روایتی جالب از روز دقیق تولد رهبر معظم انقلاب از زبان خودشان در سالگرد 85 سالگی ایشان+عکس شناسنامه

  پنجشنبه، 30 فروردین 1403
روایتی جالب از روز دقیق تولد رهبر معظم انقلاب از زبان خودشان در سالگرد 85 سالگی ایشان+عکس شناسنامه
ساعدنیوز: رهبر معظم انقلاب در تاریخ 29 فروردین سال 1318 چشم به جهان گشودند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی ساعدنیوز به نقل از تسنیم، روایتی از تاریخ دقیق تولد رهبر انقلاب از زبان خود ایشان به‌شرح ذیل منتشر می‌شود:

صحبت‌های آقا که تمام می‌شود، رئیس مرکز آمار اجازه می‌گیرد تا فرم سرشماری مربوط به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را پر کند. رهبر هم از او می‌پرسند: «کارت شناسایی هم که آوردید؟» و با خنده حضار و پاسخ مثبت عادل آذر، سرشماری آغاز می‌شود.

اولین سؤال: نام و نام خانوادگی؟

ــ سید علی حسینی خامنه‌ای.

جمعیت صلوات می‌فرستد.

سؤال دوم، تاریخ تولد؟

ــ تیرماه 1318. البته این در شناسنامه است، ظاهراً تاریخ صحیح باید فروردین‌ماه باشد.

جمعیت مجدداً صلوات می‌فرستد. قبل از اینکه عادل آذر به سؤال بعدی برسد، آقا می‌گوید: «نمی‌شود که با هر سؤال یک صلوات بفرستید».

عادل آذر از نحوه تصرف منزل می‌پرسد: ملکی؟ استیجاری؟ در برابر خدمت؟

ــ منزل ما سازمانی است.

گوش همه تیز شده که از سایر اطلاعات رهبر هم باخبر شوند که مأمور سرشماری می‌گوید بقیه سؤال‌ها باشد برای بعد، چون باید اعضای خانوار فهرست شوند، اما انگار آقا خیالشان از همه اطلاعاتی که می‌خواهند بدهند، راحت است: «ما اعضایی نداریم. فقط 2 نفریم. کارت ملی خودم را هم آورده‌ام».

لبخند روی لب میهمانان می‌نشیند و همه مجدداً آماده ضبط اطلاعات نفوس و مسکن رهبر می‌شوند، اما مأمور سرشماری می‌گوید این کار حدود 20 دقیقه وقت می‌گیرد و کار را به بعد موکول می‌کند؛ گویا مأمور آمار در حفظ اسرار مردم عزمی جدی دارد.

جلسه تمام می‌شود و قرار می‌شود خود رئیس مرکز آمار ایران برای تکمیل فرم اطلاعات آیت‌الله «سید علی حسینی خامنه‌ای» اقدام کند، کاری که برای سران قوا و چند نفر دیگر از مسئولین درجه اول هم انجام خواهد داد.

روایت فوق، گوشه‌ای از شرکت رهبر انقلاب در سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال 1390 بود، رهبر انقلاب در این دیدار به ماه دقیق تولد خود اشاره کرده و از فروردین ماه نام می‌برد.

بنا بر اطلاعات دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، سید علی حسینی خامنه‌ای فرزند مرحوم حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج سید جواد حسینی خامنه‌ای، در فروردین‌ماه سال 1318 شمسی برابر با 1358 قمری در مشهد مقدس چشم به جهان گشود. او دومین پسر خانواده بود.


  دیدگاه ها
بازدیدکننده
3 ماه پیش

عمرتان بلندتر از عمر نوح نبی باشه آقا جانم.
سهیلا
3 ماه پیش

تولدت مبارک عشقم
بازدیدکننده
3 ماه پیش

تولدتان مبارک حضرت اقا
میردامادی
3 ماه پیش

آقاجانم تولدتون مبارک، سایه اتون مستدام.❤❤❤❤
بازدیدکننده
3 ماه پیش

آقای عزیز تراز جانم تولدت مبارک
حسین میبدی
3 ماه پیش

آقاجان تولدت مبارک
علیرضا یاری
3 ماه پیش

سلامتی تا ظهور
مرضیه
3 ماه پیش

تولدتون مبارک آقا آن شاالله طول عمر بلندی داشته باشین
احمدی
3 ماه پیش

تولدت مبارک رهبر عزیزم جانم فدایت
زهرا دارابی ناغانی
3 ماه پیش

تولد آقا مبارک باد👏👏👏👏👏
بازدیدکننده
3 ماه پیش

در پاسخ به: تولد آقا مبارک باد
تولدت مبارک 🌹رهبر عزیزم🌹 سایه تون مستدام عمر با عزت تا ظهور امام زمان عج
امیر محمد
3 ماه پیش

تولد آقا مبارک باد
حمزه بیات
3 ماه پیش

دردت به جانم اقا
ش.ج
3 ماه پیش

تولدتون مبارک بهترین پدر دنیا🌹
امید
3 ماه پیش

تولدت مبارک سایتون مستدام
ماری
3 ماه پیش

الهم احفظ قائدنا الخامنه ای
بهرام
3 ماه پیش

تولدت مبارک باشه رهبر م
منیر عسکرزاده
3 ماه پیش

رهبر عزیزم تولدت مبارک عمرت طولانی باشد جانم فدای رهبر معظم
محمدرضا
3 ماه پیش

انشاالله تولد 120سالگی آقا روببینیم ...سلامتی اقا صلوات
بازدیدکننده
3 ماه پیش

سلام رهبر عزیزم تولدت مبارک
سیدعلی هاشمی
3 ماه پیش

زنده و پاینده باشی آقای عزیزترازجان
نورمحمدی
3 ماه پیش

تولدتون مبارک رهبر عزیز و مهربان 🌱💐
انسان
3 ماه پیش

تولد آقای مهربان مبارک،
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب بعد از خریدن مبل دست دوم توسط رهبری: تا الان زندگی ‌ما طلبگی بوده، الان هم مبل در خانه نیاورید! (201 نظر) مهران مدیری: 11 سال است که از یک مار نگهداری می کنم؛ الان 2 متر و 20 سانتی‌متر هست+عکس (149 نظر) روایتی از عصبانیت رهبر معظم انقلاب از عوض کردن فرش کهنه و نخ نمای خانه شان: اشتباه کردید که عوض نمودید بروید همان زیلوها را بیاورید (106 نظر) تزئین میز عزای سعید راد با شمع و گل و خرما و عکس های یادگاری در خانه مجللشان/ خدا رحمتشون کنه+عکس (105 نظر) عروسِ رهبر معظم انقلاب: بچه ام اسباب بازی ندارد، در اتاق آقا یک میز هست و 6 تا صندلی پلاستیکی و یک تلفن که به دیوار وصل است+عکس (95 نظر) تصویری از خانه ابدی سعید راد، میرزا رضا سریال گیلدخت /روحش شاد و یادش گرامی (68 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار اردبیلی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیس که معدن طلاست😂👌+عکس (57 نظر) رهبر معظم انقلاب: ما درخانه تنها یک فرش دستباف داریم که جهیزیه همسرم بوده بقیه خانه موکت است/ ساده زیستی ایشان مثال زدنی است (32 نظر) ژست‌های سیدمحمد خاتمی با بازیگران در سینما؛ از تعظیم در برابر مهتاب کرامتی تا پُفیلا خوردن در حال تماشای فیلم+عکس/ همراهی همسر سیدحسن خمینی و سام درخشانی با رئیس‌جمهور سابق (31 نظر) استوری تبریک خاص سرلشگر باقری به مناسبت روز چپ دست‌ها به رهبر معظم انقلاب+عکس (31 نظر) نگاهی به جشن تولد عاشقانه 45 سالگی الهام چرخنده بازیگر سریال آوای باران و باکس گل شیک روی میز/ مبارکا باشه+عکس (30 نظر) خلاقیت خنده دار هندوانه فروش سمنانی برای جذب مشتری حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلای خالصه😂+عکس (27 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ایرانی هانده ارچل، بازیگر ترکیه‌ای محبوب ایرانی ها/ ایشون هم بازیگر خیلی معروفیه+عکس (25 نظر) نگاهی به بازیگران و سلبریتی‌هایی که حیوان خانگی دارند+عکس/ از گربه محمدرضا گلزار و نفیسه روشن تا سگ پاکوتاه بهرام رادان و بهاره افشاری (24 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار شیرازی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلاست😂👌+عکس (24 نظر)
منتخب روز   
طرز تهیه غذای محبوب ناصرالدین شاه قاجار! /فسنجان ناصری با مواد اعلا ابتکار جالب یک مرد خلاق در دادن انواع لقب به مسعود پزشکیان حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان....