ساعدنیوز
ساعدنیوز

رنگ لباس متناسب با تناژ های مختلف پوستی

  چهارشنبه، 27 بهمن 1400   زمان مطالعه 5 دقیقه
رنگ لباس متناسب با تناژ های مختلف پوستی
مهم ترین و اصلی ترین سوالی که در ذهن هر فرد علاقه مند به مد و استایل وجود دارد این سوال است و دانستن جواب آن و انتخاب صحیح رنگ لباس مناسب با پوست میتواند ارتقاء بزرگی در ظاهر شما به وجود بیاورد.خوشبختانه قوانینی وجود دارد که به شما خواهد گفت چه رنگ لباسی برای پوست شما متناسب است. پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

انتخاب رنگ لباس متناسب با رنگ پوست

هر فردی رنگ پوستی متفاوت دارد. از روشن و گندمی گرفته تا تیره و…بعضی از رنگ ها هستند که نسبت به رنگ های دیگر بیشتر به ما می آیند و هنگامی که آنها را می پوشیم زیباتر و شیک تر به نظر می آییم. بعضی به این دلیل که فکر می کنند لباس های رنگی به آنها نمی آید یا به اشتباه فکر می کنند مشکی به آن ها بیش تر می آید، جرات و لذت پوشیدن رنگ های شاد را از دست می دهند و به رنگ های تیره محدود می شوند.حال آن که شخصیت افراد با پوشیدن لباس های رنگی بیش تر نشان داده می شود. بنابراین بهتر است که به جای محدود کردن خودتان به چند رنگ، به دنبال رنگ هایی باشید که به شما می آیند.

پيراهن زنانه چهار خونه

نحوه تشخيص رنگ پوست

یک برگه کاغذ سفید برداشته و در کنار پوست خود بگذارید و با پوستتان مقایسه کنید تا دریابید که رنگ پوست شما زرد، قهوه ای، سبز... است. اگر رنگ های پوستتان صورتی، رزگلد یا آبی است،پوست شما سرد است.اگر رنگ پوست شما متمایل به خاکستری باشد شما دارای پوستی خنثی هستید. اگر پوست صورتتان پر از آکنه و جوش است و نمی توانید رنگ پوست خود را تشخیص دهید، برای تشخیص رنگ پوستتان ، کاغذ سفید را کنار گوش تان قرار دهد.

برای تشخیص رنگ پوستتان می توانید از آفتاب نیز کمک بگیرید. اگر جزو افرادی هستید که در زیر نور آفتاب رنگ پوست شما برنزه می شوند، دارای پوست گرم و اگر پوستتان زیر آفتاب قرمز شده پوست شما سرد است. پوست های خنثی نیز در هر یک از این دو گروه جای دارند. از دیگر راه های شناسایی تناژپوستی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اگر رگ های روی مچ دست، به نظر آبی می رسند، شما زمینه ی رنگی سرد دارید.

  • اگر رگ ها به نظر سبز هستند شما پوست گرمی دارید. در واقع این رگ ها نیستند که در زنانی با تناژ رنگی پوست گرم سبز می شوند بلکه هاله زرد پوست، روی رنگ آبی رگ باعث می شود رنگ رگ های شما سبز دیده شود.

  • اگر چشم هایتان آبی، طوسی یا سبز است و یا رنگ طبیعی مویتان به بلوند، قهوه ای و مشکی با تناژ آبی، نقره ای، بنفش و دودی نزدیک می شود می توان گفت شما پوست سرد دارید.

  • اگر تناژ پوستی شما گرم باشد احتمالا رنگ چشم قهوه ای یا عسلی دارید و رنگ طبیعی موهایتان هم بلوند، قرمز و مشکی با زمینه ی طلایی، قرمز، نارنجی یا زرد است.

به طور كلی رنگ پوست افراد به 3 دسته تقسيم می شود:

  • پوست های روشن یا سرد

  • پوست گرم

  • پوست خنثی
رنگ هاي پوست

رنگ های مناسب برای تن پوست های گرم

اگر پوست شما مانند برخی از ستارگان هالیوودی مثل بیانسه، کیم کارداشیان و جسیکا آلبا ، تن گرمی دارد بهترین انتخاب رنگ برای لباس انتخاب رنگ های طبیعی مانند قرمز، هلویی، نارنجی، کهربایی، طلایی و زرد است. اگرشما به رنگ های سرد علاقه دارید تن های گرم تر مانند زیتونی، ارغوانی، بنفش-قرمز را انتخاب کنید.

از بین رنگ های خنثی نیز می توانید رنگ هایی مانند خاکستری مایل به قهوه ای، کاپوچینو و کرم را انتخاب نمایید . بهتر است لباس هایی به رنگ های جیغ و سرد مانند آبی یخی یا یاقوتی را انتخاب نکنید زیرا این رنگ لباس ها رنگ پوست شما را بی روح و خاکستری می کنند. از آنجایی که رنگ مشکی و آبی تیره مــعـمولا به عنوان لبـاس رسمی کار در نظر گرفـتـه شده و نمیتوان بطور کامل آن را کنار گذاشت، لذا سعی کنید بکارگیری آنها را به حداقل رسانده و فقط در صورت لزوم از آنها استفاده نمایید.

استايل كيم كاردشيان

رنگ های مناسب برای تن پوست های سرد

اگر پوست شما نیز مانند ستارگانی مثل نیکل کیدمن، میندی کالینگ و کیت بلانشت ، سرد است . بهترین رنگ لباس برای شما آبی روشن، زمردی و بنفش تیره است . از دیگر رنگ لباس هایی که به رنگ پوست شما می آید رنگ هایی مانند اسطوخودوس، آبی یخی و صورتی است . در صورت تمایل ،شما می توانید از رنگ های دیگری مانند یاقوتی، قرمز روشن یا زرد کم رنگ نیز استفاده نمایید.

افراد دارای رنگ پوست سرد اگر به رنگ های خنثی علاقه مند هستند می توانند رنگ خاکستری، سفید و سورمه ای را برای لباس هایشان انتخاب نمایند . اما به هیچ وجه انتخاب لباس هایی به رنگ های نارنجی، گوجه ای و زرد پر رنگ برای شما مناسب نیست. سعی کنید لباس هایی با ترکیب زرد و نارنجی را در الویت های خریدتان قرار ندهید!

پيراهن زنانه صورتي

رنگ های مناسب برای تن پوست های خنثی

جولیان مور، آنجلینا جولی، جولیا رابرتس و کری واشنگتن تن پوستی شبیه به شما دارند. از آنجا که شما تن پوست خنثی ای دارید، هر رنگ لباسی به شما می آید اما بهتر است که به دنبال رنگ های تیره و پخته تر به جای رنگ های روشن تر باشید.رنگ هایی مانند صورتی چرک، سبز یشمی، زرد و آبی پخته و رنگ های خنثی ای مانند کرم، نسکافه ای، خاکستری و سیاه می توانند از رنگ های متناسب با پوست صورت شما باشند.

رنگ های جیغی مانند آبی کاربنی یا بنفش فسفری رنگ خنثی پوست شما را تشدید می کنند، به همین خاطر از پوشیدن آنها خودداری کنید اما در عوض از پوشیدن لباسی به رنگ قرمز روشن درنگ نکنید، مطمئنا بر تن شما به زیبایی خواهد درخشید.

استايل پيراهن زنانه

چه رنگی برای تمام تن پوست ها مناسب است؟

برخی از رنگ ها هستند که با هر رنگ پوستی عالی به نظر می رسند، زیرا آن ها تعادل کامل گرم و سرد را دارا هستند که با پوست شما در تضاد نخواهند بود. سفید خالص با پوست هر فرد عالی به نظر می رسد. اگر احساس می کنید که لباس سفیدی به پوست شما نمی آید، بهتر است نگاهی در نور طبیعی روز به آن بیندازید و اطمینان حاصل کنید که، تنالیته سرد یا گرمی در آن وجود ندارد.

صورتی ملایم نیز، هر رنگ پوستی را روشن می کند و بر افروختگی طبیعی آن را از بین می برد. رنگ آبی مایل به خاکستری به شرطی که با ترکیبی مناسب از آبی و سبز باشد می تواند توسط هر کسی پوشیده شود و یک رنگ تابستانی یا زمستانی مناسب باشد. اگر می خواهید به سراغ رنگ های تیره تر بروید، بنفش بادمجانی را امتحان کنید، که مانند یک رنگ خنثی عمل می کند و پوست شما را بدون غلبه بر آن، جان دار تر خواهد کرد.

مدل لباس عروس
پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
چهره دلنشین و معصومانه رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ رهبری اینجا 12 ساله بودند و معمم (268 نظر) قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (113 نظر) پذیرایی منحصربفرد رهبر معظم انقلاب از مهمانان؛ چای، شیرینی نارگیلی و یک پارچ آب به جای آب معدنی! (45 نظر) بنر جالب شهرداری اصفهان برای حمایت از سگ ها در سطح شهر/ بهتر از این نمیشد مردمو قانع کرد! (44 نظر) عرص ارادت احساسی روحانی، هاشمی و احمدی نژاد به رهبر معظم انقلاب در عیادت از ایشان در بیمارستان+عکس/ صف کشیدن روسای جمهور برای احوالپرسی با حضرت آقا (15 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک نانوای ارومیه‌ای برای کمک به همشهری ها/ باریکلا به این شعور و درک بالا+عکس (14 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه سحر ولدبیگی +عکس / عاشقانه های سحر و نیما فلاح ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (12 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای عرض تسلیت به همسایه حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس! (12 نظر) نگاهی به میز عزای لوکس و تجملاتی زنداداشِ پزشکِ رابعه اسکویی با رونمایی از عکس‌های آتلیه‌ای مرحومه+ویدیو/ روحش شاد چقد جوون بود (11 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز نقاش خوش ذوق خیابانی در زیبا سازی شهر/ دستت طلا هنرمند+ عکس (10 نظر) نگاهی به کیک تولد 1 سالگی و 4طبقه آروکو پسر سپهر حیدری و آرام خانوم/ کیک نیست کاخه برا خودش+ عکس (9 نظر) تبریک برادر عروس رهبر معظم انقلاب بابت تولد سومین فرزندِ پسرِ رهبری+عکس/ ماشالا خدا حفظش کنه (8 نظر) (فیلم) خاطره جالب روحانی معروف از آوازخوانی در حضور رهبر معظم انقلاب و آیت الله جوادی آملی / آقا فرمودند آوازشو بیشتر کن ... (8 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی در مورد زلیخا: من نمی تونم روی زلیخا را زمین بیاندازم 😅+ویدئو (7 نظر) تعریف و تمجید و شوخی خنده دار رهبر معظم انقلاب با اشعار یک شاعر درباره عشق و عاشقی دو درخت کاج+ویدیو/ بچه دار هم شدن (7 نظر)
دیگران می‌خوانند   
جزئیاتی جالب درباره دنیای پرزرق و برق و باشکوه بهرام افشاری، بهتاش سریال پایتخت خواستگاری جالب و متفاوت ویدا جوان، هدیه سریال پژمان از شوهر واقعی‌اش/ خانم بازیگر برای ازدواج پیشقدم شد+ویدیو گل آرایی بینظیر و در حد تیم ملیِ میز جشن تولد محمد علیزاده با رونمایی از کیک 4 طبقه و طلایی آقای خواننده+عکس/ مبارکا باشه علی ضیا: احساس می کنم وقت ازدواجم رسیده و میتونم خیانت نکنم+ویدئو روزی که عیاشی‌ های ناصرالدین شاه کار دستش داد | زنان قلیان ها را در حرم‌سرای شاه شکستند تصویری منتشر نشده از 18 سالگی رهبر معظم انقلاب در حرم شاه خراسان نگاهی به خانه ابدی خرم سلطان با معماری بی نظیر طلاکوب در استانبول+عکس کشف هویت 10 مومیایی اسرار آمیز تاریخ + فیلم (فیلم) روایت دوستان قسم خورده شاه از بدمستی افسران آمریکایی در ایران / شب‌ها زن‌ها رو از دست شوهراشون میکشیدن بیرون ... غوغای بی نظیر پسر بَنّا با خوانندگی آهنگ نگارُم مَه جَبینُم در برنامه صداتو+ویدئو/نگار دردت نَبینُم نگار جون دِلوم محرم بشی... شعبده بازی بازیگر معروف سینما و تلویزیون برای سیدمحمد خاتمی+ویدیو/ هر دم از این باغ بری میرسد! دکوراسیون اروپایی و شیک پذیرایی خانه شاهرخ استخری در بلژیک/ ساده ولی زیبا و منحصر به فرد+عکس روایت خنده دار حجت الاسلام قرائتی از چسبیدن چای بعد از قلیان در حالیکه روزه‌ای+ویدیو روایتی تاریخی از طلاق عجیب ثریا اسفندیاری و محمدرضا پهلوی ؛ وقتی شاه خوش غیرت همسر خود را از مملکت بیرون کرد! نگاهی به گوشواره های شیک و دلربای دختر کوچولوی جورجینا و رونالدو/ چقدر زیبا و نازه+عکس امکانات هوش پرون اتاق میکاپ اشرافی فرح پهلوی در کاخ نیاوران /کاش اینقد که به فکر بَزَک دوزَک بود به فکر مردمم بود +عکس دیزاین خوشگل میز عصرونه مژده لواسانی با کیک توت فرنگی/ معلومه مزه بهشت میده+عکس خلاقیت منحصربفرد قصاب جنوبی برای کِشاندنِ مشتری به مغازه حماسه ساز شد+عکس/ وقتی در کنار قصابی به نقاشی هم علاقه مندی!🤣 پارافریز تخصصی متن ویراستاری تخصصی مقاله ازدحام و شلوغی طرفداران بهرام افشاری، بهتاش پایتخت برای ثبت عکس سلفی با بازیگر دو متری سینما در پارکینگ+ویدیو/ رونمایی آقای بازیگر از ماشین خفن و جوان پسندش عاشقانه ترین و زیباترین عکس امیر جعفری با همای پایتخت در یک آتلیه/ ایشالا به پای هم پیر بشین! میز ناهار عاشقانه جورجینا برای همسرش/ رونالدو الان چه کیفی میکنه برای داشتن همچین کدبانویی +عکس (عکس) رونمایی از عجیب‌ترین سرباز کشور با 8 سال سابقه خدمت! / اضافه خدمت پیش این سرباز کم آورده! نگاهی به کلکسیون ماشین های لاکچری امیرمحمد یزدانی/ رنگو ببین😍+عکس بلایی که یک بوسه سر ابوالفضل پورعرب آورد! +ویدئو نگاهی به مراسم مفصل و جذاب شام عروسی علی دایی و همسرش/ چه تالار شیک و زیبایی+عکس ترجمه تخصصی متن (عکس) رونمایی از چهره واقعی خرم سلطان، همسر سلطان سلیمان، پادشاه عثمانی ترکیه / اصلا شباهتی به مریم اوزرلی داره؟ روایتی از جشن تولد 40 هزار دلاری فرح پهلوی با بهترین آشپز دنیا/ از آمدن آشپز مخصوص از فرانسه تا شترسواری همسر محمدرضا شاه به خاطر تولد نامبارکش! ویرایش تخصصی نیتیو ترجمه تخصصی مقاله ترجمه تخصصی کتاب دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی نگاهی به خانه ابدی زیبای مرتضی پاشایی، خواننده محبوب ایرانی ها/ طرفدارانش گلباران کردند+عکس دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی جواد رضویان تغییر جنسیت داد/ تو نبودی که میگفتی قربون دماغ قلمیت برم! +فیلم دارالترجمه رسمی آنلاین رونمایی از تصاویر زهرا یزدانی خواهر کشتی گیر امیرمحمد یزدانی/ ماشالا به این خانواده ورزشکار بهانه گیری یک دانش آموز برای نرفتن به مدرسه به او جان دوباره دارد/دروغی که به واقعیت پیوست...
تیتر امروز   
جزئیاتی جالب درباره دنیای پرزرق و برق و باشکوه بهرام افشاری، بهتاش سریال پایتخت
روزی که عیاشی‌ های ناصرالدین شاه کار دستش داد | زنان قلیان ها را در حرم‌سرای شاه شکستند
روایتی تاریخی از طلاق عجیب ثریا اسفندیاری و محمدرضا پهلوی ؛ وقتی شاه خوش غیرت همسر خود را از مملکت بیرون کرد!
روایتی از جشن تولد 40 هزار دلاری فرح پهلوی با بهترین آشپز دنیا/ از آمدن آشپز مخصوص از فرانسه تا شترسواری همسر محمدرضا شاه به خاطر تولد نامبارکش!
بهانه گیری یک دانش آموز برای نرفتن به مدرسه به او جان دوباره دارد/دروغی که به واقعیت پیوست...
رپر سرشناس در تهران بستری شد + جزئیات
معتاد سرقت با پابند هم دزدی کرد! + عکس
سردار رادان: اگر حجاب را بگیرند خود به خود وطن و دین هم نیست می‌شود
ماجرای پادشاهی که 112 همسر داشت!
خلاقیت جالب دانشجویان آمریکایی برای اعلام انزجار از اسرائیل و رژیم صهیونیستی با الهام از ایرانی‌ها! + فیلم
تعطیلات آخر هفته خاص و دلپذیر هادی چوپان در جوار حرم امام رضا(ع)/ آمدم ای شاه پناهم بده...+عکس
از مهاجرت عمو پورنگ به شبکه نمایش خانگی تا پیگیری بازی های سپاهان توسط مورینیو در حواشی داغ امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
رونمایی از نام جدید و خفن ورزشگاه اختصاصی تیم خیبر خرم آباد +جزئیات
گفتگوی درگوشی جواد نکونام با محسن فروزان جنجال به پا کرد/ پای یک تبانی بزرگ در میان است؟ +فیلم
تجدید دیدار وزیر ورزش با سرمربی سابق تیم ملی در خانه اش/ مدال ها و افتخارات محمد مایلی کهن در دیوار ساده خانه اش +عکس