راهنمای ثبت نام سامانه مدرسه تهران fhschool.ir+ آموزش تصویری

  شنبه، 06 آبان 1402   زمان مطالعه 9 دقیقه
راهنمای ثبت نام سامانه مدرسه تهران fhschool.ir+ آموزش تصویری
سامانه مدرسه تهران fhschool.ir امکان نام نویسی و شرکت در دوره های مختلف تفریحی و آموزشی را در 4 بخش اردو و بازی، هنر، مهارتی و اندیشه را فراهم کرده است. برای ثبت نام در این مدرسه تابستانی افراد می توانند فرم نام نویسی را به صورت آنلاین پر کرده و بعد از شرکت در دوره ها، گواهی مربوطه را نیز دریافت کنند.

دانش آموزان و نوجوانان زیادی در تهران ساکن بوده و به شرکت در فعالیت های تفریحی و آموزشی علاقه دارند، اما به دلیل عدم دسترسی به مراکز برگزار کننده فعالیت های تفریحی و هنری تابستان خود را به بطالت گذرانده و دچار بی حوصلگی می شوند. آشنایی با سامانه ها و مراکز ارائه دهنده خدمات تفریحی و هنری به دانش آموزان کمک می کند تا بهترین استفاده را از تابستان خود برده و در حین تفریح اطلاعات خود را نیز افزایش دهند. طبیعتا گذراندن اوقات فراغت در کنار همسالان و بازدید از مکان های جذاب تهران می تواند برای هر نوجوانی سرگرم کننده باشد.

برای ورود مستقیم به سامانه مدرسه تهران کلیک کنید.

برای ورود مستقیم به سایت fhschool.ir کلیک کنید.

سامانه مدرسه تهران با هدف ارائه خدمات آموزشی و تفریحی به نوجوان ها راه اندازی شده و به آنان کمک می کند تا به راحتی در فعالیت های هنری و تفریحی ثبت نام کنند. در این مقاله به معرفی کامل سامانه fhschool.ir و نحوه ورود و ثبت نام مدرسه تابستانی پرداخته شده است. کاربران با مطالعه مقاله در پیش رو با تمامی امکانات این سایت جدید آشنا شده و در مورد دریافت گواهی دوره ها هم اطلاعات کافی را کسب خواهند نمود.

معرفی سامانه مدرسه تهران fhschool.ir

در مورد معرفی سامانه مدرسه تهران به نشانی fhschool.ir باید گفت که این سایت با هدف ارائه خدمات هنری و آموزشی به نوجوانان راه اندازی شده و در تلاش است تا برنامه فعالیت های تفریحی و هنری را به صورت منسجم ارائه دهد. دانش آموزان با ورود به این سایت می توانند در هر یک از فعالیت های دلخواه خود ثبت نام کرده و سپس در بازه زمانی مشخص در آن شرکت نمایند.

سامانه مدرسه تهران شامل چهار بخش مختلف و در واقع 4 فعالیت متفاوت است که این موارد عبارت اند از: اردو و بازی، اندیشه، مهارتی و هنر. دانش آموزان و نوجوانان می توانند با توجه به شرایط و علایق خود در بخش های مختلف و دوره های مختلف شرکت نموده و در پایان دوره گواهی نیز دریافت کنند. برای استفاده از خدمات سامانه مدرسه تهران افراد باید در این سایت عضو شده و حساب کاربری ایجاد نمایند. ثبت نام در سایت fhschool.ir برای استفاده از خدمات آن و دسترسی به بخش های مختلف آن ضروری خواهد بود.

افراد با ورود به سامانه مدرسه تهران می توانند جزئیات دوره های مختلف را به طور کامل مشاهده کرده و بهترین تصمیم را برای ثبت نام در مدرسه تابستانی اتخاذ کنند. معمولا مدت زمان هر دوره و ساعت برگزاری آن در سامانه ذکر شده و همچنین نحوه برگزاری و مدرس برنامه آموزشی معرفی شده است. برخی از برنامه ها شامل یک جلسه بوده و برخی دیگر از آن ها 6 جلسه یا بیشتر می باشند.

همچنین لازم به ذکر است که در سال جاری آموزش و پرورش در سامانه نورینو اقدام به ارائه کلاس ها و برنامه های تفریحی و اردویی برای دانش آموزان در تمامی شهر های ایران نیز نموده است.

راهنمای ورود به سامانه مدرسه تهران

بعد از بررسی کلی سامانه مدرسه تهران fhschool.ir لازم است افراد با نحوه ورود به این سایت و ثبت نام مدرسه تابستانی آشنا شوند. جهت شرکت در دوره های مختلف آموزشی یا تفریحی سایت مذکور کاربران حتما باید یک حساب کاربری در سایت ایجاد کرده و وارد آن گردند. سپس دانش آموزان می توانند از لیست کلاس های تابستانی کودکان و نوجوانان، در کلاسی که به آن علاقه مند هستند ثبت نام نمایند. به منظور راهنمایی بیشتر دانش آموزان در ادامه راهنمای ورود به حساب کاربری در ادامه به صورت تصویری آورده شده است.

  • افراد ابتدا لازم است نشانی fhschool.ir را در مرورگر جستجو کرده و سپس بر روی گزینه ورود عضویت کلیک کنند.

راهنمای ورود به سامانه مدرسه تهران

  • حالا کاربران باید اطلاعات خواسته شده مانند ایمیل، رمز عبور و کد امنیتی را در فیلدهای معین وارد کرده و روی ورود کلیک نمایند.

راهنمای ورود به سامانه مدرسه تهران

  • افراد در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده باشند می توانند بعد از انتخاب گزینه رمز عبور را فراموش کرده اید، ایمیل یا شماره موبایل خود را در سامانه وارد کرده و گزینه بازنشانی رمز عبور را انتخاب کنند.

راهنمای ورود به سامانه مدرسه تهران

لازم به ذکر است که افراد بعد از مطالعه راهنمای ورود به سامانه مدرسه تهران در صورتی که برای ورود به سایت دچار مشکل شدند می توانند با پشتیبانی سایت تماس گرفته و مشکل خود را مطرح سازند. افراد باید به این مورد نیز توجه داشته باشند که در صورت عدم ثبت نام در سایت امکان ورود به حساب کاربری وجود ندارد و ابتدا باید مراحل نام نویسی به درستی طی گردد.

نحوه ثبت نام در سامانه مدرسه تهران

آشنایی با نحوه ثبت نام در سامانه مدرسه تهران به افراد کمک می کند تا به آسانی ثبت نام مدرسه تابستانی را انجام داده و در هنگام کار با سایت fhschool.ir دچار مشکل نگردند. برای نام نویسی در این سایت محبوب نیاز به طی کردن مراحل پیچیده ای نبوده و افراد تنها با چند کلیک می توانند نام نویسی را انجام دهند که راهنمای تصویری در زیر آورده شده است.

  • کاربران ابتدا باید نشانی fhschool.ir را در مرورگر جستجو کرده و سپس روی گزینه ورود و عضویت کلیک نمایند.

  • حالا کاربران باید گزینه ثبت نام را انتخاب کنند تا فرم نام نویسی برای آنان نمایش داده شود.

نحوه ثبت نام در سامانه مدرسه تهران

  • در این مرحله افراد لازم است نام، نام خانوادگی، شماره موبایل و رمز عبور خود را در فیلدهای معین وارد کرده و روی ثبت نام کلیک کنند.

نحوه ثبت نام در سامانه مدرسه تهران

  • در ادامه افراد باید کد تایید را که به شماره همراه آنان پیامک شده در فیلد مربوطه وارد کرده و روی ثبت کد تایید کلیک نمایند.

نحوه ثبت نام در سامانه مدرسه تهران

لازم به ذکر است که بعد از نام نویسی در سامانه مدرسه تهران افراد می توانند به راحتی برای شرکت در دوره های مختلف اقدام کرده و تفریح و آموزش را شروع کنند. با توجه به این که در پایان دوره ها امکان دریافت گواهی وجود دارد، دوره های سامانه مدرسه تهران بسیار محبوب واقع گشته و مورد توجه خواهند بود.

مراحل ثبت نام در دوره های سامانه تهران من

در مورد مراحل ثبت نام در دوره های سامانه تهران من به طور کلی باید گفت این سایت دارای چهار بخش بازی و اردو، اندیشه، مهارتی و هنر می باشد که افراد با توجه به علایق خود می توانند یک بخش از آن را انتخاب کرده و ثبت نام مدرسه تابستانی را انجام دهند. همچنین دانش آموزان علاقه مند به یادگیری مهارت های فنی و حرفه ای می توانند با ثبت نام در طرح تابستانه مهارت، با هزینه ای بسیار پایین اقدام به یادگیری مهارت مورد علاقه خود نمایند. جهت رفاه حال مخاطبان در ادامه راهنمای تصویری شرکت در یکی از دوره ها آورده شده و مراحل آن شرح داده شده است.

  • نوجوانان ابتدا باید نشانی fhschool.ir را در مرورگر جستجو کرده و بعد از ورود به حساب کاربری خود یکی از 4 بخش سایت مدرسه تهران را انتخاب کنند.

  • در ادامه افراد می توانند با کلیک بر روی گزینه ثبت نام که در زیر دوره های مختلف وجود دارد، وارد مرحله بعدی شوند.

مراحل ثبت نام در دوره های سامانه تهران من

  • در این بخش از سایت افراد می توانند ابتدا جزئیات دوره را مطالعه کرده و سپس کلاس مربوطه را مانند تصویر زیر انتخاب کنند. بعد از انتخاب کلاس افراد باید مجددا روی ثبت نام کلیک نمایند.

مراحل ثبت نام در دوره های سامانه تهران من

  • همان طور که در تصویر زیر مشاهده می شود نوجوانان ابتدا باید مشخصات فردی خود را در فیلدهای معین وارد نموده و سپس با کلیک بر روی ثبت سفارش برای پرداخت هزینه دوره اقدام کنند.

مراحل ثبت نام در دوره های سامانه تهران من

افراد باید توجه داشته باشند که عدم پرداخت هزینه دوره های سامانه مدرسه تهران منجر به لغو ثبت نام مدرسه تابستانی شده و دانش آموز اجازه شرکت در دوره را از دست خواهد داد. افراد در صورتی که کد تخفیف برای استفاده از سایت مربوطه داشته باشند می توانند با هزینه ای کمتر و مناسب تر در دوره ها شرکت نموده و از خدمات بهره مند گردند.

گواهی دوره های سامانه مدرسه تهران

بعد از کسب اطلاعات در مورد ثبت نام مدرسه تابستانی افراد باید با گواهی دوره های سامانه مدرسه تهران و مزایای آن نیز آشنا شوند. طبق آخرین اخبار و اطلاعیه ها قرار است بعد از شرکت در دوره های سایت fhschool.ir به نوجوانان یک گواهی ارائه داده شده و مدرک شرکت در دوره به آنان تعلق بگیرد.

دانش آموزان زیادی در فصل تابستان دچار بی حوصلگی شده و نمی توانند از اوقات فراغت خود لذت ببرند، این افراد با شرکت در دوره های سامانه مدرسه تهران می توانند تابستان خوبی را تجربه کرده و همچنین با دریافت گواهی در پایان دوره از مزایای خوبی بهره مند شوند. ارائه مدارک دوره های آموزشی بعدها می تواند برای ورود به مدارس خاص مورد استفاده قرار گرفته و به نفع نوجوان باشد.

همچنین دانش آموزان و علاقه مندان حائز شرایط می توانند در فرصت تابستان با شرکت در کلاس های آموزشی سازمان فنی و حرفه ای که در آموزشگاه های آزاد و دولتی برگزار می شود، کارت مهارت فنی و حرفه ای را دریافت نمایند تا علاوه بر یادگیری مهارت و استعداد یابی، خود را برای آینده و ورود به بازارکار آماده تر سازند.

با توجه به این که سامانه مدرسه تهران برای نوجوانان راه اندازی شده است، دوره های آن در سطح نوجوانان بوده و می توانند اوقات خوبی را برای داوطلب رقم بزنند. دانش آموزان می توانند با شرکت در کلاس های آموزشی و انجام ثبت نام مدرسه تابستانی سطح دانش خود را ارتقا داده و به موفقیت خوبی دست یابند.

سایر امکانات سامانه مدرسه تهران

در مورد سایر امکانات سامانه مدرسه تهران fhschool.ir باید گفت افراد قبل از ثبت نام مدرسه تابستانی می توانند با بررسی سایت مربوطه اطلاعات کاملی را در مورد آن به دست آورند. سامانه مذکور شامل بخش های مختلفی می باشد که این موارد عبارت اند از: بخش مدارس، بخش مناطق، بخش اساتید، راهنمای سایت و تماس با ما.

بخش مدارس سامانه مدرسه تهران

افراد با ورود به قسمت مدارس در سامانه مدرسه تهران می توانند مدرسه های مختلف برگزار کننده دوره های آموزشی را به راحتی مشاهده کنند. مراکز آموزشی تهران بر اساس دوره هایی که ارائه می دهند به چهار دسته اردو و بازی، مهارتی، اندیشه و هنر تقسیم شده و به راحتی قابل جستجو و انتخاب می باشند.

بخش مناطق سامانه مدرسه تهران

با توجه به این که اکثر دوره های سایت fhschool.ir به شکل حضوری برگزار می شوند افراد می توانند ابتدا از قسمت مناطق، منطقه محل سکونت خود را انتخاب کرده و در نزدیک ترین دوره آموزشی یا تفریحی ثبت نام کنند. طبیعتا نحوه رفت و آمد به مرکز آموزشی می تواند یکی از دغدغه های افراد باشد که این مورد با استفاده از بخش مناطق قابل حل است.

بخش اساتید سامانه مدرسه تهران

در بخش اساتید سامانه مدرسه تهران نوجوانان می توانند لیست استادهای ارائه دهنده آموزش را مشاهده کرده و با آن ها به طور کامل آشنا شوند. با کلیک بر روی نام هر استاد نوجوان می تواند بیوگرافی مختصر او را مطالعه کرده و سپس لیست دوره های آموزشی آن استاد را هم به طور کامل مشاهده نماید.

افراد در صورت داشتن مشکل در هنگام کار با سامانه می توانند وارد بخش راهنمای سایت یا تماس با ما در سامانه مدرسه تهران شوند. در بخش راهنمای سایت افراد می توانند راهنمای کار با قسمت های مختلف را فرا بگیرند. در قسمت تماس با ما نشانی ایمیل و شماره تماس مرکز مربوطه قرار داشته و همچنین لیست سوالات متداول نیز در دسترس می باشد.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (645 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (110 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (86 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (62 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (50 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (35 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (24 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (21 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (19 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (15 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (13 نظر) نگاهی به حضور صبحگاهی بازیگران و چهره‌های مشهور در کله‌پزی+عکس/ از الناز شاکردوست و المیرا شریفی مقدم تا احسان خواجه امیری و نسرین مقانلو (9 نظر) توصیف زیبایِ مژده لواسانی مجری چادری صدا و سیما از امام حسین(ع) با چشمان گریان و صدایی لرزان +ویدیو/ چه تعابیر نابی (9 نظر)
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان