دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

ردیاب آهنربایی و کاربرد آن در خودرو 

چهارشنبه، 19 بهمن 1401
کد خبر: 241474
ساعدنیوز : در بسیاری از کشورها صاحبان خودروها جهت حفاظت خودروی خود از ردیاب ها استفاده می کنند. ردیاب خودرو دستگاهی پیشرفته جهت ایمن سازی انواع خودرو بوده و افراد با توجه به نیاز خود به دنبال یک ردیابی می باشند که بتواند امنیت خودرو را تامین نماید. یکی از ردیاب های پرفروش و پرطرفدار در بازار، ردیاب خودروی آهنربایی می باشد.

در بسیاری از کشورها صاحبان خودروها جهت حفاظت خودروی خود از ردیاب ها استفاده می کنند. ردیاب خودرو دستگاهی پیشرفته جهت ایمن سازی انواع خودرو بوده و افراد با توجه به نیاز خود به دنبال یک ردیابی می باشند که بتواند امنیت خودرو را تامین نماید. یکی از ردیاب های پرفروش و پرطرفدار در بازار، ردیاب خودروی آهنربایی می باشد. این ردیاب هم در خودروهای شخصی و هم در مدیریت ناوگان دستگاهی مناسب بوده که می تواند بسیار موثر و کارآمد باشد. اما خصوصیات ردیاب آهنربایی چیست؟ ردیاب آهنربایی چه کاربردی در خودرو دارد؟ برای شناخت بیشتر ردیاب آهنربایی و کاربرد آن در خودرو با ما همراه باشید.

خصوصیات ردیاب آهنربایی

یکی از پیشرفته ترین ردیاب ها در جهان نوع ردیاب آهنربایی بوده که با آهنربای قوی خود می تواند به هر سطح فلزی خودرو بچسبد. این ردیاب ها این قابلیت را دارند تا به صورت پنهان و به دور از دید افراد باشند و در جایی در خودرو نصب شوند که قابل مشاهده نباشد. نوع باتری تعبیه شده در آن نوعی پیشرفته با قابلیت شارژ بالا می باشد که این قابلیت را دارد که تا مدت ها نیازی به شارژ نداشته باشد.

وجود آهنربای فوق العاده و قوی در ردیاب مغناطیسی باعث می شود که به صورت کاملاً محکم به بدنه خودرو بچسبد و در برابر هر گونه آب، گرد و خاک یا لرزش هایی که در شرایط بد جاده ای ایجاد می شود مقاوم باشد. ردیاب های آهنربایی دارای امکانات و خصوصیات زیادی می باشند که در ادامه آن را شرح می دهیم تا با خصوصیات آن ها در زمان خرید آشنا شوید.

شما با نصب جی پی اس آهنربایی و اپلیکیشنی که در زمان خرید ردیاب خودرو در گوشی یا لپ تاپ شما نصب می شود می توانید هر لحظه از وضعیت ردیاب خود مطلع شوید. در صورتی که ردیاب به سرقت رفت می توانید اطلاعات را از طریق همان اپلیکیشن به اطلاع پلیس برسانید و مکان دقیق خودروی خود را بیابید. پلیس با دریافت اطلاعات می تواند به راحتی سارقان خودروی شما را دستگیر نماید. این تنها ابزاری می باشد که شما می توانید خودروی خود را پس از به سرقت رفتن بیابید و هیچ گونه نگرانی بابت گذاشتن خودرو در مکانی خلوت یا شلوغ نداشته باشید.

مزایای استفاده از دستگاه ردیاب آهنربایی

  • ردیابی با قابلیت حمل آسان و قابل جاسازی در کوله یا چمدان

  • دارای باتری داخلی با قابلیت شارژ بالا و قابل شارژ مجدد

  • دارای آنتن داخلی جهت افزایش دقت در ردیابی

  • بهترین دستگاه جهت ردیابی آنلاین خودرو یا باربری

  • قدرت آهنربایی بالا که اجازه تکان خوردن یا آسیب را نخواهد داد.

امکانات و کاربرد ردیاب آهنربایی

ردیاب آهنربایی که به آن ردیاب مغناطیسی هم می گویند دارای امکانات متنوعی می باشد. امکانات آن به شرح زیر می باشد:

  • بدنه ای محکم در برابر آب، گرما، سرما، لرزش، تکان و انواع شرایط نامساعد جوی

  • دارای باتری پرقدرت با کارکرد طولانی

  • ارسال پیامک هشدار به ردیاب

  • دارای آهنربای قوی و قدرتمند

  • دارای آنتن دهی داخلی

  • دریافت هشدار در زمان جدا شدن از خودرو

  • دارای اپلیکیشن جهت ردیابی آنلاین

  • قابلیت اتصال با لپ تاپ، تبلت، موبایل و همچنین نرم افزارهای اندرویدی و ios

  • دارای حافظه داخلی و ذخیره اطلاعات مسیرهای طی شده

  • امکان تعریف محدوده جغرافیایی و دریافت هشدار در صورت خروج از آن

  • دارای وزن سبک و قابلیت نصب آسان

  • امکان استفاده در خودروهای سبک و سنگین

نصب ردیاب آهنربایی

نصب جی پی اس آهنربایی با توجه به داشتن باتری داخلی و عدم نیاز به سیم کشی های سیمی آسان تر از سایر مدل های ردیاب خودرو می باشد و می توان این دستگاه را به تمام بخش های فلزی خودرو متصل نمود.

به این نکته در زمان نصب ردیاب خودرو آهنربایی دقت نمایید که برای این که بتوانید از حداکثر توانمندی یک ردیاب مگنتی استفاده نمایید باید آن را در محلی نصب نمایید که دارای آنتن دهی بالایی باشد. قرار دادن ردیاب داخل کابین خودرو، داخل درب ها و صندوق عقب به دلیل حصار داشتن اطراف ردیاب مشابه با مانعی می باشد که اجازه نمی دهد تا امواج رد شوند و همین موضوع ممکن است کیفیت آنتن دهی و کار ردیابی را پایین بیاورد.

بهترین مکان نصب ردیاب آهنربایی در زیر خودرو و نزدیک باک خودرو و شاسی خودرو می باشد که وضعیت آنتن دهی مطلوب بوده و کمترین آسیب را می بیند.

از کجا بهترین ردیاب آهنربایی را بخریم؟

با ردیاب خودرو و نوع ردیاب آهنربایی یا جی پی اس مغناطیسی آشنا شدید. امکانات ردیاب خودرو آهنربایی بسیار بالا بوده و توانسته آن را به یکی از بهترین های بازار ردیاب تبدیل نماید. افراد بعد از آشنایی با ردیاب ها در مورد خرید آن مردد می مانند. سوالاتی مانند ردیاب آهنربایی را از کجا بخرم که مطمئن باشد؟ خرید بهترین ردیاب آهنربایی از کدام شرکت می تواند بهتر باشد؟ آیا ضمانت و پشتیبانی بعد از خرید ردیاب وجود دارد؟ در صورتی که به مشکل بخورم آیا کسی پاسخگو می باشد؟ این سوال و سوالات مشابه به این ها از جمله سوالاتی می باشند که افراد در زمان خرید یک ردیاب خودرو می پرسند. ما با اطمینان به شما شرکت پیام جی پی اس را معرفی می کنیم.

شرکت پیام جی پی اس فعال در زمینه فروش انواع ردیاب خودرو و همچنین ردیاب شخصی می باشد که ردیاب های خود را به همراه نرم افزار کاملاً فارسی ارائه می کند و همچنین وب اپلیکیشن تحت گوشی اندروید و ios دارد.

شرکت پیام جی پی اس بزرگترین فروشنده ردیاب شخصی و ردیاب خودرو در ایران با تکیه به تجربه و تخصص کارشناسان فنی خود مفتخر است اعلام نماید، آماده ارائه راهنمایی و مشاوره رایگان، خدمت شما عزیزان جهت انتخاب و خرید بهترین ردیاب خودرو و جی پی اس می باشد. درصورت تمایل، برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 09124331770 و 02188563259 تماس حاصل نمایید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
گام به گام مراحل چاپ کتاب
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی