رنگ پوست را با رنگ زیورآلات ست کنید

  دوشنبه، 09 تیر 1399   زمان مطالعه 4 دقیقه
رنگ پوست را با رنگ زیورآلات ست کنید
رنگ پوست خود را شناسایی و تعیین کنید. دو روش برای تشخیص رنگ پوست وجود دارد. روش اول نگاه کردن به رگ های زیرپوستی (وریدی) و روش دوم در آینه به رنگ پوست خود نگاه کنید.اگر رگ های خونی شما به رنگ آبی باشد رنگ پوست شما سرد است و احتمالا موهایی به رنگ طلایی، مشکی، قهره ای یا تیره و چشمانی به رنگ قهوه ای یا آبی روشن دارید.

رنگ پوست خود را شناسایی و تعیین کنید. دو روش برای تشخیص رنگ پوست وجود دارد. روش اول نگاه کردن به رگ های زیرپوستی (وریدی) و روش دوم در آینه به رنگ پوست خود نگاه کنید.اگر رگ های خونی شما به رنگ آبی باشد رنگ پوست شما سرد است و احتمالا موهایی به رنگ طلایی، مشکی، قهره ای یا تیره و چشمانی به رنگ قهوه ای یا آبی روشن دارید. و ممکن است رنگ پوستتان قرمز یا سایه ای کم رنگ از قرمز باشد.اگر رنگ های خونی به رنگ سبز باشد رنگ پوست شما گرم است موهای شما احتمالا به رنگ قرمز یا طلایی روشن است و چشمانی به رنگ آبی روشن یا سبز دارید.

رنگ پوست را با رنگ زیورآلات فیت کنید. اکنون شما رنگ پوست خود را میدانید و میتوانید با انتخاب زیورآلاتی مناسب با آن رنگ ظاهری زیبا به نمایش بگذارید.رنگ پوست سرد (اگر رگهای خونی آبی باشد) با زیورآلاتی به رنگ قرمز، بنفش و آبی بسیار زیبا دیده می شود. زیورآلات با سنگ های قیمتی قرمز شامل یاقوت، گارنت(لعل) و کهربای اصل می باشد و سنگ های قیمتی بنفش شامل یاقوت ارغوانی و فلورایت می شود. همچنین این رنگ پوست با زیورآلات سفید رنگ مانند نقره یا طلای سفید نیز زیبا و شیک دیده می شود.

رنگ پوست گرم(اگر رگ های خونی سبز باشد) با زیورآلاتی به رنگ زرد، پرتقالی و سبز مناسب است. استفاده از زیورآلاتی که با سنگ های قیمتی همچون یاقوت کبود، یاقوت یشمی و زمرد سبز تزئین شده اند برای این دسته مناسب اند. برای این دسته افراد زیورآلات به رنگ طلایی و زرد نیز گزینه مناسبی است. برای مثال استفاده از زیورآلات طلا، برنجی یا مس نمونه هایی از زیورآلات زرد رنگ است.

زیورآلات الماس با هر رنگ پوستی سازگار و زیباست.رنگ پوست خود را با رنگ مروارید مناسب ست کنید. مروارید ها عموما در سه رنگ و سایه در طبیعت موجود هستند. بیشتر مردم عموما مروارید را به رنگ سفید می شناسند اما به رنگ های نقره ای و سرخ نیز مروارید یافت می شود. حالا با آشنا شدن با رنگ های مروارید میتوانید رنگ پوست خود را با رنگ مروارید مناسب ست کنید.

جواهرات مناسب برای افراد دارای رنگ پوست گرم

اگر پوست بدن شما دارای تن گرم است به سراغ رنگ هایی مانند زرد، طلایی، قرمز و صورتی بروید . سنگ های تزیینی و جواهرات زرد (طلایی)، نارنجی و سبز مناسب افراد دارای رنگ پوست گرم هستند. سنگ های زینتی زرد، شامل یاقوت زرد، کوآرتز زرد معروف به سنگ لیمو، و زیرکن هستند.جواهرات رنگ طلایی بهترین نوع جواهرات برای شما هستند البته الماس هم که سفید است نیز مناسب تان می باشد.کوارتز، اوپال یا چشم گربه، یشم و زبرجد از سنگ های قیمتی مناسب پوست گرم می باشند.

زیورآلات و جواهرات رنگ پوست سرد

رنگ های سرد در طیف رنگی آبی، سبز و نقره ای هستند و کاملاً عکس رنگ های گرم می باشند و جواهراتی که در این طیف از رنگ ها قرار دارند، مانند سنگ های تزیینی قرمز، بنفش و آبی مانند یاقوت سرخ، لعل و کهربای اصیل برای شما بسیار مناسب هستند و شما را جذاب می کنند.فلزات سفید، نیز همخوانی خوبی با رنگ پوست سرد دارد و طلای سفید یا نقره برای افراد دارای پوست سرد مناسب است. زبرجد هندی، آمیتیست، عقیق، یاقوت سرخ و یاقوت کبود مناسب رنگ پوست های سرد هستند.

انتخاب زیورآلات برای پوست بسیار روشن

افراد دارای رنگ پوست روشن بهتر است جواهراتی را انتخاب کنند که دارای رنگ های ملایم هستند و هرگز از جواهرات تیره استفاده نکنند.

انتخاب زیورآلات و جواهرات برای پوست های خنثی

افرادی که رنگ پوستشان نه بسیار تیره و نه خیلی روشن است می توانند از رنگ های تیره ، روشن و یا نئون استفاده کنند و در کل در انتخاب جواهرآزادی عمل بسیاری دارند.

انتخاب زیورآلات براساس رنگ موهایتان:

رنگ موهای شما نقش مهمی را در به نظر رسیدن زیورآلاتتان به خصوص در گوشواره ها و گردنبندتان, ایفا می کنند. اگر رنگ موهایتان به رنگ قرمز و یا شبیه قرمز است بهتر است از زیورآلاتی به رنگ آبی استفاده کنید.اگر موهایتان تیره است از زیورآلات نقره ای استفاده کنید. زیورآلات با رنگ زرد و طلایی برای موهایی با رنگ های روشن مناسب هستند.

انتخاب جواهرات

  • بیشتر جواهراتی که ساخته می شوند، به راحتی با هر نوع لباسی سازگاری دارند. اما اگر شما می خواهید به گونه ای تاثیرگذار لباس بپوشید، پس در انتخاب جواهرات و سنگ های قیمتی تان، دقت کنید.
  • اگر رنگ لباستان سفید و یا سیاه است جواهرات طلا و سنگ های قیمتی باباغوری برای لباس شما بسیار مناسب است . اگرلباس سیاه به تن دارید از هر رنگ جواهراتی می توانید استفاده کنید .
  • مروارید سفید برای لباس های با رنگ سبز و آبی بسیار مناسب است .
  • اگر لباس ارغوانی به تن دارید از جواهراتی مانند کوارتز، طلا، زمردهای زرد استفاده نمایید.
  • زمرد برای لباس های قرمز بسیار مناسب است و شما را زیبا می کند.
  • الماس و جواهرات سیاه مناسب ترین جواهرات برای لباس های خنثی هستند.
  • شما می توانید هر رنگ لباسی را که به تن کرده اید از الماس استفاده کنید زیرا الماس با هر رنگ لباسی هماهنگ است.
  • سنگ های رنگی مانند سنگ های زبرجد سبز و زبرجد هندی مناسب لباس های فصل های بهار و تابستان هستند. الماس برای این دو فصل بسیار مناسب است.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (672 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (197 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (69 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (58 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (33 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (24 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (18 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (12 نظر) (ویدئو) آخرین لحظات ثبت شده بازیگران فوت شده در کنار همسر و فرزندانشان/ یادی کنیم از هنرمندانی که در بین ما نیستند، روحشان شاد😢 ماهچهره خلیلی، حسام محمودی ، حسن جوهرچی و .. (10 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (10 نظر) نگاهی به حیاط قدیمی خانه ترلان پروانه در تولد 21 سالگیش +عکس/ مبارکا باشه (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
پایان رابطه عاشقانه زهرا گونش ستاره 2 متری والیبال ترکیه و نامزد پولدار و خوش استایلش/ چقدرهم جذاب و باکلاس+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان