رفتار عجیب سرمربی سابق آرسنال با همسرش

  دوشنبه، 25 فروردین 1399 ID  کد خبر 74293
رفتار عجیب سرمربی سابق آرسنال با همسرش
ساعد نیوز : همسر سابق سرمربی پیشین آرسنال در گفت‌و‌گویی جالب مدعی شد که این مرد اسپانیایی او را مسبب اخراجش از جمع توپچی‌ها دانسته است.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از نشریه سان: اونای امری سرمربی پیشین تیم فوتبال آرسنال که ماه نوامبر سال گذشته اخراج شد، در این تیم روز های پرفراز و نشیبی را تجربه کرد و نتوانست انتظارات مدیران و هواداران تیم قرمزپوش لندن را برآورد کند. او، اما در آن روز ها نه فقط در حرفه اش بلکه در زندگی شخصی خود هم روز های پرتلاطمی را سپری می کرد.

«ساشا رایت» همسر سابق این مرد اسپانیایی، در یک گفتگو با نشریه سان فاش کرد که چگونه زندگی مشترک دو ساله اش با سرمربی سابق سویا بعد از اختلافات متناوب به جایی رسید که این در نهایت ماه گذشته تصمیم گرفت از این مرد ۴۸ ساله جدا شود.

رایت ۳۵ ساله گفت: من به اونای اعتماد داشتم و واقعاً امیدوار بودم که زندگی ام با او دوام پیدا می کند و یک روز می توانیم صاحب فرزند شویم. من فکر می کردم که او یک جنتلمن و یک مرد خانواده دوست واقعی است. در نهایت، اما من فهمیدم که نه اینطور نیست و او کسی نیست که بتوان زندگی را در کنارش ادامه داد.

ساشا رایت و اونای امری ماه سپتامبر سال گذشته از یکدیگر جدا شدند - دو ماه قبل از اخراج امری از آرسنال -، اما رایت در ماه دسامبر تصمیم گرفت به این قهر سه ماهه پایان دهد. او درباره تصمیمش گفت: وقتی که برگشتم او مرا به خاطر اخراج شدنش از آرسنال مقصر دانست. به من گفت «تو یک جادوگر سفید هستی که برایم کلی بدشانسی آوردی. از روزی که از هم جدا شدیم تیم ما شروع به باختن کرده است. جدایی از تو ذهن مرا درگیر استرس و اضطراب کرد.»

افشاگری های ساشا رایت مشخص کرد که چرا آرسنال در یک مقطع از فصل آنقدر دچار افت شد که در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا از رقیب همشهری اش تاتنهام جا ماند و جایگاهش در جدول تنزل کرد. او سال ۲۰۱۸ که جای آرسن ونگر را روی نیمکت آرسنال گرفت، از نگاه خیلی ها همان ناجی بود که می توانست توپچی ها را به جمع مدعیان قهرمانی برگرداند، اما با وجود کسب ۱۱ برد متوالی در اولین فصل مربیگری اش در شمال لندن و رساندن آرسنال به فینال لیگ اروپا، هواداران نتوانستند او را به عنوان یک گزینه مناسب برای هدایت تیم شان قلمداد کنند. امری به تدریج از چشم هواداران افتاد تا جایی که آن ها او را به خاطر عدم تسلطش بر زبان انگلیسی مورد تمسخر قرار می دادند.

ساشا رایت مدت کوتاهی پس از استخدام شدن اونای امری به عنوان سرمربی آرسنال با او آشنا شد. او در این باره هم گفت: ما تابستان سال ۲۰۱۸ با هم آشنا شدیم. من پیگیر مسابقات فوتبال نیستم و به همین دلیل هم نمی دانستم که او چه کسی است. او به من گفت که صنعت ورزش کار می کند و به خاطر اینکه تازه به لندن آمده بود، انگلیسی اش بسیار ضعیف بود. یکی از اولین ملاقات های مان را در یک رستوران ایتالیایی در منطقه همپستد گذاشتم. زمانی که وارد رستوران شد من از واکنش مردم متوجه شدم که او باید آدم مهمی باشد، چون با اینکه رستوران در آستانه تعطیل شدن بود، با ورود او، به کارشان ادامه دادند. لهجه امری بسیار غلیظ بود. او مرتباً مکالمه مان را قطع می کرد تا بتواند در گوگل ترنسلیت (سرویس ترجمه گوگل) معادل انگلیسی کلماتی که می خواست به من بگوید را پیدا کند. با این حال از همان اولین باری که او را ملاقات کردم به نظرم آدم جذابی آمد. او شیک پوش بود و به نظر می رسید که آدم واقعاً خوبی باشد. به شوخی گفت که من می توانم معلم انگلیسی اش باشم.

یکی از دلایل جدایی همسر امری از او، وسواس بیش از اندازه این مرد اسپانیایی نسبت به فوتبال بود. ساشا رایت این موضوع را پس از صرف یک وعده شام در کنار امری در خارج از خانه و بازگشت به منزل در ساعت یک بامداد متوجه شد، زمانی که همسر سابقش در آن زمان از شب دو مسابقه فوتبال را به صورت همزمان تماشا می کرد.

او در این باره گفت: اونای خیلی آدم محافظه کاری بود. او برای من هیچ هدیه یا کادویی نمی خرید و مرا به خرید هم نمی برد، اما من هم از او انتظار نداشتم، چون خودم منبع درآمد داشتم. با این حال ما تعطیلات خوبی را در کنار هم سپری کردیم. وقتی از مسابقات فوتبال به خانه برمی گشت احساسش تحت تأثیر اتفاقی بود که در آنجا رخ داده بود.

زندگی ما شده بود تماشای مسابقات فوتبال و چک کردن نتایج. حتی موقع خواب هم او با تبلتش یک بازی را تماشا می کرد و با تبلیتش یک بازی دیگر. صبح ها هم کارش همین بود. کمی آزار دهنده بود، اما این عادت زندگی اش بود و من هم آن را پذیرفته بودم. من هرگز با خانواده، دوستان یا هیچ کدام از همکارانش در آرسنال ملاقات نکردم.

اگر هم کسی اتفاقی ما را در رستوران یا جایی می دید، او هرگز مرا به آن ها معرفی نمی کرد و اگر هم کسی می خواست از ما عکس بگیرد ناراحت می شد. اغلب اوقات او دمدمی مزاج بود. من دیگر از این وضعیت خسته شدم و از او جدا شدم.
امری از زمان اخراجش از آرسنال بیکار است.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (584 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (107 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (51 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (39 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (30 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (28 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (20 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (18 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (11 نظر) توصیف زیبایِ مژده لواسانی مجری چادری صدا و سیما از امام حسین(ع) با چشمان گریان و صدایی لرزان +ویدیو/ چه تعابیر نابی (9 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر) نگاهی به استایل محرمی متفاوت بازیگران معروف و محبوب ایرانی/ از هادی کاظمی و مهدی پاکدل تا المیرا شریفی مقدم+عکس (8 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
انتصاب دکتر رضا فلاحت به‌عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی سهند
فال روزانه امروز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 29 تیر 1403
فال ابجد روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال انبیاء روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 29 تیر 1403 + فیلم
دردسر بسته معیشتی دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب برای مردم
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
(تصاویر) بالکن سایه‌بان‌دار و پر از گلدان های ریز و درشت پاشا رستمی، حامد سریال "لحظه گرگ و میش"/ آخه چقدر باسلیقه! اینجا چایی واقعا میچسبه👌
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان