روش های راضی کردن زن در سکس و رابطه جنسی

  پنجشنبه، 21 فروردین 1399   زمان مطالعه 3 دقیقه
روش های راضی کردن زن در سکس و رابطه جنسی
اینکه مردی احساس کند همسرش از رابطه جنسی به او لذت می برد باعث ایجاد احساس قدرت و مردانگی در وی می شود و بالعکس اگر مردی احساس کند رابطه جنسی برای همسرش لذتی ندارد ، خودش نیز از نظر روحی از این رابطه لذت نبرده و احساس ناتوانی و ضعف می کند و نسبت به مردانگی خود شکاک خواهد شد .

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز و به نقل از زوج باز،اغلب مردان نمی دانند چطور باید همسرشان را راضی به برقراری رابطه جنسی با خود کنند و همسرشان را چطور به ارگاسم برسانند . برای بسیاری از مردان بعد از برقراری رابطه جنسی این سوال در ذهنشان ایجاد می گردد که آیا همسرشان نیز از این رابطه جنسی لذت برده است و یا فقط تظاهر به ارگاسم و لذت بردن نموده است ؟!اگر به عنوان مرد زندگی یک زن می خواهید بدانید چطور باید همسرتان را در رابطه جنسی راضی کنید با ما در این مطلب همراه شوید .

چطور در رابطه جنسی زن ها را راضی کنیم ؟

به همسرتان آرامش بدهید
به یاد داشته باشید که زن ها بر خلاف مردها به صورت فیزیولوژیکی وارد رختخواب نمی شوند بلکه محبت و علاقه به شوهرشان باعث می گردد که به اینکار علاقه مند گردند . مردان برای اینکه رضایت قلبی همسرشان را برای رابطه جنسی بیشتر کنند می بایست عشق و علاقه خود نسبت به همسرشان را با زبان و عمل به او ثابت کنند . مردان موفق کلید صندوقچه دل همسرشان را همیشه در دست دارند و او را به این یقین رسانده اند که همسرشان را برای شخصیت والایش دوست دارند و نه به خاطر نیاز مردانه شان .

به او اجازه بدهید علایقش را با شما در میان بگذارد
برای اینکه همسرتان شما را مردی جذاب بداند لازم است گوشی شنوا و چشمی بینا داشته باشید و به خواسته ها و تمایلاتش توجه نمایید . او را تحریک کنید تا بدون ترس و واهمه از خواسته هایی که در دل دارد با شما سخن بگوید . او را مانند شریکی بدانید که همچون خود شما حق دارد از خشنودی ها و حتی ناخشنودی هایش با شما در دل نماید .

تصویر

انتظاراتتان را با خوش زبانی بیان کنید
مردان ناوارد در ابتدای رابطه جنسی به انتهای آن می رسند . سریع دخول می کنند و به انزال می رسند و می خوابند . تلخی کلام ، عصبانیت ، رفتارهای خام مردانه نه تنها زن ها را نسبت به رابطه جنسی سرد می کنند بلکه باعث می شود تا زن به مرد تمایلی نداشته باشد . اگر زن ها هم در برخی موارد با لجبازی کردن و رفتارهای خام تلاش می کنند تا انتقام بگیرند . برای جلوگیری از این مشکلات بهتر است انتظاراتتان را با خوش زبانی با همسرتان در میان بگذارید اگر چنین رفتار کنید دل او را نرم خواهید کرد که ناگفته هر گونه بخواهید به سازتان می رقصد .

با نوازش اندام زنانه او را آماده کنید
مردان ناوارد بسیار سریع عمل می کنند و همین می تواند زن را نسبت به رابطه سرد نماید . قبل از برقراری رابطه اندام جنسی با علایق جنسی همسرتان آشنا شوید و نقاط حساس جسم وی را شناسایی نمایید . نوازش و تحریک لب ها ، سینه ها ، نوک سینه ها ، گوش ، گردن ، ران ها ، روی شکم و کلیتوریس همسرتان را به عالم لذت ببرید و با بوسیدن لب هایش و چنگ زدن به موهایشان او را برای ورود به رابطه جنسی راضی کنید .

حرف های عاشقانه بزنید
برای اینکه برای همسرتان جذاب باشید لازم است در گوش او محبت و عشق را زمزمه کنید . از اندام زیبای جسم او سخن بگویید و زیبایی هایش را ستایش کنید . به همسرتان بگویید که چقدر دوستش دارید و از اینکه در کنار کسی که دوست دارید هستید چقدر احساس غرور می کنید .

انزال خود را با ارگاسم همسرتان همزمان کنید
سعی کنید وقتی وارد رابطه جنسی شدید زمان انزال خود را با زمان ارگاسم همسرتان یکی کنید . بعضی مردان بعد از انزال خود به کناری رفته و زن را ناشیانه رها می کنند . معمولا مردانی برای زن ها جذاب هستند که بتوانند پا به پای همسرشان پیش رفته و از هیچ تلاشی برای به ارگاسم رساندن آنها دریغ نکنند . بهتر است عجله نکنید و پس از انزال هم همسرتان را در آغوش بگیرید و نوازشش کنید . با حرف های محبت آمیز نیز سلطان قلب و روح او شوید .


10 دیدگاه
  دیدگاه ها
شاه کیر کوس کفان
2 سال پیش

باید او را بوسید و چوشید و به ارگاسم رساند بعد دخول صورت گیرد .
بازدیدکننده
2 سال پیش

❤🤍🤍🤍
بازدیدکننده
2 سال پیش

عالی بود دوست داشتن
محمد
2 سال پیش

بابا چیه، استرس گرفتم
امیر
3 سال پیش

👌👌👌👌❤❤💋💋💋💖💗
امین
3 سال پیش

انگار پیر مرده
بازدیدکننده
3 سال پیش

😂😂😂
تو چی دوس داری؟
3 سال پیش

تازه این اولشه...! 😂😂😂
پیمان1369
3 سال پیش

با سلام با خودندن متن خیلی ازدواجی شدم الان خوشم از ازدواج میاد😉😂😂😂
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (278 نظر) سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (161 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (33 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (29 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (19 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (18 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (18 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر) نگاهی به کیک تولد متفاوت و به شکل سالاد الویه حامد آهنگی در مراسم سورپرایز تولدش+ویدیو/ چه ذوقی میکنه آقای خوش خنده😍 (9 نظر) نگاهی به کانتر آشپزخانه شلوغ و جمع و جور خانه مهران غفوریان در این پیام تبریکش+ویدیو/ یخچال هم قشنگ برا خودش آلبوم عکسه (7 نظر) سنگ تمام فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش در تبریک تولد عروسش با اشاره به چشمان دریا خانوم+عکس/ تعریف و تمجیدی عروس‌پسند😍 (6 نظر) نگاهی به ورودی خانه ویلایی پوریا پورسرخ در میزبانی از بازیگر معروف ترکیه ای+ویدیو/ میز بیلیارد با پرده هایی خوش رنگ و خاص 😍 (5 نظر) تغییر استایل پاشا رستمی، حامد سریال لحظه گرگ و میش در خیابان اصلا قابل شناسایی نبود+ عکس (5 نظر) مینی کیک ساده و خوشمزه نفس بازغی برای تولد 16 سالگی اش /تزئین زیبا با شمع و توت فرنگی و بلوبری+ویدئو (5 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
با این سبزیجات سالم و مقوی به جنگ چاقی شکم بروید/ با این خوشمزه ها زود لاغر میشی!
فال روزانه امروز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 11 تیر خرداد 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 11 تیر 1403 + فیلم
فال ابجد روزانه دوشنبه 11 تیر 1403
فال انبیاء روزانه دوشنبه 11 تیر ماه 1403
ماجرای دیده شدن بازیگر زن سلبریتی با برادر سعید جلیلی در ژاپن‎+عکس
نسبت فامیلی فاطمه گودرزی توران سریال لحظه گرگ و میش و حمید گودرزی نادر سریال دلدادگان/ گودرزی های سینمای ایران را بشناسید
روایت‌هایی تاریخی از قتل فجیع امیرکبیر در کاشان توسط ایرانی‌ها انگلیسی‌ها / جان کندن او چهار ساعت طول کشید ...
همدستی خانم وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند / پای 24 میلیارد تومان وسط بود
وقتی گریه رضا شاه را خارجی‌ها درآوردند!
نکات مهم درباره نظافت ماشین ظرفشویی که باید بدانید
خواننده معروف لس آنجلسی به ایران بازگشت+عکس خواننده در فرودگاه
فرهنگ عجیب ازدواج زنان با درخت در هند!!
منتخب روز   
(عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ... حضور حمید نوری در منزل حسین امیرعبداللهیان برای عرض تسلیت به خانواده ایشان و قدردانی از تلاشهای وزیر شهید برای آزادی وی+عکس