رویارویی دو فوق‌ ستاره پاری سن ژرمن در فینال قطر 2022

  پنجشنبه، 24 آذر 1401 ID  کد خبر 234435
رویارویی دو فوق‌ ستاره پاری سن ژرمن در فینال قطر 2022
ساعدنیوز: لیونل مسی یا کیلیان امباپه؟ یکی یکشنبه شب نام خود را در دل تاریخ ثبت خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از ورزش سه، لیونل مسی در طول 15 سال اخیر همیشه یک رقیب ثابت و تکراری داشت و در واقع مجبور بود سر همه چیز با کریستیانو رونالدو رقابت بود. در طی نزدیک به یک دهه و در دوران حضور کریستیانو رونالدو در ترکیب رئال مادرید، این رقابت به اوج رسیده بود و ستاره آرژانتینی در طول فصل نیز چالش بزرگی سر قهرمانی در لیگ، عنوان آقای گلی، لیگ قهرمانان اروپا و ... همه چیز با رونالدو داشت.

تصویر

اما حالا مهم ترین بازی عمر لیونل مسی فرا رسیده و او این بار باید هم تیمی خود در پاری سن ژرمن یعنی کیلیان امباپه را مغلوب کند. بی تردید برنده تقابل مسی- امباپه در فینال، عنوان بهترین بازیکن جام جهانی را از آن خود می کند و بحث کفش طلا نیز بین این دو بازیکن برپاست. هر کدام از آنها تا اینجای تورنمنت موفق به زدن پنج گل شده اند و گلزنی در فینال علاوه بر احتمال قطعی کردن قهرمانی، عنوان آقای گلی جام جهانی را نیز به یکی از این دو بازیکن اختصاص خواهد داد.
لیونل مسی در طول دوران ورزشی درخشان خود به تمامی افتخارات ممکن در رده ملی و باشگاهی دست یافته و برای تبدیل شدن به بهترین بازیکن تاریخ و گذر از سد مارادونا، پله و ... فقط یک جام جهانی کم دارد. از سوی دیگر امباپه در اوایل مسیر درخشان خود همین حالا یک بار قهرمان جام جهانی شده و با زدن 9 گل در این تورنمنت، نام خود را در تاریخ ثبت کرده است.

تصویر

نبرد یکشنه شب فقط جنگ مسی و امباپه نیست و ستاره های بزرگ و تاثیرگذاری دیگری نیز در میدان حضور دارند، اما برنده این دیدار، برای سالیان سال نام خود را در اذهان زنده نگه می دارد و بر خلاف روند سال های گذشته، این بار کریستیانو رونالدو رقیب ستاره آرژانتینی نخواهد بود.
اما بی تردید کامنت اخیر امباپه، انگیزه لیونل مسی برای درخشش در فینال را چند برابر کرده است. چند شب پیش کریستیانو رونالدو متنی در صفحه خود در اینستاگرام منتشر کرده و در مورد عملکرد پرتغال در جام جهانی صحبت کرد. اما امباپه در پاسخ و با گذاشتن علامت GOAT، او را بهترین بازیکن خطاب کرد و قطعا این کامنت به مذاق لئو مسی خوش نیامده است. در ماه های اخیر اخباری در مورد اختلاف نسبی این دو بازیکن در رختکن پاری سن ژرمن منتشر شده و به نظر جنگی پنهانی بین بازیکنان فرانسوی به رهبری امباپه و ستاره های اهل آمریکای جنوبی به سردستگی مسی وجود دارد.
حالا ستاره و کاپیتان تیم ملی آرژانتین می خواهد هم برای اولین بار قهرمانی در جام جهانی را تجربه کرده و هم به امباپه نشان دهد بهترین بازیکن کیست. در سوی مقابل نیز ستاره جوان و فرانسوی می خواهد با کسب دومین قهرمانی متوالی در جام جهانی، در 24 سالگی نام خود را در تاریخ ثبت کند. کلی ستاره در زمین حضور دارند و قبول، اما جنگ اصلی یکشنبه شب بین مسی و امباپه خواهد بود.

تصویر


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (668 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (120 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (96 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (81 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (70 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (53 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ساختن توالت کنار روشویی برای راحتیِ صاحبخانه حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که فسفر خالصه😂 (41 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (40 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (30 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (21 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (22 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (17 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (17 نظر) نگاهی به حضور صبحگاهی بازیگران و چهره‌های مشهور در کله‌پزی+عکس/ از الناز شاکردوست و المیرا شریفی مقدم تا احسان خواجه امیری و نسرین مقانلو (16 نظر) خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (16 نظر)
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان