ساعدنیوز
ساعدنیوز

راهنمای ست کردن جدیدترین مدل مانتو های مشکی مجلسی برای خانم های شیک پوش

  چهارشنبه، 28 تیر 1402   زمان مطالعه 8 دقیقه
راهنمای ست کردن جدیدترین مدل مانتو های مشکی مجلسی برای خانم های شیک پوش
ساعد نیوز: مانتو های مشکی یکی از پرکاربرد ترین آیتم های استایل هر خانم هستند. مانتو های مشکی در بین سایر رنگ ها پرکاربرد تر از بقیه است از این رو در ادامه مطلب بهترین مانتو های مشکی به همراه راهنمای استایل را برای شما گردآورده ایم همراه ساعدنیوز باشید

مانتو مشکی یک رنگ باوقار و شیک است که به دلیل خنثی بودنش با انواع شلوار زنانه و انواع رنگ پوست ست می شود. همچنین ست کردن مانتو مشکی کار سختی نیست و با کیف و کفش هایی با رنگ های شاد و خنثی ست می شود. یکی از مزایای دیگر مانتو مشکی این است که از مُد نمی افتد و می توانید هر زمان از آن استفاده کنید.

بطور کلی مانتو مشکی با انواع رنگ های ست می شود. به هر فردی با هر اندامی می آید و می توانید از آن در مجالس و مهمانی ها و در استایل اسپرت دخترانه ست کنید.

ویژگی مثبت داشتن مانتو مشکی


همانطور که گفتیم؛ مانتو مشکی رنگ خنثی دارد و با رنگ های مختلفی ست می شود. مانتو مشکی در انواع مختلف مجلسی و اسپرت تولید شده و می توان از ان در انواع استایل ست کرد. پس دلیل اینکه چرا باید مانتو مشکی داشته باشیم این هست که ست پذیری بالایی دارد. به انواع اندام میاد و با شلوار های مختلف ست میشود.

با مانتو مشکی چه شلواری بپوشیم


یکی از مانتو های شیک این روزها مانتو کتی است که پر کاربرد ترین رنگ مانتو کتی مشکی است. شلوار های زیادی با مانتو مشکی می توانید بپوشید که استایل شیکی به شما می دهد. مثلا شلوار بوت کات زنانه یکی از شلوار های شیک این روزهاست که با مانتو کتی مشکی بسیار شیک و ایده آل است.

همچنین شلوار بگ و نیم بگ هم بسیار این روزها ترند شده اند که استایل تان را شیک و بروز نشان می دهند. در اخر هم می توان به شلوار مام فیت زنانه و مام استایل اشاره کرد که با هر مدل مانتویی مخصوصا با مانتو مشکی بسیار شیک و دل نواز خواهد شد.

مانتو مشکی جزو اولین رنگی هست که هر خانم برای استایل بیرونی خود تهیه می کند. در واقع ست مانتو مشکی با شلوار جین و پارچه ای امکان پذیر هست چون، رنگ مشکی خنثی هست و با رنگ های؛ صورتی، زرد، قرمز، سبز، نارنجی، خردلی، سفید، طوسی، بنفش ست می شود.

مانتوی مشکی از پرکاربرد ترین رنگ ها در استایل شماست، در ادامه انواع ست مانتو مشکی با شلوار، کیف و کفش، شال و روسری را در اختیارتان قرار میدیم.

درست هست که ست کردن مانتو مشکی راحت هست و با انواع رنگ ست می شود. ولی مهم است که بدونیم مانتو مشکی با چه شلواری ست میشه؟ ایا هر شلواری به مانتو مشکی میاد؟ در ادامه به معرفی انواع شلوار برای استایل با مانتو مشکی میپردازیم:

مانتو مشکی با شلوار لی

یکی از بهترین شلوار ها برای ست کردن مانتو مشکی، شلوار لی زنانه هست. شلوار لی در استایل اسپرت با مانتو های مشکی تیپ راحت و اسپرت ایجاد می کند.

از شلوار های پر کاربردی که می توانید با مانتو مشکی استفاده کنید، ست مانتو مشکی با شلوار مام استایل زنانه است. این مدل شلوار را می توانید در استایل روزمره تان با مانتو مشکی و هر رنگ از مانتو استفاده کنید.

البته مام استایل فقط به استایل روزمره محدود نیست، بلکه می توانید از آن در استایل دانشجویی، رسمی، مهمانی هم استفاده کنید.

