ساعدنیوز
ساعدنیوز

رستوران های معروف چین (پکن)

  سه شنبه، 28 خرداد 1398   زمان مطالعه 14 دقیقه
رستوران های معروف چین (پکن)
پکن، علاوه بر داشتن جاذبه های گردشگری متعدد، دارای غذاهای لذیذ و منحصر به فرد زیادی نیز هست که از آن جمله می توان به اردک کباب شده، غذاهای سلطنتی و میان وعده های محلی اشاره کرد که در رستوران های پکن در دسترس مردم قرار دارند.

لی گاردن

«لی گاردن» (Lei Garden) بهترین انتخاب برای مناسبت های خاص خانوادگی است و غذاهایی واقعا ً خوش طعم تدارک می بیند. برانچ و ناهار سبک، به ویژه «دیم سام» (dim sum) در این رستوران به وفور یافت می شود. آکواریوم غذاهای دریایی در جلوی رستوران به آن نمایی دیگر می بخشد و به این معنی است که شما می توانید ماهی خودتان را برای خوردن انتخاب کنید. «دامپلینگ شاه میگو» (shrimp dumpling)، سبزیجات با سس گوجه فرنگی و گوشت بره با سس مخصوص از غذاهای پرطرفدار لی گاردن شناخته می شوند.

تصویر

کپیتال ام

«کپیتال ام» (Capital M) رو به میدان «کیانمن» (Qianmen) و «تیان آن من» (Tiananmen) قرار دارد و رستورانی درجه یک است که هم غذا و هم خدمات آن عالی ارزیابی می شود. تراس بیرونی بزرگ و خوش آب و هوای آن چشم انداز پانورامای باشکوهی از برخی از ساختمان های شهر ممنوعه ارائه می دهد و طراحی داخلی آن با نورپردازی های چشم گیر و میز و دیوارهای تزئین شده، چشم ها را به خود خیره می کند.

تصویر

تی آر بی

«تی آر بی» (TRB) که در یک معبد قدیمی تماشایی واقع شده، از نظر نما فوق العاده است. «معبد کوینگ» (Quing Temple) ششصد سال قدمت دارد و رستوران در واقع بخشی از یک مجتمع محسوب می شود که یک گالری هنری، تالار رویداد و چندین اتاق هتلی هم به همراه دارد. در این فضای مدرن با منویی کوچک اما خوشمزه روبه رو خواهید شد. غذاهای محبوب تی آر بی شامل «فوی گراس» (foie gras)، ماهی تن و بیف تارتار می شود.

تصویر

گریل چینی

«گریل چینی» (China Grill) در طبقه ی ۶۶ام «هتل پارک حیات» (Park Hyatt Hotel) واقع شده و غذای آن مخلوطی از خوراک های غربی و چینی است و مراجعان می توانند برخی از غذاهای متفاوت اما خوشمزه ی رستوران را امتحان کنند. رستوران نمایی خیره کننده از پکن ارائه می دهد و در غذاهای آن قارچ وحشی، سالمون تازه، استیک های به خوبی پخته شده و نودل های طعم دار را خواهید دید.

تصویر

داک د چین

«داک د چین» (Duck De Chine) در محوطه ی کوچکی از نظرها پنهان مانده، اما اگر کسی به «اردک پکینگ» (Peking duck) علاقه دارد، باید به داک د چین سری بزند. اردک پکینگ یک غذای چینی است که از رشته های گوشت اردک بریان، سبزیجات خرد شده و سس شیرین آن را تهیه می کنند. این غذای مخصوص منوی داک د چین شناخته می شود و عطر و بوی فوق العاده ای دارد و به اندازه ی اردک های رستوران های دیگر چرب نیست. کارکنان رستوران بسیار خوش مشرب و مؤدب هستند و به خوبی به زبان انگلیسی صحبت می کنند.

تصویر

هوانگ تینگ

«هوانگ تینگ» (Huang Ting) در قسمت فروشگاه های «هتل پنینسولا» (Peninsula Hotel) قرار دارد و برای طبقه ی شیک و به روز جامعه طراحی شده است. از غذاهای معروف آن می توانیم میگو با مایونز، ماهی کاد بخارپز با سیر که در سبد سرو می شود و نودل های مسطح با دامپلینگ را معرفی کنیم.

دیگ داغ بره کوچولو

فضای داخلی رستوران «دیگ داغ بره کوچولو» (Little Sheep Hot Pot) بسیار روشن آراسته شده و صندلی هایی جذاب و میزهایی درخشان آن را تکمیل می کنند. این رستوران غذاهای گیاهی متنوعی دارد و به انتخاب اول بسیاری از گیاهخواران تبدیل شده است. غذاهای گیاهی محبوب آن شامل اسفناج تازه، سیب زمینی شیرین سرخ شده و دو نوع مختلف قارچ می شود. گوشتخواران هم جذب این رستوران می شوند؛ چرا که گوشت گوسفند با برش های نازک مخصوص آن که نام رستوران را هم تحت تأثیر خود قرار داده، طعمی به یاد ماندنی دارد.

پادشاه نودل ژاجیانگ پکن قدیمی

«پادشاه نودل ژاجیانگ پکن قدیمی» (Old Beijing Zha Jiang Noodle King) جایی است که انواع نودل ها را در آن می یابید. بعد از اینکه کاسه ی نودل جوشانده یا سرخ شده ی خود را گرفتید، یک صندلی انتخاب کرده و از انواع سس ها، گوشت ها و سبزیجات به آن اضافه کنید. میز و صندلی های چوبی کوچک رستوران اغلب از مشتریانی مشتاق پُر می شوند و منوی متغیر روی دیوارها به چشم می خورد.

تصویر

رستوران لی امپریال

رستوران کمتر شناخته شده ی «لی امپریال» (Li Imperial) در میانه ی «هاتونگ» (hutong) واقع شده و مراجعین می توانند از لیست بلند ناهارهای با قیمت مناسب که هر کدام شامل ۲۰ بخش از بشقاب های کوچک و بزرگ می شوند، انتخاب کنند. همه با هر سلیقه ای در این رستوران چیز خوشمزه ای خواهند یافت؛ از حلزون و خرچنگ تا ماهی شیرین و ترش و اردک. پس برای تجربه کردن انواع طعم های آسیایی و تاپاس به این رستوران بروید.

تصویر

بایجیا دایوان

دکوراسیون رستوران «بایجیا دایوان» (Baijia Dayuan) دوران کهن چین را به یاد شما می آورد. پله های سنگی روستایی با آویزهای دیواری طلایی مزین در این دکوراسیون ترکیب شده اند. فضای این رستوران شاداب است و پیشخدمت ها لباس های سنتی چینی بر تن دارند که باعث می شود احساس نوستالژیک و جذاب این مکان بیشتر شود. مرغ و بادام، سوپ اردک یا سوپ آب گوشت گاو با سبزیجات گریل شده را در این رستوران از دست ندهید.

تصویر

چین لائو من

«چین لائو من» (Xian Lao Man) رستورانی دو طبقه در بازار بزرگ کوفته های معروف پکن است. نام آن را می توان به «کاملاً سیر» معنی کرد و مطمئناً معنای آن را بعد از صرف غذا خواهید فهمید. هر ظرفی که با خوراکی های خوشمزه پر شده می تواند آب از دهانتان جاری کند! برای مواد داخل کوفته ها طیفی وسیع از ۶۰ گزینه پیش رویتان قرار دارد که از گوشت سنتی تا غذای دریایی و حتی میوه های ترکیبی متغیر هستند. این رستوران به طور تقریبی در روز بیش از ۱۵۰ کیلو کوفته می فروشد پس باید در ساعات ناهار و شام انتظار صف را داشته باشید. اغلب این کوفته ها را در سرکه، روغن ادویه دار یا سس سویا می زنند تا طعم بهتری بگیرد.

تصویر

چنچودو

اگر به صورت تصادفی از یک بومی بپرسید که چه پیشنهادی برایتان دارد احتمال زیاد شما را به «چنچودو» (Quanjude) هدایت خواهد کرد تا اردک کبابی معروفش را امتحان کنید. در دریای رستوران هایی که در پکن اردک سرو می کنند این رستوران از همه بیشتر محبوبیت کسب کرده است. چنچودو بیش از ۳۰ شعبه دارد اما شعبه خیابان چیان من از همه باشکوه تر بوده و روبروی «شهر ممنوعه» قرار دارد. اینجا رستوران مرکزی این برند بوده و در پشت سر در ورودی طلایی و پر تزئینش اجاق هایی وجود دارند که از سال ۱۸۶۴ تاکنون کباب اردک اصیل برای مشتریان آماده می کنند. دستور پخت محبوب این رستوران توسط دولت چین به عنوان میراث فرهنگی کشور شناخته شده است. قیمت یک اردک معمولاً معادل ۳۰ دلار بوده و سرویس بیرون بر هم وجود دارد.

تصویر

گونگدلین

شاید کمتر کسی درباره دنیای غذاهای خوشمزه و نوآورانه گیاهی چین چیزی بداند. «گونگدلین» (Gongdelin) یکی از بهترین رستوران هایی است که می توانید در پکن امتحان کنید. این رستوران در ارائه غذاهایی که به گوشت شباهت داشته یا حتی طعمی نزدیک به آن دارند، ماهر بوده و برخی از بهترین غذاهای گیاهی چین را به مشتریان گیاهخوارش ارائه می کند. مهارت ها و تکنیک های آشپز بسیار تماشایی است و اغلب باور آنکه غذای به ظاهر گوشتی پیش رویتان تنها از گیاه و سبزیجات گوناگون درست شده کار راحتی نیست. مواد اولیه اصلی بیشتر غذاها از انواع گوناگون قارچ و لوبیا تشکیل شده اند. یک غذای متوسط در این رستوران حدود ۱۳ دلار هزینه خواهد داشت.

تصویر

ناجیا شیاوگوان

«ناجیا شیاوگوان» (Najia Xiaoguan) یکی از معدود رستوران هایی به شمار می رود که توانسته امتیاز پنج از پنج را از وبسایت «دیان پینگ» (Dianping) دریافت کند. هر شب تمام میزهای اینجا پر می شوند. ناجیا شیاوگوان غذاهای سنتی «مانچو» (Manchu) قومی از شمال شرق چین را به مشتریان ارائه می کند که آخرین خاندان سلطنتی کشور بودند. بنا بر اظهارات رستوران، غذاهای اینجا قدمتشان به سال ۱۷۴۸ بازگشته و مجموعه ای از غذاهای اشراف و دولتمردان کشور در آن زمان بوده اند. در اینجا باید انتظار غذاهای گوشتی سنگین تری را نسبت به سایر رستوران ها داشته باشید. سالن غذاخوری بسیار دلباز بوده و در تمام گوشه و کنار آن ردی از تزئینات چینی به چشم می خورد.

تصویر

هایدیلائو هات پات

رستوران مدرن و همیشه شلوغ «هایدیلائو» (Haidilao) بدون شک یکی از معروف ترین برندهای هات پات در میان قشر جوان است. در اینجا می توانید طیفی از غذاهای گوناگون چینی را امتحان کنید. خدمات رسانی اغلب به خوبی انجام شده و پیش خدمت ها بسیار خوش برخورد و صبور هستند. می توانید از گلچینی وسیع از گوشت، غذای دریایی و سبزیجات گوناگون غذایتان را انتخاب کنید. پیشنهاد ویژه ما امتحان کردن «لائومیان» (Laomian) است.

تصویر

مید این چاینا

«مید این چاینا» (Made in China) رستورانی با ۱۲۶ صندلی است که در «گراند حیات» (Grand Hyatt) پکن قرار دارد. این رستوران برای امتحان کردن برخی از بهترین غذاهای اصیل شهر ایده آل خواهد بود. می توانید از میان دیوارهای شیشه ای آشپزخانه روند آماده شدن غذایتان را تماشا کنید. در منو گلچین غذاهایی از نقاط مختلف چین به چشم می خورد. یک اردک پکنی کامل حدود ۴۲ دلار قیمت داشته و باید از دو ساعت قبل سفارش خود را بگذارید.

تصویر

آشپزی امپراطوری خانواده لی

این رستوران منحصر به فرد و شیک که پیشتر نیز از آن یاد کردیم، نشان خیلی قابل توجهی در بیرون ندارد اما برخی از بهترین و کامل ترین غذاهای چینی که بتوانید تصور کنید را برایتان آماده می کند. رستوران «آشپزی امپراطوری خانواده لی» (Family Li Imperial Cuisine) توسط خانواده لی تأسیس شد که اجدادشان زمانی از سرآشپزهای دربار امپراطور بودند. برخی اعتقاد دارند که این خانواده تمام دستور پخت های ارزشمندش را قبل از آنکه طی انقلاب فرهنگی کمونیستی سوزانده شوند حفظ کردند. باید حتماً از قبل میز رزرو کنید و منویی هم وجود ندارد. پشت میزتان با آرامش لم دهید و منتظر غذای امپراطوری خود شوید.

تصویر

داک دو شین

«داک دو شین» (Duck du Chine) در یک کارخانه دوران کمونیستی که تغییر کاربری یافته قرار دارد. این رستوران لوکس از نام های جدید در میان رستوران های مخصوص اردک است. این غذای سنتی را اغلب با نوشیدنی ای عالی و اشتهاآورهایی مانند جگر اردک ارائه می کنند. داک دو شین به عنوان یکی از بهترین ارائه کنندگان اردک پکنی به دستور پختی بی همتا دست یافته است. قسمت های دیگر منو هم به همین اندازه قابل تحسین و راضی کننده هستند.

تصویر

رستوران Opera Bombana

رستوران Opera Bombana یکی از خاص ترین رستوران های ایتالیایی پکن است. سرآشپز این رستوران، اومبرتو بومبانا، سه ستاره ی میشلن دارد و رستورانی مدرن و عالی راه اندازی کرده است که در آن بهترین و باکیفیت ترین غذاها برای قشر مرفه پکن سرو می شود. این سرآشپز برای این که همیشه کیفیت کار خود را حفظ کند و در بالاترین رده ها جای داشته باشد، هنر آشپزی را با هنر تزیین تلفیق کرده است. فضای داخلی رستوران بسیار رویایی و مدرن است. برای تهیه ی غذاها از تازه ترین مواد استفاده می شود. بهترین نوشیدنی های مناسب برای هر غذا را می توانید از منوی مخصوص آن سفارش دهید.

تصویر

رستوران King’s Joy

سرآشپز رستوران King’s Joy یکی از مریدان معابد بودایی بود که به تشویق مرادش، برای معرفی رژیم غذایی گیاه خواری به دنیا، این رستوران را پایه گذاری کرد. در این رستوران، در محیطی بسیار لوکس و مجلل، می توانید بهترین غذاهای گیاهی را نوش جان کنید. تمام غذاها، نوشیدنی ها و هر آنچه که در منوی این رستوران می بینید، کاملا گیاهی است. افراد زیادی از سراسر شهر برای خوردن یک وعده غذای گیاهی لذیذ و سالم با تزیینات و دستورهای خلاقانه، این رستوران را انتخاب می کنند. مواد غذایی برای تهیه ی غذاهای این رستوران، با دقت زیاد و از بهترین بازارهای محلی انتخاب و از کشاورزان محلی خریداری می شوند. در نتیجه می توانید به تازگی و کیفیت آن ها صددرصد اطمینان داشته باشید.

تصویر

رستوران چاینا گریل (China Grill)

رستوران China Grill در بالاترین طبقه ی ساختمان Park Hyatt قرار دارد و چشم اندازهایی بی نظیر و ۳۶۰ درجه از بالای شهر پکن را به نمایش می گذارد، به خصوص شب ها که منظره ای بسیار رویایی را از این رستوران نظاره گر خواهید بود. منوی این رستوران بیشتر شامل انواع غذاهای گوشتی است، ولی تنوع قابل توجهی از غذای دریایی، سالاد، سوپ و غذای الهام گرفته از آشپزی چینی هم در آن دیده می شود. منوی نوشیدنی های رستوران هم متنوع است. آشپزخانه ی اوپن، حال و هوای جذابی به رستوران داده است. این رستوران، مدرن و فوق العاده است و موقعیت قرار گرفتن آن در طبقه ی شصت و پنجم، باعث شده که احساس کنید روی ابرها غذا می خورید. اگر می خواهید غذا خوردن در یک رستوران لوکس را در پکن تجربه کنید، حتما این رستوران را مد نظر داشته باشید.

تصویر

رستوران S.T.A.Y

رستوران S.T.A.Y. را یک سرآشپز فرانسوی با سه ستاره ی میشلن، پایه گذاری کرده است. این رستوران با کیفیت فوق العاده ی غذا و خدمات بی نظیرش، یکی از بهترین های پکن است. منوی استارتر، غذای اصلی و نوشیدنی های این رستوران، بسیار متنوع است. در بخشی از رستوران به نام Pastry Library، می توانید انواع دسرهای لذیذ را با تاپینگ های متنوع سفارش دهید. کیک هایی که به زیبایی تمام و با نهایت دقت و مهارت، تزیین شده اند، تارت ها و شیرینی های لذیذ در این بخش طرفداران فراوانی دارند. این بخش، یک نمونه ی منحصربه فرد در نوع خود در تمام آسیا است. سرآشپز رستوران بسیار خلاق است و بهترین غذاهای فرانسوی را با خلاقیت خاص خود به مهمانان عرضه می کند.

این رستوران انتخاب خوبی برای زوج های جوان است تا شبی رمانتیک و به یادماندنی را در پکن تجربه کنند. فضای گرم و صمیمانه در کنار دکوراسیون مجلل و پرسنل مجرب، از ویژگی های این رستوران بی نظیر است.

تصویر

رستوران مزون بولود (Maison Boulud)

رستوران Maison Boulud، منویی مدرن و جالب توجه از غذاهای الهام گرفته از آشپزی فرانسوی دارد. فضای داخلی رستوران، بسیار چشمگیر و بی نظیر است و به نحوی طراحی شده تا دوران استعمار پکن را با اندکی تغییر و خلاقیت، یادآوری کند. پرسنل این رستوران بسیار مجرب هستند و با دقت فراوانی از میان افراد ماهر انتخاب می شوند. آشپزان مشهوری در آشپزخانه ی این رستوران، به خلق غذاهای خلاقانه مشغول هستند. این رستوران عالی، پنج سالن اختصاصی لوکس دارد و در آن می توانید بهترین و باکیفیت ترین غذاها را در یکی از لوکس ترین رستوران های شهر نوش جان کنید.

تصویر

رستوران Lan Na Thai

دیوارهای آبی، پنل های چوبی حکاکی شده و میزهای مشرف به محوطه ی شلوغ پایین رستوران، از ویژگی های ظاهری رستوران Lan Na Thai است که انتخابی عالی برای یک شام رمانتیک محسوب می شود. مراجعه کنندگان این رستوران از همه جای دنیا هستند؛ ولی سرآشپزان آن غالبا اهل تایلند هستند و از تازه ترین مواد غذایی استفاده می کنند تا بهترین غذاهای تایلندی را به مهمانان خود عرضه کنند. اگر می خواهید غذایی عالی در رستورانی بی نظیر نوش جان کنید، این رستوران را یک بار امتحان کنید.

تصویر

رستوران های حلال

در این شهر چین می توانید در رستوران های حلال پکن غذا بخورید و از بابت احکام ذبح نگرانی نداشته باشید؛ رستوران های حلالی که غالبا توسط مسلمانان اداره می شوند.

تصویر

رستوران Hong Bin Lou

رستوران Hong Bin Lou در سال ۱۸۵۳ پایه گذاری شده و بیش از ۱۵۰ سال سابقه و شهرت دارد و معمولا به عنوان بهترین رستوران اسلامی پکن شناخته می شود. این رستوران ۲ هزار مترمربع وسعت دارد و در آن انواع غذاهای حلال عرضه می شود.

رستوران اسلامی Donglaishun

رستوران اسلامی Donglaishun، یکی دیگر از رستوران های غذای حلال در پکن است که در آن می توانید غذاهای لذیذی مانند انواع کباب را با اطمینان نوش جان کنید.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
چهره دلنشین و معصومانه رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ رهبری اینجا 12 ساله بودند و معمم (274 نظر) قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (113 نظر) بنر جالب شهرداری اصفهان برای حمایت از سگ ها در سطح شهر/ بهتر از این نمیشد مردمو قانع کرد! (74 نظر) پذیرایی منحصربفرد رهبر معظم انقلاب از مهمانان؛ چای، شیرینی نارگیلی و یک پارچ آب به جای آب معدنی! (53 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه سحر ولدبیگی +عکس / عاشقانه های سحر و نیما فلاح ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (26 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک نانوای ارومیه‌ای برای کمک به همشهری ها/ باریکلا به این شعور و درک بالا+عکس (18 نظر) عرص ارادت احساسی روحانی، هاشمی و احمدی نژاد به رهبر معظم انقلاب در عیادت از ایشان در بیمارستان+عکس/ صف کشیدن روسای جمهور برای احوالپرسی با حضرت آقا (15 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز نقاش خوش ذوق خیابانی در زیبا سازی شهر/ دستت طلا هنرمند+ عکس (15 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای عرض تسلیت به همسایه حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس! (12 نظر) تعریف و تمجید و شوخی خنده دار رهبر معظم انقلاب با اشعار یک شاعر درباره عشق و عاشقی دو درخت کاج+ویدیو/ بچه دار هم شدن (12 نظر) نگاهی به تغذیه مدرسه ساده و سالم پناه و نبات دخترای شاهرخ استخری در بلژیک+عکس/ مثل همیشه مقوی و مفید (11 نظر) خلاقیت و هنرنمایی پسر بچه با دریل روی کابینت‌های آشپزخانه شان+ویدیو/ چهره مامانش بعد دیدن این حماسه دیدنیه (11 نظر) خلاقیت خنده دار اسباب بازی فروش اهوازی در کشاندن بچه ها به مغازه حماسه آفرید+عکس/ مغز تورو باید طلا نه الماس گرفت😂 (11 نظر) نگاهی به میز عزای لوکس و تجملاتی زنداداشِ پزشکِ رابعه اسکویی با رونمایی از عکس‌های آتلیه‌ای مرحومه+ویدیو/ روحش شاد چقد جوون بود (11 نظر) نگاهی به کیک تولد 1 سالگی و 4طبقه آروکو پسر سپهر حیدری و آرام خانوم/ کیک نیست کاخه برا خودش+ عکس (10 نظر)
دیگران می‌خوانند   
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 20 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403 + فیلم عکس های جالب و تاریخی از گدایان ایرانی دوره قاجار/ از گدای گاو سوار تا گدای سبیل دراز! دیپلماسی حج‌محور با رویکرد ابراهیمی به حج خلاقیت تحسین برانگیز یک سبزی فروش باسلیقه ایرانی برای کشاندن مشتری به مغازه/ باریکلا به این هوش و هنر+عکس آیا تلفن همراه هوشمند نوجوانان ما را به سمت افسردگی سوق می‌دهند؟ نوشته جالب و پربازدید یک بقال ایرانی برای نسیه ندادن اجناس حماسه ساز شد/ بنده خدا بدجور زخم خورده است+عکس آخرین عکس تلخ رضا داوودنژاد با خانواده دختر عمویش مونا داوودنژاد که به یادگار ماند+عکس رونمایی از تیپ باکلاس و شیک پوریا پورسرخ در عروسی خواهرش/ خواهر و برادر صمیمیت میباره ازشون+عکس (عکس) اتاق خواب مخصوص فرحناز پهلوی در کاخ نیاوران ؛ از وان و روشویی و دستشویی مخصوص کودکان تا یوزپلنگ ایرانی/ داشتن همچین امکاناتی هنوزم برای همه قفله، چه برسه به اون موقع‌ها!!! فال انبیاء روزانه پنجشنبه 20 اردیبهشت ماه 1403 (عکس) سفره چیدن سمانه پاکدل، مهتاب دلنوازان برای مهمونای عزیز و گرامیش/ به به چه رنگ و لعابی (فیلم) غلغل کردن چشمه نفت خام در مزرعه برنج یک شالیکار خوش شانس خوزستانی/ شانس اگه تصویر بود... فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403 چیدمان بوفه شیک و خاص خانه مدرن نسرین مقانلو با ظروف دکوری قدیمی/ خونه اس یا آنتیک فروشی؟ (عکس) رونمایی از هدیه های خاص مینا مختاری، همسر بهرام رادان / وقتی مامان بشی جنس کادوهایی که میگیری کلا عوض میشه! دو نفره پدر و دختری جواد رضویان و دخترش در کنار دریا+عکس قابی جالب از «جومونگ» در کنار «سعید معروف»+عکس ذوق زدگی و خوشحالی علی ضیا از پذیرایی جالب هتل محل اقامتش در اصفهان؛ کاهو با سکنجبین+ ویدیو (فیلم) تقلید صدا و حرکات شکیب آوای باران در مقابل حمیدرضا پگاه، بایگر نقش طاها در این سریال / بنده خدا رو وسط خیابان نگه داشتن! ادعای وکیل زهره فکورصبور درباره دستگیری فردی مشکوک در پرونده خودکشی این بازیگر جوان و مطرح کشور+ویدیو (فیلم) پیمان معادی با دخترش در افعی تهران همبازی شد / ماشالا دخترش چقدر بزرگ شده ... صحبت های خنده دار رشید اصفهانی: وقتی ازش علت سربازی نرفتن و میپرسن و میگه بخاطر تک پدری معاف شدم😅 +فیلم (فیلم) خواستگاری ایمان صفا در سریال اکازیون با گل های قبر مادرش! / تا کمیته رو دید فرار کرد آقای عاشق پیشه تتلو در زندان قرآن می‌خواند، روزه می‌گیرد و تلویزیون می‌بیند! تدارک مسافرت 4 روزه از مبدا بلژیک به مقصدی نامشخص توسط سپیده بزمی پور با رونمایی از چمدان های بامزه و باکلاسشان+عکس/ خوش بگذره (فیلم) ارسطوی پایتخت و عمو حسن، املتی معروف به هم رسیدند! / به قول عمو حسن: عجب سوسیسیه، همش گوشته! خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای سیخ زدن مرغ حماسه ساز شد+عکس/ لامصب مُرغه یه قیافه ای گرفته انگار تقصیر منه😂 خلاقیت بی نظیر یک طراح در طراحی تخت خواب هایی با الهام از میوه ها و کیک/ مغز تو رو باید تو موزه نگه داشت+عکس (عکس) تصاویری از زیبایی معصومانه آزاده نامداری در دوران کودکی / چقدر زود بود رفتنت ... اولین تصاویر از لحظه اهدای انگشتری خاص توسط رهبر معظم انقلاب به وحید شمسایی عرض ارادت و احترام فوتسالیست های قهرمان به رهبر انقلاب+ عکس/ دورهمی دوستانه و صمیمی ورزشکاران با آیت الله خامنه ای گریم فوق العاده حرفه ای و خاص بهنوش بختیاری و امین حیایی در فیلمی تاریخی+عکس/ دست مریزاد به این هنر (فیلم) سیسمونی 900 میلیونی نوه یک تاجر ترک تبریزی! نوه دار شدن قبل ایشون سوء تفاهم بود😂 بیوگرافی و زندگی خصوصی امین میری،زهرمارخان سریال گیلدخت و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی (فیلم) سوتی وحشتناک شبکه یک در نشان دادن عکس ندا قاسمی، بازیگر نقش شیرین در نون خ / خودش میگه من نیستم! (ویدئو) افشاگری نعیمه نظام دوست از اتفاق تکرار نشده زندگیش/ خودش روده بُر شده از خنده! مجسمه رضا گلزار روی میز آرایش همسرش آیسان خانوم+عکس زن خوش شانس آذری که برنده جایزه هواپیما در قرعه کشی بانک شد+عکس بازارگردی مهراب و پیمان قاسمخانی با دختر خاله‌شان بعد از 20 سال دوری
تیتر امروز   
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 20 اردیبهشت ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403 + فیلم
دیپلماسی حج‌محور با رویکرد ابراهیمی به حج
آیا تلفن همراه هوشمند نوجوانان ما را به سمت افسردگی سوق می‌دهند؟
فال انبیاء روزانه پنجشنبه 20 اردیبهشت ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403
تتلو در زندان قرآن می‌خواند، روزه می‌گیرد و تلویزیون می‌بیند!
عرض ارادت و احترام فوتسالیست های قهرمان به رهبر انقلاب+ عکس/ دورهمی دوستانه و صمیمی ورزشکاران با آیت الله خامنه ای
بیوگرافی و زندگی خصوصی امین میری،زهرمارخان سریال گیلدخت و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی
بازارگردی مهراب و پیمان قاسمخانی با دختر خاله‌شان بعد از 20 سال دوری
دختر بچه 10 ساله همبازی‌اش را در تهران به قتل رساند!
عکس العمل هوشمندانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب با اطلاع یافتن ایشان از لغو دیدارشان از سوی مقام عالی‌رتبه سیاسی در هواپیما/ سرتعظیم فرو آوردن سران در برابر ابتکار شجاعانه رهبری
بلایی که بر سر بهاره افشاری در خیابان آمد / با گرمکن خونگی و صورت شسته نشسته گریه بیتای فاصله ها رو درآوردن!
لوکیشن سریال گیلدخت و عمارت تقی خان کجاست؟ / اگه نمیخوای این مناظر رویایی رو از دست بدی بیا تا بهت بگم ...
جزئیاتی جالب درباره دنیای پرزرق و برق و باشکوه بهرام افشاری، بهتاش سریال پایتخت