایانی به شما در فرایند خرید می‌کند.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (207 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (109 نظر) نگاهی به اعلامیه ترحیم مادر جوان حمید گودرزی که دیشب خبر فوتش را آقای بازیگر اعلام کرد +عکس/ روحش شاد (84 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (70 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (44 نظر) خلاقیت خنده دار میوه فروش وانتی با عکس رضا گلزار حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس+ عکس (35 نظر) سینه زنی شاهرخ خان، بازیگر معروف هندی در هیئت عزاداری امام حسین (ع) +ویدئو (33 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ساختن توالت کنار روشویی برای راحتیِ صاحبخانه حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که فسفر خالصه😂 (29 نظر) انتخاب محمدرضا گلزار و بهرام رادان به عنوان خوش‌تیپ‌ترین و خوش قیافه‌ترین بازیگران ایران از منظر الیف ارول بازیگر چشم آبیِ ترکیه‌ای+ ویدیو/ چشم آیسان خانوم و مینا مختاری روشن! (28 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (25 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (24 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (19 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (18 نظر) رهبر معظم انقلاب: آرزوی کفش بنددار به دلم بود؛ تا الان هم من کفش بنددار نپوشیده‌ام (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر)
تیتر امروز   
واگذاری سرپرستی فرزندان افغانی به ایرانیان واقعیت دارد؟
نگاهی به مهریه هوش پران همسر دوم علی دایی که آنچنانی هم نبود!
روایتی از عصبانیت رهبر معظم انقلاب از عوض کردن فرش کهنه و نخ نمای خانه شان: اشتباه کردید که عوض نمودید بروید همان زیلوها را بیاورید
طلایی های کشتی در المپیک پاریس پول یک لندکروز صفر کیلومتر را جایزه خواهند گرفت +سند
کرایه اولین خانه اجاره‌ای رهبر انقلاب بعد از ازدواج در 25 سالگی/ 2 اتاقی که متعلق به یکی از فامیل های نزدیک ایشان بود
چگونه در شب‌های گرم تابستان راحت‌تر بخوابیم؟/ 10 ترفند طلایی و کاربردی برای خواب آرام
تابستان کجایِ شمال بریم؟ / معرفی 12 نقطه که فقط شمال بازها می‌شناسند!
رونمایی سامسونگ از اولین حلقه هوشمند خود؛ «گلکسی رینگ» چیست؟
ناسا یک باکتری جهش‌یافته و خطرناک را در فضا کشف کرد
چگونه یک عینک آفتابی خوب انتخاب کنیم؟
(ویدئو+ عکس)حادثه خطرناک برای رئیس جمهور در شب تاسوعا/هجوم مردم برای سلفی گرفت با مسعود پزشکیان دردسر ساز شد
(ویدیو) یادی بکنیم از تست بازیگری شاهکار امین حیایی در حضور سیروس الوند و خسرو شکیبایی/از اولش بهترین بوده، فقط ببین چجوری ادای خسرو شکیبایی رو هم رو‌در‌ روی خودش درمیاره
بیوگرافی و زندگی خصوصی الناز ملک، سیمای سریال زخم کاری و همسرش+تصاویر جذاب و دیدنی
بازیگر زن سریال پدر سالار: 3 همسر و 3 فرزندم را از دست داده‌ام+عکس
تصاویر حیرت انگیز از خانه حریری تبریز/ نخستین موزه مطبوعاتی ایران/ معماری فوق العاده قاجار
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت