ساعدنیوز
ساعدنیوز

راز‌های میلیاردر شدن «کایلی جنر»

  دوشنبه، 27 خرداد 1398   زمان مطالعه 6 دقیقه
راز‌های میلیاردر شدن «کایلی جنر»
ساعد نیوز:  کایلی جنر، مدل، کارآفرین و شخصیت شبکه‌های اجتماعی اهل ایالات متحده آمریکا، با ۲۱ سال سن اکنون جوان‌ترین میلیاردر در این کره خاکی است.

در لیستی که سالانه ثروتمندترین افراد جهان را منتشر می‌کند، کایلی نه تنها جوان‌ترین میلیاردر جهان بلکه جوان‌ترین میلیاردر خودساخته تاریخ نیز شناخته شده است. اما راز موفقیت او چه بود؟ اگر شما هم کنجکاوید که راز شهرت، قدرت و ثروت این ستاره جوان هالیوودی را بدانید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

 

او در شبکه‌های اجتماعی فعال است

تمام زندگی کایلی جنر در شبکه‌های اجتماعی ست. در واقع او یک لحظه هم ارتباط اش را با کاربرانش قطع نمی‌کند. او تمام زندگی اش را در شبکه‌های اجتماعی، چون تییتر یا اینستاگرام برای فالوورهایش به نمایش می‌گذارد، البته این موضوع هیج تعجبی ندارد، زیرا او هم یکی از کارداشیان هاست، کارداشیان‌هایی که هیچ حریم خصوصی برای زندگی شان قائل نمی‌شوند. به گفته خودش، روزی نیست که او در این شبکه‌ها فعالیتی نداشته باشد.

البته او شیوه درست استفاده از شبکه‌های اجتماعی را می‌داند. کایلی می‌داند که چه زمانی پست بگذارد، پست هایش را چگونه بگذارد، چه زمانی جواب کاربران و دیگر شایعات را بدهد و چه زمانی هم سکوت کند. به عنوان مثال او به کاربرانش گفت که باردار است، اما تا لحظه تولد فرزندش، هیچ عکسی از خود منتشر نکرد. تازه پس از زایمانش بود که او ویدیویی از ۹ ماه بارداری اش را در معرض نمایش گذاشت. مسلما این ویدیو برای افرادی که مدت‌ها انتظار دیدن عکس‌های بارداری او را می‌کشیدند، بسیار هیجان انگیز بود. از این رو لایک‌های زیادی گرفت و با عکس العمل‌های فوق العاده‌ای رو به رو شد.

یکی دیگر از دلایلی که کایلی جنر به یکی از جوان‌ترین میلیارد‌های جهان تبدیل شد، این است که او به طور مستقل بیزنس خودش را آغاز کرد. او برای حضورش در سریال تلویزیون واقع نما «پا به پای خانواده کارداشیان» ۲۵۰۰۰۰ دلار دریافت کرد که همان را برای خط تولید رژ لب‌های مشهورش با نام «lip kit» خرج کرد. او توانست با سرعت زیادی بیزنس اش را گسترش دهد به طوری که ۵ کارمند تمام وقت و ۴ کارمند پاره وقت استخدام کند. در واقع او برای شروع و گسترش کارش، از هیچکس کمک نگرفت و برای گسترش آن نیز تنها روی پای خودش ایستاد. با این اوصاف، کایلی جنر لایق لقب «میلیاردر خودساخته سال» بوده است.

او از سن ۱۵ سالگی مستقل شد

کایلی جنر از دوران نوجوانی دوست داشتن که فردی مستقل باشد. از آنجا که او کار کردن را از سن ۱۵ سالگی آغاز کرد، خانواده اش نیز از همان سال مسئولیت مخارج زندگی او را به خودش سپردند. اصلا همین اتفاق باعث شد که او در سن ۲۰ سالگی به یکی از کارآفرینان موفق و یکی از میلیارد‌های خودساخته جهان تبدیل شود. او حتی یک بار خودش هم تایید کرد: «تمام سرمایه من حاصل تلاش خودم بوده نه ارث خانوادگی. خانواده ام به من گفتند که باید خودم به فکر پول درآوردن باشم. آن‌ها به من یاد دادند که چگونه پوم را خرج یا آن را کنار بگذارم. اگر چه من برای شروع کار سرمایه لازم را داشتم، اما می‌توانم ادعا کنم که سرمایه من تماما حاصل تلاش‌های خودم بوده است.»

او تحت حمایت‌های کریس جنر بوده است

کریس جنر حامی خوبی نه تنها برای فرزندان، بلکه برای همسرش نیز بود. او هیچ کجا برای آن‌ها کم نگذاشت. کایلی جنر هم تا دوران نوجوانی تحت حمایت‌های مالی مادرش بود. او در دوران نوجوانی به کمک حمایت‌ها و تشویق‌های مادرش توانست با برند‌های لباس مختلفی، چون Topshop، Steve Madden، Sugar Factory همکاری کند. علاوه بر آن، به لطف سریال تلویزیون واقع نما «پا به پای خانواده کارداشیان»‌ها بود که او در جهان شناخته شد و حتی قبل از شروع کارش به شهرت و محبوبیت رسید. اگر پولی که او از حضورش در این سریال نبود، او هیچوقت نمی‌توانست برای خود کسب و کاری راه بیاندازد و در ۱۸ سالگی تبدیل به یکی از پولدارترین زنان خودساخته جهان شود. پس نمی‌توان شهرت، ثروت و قدرت خانواده او، یعنی کارداشیان ها، را در موفقیت هایش نادیده گرفت.

 
تصویر
 

زندگی او پر از حاشیه است

یکی از خصوصیات خانواده کارداشیان ها، پرحاشیه بودن آنهاست. البته آن‌ها خودشان دوست دارند که با حاشیه سازی بر سر زبان‌ها بیفتند که کایلی جنر هم به عنوان عضوی از این خانواده، از این قائده مستثنی نیست. کار‌هایی که او انجام می‌دهد، به گونه‌ای ست که توجهات زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. از خرابکاری‌هایی که او در خانه اش می‌کند گرفته، تا مدل‌های آرایش صورت، رنگ‌های فانتزی مو، ژل لب و بهم زدم روابط خواهرانش و غیره... او همیشه حواشی زیادی را در اطرافش داشته و همین حواشی موجب شده که او همیشه زیر ذره بین و مورد توجه مردم باشد. آیا به دست آوردن شهرت چیزی غیر از این است که مدام سر زبان‌ها باشی؟ هر زمان که کایلی خبری از خود منتشر می‌کند، هوادارانش به سمت صفحه اینستاگرام او هجوم می‌برند و با کنجکاوی و کامنت‌هایی که می‌گذارند، به حواشی داغی آن خبر بیشتر دامن می‌زنند. آیا هدف کایلی جنر چیزی غیر از این است؟!

 

او شخصیتی متواضع دارد

حتی از روی ظاهر و رفتار‌های خواهران کارداشیان‌ها هم می‌توان فهمید که کایلی و کندال جنر از خواهران بزرگ ترشان خاکی‌تر و متواضع ترند. شاید بتوان از ارتباطی که او با هوادارانش در شبکه‌های اجتماعی دارد هم به این موضوع پی برد. حتی در سریال کارداشیان ها، همیشه این بحث در خانواده مطرح می‌شد که کایلی شخصیتی خجالتی دارد. در واقع در بیشتر مواقع، کندال است که او را برای انجام کار‌ها به جلو هل می‌دهد. به عنوان مثال در قراردادی که کندال و کایلی با Teen Elle و Pacsun بسته بودند، کایلی به دلیل خجالتی بودنش به سمت هیچ کاری نمی‌رفت. او خودش اعتراف می‌کند که از صحبت کردن با غریبه‌ها وحشت دارد. اگرچه او در شبکه‌های اجتماعی بسیار فعال است، اما اگر سری به صفحه او بزنید، خواهید دید که او خیلی در مورد مسایل شخصی اش حرف نمی‌زند. البته این ویژگی، خیلی هم برای او بد نشد. اینطور که پیداست مردم شخصیت‌های خاکی و متواضع را بیشتر می‌پسندند. شاید به همین دلیل است که کایلی محبوبیت بیشتری نسبت به کیم کارداشیان یا حتی کورتنی و کلویی دارد.

 

مدیر برنامه‌های او، کریس جنر است

کریس جنر یکی از زنان موفقی ست که راه و چاه رسیدن به قدرت، شهرت و ثروت را می‌داند. او تا جایی که توانسته، سعی کرده به فرزندانش نیز در این زمینه کمک کند. به عنوان مثال او خودش را به عنوان مدیر برنامه‌های دخترش، کایلی جنر، معرفی کرده است. در حقیقت او بود که کایلی را تشویق کرد تا در سریال تلویزیونی حضور یابد و پول هایش را برای شروع یک بیزنس جمع کند، او بود که فرصت‌های دیده شدن را به کایلی نشان داد و در نهایت به او کمک کرد تا بیزنس شخصی خودش را راه بیندازد. در واقع اگر مشاوره‌های کریس جنر نبود، او هیچوقت به این موفقیت دست نمی‌یافت. به بیان دیگر، کایلی موفقیت اش را به میزان زیادی مدیون مادرش است.

 
تصویر
 

حضورش در سریال «پا به پای خانواده کارداشیان»

مهمترین دلیلی که کایلی جنر در حال حاضر به عنوان یکی از ثروتمندترین خودساخته‌های جهان شناخته شده است، حضورش در سریال تلویزیونی خانگی «پا به پای خانواده کارداشیان» بود. این سریال با پخش ۱۶ سیزن جزو پربیننده‌ترین سریال‌های تلویزیونی جهان شناخته شد و باعث شد که مردم با اعضای این خانواده و سبک زندگی آنها، حتی خصوصی‌ترین بخش‌های زندگی شان، آشنا شوند و حتی پس از سریال هم پیگر آن‌ها باشند. البته فعال بودن کایلی جنر در شبکه‌های اجتماعی نیز در این امر بی تاثیر نبود. در حال حاضر، کایلی درگیر فرزندش می‌باشد، اما با این حال از هوادارانش غافل نیست. او یک برنامه با نام «زندگی کایلی» را ساخته تا هوادارانش را در جریان مراحل مختلف زندگی اش قرار دهد.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (280 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (154 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (141 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (102 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (70 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (54 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (52 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (39 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (35 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (34 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (25 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (24 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (24 نظر) تصویری بسیار قدیمی از 16 سالگی آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین رهبر معظم انقلاب/ روحشان شاد (24 نظر) میز عزای شیک پسر نسرین مقانلو با گل آرایی منحصر به فرد و شمع و تسبیح/ حیف جوونیش+عکس (21 نظر)
دیگران می‌خوانند   
5کاربرد شگفت‌ انگیز واکس ماشین برای تمیز کردن خانه با نگهداری سانسوریا در آب، شاهد رشد انفجاری آن باشید نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید خلاقیت بی نظیر مردم لرستان برای درک حال صاحب عزا تاریخ ساز شد+عکس/ فقط استقبال محسن کیایی رو ببین... تصویری قدیمی از مسعود روشن پژوه مجری مسابقه محله قبل از کچل شدنش/ تغییر چهره اش خیلی زیاده رونمایی از موتور وسپا خوش رنگ علی طولابی، استعداد درخشان عصر جدید/ ماشالا چقدر بزرگ شده😍+عکس دیدار و گپ و گفت عموپورنگ با شاهرخ خان در هند+ویدیو سکانس خنده دار نعیمه نظام دوست: وقتی جواب تمام سوالای مهران مدیری نعیمه میشه +ویدئو/خودش از خنده تلف نشه بهتره🤣 چگونه هتل مناسبی را در مشهد انتخاب کنیم؟ رونمایی از خواهر واقعی و با کلاس سینا مهراد+عکس/فقط شباهت بی حد و اندازه به برادرش! (فیلم) خوانندگی جذاب و هوش پران مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان رحیم سریال پایتخت با صدای جادویی😍👌 جاهای دیدنی قشم در زمستان که بازدید از آن‌ها پیشنهاد می‌شود مزایای مدرک فنی حرفه ای وشرایط اخذ این مدرک نگاهی به کیک تولد 3 سالگی دختر بهداد سلیمی با طراحی خاص کیک با گربه/مبارکا باشه + عکس چرا سریال حشاشین در ایران مجوز ندارد؟ شباهت بی نظیر و باورنکردنی پسر بزرگ شهاب حسینی در این عکس به عروسک/ با دیدنش شوکه میشین (تصاویر) طرح های کمد خاص و ترسناک یک نجار خارجی همه را انگشت به دهان گذاشت/ حاضری یکی از اینا رو بذاری تو اتاقت؟ داور برنامه محفل پسر دایی علیرضا قربانی از آب درآمد/ نسبت فامیلی قاری قرآن با خواننده اصیل ایرانی+ویدئو خلاقیت خنده دار راننده کرمانی برای ضد سرقت کردن ماشین اش حماسه ساز شد+عکس/ سلطان امنیت منطقه در سطح خاورمیانه!🤣 رونمایی از همسر اول فریبا نادری با اختلاف سنی زمین تا آسمان+عکس قاب دونفره و احساسی امیر جعفری و مادرش در خانه خدا بدون حضور ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس/ قبول باشه خلاقیت بی نظیر در طراحی مبل با الهام از میوه جات/ مغز تو رو باید طلا گرفت+عکس رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه نرگس محمدی، بازیگر نقش ستایش+عکس/ عاشقانه های نرگس و علی اوجی ارزش صد بار دیدن رو داره👌 اقدام تحسین‌برانگیز رامین رضاییان برای هموطنان سیستان و بلوچستانی/ دمت گرم +عکس ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 نگاهی به کیک تولد 68 سالگی زهره حمیدی بازیگر مبتلا به سرطان/ با آرزوی سلامتی+ عکس ذوق و استرس نعیمه نظام دوست از پیشگویی ازدواجش+ویدیو/ گوله نمک که میگن ایشونه، خوشبخت بشه ایشالا😍 سلفی دو نفره پراحساس سانیا سالاری، ارغوان سریال دلدادگان با مادرش+عکس لحظه وداع فوتبالیست ها با پیکر علی انصاریان، از حضور علی دایی تا پروین و دخترش/ روحش شاد و یادش گرامی+ عکس پای سیب درست کردن ماهرانه رضا داوودنژاد در خانه دلنشین و باسلیقه اش+ویدیو/ چه آشپزخونه مرتب و دلبازی👌 عرض تسلیت چهره های سرشناس ورزشی و حضورشان برای قوت قلب امیرخان قلعه نویی در مراسم ختم خواهرش/از علی دایی تا علیرضا دبیر+ عکس سکانس فراموش نشدنی از سریال متهم گریخت/ مریم امیر جلالی جلو خواستگارا خورد زمین!!😂+ فیلم پریناز ایزدیار بازیگر سریال جیران عروس شد! رونمایی از حلقه ازدواج ظریف و زیبای پریناز ایزدیار +عکس مخالفت جدی امام خمینی و رهبر معظم انقلاب با چندهمسری؛ از ترک کلاس درس بخاطر ازدواج مجدد استاد تا اخراج افراد شاغل در بیت رهبری در صورت اختیار همسر دوم! شب نشینی عاشقانه و جذاب فریبا نادری، پریسیمای سریال ستایش در رستوران لاکچری شوهرش+عکس واکنش محمد مسلمی به گله و شکایت مجید قناد از عمو های فیتیله ای؛ ما بی حرمتی نکردیم+ویدئو (عکس) رونمایی مهران غفوریان، مجری برنامه "شب خوش"، از ماشین میلیاردی و شیکش/ عجب تانکی! 18 علامتی که نشان می دهد یک مرد یک دل نه صد دل عاشقتان شده / ببین تو اطرافیانت چه کسی عاشقت شده! (ویدئو) روسی حرف زدن تحسین برانگیز نعیمه نظام دوست/ اما تاریخ این لحظات ذوق زدگی نعیمه رو فراموش نمیکنه 🤣 (تصاویر) چیدمان اتاق میهمان خانه شاهرخ استخری در بلژیک/ بابا! دمشون گرم! امکاناتشون از بهترین هتل ها هم بیشتره
تیتر امروز   
چرا سریال حشاشین در ایران مجوز ندارد؟ رونمایی از همسر اول فریبا نادری با اختلاف سنی زمین تا آسمان+عکس مخالفت جدی امام خمینی و رهبر معظم انقلاب با چندهمسری؛ از ترک کلاس درس بخاطر ازدواج مجدد استاد تا اخراج افراد شاغل در بیت رهبری در صورت اختیار همسر دوم! 18 علامتی که نشان می دهد یک مرد یک دل نه صد دل عاشقتان شده / ببین تو اطرافیانت چه کسی عاشقت شده! همسر آینده ژوزه مورایس، بازیگر فیلم اصغر فرهادی شد وحشتناکترین مراسم پذیرایی از شرکت کنندگان در مراسم تدفین در برزیل و ونزوئلا/ واقعا باورنکردنی و شوکه کننده ست! خنده بیجا جان جوان تهرانی را گرفت! پیکانی که قیمتش بیشتر از لکسوس بود توسط پلیس یزد توقیف شد محسنی اژه ای؛ باید با متعرضین به جان و مال مردم و بیت‌المال برخورد بازدارنده داشت / با شفافیت و دادگاه علنی بسیار موافقم عوامل روند کاهشی بازار ارز بررسی شد/ ماجرای افت قیمت دلار چرا پنج کنسرت در تهران لغو شد؟ کشمکش بر سر سه هزار میلیارد تومان؛ دولت برنده است یا مجلس؟ اشکان خطیبی سلبریتی بخت برگشته ای که دیگر احساس خوشبختی نمی کند/ حواشی داغ امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 مراقبت رمانتیک پلنگ سفید از جفت باردارش/ واقعا گاهی باید از حیوانات درس مهربانی گرفت😍 (عکس)چهره باورنکردنی و عجیب توکا فرهنگ /دختر داریوش فرهنگ کپی امیر تتلو شد!!
منتخب روز   
نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده