روایت تلخ یک بازیگر فیلم پورن: از فیلم هایم میلیون ها دلار کسب کردم، اما زندگیم تباه شد! + فیلم

  چهارشنبه، 07 تیر 1402 ID  کد خبر 346075
روایت تلخ یک بازیگر فیلم پورن: از فیلم هایم میلیون ها دلار کسب کردم، اما زندگیم تباه شد! + فیلم
ساعدنیوز: یک ستاره سابق فیلم های پورن، پشیمانی تلخ خود را از حرفه ای که انتخاب کرده بود ، آشکار کرد و ادعا کرد که پورن زندگی او را نابود کرده است.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی ساعدنیوز به نقل از دیلی میل، رایلی رید، که در یک عمارت 4.8 میلیون دلاری در کالیفرنیا زندگی می کند، در یک ویدیوی احساسی که اخیراً دوباره در توییتر منتشر شد، دیده شد. این زن 31 ساله که نام اصلی او اشلی متیوز است، گفت که پس از ورود به دنیای سرگرمی بزرگسالان! "تمام خانواده خود را از دست داده است".

او گفت که کسانی که در این تجارت هستند "باید با شرمندگی هر روز زندگی خود مشکلی نداشته باشند." در این کلیپ که از زمان انتشار تاکنون بیش از 2.4 میلیون بار دیده شده است، رایلی را می توان دید که پشت میز با جامپر گشاد نشسته است که روی آن نوشته شده است: "کسی شلوار مرا دیده است؟"

او که مستقیماً با دوربین صحبت می کند، شروع می کند: "من تمام خانواده ام را از دست داده ام و این بد است. خیلی وقت‌ها وقتی مردم از من می‌پرسند که آیا باید پورن کار کنند، به آنها می‌گویم نه، به آنها می‌گویم که این زندگی را واقعاً سخت می‌کند، قرار ملاقات را واقعاً سخت می‌کند، زندگی خانوادگی شما را واقعاً سخت می‌کند، صمیمیت را سخت می‌کند.

"اگر خودت را لخت میکنی و دنیا در حال قضاوتت است، باید با شرمندگی هر روز زندگیت مشکلی نداشته باشی."

وی ادامه داد: «من حتی نمی‌خواهم بچه دار شوم، زیرا نگران رفتار مردم با فرزندم هستم. در مورد من شخصاً، مادرم در ابتدا از من حمایت می کرد - او فقط به من اجازه داد هر کاری انجام دهم. آزادی زیادی داشتم. با گذشت زمان و موفقیت من، احساس کردم که مادرم از من استفاده می کند تا بتواند سبک زندگی مجلل تری داشته باشد. زمانی که پول یا چیزهایی از این قبیل را به او ندادم - رابطه ما قطع شد.من دیگه مامان ندارم باهاش ​​حرف نمیزنم دلم برای مامان شدن تنگ شده. احساس می کنم نمی توانم به عقب برگردم. من دیگر آن رابطه را با او ندارم. من هرگز فکر نمی‌کنم که این کار را انجام دهم و این من را ناامید می‌کند و خیلی مرا آزار می‌دهد.

او افزود: من با پدرم صحبت کردم و او با شغل من در صنعت پورن مشکل دارد و همچنین مذهبی است. اخیراً می‌خواستم به دیدنش بروم و او گفت که نمی‌توانم به دیدنش بروم زیرا همسرش - نامادری من - من را در آنجا نمی‌خواهد. من دیگر اجازه ملاقات با پدرم را ندارم زیرا نامادریم دوست ندارد فیلم پورن بازی کنم.

من خانواده ام را از دست دادم، با برادرانم یا خواهرانم صحبت نمی کنم. من فکر می کنم که همه آنها سعی کردند از من و چیزهای دیگر سوء استفاده کنند یا دقیقاً مانند پدر من هستند و نمی خواهند در اطراف من باشند. رایلی در حالی که سرش را روی میز گذاشته است، کلیپ را با آهی دراماتیک به پایان می رساند.

در سال 2021، تخمین زده شد که رایلی با فروش محتوا در سایت مشترک OnlyFans ماهانه تا 570000 دلار درآمد داشته باشد. او یک عمارت چهار تخته و شش حمام، واقع در زمینی عظیم به مساحت 3.6 جریب، در پاسادنا، کالیفرنیا، به مبلغ 4.8 میلیون دلار دارد.


2 دیدگاه
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (145 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (133 نظر) سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (89 نظر) شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند (73 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (60 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (46 نظر) عاشقانه های بیرانوند و اکرم بانو با نمایی از ویلایی لاکچری/ بیرانوند استخر شنا و زمین فوتبال ویلایش را به نمایش گذاشت (32 نظر) خلاقیت خنده دار کارمند کوتاه قامت برای افزایش ارتفاع صندلی‌اش در اداره با چهارپایه حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (31 نظر) نگاهی به خونه زندگی مجلل کاظم نوربخش، سلمان سریال نون خ+ویدیو/ چه چیدمانی، خوش سلیقگی از در و دیوار میباره (22 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (18 نظر) تزیین ماشین مخصوص حاجی ها/ مُد جدید این روزهای کشورمان +عکس (16 نظر) نگاهی به کیک تولد چند طبقه و هزار رنگ رضا داوودنژاد/ لبخندهای از ته دل آقای بازیگر کنار همسرش غزل بانو (16 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده کرمانی، با نوشته جالب پشت پژو حماسه ساز شد/ آخه جای این چیزا پشت ماشینه؟!🤣 (14 نظر) رستوران گردی دو نفره حامد آهنگی با مادر شاد و خوش پوشَش+عکس/ خلوت مادر و پسری به سبک مجری خوش خنده😍 (13 نظر) خوانندگی و کنسرت معرکه و عاشقانه رضا گلزار/ چه قدرت صدای محشری تو اجرای زنده داره+ویدیو (11 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز