رونمایی از محبوبترین چهره اینستاگرامی کاروان ایران در المپیک پاریس +جزئیات/ فالوور کدام ورزشکار بیشتر از دیگران است؟

  دوشنبه، 22 مرداد 1403 ID  کد خبر 402871
رونمایی از محبوبترین چهره اینستاگرامی کاروان ایران در المپیک پاریس +جزئیات/ فالوور کدام ورزشکار بیشتر از دیگران است؟
ساعدنیوز: حسن یزدانی با داشتن 3 میلیون و 300 هزار نفر فالوور محبوب‌ترین ورزشکار ایران در المپیک پاریس محسوب می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، المپیک پاریس خاتمه پیدا کرد و در پایان سی و سومین دوره رقابت‌های تابستانی، حاصل تلاش ورزشکاران ایران در المپیک 2024، کسب 12 مدال شامل 3 طلا، 6 نقره و 3 برنز بود. بدین ترتیب، المپیک پاریس بهترین عملکرد کاروان ایران بعد از المپیک لندن از نظر تعداد مدال‌های کسب‌شده بود. ورزشکاران ایران در المپیک 2012 در مجموع 13 مدال کسب کرده بودند اما از نظر تعداد مدال طلای کسب شده، المپیک پاریس برای کاروان ایران نتیجه‌ای مشابه المپیک 2000 سیدنی، 2016 ریو و 2020 توکیو به همراه داشت.

البته در المپیک لندن هم در جریان بازی‌ها ورزشکاران ایرانی موفق به کسب 4 مدال طلا (مجموع 10 مدال) شده ‌بودند ولی پس از چند سال و با مثبت اعلام شدن نتیجه دوپینگ چند ورزشکار خارجی، ایران صاحب 3 مدال طلای دیگر شد و رتبه آن در میان سایر کشورها از هفدهم به چهاردهم ارتقاء یافت.

اگر چه در این دوره با 41 نماینده در 14 رشته ورزشی، پس از المپیک 2008، 2012، 2016 و 2020، تعداد نماینده‌های ایران کمتر از 50 بود اما به هر ترتیب کاروان ورزشی ایران از نگاه کارشناسان و مردم نمره قبولی می‌گیرد.

با این حال در بین ورزشکاران ایرانی مورد توجه مردم قرار گرفتند و این موضوع را با رشد صفحات اینستاگرامی‌ آنها متوجه خواهیم شد و حالا قصد داریم ده ورزشکار محبوب المپیکی ایران را با هم شناسایی کنیم.

یونس امامی - 145 هزار نفر
یونس در پاریس دست خالی به ایران برگشت اما خودش می‌داند که حالا تنها باید به کسب مدال‌های طلای پیش رو تا لس آنجلس فکر کند.

یونس امامی

آرین سلیمی - 174 هزار نفر
او تمامی الگوریتم‌های اینستاگرام را بهم زده؛ پسری که تا پیش از شروع المپیک تنها 12 هزار نفر دنبال کننده داشت، حالا در سن 20 سالگی و در فاصله 2 هفته، صفحه شخصی‌اش دگرگون شده است.

آرین سلیمی

ناهید کیانی - 201 هزار نفر
ملکه تکواندوی ایران، حالا هر روز که می‌گذرد، آن روزهای تلخ توکیو را فراموش می‌کند و دختری که در پایان المپیک 2020 تک و تنها بدرقه شد، حالا یک ملت پشتش خواهد بود؛ یک ملت 80 میلیونی!

ناهید کیانی

فرزانه فصیحی - 289 هزار نفر
دختر باد، به نظر می‌رسد به عنوان یکی از دو نماینده ایران در رشته مادر، با توجه به عقبه و سابقه‌ای که دارد جایگاه خوبی در لیست محبوب‌ترین ورزشکاران ایران دارد.

حسن تفتیان - 290 هزار نفر
تنها نماینده مرد دوومیدانی ایران در المپیک، جایگاه قابل توجهی در این لیست دارد!


حسن تفتیان

رحمان عموزاد - 380 هزار نفر
رحمان بی‌رحم اگر چه در آخرین نبردش کم آورد اما مردم ایران نشان داده‌اند که برای این کشتی‌گیر جوان احترام و علاقه خاصی قائل هستند.

رحمان عموزاد

محمدهادی ساروی - 415 هزار نفر
او اولین طلای کاروان ایران را در پاریس ضرب کرد و حالا کاپیتان تیم ملی فرنگی ایران روز به روز با کسب افتخاراتی بیشتر، جایگاهش در قلب مردم محکم‌تر می‌شود.

محمد هادی ساروی

امیرحسین زارع - 462 هزار نفر
پتریاشویلی شاید اطلاع نداشت که آن رفتار عجیب را در برابر چه کسی انجام می‌دهد. پدیده کشتی ایران سومین چهره محبوب ورزش ایران در المپیک بود و حالا روز به روز نامش بیشتر هم در میان مردم ایران مطرح بر سر زبان‌ها می‌آید.

امیرحسین زارع

رضا علیپور - 1 میلیون و 400 هزار نفر
صخره‌نورد و مرد کوشای ورزش ایران، روزهای خاصی را در پاریس تجربه کرد. امکانات ضعیفی که در اختیار علیپور بود، هیچ مانعی بر سر راه سریع‌ترین مرد عمودی ایران نبود و اگر کمی خوش شانس بود می‌توانست دست پر به ایران برگردد که البته حالا او مطمئن خواهد بود که جایگاهی ثابت در قلب مردم ایران دارد.

رضا هلیپور

حسن یزدانی - 3 میلیون و 300 هزار نفر
دلاور مرد کشتی ایران، محبوب‌ترین المپین کاروان ورزشی کشورمان در پاریس محسوب می‌شد. او در این زمینه سرآمد است و البته لازم به ذکر است، در میان ورزشکاران فعال ایرانی، مهدی طارمی، سردار آزمون، علیرضا بیرانوند، رامین رضاییان و هادی چوپان تنها نفراتی هستند که بیشتر از او مخاطب دارند. همچنین در مجموع تمامی چهره‌های تاریخ ورزش ایران هم تنها علی دایی است که با 12 میلیون فالوور نسبت به هادی چوپان با 7 میلیون بیشترین تعداد دنباله کننده را دارد.

حسن یزدانی


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
فتوایِ رهبر انقلاب در پاسخ به استفتای نگهداری سگ و گربه (120 نظر) الهام چرخنده: من که آبرو ندارم خودم را سنجاق کرده ام به اهل بیت (101 نظر) رهبر معظم انقلاب: من از وقتی که رهبر شده‌ام آجیل نخوردم، مگر فقرا آجیل می‌خورند؟ (79 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: رفته بودم عروسی دیدم نون و پنیر و هندونه میدن گفتم مگه عروسی نیس اینجا دوماد گفت میخوام حزب اللهی باشم آخه این خُل بازیا چیه +ویدئو😂👌 (77 نظر) نگاهی به چهره نچرال و متفاوت بازیگران و هنرمندان بدون آرایش+عکس/ الهام حمیدی، هدیه تهرانی، بهاره رهنما، لیلا اوتادی و... (63 نظر) هیئت میثم مطیعی با رنگ و بوی المپیک‎/ کنایه سنگین مداح جنجالی به کیمیا علیزاده برنده مدال برنز در پاریس +فیلم (39 نظر) لعیا زنگنه: افتخار می‌کنم در کشوری زندگی می‌کنم که رهبر آن از نسل حضرت فاطمه زهراست+ ویدیو (38 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: شب اول عروسی دوماد اومده پیش عروس میگه توحید و نبوت یعنی چی اونم گفته والا نمیدونم شب اول قبرمونه یا عروسیمون+ویدئو😂👌 (36 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ترکیه ای رویا نونهالی، داور برنامه عصرجدید/ انصافا مو نمیزنن+عکس (30 نظر) تمرینات سخت و طاقت فرسای جعفر غفارنژاد رقیب مازندرانی هادی چوپان+فیلم/ رقابت تنگاتنگ غول بابلسری و گرگ پارسی (25 نظر) نگرانی همسر رهبر معظم انقلاب از نداشتن شام برای پذیرایی کردن از مهمان آقا/ وقتی آن شب، در سفره غذا چیزی جز سینی نان و پنیر نبود... (24 نظر) رونمایی همسر شاهرخ استخری از جواهرات ظریف و نگین دارِ زیبا و شیکش/ خاص، اعیانی و ایرانی پسند+عکس (22 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک کافی شاپ اصفهانی برای پاکبانان حماسه آفرید/ به شما باید گفت فرشته زمینی+عکس (21 نظر) آخرین شعر استاد شهریار در آخرین دیدار با معشوقه سنگدلش در بستر مرگ که اشکتونو درمیاره/ نازنینا ما به ناز تو جوانی داده ایم... (20 نظر) خلاقیت منحصربفرد ساندویج فروش تهرانی برای کمک کردن به کودکان نیازمند+عکس/ فرشته زمینی لقبی برازنده شماست👌 (19 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال روزانه امروز سه شنبه 23 مرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز سه شنبه 23 مرداد 1403
فال قهوه با نشان روز سه شنبه 23 مرداد ماه 1403
فال ابجد روزانه سه‌شنبه 23 مرداد 1403
فال حافظ با تفسیر امروز سه شنبه 23 مرداد 1403+فیلم
رونمایی از پوستر هشتمین همایش شعرآستان جانان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان
احداث پایگاه امداد و نجات ساحلی در کنار رودخانه کارون مورد تاکید قرار گرفت
آیین تجلیل از خبرنگاران شوشتر و گتوند
حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در شب آخر تعزیه بزرگ شوشتر
تأکید امام جمعه و فرماندار شوشتر بر مردم محور بودن برنامه‌های فرهنگی
فوت و فن خانه‌داری؛ ترفند طلایی پختن سریع حبوبات مخصوص خانم های شاغل/ بهترین پیشنهاد برای زمانی که عجله دارید+عکس
درخواست از احسان علیخانی برای دعوت از شخصی که به دیدار رهبر معظم انقلاب رفت/ مردی که ﻫﻤﻪ ﺑﺎ ﺩﯾﺪﻧﺶ ﻓﺮﺍﺭ ﻣﯽ کنن+عکس
برای اوّلین بار طرح تولید (حلوای تُرُب) در فستیوال غذایی توسط پژوهشگر ایرانی ارائه شد
رونمایی از محبوبترین چهره اینستاگرامی کاروان ایران در المپیک پاریس +جزئیات/ فالوور کدام ورزشکار بیشتر از دیگران است؟
خبرنگاران شهرستانی و استانی توسط شهردار ی مرند تجلیل شدند
منتخب روز   
واکنش معنادار و عجیب پسر مسعود پزشکیان به استعفای ظریف + عکس یکی از غمگین ترین سکانس های شهرزاد/ مرگ جمشید خان پلاکاردی از محمدرضا شاه در دستان مردم به شکل دراکولا با شاخ های شیطانی+عکس/ نوشتن لقب هایی در شان چهره منفور پهلوی نگاهی به قاب دو نفره چهره‌های سیاسی با مادرشان؛ از حسن روحانی و خاتمی تا هاشمی رفسنجانی و جهانگیری+عکس/ جای خالی تصویر رئیس جمهور شهید با مادرشان با این قاب پر شد! شباهت معنادار و پُرمفهوم درب ورودی خانه رهبر معظم انقلاب و امام خمینی(ره)+عکس/ دری آهنی و کوچک با ساده ترین و بدون تجملات ترین حالت ممکن چهره غمزده و عرض تسلیت صمیمی جمشید هاشم پور به شهاب حسینی در مراسم تشییع پدر جوانش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (فیلم) فیلمبرداری بی‌شرمانه رضا پهلوی از معاشقه دخترش لب دریا! 😳😳😳 / حاشا به غیرتت! احساسی ترین سکانس سریال عاشقانه جیران /ناصر الدین شاه: حکیم ازت میخوام ثمره این عشق رو نجات بدی قشنگترین سکانس سریال شهرزاد / فرهاد: عشق هر ناممکنی رو ممکن میکنه سکانسی فراموش نشدنی از سریال عاشقانه شهرزاد / وقتی شهرزاد و قباد برای اولین بار باهم تفاهم دارن (عکس) تصویری معنادار از تکیه رهبر انقلاب بر اسلحه هنگام سخنرانی / علی به وقت حماسه عصا به دست نمی‌گیرد ... سکانس پربازدید از سریال زخم کاری ؛ جواد عزتی و مهراوه شریفی رو در روی هم / مهراوه شریفی نیا: کِی دلت برا من تنگ میشه؟