مانتو مشکی با شلوار سفید

از دیگر روش های ست کردن مانتو مشکی این است که آن را با شلوار سفید زنانه ست کنید. رنگ سفید با مشکی کنتراست دارد و یکی از روش های متفاوت بودن در استایل، استفاده از ست مانتو مشکی با شلوار سفید است.

مانتو مشکی با شلوار کرم

شلوار کرم یکی از رنگ های شیک است که با مانتو مشکی ست جذابی ایجاد می کند. می توانید شلوار های کرم را در که جزئی از انواع شلوار پارچه ای زنانه است و در جنس های لینن، کتان و مازراتی در بازار وجود دارد و با مانتو مشکی ست می شود.

مانتو مشکی با شلوار مشکی

شلوار مشکی و مانتوی مشکی از ست هایی است که استایل رسمی ایجاد می کند. برای داشتن استایل جذاب زیر مانتو مشکی یک شومیز سفید بپوشید و یک شال سفید هم برای تکمیل استایل تان استفاده کنید.

شلوار بگ در استایل روزمره، استایل رسمی کاربرد زیادی دارد. ست مانتو مشکی با شلوار بگ زنانه یکی از ست های جذاب در استایل روزمره و حتی استایل رسمی است. مانتو های کوتاه مشکی ، مانتو کتی با شلوار بگ و گشاد خیلی جذابیت زیادی در کنار هم دارد. این مدل شلوار ترند این روز هاست و با مانتو مشکی ست فوق العاده ای می شود.

شلوار بگ مشکی جین را می توانید با کتانی در استایل روزمره استایل کنید. همچنین صندل های لژدار هم گزینه ی خوبی در هوای گرم تابستانی است. شلوار های بگ استایل را در پاییز هم می توانید با پافر کوتاه ست کنید. بی نهایت جذاب می شود.

همانطور که گفتیم مانتو مشکی با انواع مدل شلوار زنانه ست می شود. از شلوار هایی که هم استایل جذابی به شما می دهد و هم با مانتو مشکی ست خوشگلی میسازد، شلوار لی دمپا گشاد است. این مدل شلوار فاق بلند است و با مانتو های جلو باز ست زیبایی می سازد.

ست مانتو مشکی با شال و روسری

ست مانتو مشکی با شلوار را که در اختیارتان قرار دادیم، در ادامه با ست مانتو مشکی با شال و روسری با شما هستیم.

ست مانتو مشکی با روسری و شال با انواع رنگ امکان پذیر هست و به راحتی ست میشه. برای بهتر دونستن ست کردن مانتو مشکی با شال به موارد زیر توجه کنید:

ست مانتو مشکی با شال زرشکی

ست شال زرشکی با مانتو مشکی یکی از ست های شیک و دل نواز برای خانم های ایرانی است که حس شادابی و طراوت را منتقل می کند.

ست مانتو مشکی با شال زرد

یکی دیگر از رنگ های که با مانتو مشکی ست می شود، شال زرد است. رنگ زرد حس سرزندگی و شادابی را القا می کند و اگر رنک کیف و شال تان را ست کنید استایل منحصر به فردی خواهید داشت.

ست مانتو مشکی با شال سبز

یکی رنگ های تابستانه و دلبرانه برای ست کردن مانتو مشکی شال سبز است. این رنگ طراوت را با خودش می اورد.

ست مانتو مشکی با شال طوسی

ست مانتو مشکی با شال طوسی از دیگر ست هایی است که می تواند استایل شیکی ایجاد کند. طوسی هم رنگ خنثی است و برای داشتن استایلی بی ریسک برای ست کردن، می توانید از شال یا روسری طوسی با مانتو مشکی استفاده کنید.

ست مانتو مشکی با شال سفید

شال سفید و ست کردن آن با مانتو مشکی بیشترین میزان کنتراست را دارد و هر کدام از ایتم ها زیبایی خود را به رخ می کشند.

شال‌های کار شده و طرح دار

رنگ مشکی در کنار هر طرحی بسیار زیبا می‌نشیند و خود را به زیبایی نشان می‌دهد. اگر می‌خواهید استایل متفاوتی داشته باشید و جذاب تر به نظر برسید، مانتو مشکی را با شال و روسری طرح دار بپوشید، شال‌های طرح دارنقطه قوتی در یک استایل مشکی است.

شما می‌توانید از طرح‌های پوست حیوانات، از طرح‌های چهارخانه سفید و مشکی، راه‌راه و خال خالی سفید مشکی ،پلنگی، گورخری ، گلدار، اشکال هندسی و ... استفاده کنید و یک استایل زیبا برای خود ایجاد نمایید. شال و روسری طرح دار را می‌توانید در هر رنگی انتخاب کنید اما توجه کنید که آن رنگ به پوست شما بیاید.

شال‌های تک رنگ و ساده

شما می‌توانید مانتو مشکی خود را با شال و روسری‌های ساده و تک رنگ بدون ترس و نگرانی استفاده کنید. در انتخاب رنگ شل‌ها آزاد هستید اما رنگی را انتخاب کنید که به متناسب با پوستتان است. بهتر است از رنگ‌هایی با تناژ سرد مثل طیف آبی تا خاکستری روشن استفاده نمایید.

شال‌های رنگی‌رنگی

برای اینکه استایل مشکی شما زیادی ساده نباشد، شال‌های آبرنگی و شلوغ بپوشید تا یکنواختی استایل تان تعدیل شود. با پوشیدن این نوع شال‌ها می‌توانید از رنگ‌های موجود در شال برای انتخاب آیتم‌های دیگر مثل کیف و کفش استفاده کنید.

شال در جنس‌های مختلف

جنس شال و روسری یکی از مهمترین مواردی است که باید در زمان خرید شال و روسری به آن توجه کنید. شما می‌توانید مانتو مشکی خود را با انواع جنس شال ست کنید.

در انتخاب جنس شال به فصل و مراسمی که در آن شرکت می‌کنید، توجه کنید. شال ابریشمی و نخی برای فصل تابستان مناسبند وشال پشمی برای فصل زمستان مناسب تر است.

اگر می‌خواهید در مجالس و مهمانی‌ها شرکت کنید، یک شال ساتن یا حریر را با مانتو مشکی خود ست نمایید. لمه و پارچه‌های شاین دار نیز در کنار مشکی درخشندگی زیادی دارند و می‌توانند استایل روزمره شما را به یک استایل خاص و مناسب میهمانی تبدیل کنند.

نکات مهم برای ست کردن شال با مانتو مشکی

  • انتخاب شال مناسب مانتو مشکی به مراسم یا محیطی که قصد ورود دارید بستگی دارد.

  • هنگام ست مانتو مشکی با شال به رنگ پوست خود دقت کنید. مثلا مانتو مشکی با شال روشن (مثل صورتی، کرم، سفید،) مناسب پوست های سبزه و گندمی هست.

  • برای ست مانتو مشکی در مراسم هایتان از شال با رنگ خنثی استفاده کنید، چون حس رسمی بودن رو القا می کنید.

  • برای استایل روزمره و قرار های دوستانه می توانید از رنگ های جیغ مثل سرخابی، نارنجی، زرشکی، سبز استفاده کنید.

  • از ست کردن شال و روسری های قواره کوچیک و به اصطلاح مینی اسکارف با مانتو های گشاد بپرهیزد

  • مانتو مشکی های ساده را با شال و روسری های طرح دار ست کنید. و برعکس شال ساده را با مانتو های طرح دار ست کنید.

  • انتخاب و پوشیدن رنگ روسری و شال با مانتو مشکی به مراسم شما بستگی دارد.

  • ست کردن شال و روسری رنگ‌های خنثی مانند خاکستری و کرم و شیری در کنار یک مانتوی مشکی القا کننده آرامش و رسمیت بیشتری هستند و این رنگ شال‌ها مناسب فضاهای رسمی می‌باشند.

  • رنگ‌های جیغ و چشمگیر مثل صورتی، بنفش و زرد و سبز و… مناسب میهمانی‌ها و قرار‌های دوستانه هستند.

  • مانتوهای گشاد را با شال‌های بلند ست کنید.

  • شال و روسری‌های کوچک را با مانتو‌های سنتی و گشادست نکنید.

  • شال یا روسری که طرح‌های سنتی دارند را با مانتو‌هایی که طرح‌های فانتزی دارند، ست نکنید.

  • شال و روسری‌های سنتی خود را با مانتو‌های ساده‌تر و سنتی ترست کنید.

  • از شال و روسری طرح دار برای مانتو ساده استفاده کنید.

  • شال یا روسری تک رنگ و ساده را با مانتوی طرح دار ست کنید.

جذاب ترین مدل مانتو های مشکی مجلسی

بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز یک پلتفرم برای افزایش آگاهی و اطلاعات شما در زمینه مد و فشن است ما در کنار شما هستیم تا بهترین ها را با یکدیگر تجربه کنیم. برای پیگیری جدید ترین اخبار، ترند های مد و فشن و تحلیل استایل سلبریتی ها با بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز همراه باشید.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (154 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (86 نظر) ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (84 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (83 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (42 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس (42 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (40 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (36 نظر) ایده خنده دار یک ایرانی برای احداث برج آزادی روی پشت بوم خونه اش حماسه آفرید/یه پا جاذبه گردشگریه واسه خودش😂+عکس (33 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (32 نظر) خلاقیت خنده دار دانش آموز تنبل در پاسخ به سوال ریاضی حماسه ساز شد+عکس/حیف انیشتین این نخبه رو ندید مرد (32 نظر) رونمایی از مادربزرگ زیبای هانده ارچل بازیگر سریال مست عشق؛ وقتی خوشگلی رو از مامان بزرگت به ارث میبری/ خدا شانس بده والا😅 (30 نظر) نگاهی به کیک تولد 1 سالگی و 4طبقه آروکو پسر سپهر حیدری و آرام خانوم/ کیک نیست کاخه برا خودش+ عکس (29 نظر) امیر جعفری، همسر همای پایتخت: همه دارو ندارم از خونه گرفته تا ماشین به اسم ریماست... (27 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (26 نظر)
دیگران می‌خوانند   
شباهت بی حد و اندازه احسان علیخانی، مجری محبوب ایرانی به مادرش+عکس رونمایی از یک عکس نایاب و تاریخی از خلاقیت مردم دوران قاجار برای حمل جنازه/ بیچاره مُرده تا دفن بشه چی به سرش میومد!+عکس عکس تاریخی از یک دبیرستان پسرانه در تهران 90 سال پیش/ چه قوانین جالبی برای امتحان گرفتن داشتند! کولاک ژست های جذاب و جدید علیرضا بیرانوند، ستاره تیم ملی در صنعت مدلینگ/ چه استایل تابستونی خفنی+ویدیو (ویدئو)سکانس فراموش نشدنی از پشت صحنه در حاشیه/ترکیب جواد رضویان و مهران مدیری یعنی بمب خنده نگاهی به تابلوفرش وَاِن یَکاد المیرا شریفی مقدم در خانه اش/ هم اصالت هم دیانت +عکس خلاقیت خنده دار یک مادر در تبدیل نوزادش به تِی برای تمیز کردن خانه حماسه آفرین شد+ویدئو/هیتلر هم مغز تو رو نداشت! رونمایی از مادر واقعی ریما رامین فر، همای پایتخت +عکس/چه مامان زیبایی😍 خانه شیک و امروزی بهاره افشاری، بیتای سریال فاصله ها به سبک اروپایی/ دکوراسیون لوکس و باسلیقه خانم بازیگر+عکس نگاهی به لباس عروس و دسته گل با کلاس سوگل طهماسبی بازیگر سریال فاصله ها/ باز هم عکس عروس خانوم بدون حضور آقای داماد+عکس خلافیت منحصربفرد مادر باحوصله ایرانی برای خوراندن تخم مرغ به فرزند بد غذایش/ مادر نمونه سال+ عکس ویدئوی جذاب از همراهی جواد عزتی و الناز حبیبی در اکران تمساح خونی! شوکه کننده ترین سکانس برنامه "صداتو"/ افشاگری عجیب جوان خوش چهره و خوش صدای برنامه صداتو درباره ترانه معروف "تنهاترین عاشق" (ویدئو) شادترین لحظه برنامه "صداتو" با آهنگ محلی جنوبی / داور معروف دیگه نتونست جلو خودشو بگیره اومد وسط عکسی جنجالی از دوران جوانی مریم امیر جلالی / ماشالا خانوم بازیگر مثل قالی کرمان می مونه! (عکس) استوری جدید یوسف تیموری با پدرش/ شباهت عجیب وی به پدرش جلب توجه کرد!/چه میز غذای شیک و رنگارنگی! زهره فکور صبور، ستایش دلنوازان: مرگ آرومو خیلی دوس دارم و بدم میاد تو بستر مریضی بمیرم! +ویدئو خلاقیت بامزه و خنده دار یک پسربچه برای رای آوردن در انتخابات شورای مدرسه/ با این وعده شیرین حتما رای میاری😂+عکس (فیلم) لحظه وحشتناک ظاهر شدن یک فروچاله بزرگ در استرالیا! / خوب شد آدم اون دور و بر نبود (فیلم) تیدا سگ زنده یاب "سگی که قبل تر در حادثه متروپل کمک بسیاری کرده بود" برای یافتن کودک 4ساله مفقود شده در علفزارها! (عکس) جشن دندونی ساده و صمیمی سام نوه اکبر عبدی در خانه شان/ماشالا چه خونه لاکچری دارن، دیوارکوبهای نقره شون فقط! رونمایی از استایل شیک دامادی علی دایی در تالار/ مهریه عجیب همسر اردبیلی ابرستاره فوتبال ایران چیست؟+عکس استایل شیک و امروزی هادی کاظمی در جشن تولد همسرش سمانه پاکدل/ ایشالا به پای هم پیر بشین+عکس (ویدئو) سکانس فوق خنده دار برنامه "شب آهنگی"/ بازم حامد آهنگی یک استعداد گوگولی و خوش انرژی دیگه رو کشف کرد، خدا حفظشون کنه (ویدئو) عجیب ترین و خاص ترین بستنی ایران/ خلاقیت بستنی فروش تهرانی مثل بمب صدا کرد (ویدئو) لحظه مواجه شدن یک معلم با هدیه غافلگیرکننده ای که مدرسه برایش تدارک دیده/ شما هم همچین هدیه ای میگرفتین اینقدر ذوق میکردین؟ ویدیویی از وحشتناکترین حادثه ای که ممکن است برای کودک شماهم بیفتد!/ برای هر مادر دارای کودک 1 تا 3 سال دیدن این ویدیو اجباری است! نحوه ساخت سرم پوست خانگی ضد چروک برای انواع پوست (چرب، خشک، مختلط و...) همسر سابق مهدی قائدی، ستاره معصومی، در کنار خواهرش که انگار دوقلوهای همسانند/ اینقدر شباهت طبیعیه واقعا؟ (تصاویر) پنت هاوس فوق لوکس کریم باقری/ نگاهی به خونه و زندگی پر زرق و برق فوتبالیست محبوب کشورمان (عکس) نگاهی به خونه زندگی شیک و مجلل علی دایی/ فقط تراس دلباز خونه شون! (عکس) نگاهی به خونه و زندگی شیک و طلایی مادر مهدی قائدی، فوتبالیست خوب کشورمان/ چه مادر خوش خنده ای داره، برادرش هم که کپی خودشه زیبایی خاص نجم الدین شریعتی، مجری برنامه سمت خدا در 7 سالگی/ مگه داریم این همه تغییر؟+عکس نگاهی به حیاط سرسبز و بزرگ ستاره سادات قطبی با گلدان های زیاد/ آدم اینجا باشه که پیر نمیشه +عکس صندلی 125 میلیون تومانی محمدرضا گلزار در آمریکا+ عکس حضور چهره های فوتبالی در منزل امیر قلعه نویی برای تسلیت به سرمربی بابت فوت مادرش و گریه های بی امان سکاندار تیم ملی+عکس/ فرهاد مجیدی، فتح الله زاده و... فال روزانه امروز شنبه 15 اردیبهشت ماه 1403 عکسی از اولین روز مادر شدن همسر جوان حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله ها/ چه بچه ناز و دلبری داره ماشاءالله فال انبیاء روزانه شنبه 15 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز شنبه 15 اردیبهشت 1403
تیتر امروز   
فال روزانه امروز شنبه 15 اردیبهشت ماه 1403 فال انبیاء روزانه شنبه 15 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز شنبه 15 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز شنبه 15 اردیبهشت 1403 فال ابجد روزانه شنبه 15 اردیبهشت 1403 فال حافظ با تفسیر شنبه 15 اردیبهشت 1403 + فیلم خودروهای برقی، تهدیدی برای سلامتی و امنیت سرنشینان دیگر خودروها چالش برای کسایی که ادعای تیزبینی دارند! / مورچه رو پیدا کن در این معمای تصویری 5 تفاوت را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید (تصاویر) لیختن اشتاین، کشوری که می‌توانید آن را اجاره کنید! (ویدئو) دانشجویان مونیخ با سرسره به کلاس درس می‌روند! (تصاویر) میو میو تا مدرک دکترا! گربه‌ای که دانشجوی دانشگاه آمریکا شد (ویدئو) کارهایی که دانشجوها زمان امتحانات عهد میبندن انجام ندن اما انجام میدن 😂 (تصویر) فرشته‌ای در لباس معلم! / فداکاری معلمی که دانش‌آموز سرطانی‌اش را در بیمارستان درس می‌دهد (ویدئو) یادی از عمو زنجیرباف، معلم نمونه بچه‌های دهه شصت، سیدحسن نیرزاده نوری
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...