رونمایی از خواهر زن علیرضا بیرانوند/ وقتی تشخیص اکرم بانو از خواهرش بخاطر شباهت بی نظیرشون سخت میشه! +عکس

  جمعه، 09 شهریور 1403
رونمایی از خواهر زن علیرضا بیرانوند/ وقتی تشخیص اکرم بانو از خواهرش بخاطر شباهت بی نظیرشون سخت میشه! +عکس
ساعدنیوز: در این عکس اکرم بیرانوند همسر علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی را در کنار خواهرش مشاهده میکنید و متوجه شباهت زیاد دو خواهر به همدیگر میشوید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، علیرضا بیرانوند در تاریخ 30 شهریور ماه، سال 1371 در خرم آباد متولد شد. او در خانواده‌ای فقیر و پر‌جمعیت چشم به دنیا گشود. علیرضا فرزند اول خانواده بوده و دارای چهار خواهر و یک برادر است. نام خواهرانش به ترتیب سرور، آرزو، سهیلا، نگین و تنها برادرش محمدرضا نام دارد. اصالت دروازه‌بان 194 سانتی‌متری کشورمان به روستای پشته جزایری در خرم آباد بر‌می‌گردد. خانواده او در اصل عشایر بوده و به دلیل مشکلات مالی، علیرضا از همان بچگی به مشغول به کار شده است.

از آنجایی که خانواده بیرانوند عشایر بوده، طبیعتاً ساکن روستا بودند، اما عمویش در شهر سکونت داشت. بیرانوند برای تحصیل به منزل عمویش در شهر می‌رفت که در این رفت و آمد عاشق دختر عمویش می‌شود. او در همان سن پایین ماجرا را برای خانواده‌اش مطرح کرد و پدرش نیز چند باری به خواستگاری برادرزاده‌اش رفت که با مخالفت روبرو شد. اما سرسختی علیرضا باعث شد تا در سن 18 سالگی با دختر عمویش ازدواج کند.

بیرانوند بیان می‌دارد برای اولین قراردادش 80 میلیون دستمزد گرفت که در آن زمان مبلغ هنگفتی به شمار می‌آمد و قبل از ازدواج با همسرش، خواهر زنش به او گفته بود چی برام میخری تا اوکی کنم؟

بیرانوند نیز در جواب گفت: 3 سال پیش باید می‌گفتی چی برام میخری تا اوکی کنم!!! بعضی رسانه‌ها اذعان دارند که بعد از اولین قرداد، دختر عمویش حاضر به ازدواج با او شده است و به خاطر پول زن علیرضا شده بود. اما بیرانوند به مخالفت با رسانه‌ها بیان داشت: همسرم مرا دوست داشت و از روی علاقه به من بله گفت.

در ادامه تصویری از همسر علیرضا بیرانوند و خواهر همسرش را در کنار هم مشاهده میکنید.

اکرم بیرانوند علیرضا بیرانوند


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
برادر رهبر معظم انقلاب: من چون برای خانه‌ام فرش خریده بودم تا مدت‌ها خجالت می‌کشیدم آقا و برادرزاده‌هایم را دعوت کنم چون خانه رهبری گلیم و موکت است (608 نظر) تذکر جدی علی دایی به آقای کمدین: دفعه آخرت باشد که ادای من را درآوردی! (304 نظر) وقتی شهربانو منصوریان در جواب هادی ساعی مدرک قبولی برادرش در آزمون دکتری را رو میکند/ تو دیگه کوتاه بیا دختر +عکس (234 نظر) هانیه‌سادات رئیسی: این 100 روزی که از شهادت پدرم گذشت برای ما 100 سال بود+ویدیو/ آه از ته دل دختر رئیس‌جمهور شهید با یاد کردن از پدرش (164 نظر) (فیلم) صحبت های شنیده نشده از شهربانو منصوریان در مورد زندگی گذشته اش / افتخار می‌کنم یه روز نون نداشتم بخورم، برای یه لقمه نون جنگیدم / تو مزرعه کار می‌کردم، خدمتکاری می‌کردم ... (140 نظر) بیوگرافی و زندگی خصوصی زهره حمیدی، بازیگر پیشکسوت تازه درگذشته ایرانی و همسرش+تصاویر جذاب و دیدنی (118 نظر) نگاهی به میز عزای شیک و بدون تجملات زهره حمیدی، بازیگر پیشکسوت سینمای ایران/ دیزاین زیبا با گَل، شمع، قرآن و حلوا+عکس (101 نظر) داریوش ارجمند: من تحت تأثیر دو «علی» هستم؛ علی خامنه‌ای و علی شریعتی (99 نظر) شهربانو منصوریان: بحثمون بشه به همسرم حمله ای می کنم که حواسش باشه، پا میزنم و فرار میکنم چون اگه از نزدیک بزنم میزنه زمین منو کشتی گیره+ویدئو (88 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا گچ کار برای رسیدن دستش به سقف +عکس/ هنر نزد ایرانیان است و بس 😂 (88 نظر) آتشبازی جعفر غفارنژاد رقیب مازندرانی هادی چوپان در استیج انتخابی مستر المپیا در هند +فیلم/ غول بابلسری مثل یک شیر داره لرز به تن رقبا می اندازه (84 نظر) ویدا جوان: من از همسرم خواستگاری کردم و مراسممون توی باغچه کوچیک عمه همسرم بود و ما با آژانس اومدیم به مراسم عقدمون+ویدیو (68 نظر) پریناز ایزدیار : خیلی دوست دارم ازدواج کنم و بچه دار بشم ، هر وقت ازدواج کنم برنامه ریزی میکنم به زندگی شخصیم برسم (54 نظر) سفر تابستانی بهروز تابانی شیرشاه ایرانی به گردنه حیران اردبیل با جمعی از خوبان +تصاویر/ رقیب تبریزی هادی چوپان راهی جاده های شمال شد (53 نظر) نگاهی به خانه زهره حمیدی با ظروف مِسی و حس و حال زندگی +عکس/ روحش شاد و مسیرش فرق در نور (44 نظر)
تیتر امروز   
فال روزانه امروز شنبه 10 شهریور ماه 1403
فال شمع روزانه امروز شنبه 10 شهریور 1403
فال ابجد روزانه شنبه 10 شهریور 1403
فال انبیاء روزانه شنبه 10 شهریور 1403
فال قهوه با نشان روز شنبه 10 شهریور ماه 1403
فال حافظ با تفسیر شنبه 10 شهریور 1403 + فیلم
اسراری رمزآلود درباره این ملکه زیبای مصری که در قرن 21 هم جذابیت و شهرت زیادی دارد+عکس
دختر 15 مرندی نائب قهرمان پارالمپیک پاریس شد + فیلم لحظه اهدای مدال او توسط جکی چان
ویدیو/ دکتر مسعود پزشکیان: دانشجو قابل هدایت، توجیه و اصلاح است/ آینه چون نقش تو بنمود راست، خود شکن آینه شکستن خطاست
ویدیو/ دکتر مسعود پزشکیان: ما جواب 4 سوال اقتصادی را درست نداده‌ایم... اینهمه دانشگاه را برای چه چیزی می‌خواهیم؟
(ویدئو) حاج مفرح چطور با فضله یک مگس سلطان چای ایران شد؟/ ماجرای جالب و شنیدنی از کارآفرین و خیر ایرانی
اپل ظاهراً درحال آزمایش چهار مک جدید با تراشه M4 برای عرضه در پاییز پیش رو است
رقابت دو غول تکنولوژی موبایل در کوچک کردن حاشیه‌ها/ سامسونگ در طراحی گلکسی 25 اولترا، از آیفون 16 پرومکس پیروی کرده است؟
با 10 دانشگاه کانادایی که بیشترین تقاضا را از سوی دانشجویان ایرانی دارند، آشنا شوید
یادگیری زبان انگلیسی با سوفیانیوز/ لوازم مهم آشپزخانه "پارت 1"/ بشنوید و تکرار کنید+ ویدئو
منتخب روز   
رهبر معظم انقلاب در مواجه با هنرمندی که موی بلند داشت: چقدر این مدل مو به شما میاد+ ویدیو/تحت تاثیر قرار گرفتن با جمله رهبر فرزانه فرود اضطراری در قزوین؛ از کار افتادن موتور هلی کوپتر هاشمی رفسنجانی که پسرش محسن هم همراه او بود هوش ادبی رهبر انقلاب گم شده سایه را به او بازگرداند / پیام ابتهاج به آیت الله خامنه‌ای: حیف است وقت ایشان که صرف این امور جزیی شود مهران رجبی، کمدین معروف: حضورم در بیمارستان موجب خنده رهبر معظم انقلاب شد قرائت فاتحه رهبر انقلاب و مسئولان کشور بر مزار پدرانشان؛ از مرحوم هاشمی رفسنجانی و شهید رئیسی تا حسن روحانی و خاتمی+عکس رو شدن مشکل الیکا عبدالرزاقی با وسایل همسرش امین زندگانی در برنامه دورهمی / مدیری میگه امین رو با همین میخ کج بپذیر😂 تصویری از غیرت مثال‌زدنی رهبر معظم انقلاب نسبت به زن ایرانی در میان جمعیت+ویدیو/ حایل کردن دستشان برای برخورد نکردن محافظشان با بانوی کرمانشاهی چقدر رهبر معظم انقلاب را می‌شناسیم؟+ویدیو/ دیدن و شنیدن این صحبت‌ها را از دست ندهید مزاح و شوخی رهبر معظم انقلاب با اعضای دولت مسعود پزشکیان حین سخنرانی+ویدیو پذیرایی ساده رهبر معظم انقلاب از مسعود پزشکیان و اعضای دولتش در بیت رهبری؛ شیرینی خشک با آب معدنی و لیوان یکبار مصرف+عکس/ اقدام هوشمندانه رهبری برای جلوگیری از اسراف غوغای حرکت پای پسر خردسال ووشوکار بر روی استیج یک آمفی تئاتر +فیلم/ اولش خجالت میکشید ولی ببین چه آتیش پاره ای زندگی کردن عجیب یک زن با اسکلت شوهرش / ماجرای عجیب زوجی که 5 فرزندشان را به پرورشگاه سپردند