ساعدنیوز
ساعدنیوز

رستوران های معروف مسکو

  شنبه، 01 تیر 1398   زمان مطالعه 14 دقیقه
رستوران های معروف مسکو
شهر مسکو اقیانوسی از جاذبه‌های گردشگری در زمینه تاریخ، هنر، معماری و فرهنگ است؛ اما بسیاری از گردشگران به همین سطح از شناخت شهر قانع نبوده و به کاوش در غذاها و رستوران‌ها هم علاقه دارند. برای آشنایی با بهترین رستوران‌های مسکو با ما همراه شوید.

کافه پوشکین

کافه پوشکین یکی از رده بالاترین رستوران‌های روسیه است و سازندگانش تلاش داشته‌اند تا رستوران شبیه یک خانه قرن نوزده متعلق به اشراف باشد. طی سال‌های اخیر این رستوران به خاطر کیفیت مناسب غذاهایش، سرویس فوق‌العاده و همچنین سلکشن خوب نوشیدنی‌ها به رستوران محبوبی در مسکو تبدیل شده است.

جو قبل از انقلاب روسیه هم جذاب است، به عنوان مثال منویی که با گل تزئین شده و دکور رستوران نیز شبیه یک خانه قدیمی و اشرافی است. اگر دوست دارید یک شب شبیه اشراف‌زادگان روس باشید و مانند تزار غذا بخورید حتما به پوشکین سر بزنید. از قبل هم میز خود را رزرو کنید چون رستوران بدون رزرو میز به شما سرویس نخواهد داد.

تصویر
 

رستوران‌ بونو

چند سال پیش کمپانی گینزا که اساسا تعدادی از بهترین رستوران‌های مسکو در اختیار اوست اعلام کرد که قصد دارد یک رستوران تازه در طبقه ۲۹ هتل ردیسون رویال افتتاح کند، طرفداران این شرکت روی هوا بودند!

این کمپانی به کیفیت فوق‌العاده رستوران‌هایش که سرتاسر مسکو قرار دارد معروف است و رستوران بونو نیز در این بین قرار می‌گیرد. نمایی که این رستوران به بیرون دارد خیره کننده است و درون رستوران نیز طراحی محسورکننده‌ای دارد. سرآشپز رستوران ویلیام لمبرتی در سراسر اروپا شناخته شده است و منویی فوق‌العاده با تمرکز بر روی غذای ایتالیایی خلق کرده است. بهترین روش برای سر زدن به این رستوران رزرو از پیش است چون عموما صندلی‌های کنار پنجره رزرو شده‌اند.

تصویر
 

رستوران‌ پیکولینو

اکثر رستوران‌های مسکو حال و هوایی بورژوازی دارند اما پیکولینو که در زبان ایتالیایی به معنای کوچک است، فضایی راحت و آرام و صمیمی دارد، چیزی که در مسکو کم پیدا می‌شود.

این رستوران غذای ایتالیایی کلاسیک سرو می‌کند و مدیریت آن پیشینه‌ای خانوادگی و نسل به نسل دارد اما این از کیفیت آن نمی‌کاهد و غذاها خوشمزه و سالم هستند. طراحی داخلی پیکولینو به نحوی انجام شده که به شکل یک خانه روستایی قدیمی باشد و اتمسفر خوبی در کل رستوران خلق شده است. همانطور که گفتیم اکثر رستوران‌های مسکو تجملی هستند و بسیاری از آن‌ها به مهمانان خود بیشتر افتخار می‌کنند تا غذایی که سرو می‌کنند. اگر قصد دارید یک غذای لذیذ و باکیفیت میل کنید بهترین انتخاب برای شما پیکولینو خواهد بود.

تصویر
 

رستوران‌ بن

بن شاید یکی از عجیب‌ترین رستوران‌هایی باشد که شما در طول عمرتان خواهید دید و فضایی مانند یک معبد سیاه در قلب مسکو دارد و از زمان افتتاح تا به حال همچنان مکانی نامتعارف در مسکو بوده است.

طراح داخلی این رستوران فیلیپ استارک، طراح معروف فرانسوی است که از محصولاتی همچون گوشی تلفن‌همراه گرفته تا طراحی بیرونی و داخلی ساختمان‌های معروف را انجام داده است. رستوران بن تلفیقی از دیوارهای تیره و مشکی، شمع‌های بلند و روشن و تفنگ‌های کلاشنیکف که به عنوان پایه لامپ استفاده می‌شوند است.

منتقدین از این رستوران به عنوان یک اثر گوتیک تا یک اثر گنگستری یاد کرده‌اند اما چیزی که در کنار همه این جذابیت بصری اهمیت دارد استاندارد فوق‌العاده غذاست. رستوران منویی تلفیقی از انواع غذاهای اروپایی را کنار هم قرار داده و باعث شده تا بن به یکی از برترین رستوران‌های مسکو تبدیل شود.

تصویر
 

رستوران‌ سی‌دی‌ال

سی‌دی‌ال در یک عمارت قرن ۱۹ قرار گرفته و یکی از فرهیخته‌ترین رستوران‌های شهر است.

طراحی داخلی این رستوران با الهام از شکوه و جلال عصر نقره روسیه ساخته شده و شکل و ظاهر همه چیز از کف‌پوش رستوران تا نرده‌های پله‌ها همگی کلاسیک و آنتیک هستند. راه‌پله یک شاهکار به تمام معناست و بدون استفاده از حتی یک میخ یا پیج ساخته شده است. اتاق شومینه هم بسیار جذاب و منقلب‌کننده است و پیش از این دیمیتری مدودیف رئیس جمهور پیشین روسیه از این اتاق برای برخی ملاقات‌هایش استفاده کرده است. اگر ملاقات مهمی هم دارید می‌توانید اتاق‌هایی همچون اتاق سیگار، یا اتاق وزرا را نیز رزرو کنید.

سرآشپز معروف روسی، الکساندر پوپوف مسئول منوی این رستوران است و موفق شده غذاهای سنتی و اصیل روس را با موادی ارگانیک بپزد و مزه‌هایی باورنکردنی خلق کند که در خور اتمسفر رستوران است. این رستوران فوق‌العاده تجملی است و جای تعجب ندارد که به جز مدودیف، رونالد ریگان و جرج بوش نیز این رستوران را برای صرف وعده غذایی انتخاب کرده‌اند. رستوران سی‌دی‌ال در مرکز شهر قرار دارد و رزرو از پیش شما را از ناامیدی پیدا نکردن میز دور خواهد کرد.

تصویر
 

گالری کافه

یکی از دوست‌داشتنی‌ترین رستوران‌های شهر گالری کافه است و سال‌هاست که سنگری برای زندگی و فرهنگ مدرن شهر است.

این رستوران به عنوان میزبان بسیاری از نمایشگاه‌های هنری، کنسرت و اجرا و مهمانی‌های تجملی نیز فعالیت می‌کند. تمام این‌ها را به غذای لذیذ سرآشپز سرگی مارکین اضافه کنید و متوجه خواهید شد که چرا این مکان این همه بین روس‌ها و اهالی مسکو محبوب است. طراحی رستوران شیک و بی‌نقض است و هنگام عصر که نور کمی پایین می‌رود رستوران حس و حالی رمانتیک خواهد داشت و مناسب قرارهای صمیمی است. لژ رستوران را هم از پیش می‌توان رزرو کرد و برای مهمانی یا شام خصوصی از آن بهره برد.

تصویر
 

رستوران وارواری

وارواری طراحی داخلی شیک و زیبایی دارد اما تمرکز اصلی‌اش بر روی تهیه غذا به شیوه‌ای نوین است.

آناتولی کوم به عنوان سرآشپز رستوران منویی را بر پایه کانسپت آشپزی مولکولی خلق کرده است. بدین ترتیب نمی‌توان گفت دقیقا هر غذا مشخصا از چه چیزی تولید شده چون مواد شیمیایی و غیرمتعارف با روش‌های غیرمتعارف با یکدیگر ترکیب شده‌اند و غذایی فوق‌العاده خوشمزه تولید کرده‌اند. طراحی رستوران هم چشم‌نواز است، یک پالت رنگی قرمز تیره و مشکی همراه با تکه‌هایی لوازم نقره باعث شده تا با رستورانی نو و زیبا روبرو شوید. اگر نگران مزه غذا یا کیفیت آن هستید خیال شما را راحت کنیم و بگوییم که در سال ۲۰۱۱ این رستوران در لیست پنجاه رستوران برتر دنیا به انتخاب سن پلگرینو قرار گرفت.

تصویر
 

رستوران او۲ لاونژ

رستوران او۲ یکی از برترین رستوران‌های شهر است و فضای ژاپنی و مدرن خود را با غذایی فوق‌العاده تلفیق کرده تا نتیجه پایانی مکانی محشر برای ساعتی خوش باشد.

همانطور که گفتیم غذای رستوران ژاپنی است و بسیاری از انتخاب‌های منو مانند سوشی جلوی چشم سفارش دهنده حاضر می‌شود و می‌توانید از نحوه حاضر شدن غذا نیز لذت ببرید. این رستوران در طبقه ۱۲ هتل ریتز کارلتون قرار گرفته و دیدی پانورامیک به تمام شهر دارد و می‌توانید از پنجره‌های رستوران میدان سرخ و کاخ کرملین را مشاهده کنید. پس از تاریکی هم رستوران تبدیل به یک کافه جذاب می‌شود و سلبریتی‌های شهر به اینجا سرازیر می‌شوند.

تصویر
 

کافه رستوران پورت رویال | Port Royal restaurant

یکی از بهترین و محبوب ترین غذاخوری های ارزان قیمت مسکو کافه رستوران پورت رویال نام دارد. فضای پورت رویال یا همان بندر رویال خودمانی و دوستانه است. بنابراین اگر این مکان را برای صرف غذا انتخاب کردید توقع یک رستوران لوکس را نداشته باشید.

کاربرانی که طعم غذاهای پورت رویال را چشیده اند از 5 امتیاز به آن 4 داده اند پس اینجا خوراکی هایی با کیفیت و با طعم قابل قبولی سرو می شود. شاید در ابتدای ورود به پورت رویال صندلی های آهنین و سالن تاریک شما را ناراحت کند؛ اما ما پیشنهاد می کنیم که به این رستوران شانس بدهید و تا غذاهایش را امتحان نکردید درباره آن قضاوت نکنید. از یاد نبرید که این جا به عنوان محبوب ترین رستوران ارزان در مسکو به شمار می آید.

از ویژگی های شاخص پورت رویال می توان به غذاهای متنوع و منوی جذابش اشاره کرد، غذاهای روسی، اروپایی، ایتالیایی و... سرو می شوند و عطر و طعم شان هوش از سرتان می برند.

تصویر
 

رستوران وای می! | vai me restaurant moscow

مسوولان رستوران، ادعا می کنند وای می نخستین رستوران گرجی در مسکو بوده است و آن ها از زمان افتتاح تاکنون کیفیت شان را بهتر کرده اند. نکته جالب توجه درباره این رستوران، سرعت عمل آشپزان آن است. شما هر نوع غذای گرجی را که در اینجا سفارش بدهید در کمترین زمان ممکن در اختیارتان قرار می گیرد.

آشپز این مجموعه می گوید که او می تواند همه غذاهای گرجی را با سرعت تهیه یک فست فود آماده کند. با همه این تفاصیل اگر طرفدار خوراکی های گرجستانی نیستید می توانید فست فود سفارش بدهید و نوش جان کنید. از ویژگی های جذاب دیگر رستوران وای می می توان به قیمت خوب غذاها اشاره کرد، صاحبان این رستوران تلاش می کنند که تا جای ممکن قیمت غذاهای شان را افزایش ندهند تا بتوانند میهمانان بیشتری را راضی نگه دارند. 

محیط رستوران نیز راضی کننده و قابل قبول است. در آخر خاطر نشان می کنیم که خدمه این رستوران به شما پیشنهاد می کنند که تا جایی که امکان دارد از تلفن همراه استفاده نکنید و از فضای رستوران لذت ببرد، بنابراین اگر با این موضوع مواجه شدید تعجب نکنید.

تصویر
 

 رستوران را فمیلی | Ra Family

رستوران را فمیلی یا خانواده را، نیز یکی دیگر از رستوران های به نام و ارزان قیمت مسکو است. منوی این غذاخوری تنوع خوبی دارد و اگر طرفدار غذاهای آسیایی باشید حتما از اینجا خوش تان خواهد آمد. محیط این رستوران شبیه به یک فست فود معمولی است؛ پس بدانید که با محیط لوکسی روبرو نخواهید شد اما غذاهای خوش طعمش توجه تان را به خود جلب خواهند کرد.

اینجا دسر و شیرینی نیز دارد و اگر دوست نداشته باشید یک وعده غذایی کامل میل کنید می توانید با سفارش یک نوشیدنی یا سوپ از فضا لذت ببرید. بد نیست بدانید که سوپ های این رستوران طرفداران زیادی دارند و پیشنهاد می کنیم برای یک بار هم که شده سوپ این رستوران را امتحان کنید.

تصویر
 

رستوران لیمپی ای واریم | Lepim i Varim

مسوولان این رستوران می گویند که بهترین کوفته ها را می پزند و اگر یک بار کوفته های آن ها را بچشید عاشق شان می شوید. نکته بسیار خوبی که درباره رستوران لیمپی ای واریم وجود دارد، فضای مدرن و دلباز این غذاخوری است؛ دیوارهای شیشه ای، میز و صندلی های نو و مدرن و نور خورشید که روزها اینجا را درخشان می کند محیطی دلنشین و دوست داشتنی به وجود آورده است. از همه بهتر این که خوراکی های لذیذ اینجا بسیار ارزان هستند و می توانید به راحتی آن ها را تهیه کنید.

حتا اگر بخواهید این امکان نیز وجود دارد که به آشپزخانه رستوران لیمپی ای واریم بروید و مراحل آماده سازی غذاهای تان را از نزدیک ببینید. مواد اولیه این رستوران هه به صورت روزانه و تازه تهیه می شوند و سرآشپز این رستوران نیز رمز موفقیت غذاهایش را همین مواد اولیه تازه می داند.

در آخر باید بگوییم که ما در اینجا تلفظ روسی این رستوران را درج کردیم زیرا با تلفظ انگلیسی آن تفاوت زیادی دارد و اگر انگلیسیش را به کار ببرید شاید نتوانید رستوران را بیابید.

تصویر
 

کافه رستوران ایتالونیا | Cafe Restoraunt Italoniya

اگر طرفدار غذاهای ایتالیایی هستید و به نظر شما رستوران های ایتالیایی مسکو گران‌قیمت هستند می توانید غذاخوری ایتالونیا را انتخاب کنید. این رستوران از سال 2002 فعالیت خود را آغاز کرد و از همان زمان نیز به محبوبیت دست یافت.

تمرکز این رستوران روی غذاهای ایتالیایی و پیتزاست؛ اما اگر به این نوع خوراکی ها علاقه ای ندارید می توانید در منوها خوراکی های لذیذی را از دیگر کشورهای اروپایی نیز بیابید. از دیگر ویژگی های خوب این رستوران می توان به دکوراسیون آن اشاره کرد؛ فضای ایتالونیا به نسبت دیگر غذاخوری هایی که تا اینجا معرفی کردیم لوکس تر است. 

همچنین باید بگوییم که کیفیت غذاهای این رستوران نیز قابل قبول هستند و شما را راضی خواهند کرد. اگر اینجا را برای صرف غذا برگزیدید، پیشنهاد می کنیم که پاستا و پیتزای آن را امتحان کنید.

تصویر
 

 رستوران روتا اسپانیولا | Ruta Espanola moscow

نقطه قوت این رستوران، قیمت خوب غذاهای آن است. فضایی بسیار معمولی دارد و در منویش هم غذاهای معروف اروپایی به چشم می خورند. البته نباید فراموش کرد که کیفیت مواد اولیه استفاده شده در غذاهای رستوران روتا اسپانیولا قابل قبول است و از چشیدن غذاها پشیمان نخواهید شد.

پیشنهاد می کنیم که اگر این مکان را برای صرف غذا انتخاب کردید غذاها و دسرهای اسپانیاییش را نوش جان کنید. حتا اگر در جستجوی کافه ای هستید که دسر و خوراکی های سبک اسپانیایی را سرو کند، رستوران روتا اسپانیولا می تواند گزینه خوب و مقرون به صرفه ای باشد. می توانید چند ساعتی را با دوستان تان در این مکان بنشینید و از طعم نوشیدنی های گوناگون و شیرینی های خوش مزه اش لذت ببرید.

تصویر
 

رستوران لامازو | Lamazo

رستوران لامازو یکی از لوکس ترین غذاخوری هایی است که می توانید از خدماتش با قیمتی مقرون به صرفه استفاده کنید. به جرات می توان گفت که اگر طرفدار کباب یا غذاهای گریل هستید غذاهای لامازو را دوست خواهید داشت.

این مرکز امور کترینگ نیز انجام می دهد. اگر قصد برگزاری جشن یا میهمانی در مسکو را دارید می توانید از خدمات لامازو بهره مند شوید. از نکات خوب دیگر درباره این رستوران می توان به محیط مناسبش برای کودکان اشاره کرد. اگر به همراه فرزندان تان سفر می کنید بدون شک لامازو و غذاهای لذیذش از بهترین گزینه های شما خواهد بود.

تصویر
 

 استیک و برگر هیشنیک | Hishnik Steaks & Burgers

افتتاح رستوران استیک و برگر هیشنیک مسکو در ابتدا فقط یک ایده در ذهن یک جوان خلاق بود؛ اما آن جوان که گریتسی الکساندر (Gritsay Alexander) نام داشت به این ایده جامه عمل پوشاند. او همیشه دوست داشت که با بهره گیری از هنر آشپزان آمریکایی، رستورانی افتتاح کند که هم استیک های لذیذی در اختیار میهمانانش قرار دهد و هم برگرهایی که هیچ گاه طعم شان فراموش نشود.

اواخر سال 2016 بود که همه چیز برای افتتاح رستوران آماده شده بود؛ اما هنوز یک تیم آشپزی حرفه ای وجود نداشت، گردهم آمدن یک تیم خوب کمی طول کشید تا این که در نهایت رستوران استیک و برگر هیشنیک در سال 2017 افتتاح شد. در این غذاخوری سعی شده تا از رستوران های معروف لندن و نیویورک الگوبرداری شود و محیط زیبایی در اختیار میهمانان قرار بگیرد.

نکته ای که همه میهمانان این رستوران روی آن اتفاق نظر دارند، استفاده از گوشت تازه است. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که بوی استیک یا برگر هوش از سرتان می برد، اینجا یکی از بهترین مکان ها برای شما خواهد بود.

تصویر
 

 رستوران لائو لیت | Lao Lee

رستوران لائو لیت برای افرادی مناسب است که به غذاهای آسیایی علاقه مند هستند یا دوست دارند از طعم خوراک های گیاهی لذت ببرند. اگر تا حالا غذاهای لذیذ ویتنامی را هم نچشیده اید اینجا انتخاب خوبی خواهد بود.

شاید در بدو ورود دکوراسیون لائو لیت زیاد شما را جذب نکند؛ اما وقتی عطر سوپ های خوش رنگ و لعاب این رستوران به مشام تان برسد بی تردید فضا را فراموش خواهید کرد. سوپ های لائو لیت به قدری محبوب هستند که بسیاری از افرادی که طرفدار این غذا نیستند نیز سوپ را امتحان می کنند. گذشته از سوپ های جذاب این رستوران، خوراک های گیاهی فوق العاده ای هم سرو می کنند که بسیار لذیذ هستند. 

در آخر باید بگوییم که فضای این غذاخوری خانوادگی است و خوراکی های جذابی هم برای کودکان دارد بنابراین اگر کودکی همراه دارید بدانید که به احتمال زیاد از لائو لیت خوشش خواهد آمد.

تصویر
 

 رستوران کینکالی | Khinkali Poin

رستوران کینکالی فقط برای افرادی مناسب است که به غذاهای گیاهی علاقه مند هستند زیرا در اینجا از هیچ گونه گوشتی در غذاها استفاده نمی شود. تصور نکنید که سوپ ها و غذاهای گیاهی جذابیتی ندارند بلکه بر خلاف تصورتان کینکالی به شما ثابت خواهد کرد که خوراک های گیاهی می توانند بسیار خوشمزه باشند.

درباره محیط این رستوران باید بگوییم که سبک معاصر و خوبی دارد؛ اما لوکس نیست. در دکوراسیون کینکالی تلاش شده که از گل های تازه و گلدان های رنگی استفاده کنند تا حس بهتری به میهمانان القا شود.

تصویر
 

رستوران استرلکا

رستوران «استرِلکا» (Strelka) در یک کارخانه قدیمی و محبوب به نام «شکلات اکتبر سرخ» واقع شده و در مرکز شبکه‌ای از استودیو‌ها، گالری‌ها و کافه‌های آرتیزانی قرار گرفته است که فضای خالی باقیمانده از جا به جایی کارخانه را پر می‌کنند. می‌توانید اینجا را برای غذاهای پر از کربوهیدرات رایج مسکو انتخاب کرده یا به سمت غذاهای سالم‌تری چون سالاد، نودل، گوشت گریل شده و غذای دریایی بروید. از امتیازات دیگر استرلکا مناظر بی‌بدیلی است که از رودخانه مسکوا، کرملین، کلیسای مسیح ناجی و آخر هفته‌های جاز آن می‌توانید تماشا کنید.

تصویر
 

رستوران چمدان

رستوران «چمدان» (Chemodan) با اتمسفری ملهم از قرن بیستم که با موسیقی قدیمی جان گرفته، بدون شک یکی از جذاب‌ترین رستوران‌های مسکو به شمار می‌رود. در اینجا دستور پخت‌هایی بر پایه مواد اولیه نادری از مناطق دور روسیه شامل سیبری را پیدا می‌کنید. این رستوران برای کسانی که به دنبال خاطره‌ای به یاد ماندنی و بی‌همتا در زمینه شکم گردی هستند بسیار پیشنهاد می‌شود. منوی ویژه چمدان شامل غذاهایی بر پایه سالمون، خاویار، گوشت گراز، گوزن، غاز و ماهی مرکب بوده که با طیفی از نوشیدنی‌های فوق‌العاده کامل می‌شوند.

 
تصویر
 
پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (443 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (188 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (183 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (174 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (65 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (63 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (53 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (53 نظر) میز عزای شیک پسر نسرین مقانلو با گل آرایی منحصر به فرد و شمع و تسبیح/ حیف جوونیش+عکس (32 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (31 نظر) شعرخوانی زیبا و دلنشین رهبر معظم انقلاب/ سرشارم از جوانی، هرچند پیر دهرم...+ویدیو (31 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (34 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (30 نظر) خونه زندگی رحمان رحیم سریال پایتخت (مصطفی و مجتبی بلال حبشی) در واقعیت به سبک سلیقه 90 درصد ایرانی ها/ خونه نگو سمساری بگو😅 (28 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (24 نظر)
دیگران می‌خوانند   
رونمایی از چهره واقعی و جذاب امین میری، زهرمار خان سریال گیلدخت/ در خیابان اصلاً قابل شناسایی نیست+عکس (عکس) ست جالب و بهاری کت و دامن زرد به سبک مریم اوزرلی / چه خوب ست کرده به رنگ پوستشم میاد (تصاویر) چیدمان شیک و باسلیقه ی گوشه ای از اتاق خواب نرگس محمدی، بازیگر نقش "ستایش" و عروس حشمت فردوس (تصاویر) عجیبت ترین زن جهان با دو لگن و چهار پا که 5 فرزند بدنیا آورد/ نمونه نادری از یک انسان با دو بدن (فیلم) به دام انداختن الکتریسیته داخل شیشه و خلق اثر هنری خارق العاده / لحظه ای هیجان انگیز ولی مرگبار سکانس خنده دار برنامه "اسکار"/ وقتی نیما شعبان نژاد، نعیمه نظام دوست رو سرگرم میکنه که بقیه بتونن تمرکز داشته باشن، ولی بدتر شد همه چی🤣 خلاقیت بی نظیر یک معمار در طراحی خانه ای با الهام از مارشملو/ مغز تو رو باید تو موزه نگه داشت+عکس (ویدئو) خواستگاری شهاب حسینی، شمس تبریزی فیلم "مست عشق" از هانده ارچل / ترکی حرف زدن دیدنی پارسا پیروزفر (ویدئو) علت بامزه علاقه روناک سریال "نون خ" به زبان کره ای و تسلطش به این زبان/ میبینین چقدر بیرون سریال متفاوته حتی مدل حرف زدنش دردسرهای چغاله خوردن معشوقه سوئدی شاه برای پرفسور! عجیب ترین لوازم تحریر جهان که از دیدنشون شاخ درمیارین (ویدئو) آهنگ جدید منوچهر هادی برای دخترش سوفیا از شدت دلتنگی اش خلاقیت منحصربفرد رامبد جوان برای دلبری کردن از همسرش با الهام از اسم نگار+عکس/هنر نزد ایرانیان است و بس... هنرنمایی دیدنی حامد آهنگی و یوسف صیادی با یکی از معروفترین آهنگهای جهانی/ رسما سالن رفت هوا صدای خاصی که داورهای "صداتو" با دلیل حذفش کردند ولی غوغایی به پا کرد که فَکِ همه خورد زمین/ ببین چه ترانه ای هم خوند چهره کاملا متفاوت بازیگر نقش کولبر سریال نون خ، بدون گریم قدرت بازیگری خیره کننده مریلا زارعی در سکانسی از سریال افعی تهران/ ببینین چطور در چند لحظه با لحن و نگاه و زبان بدن قدرت بازیگریشو به رخ میکشه! قاب سه نفره و عاشقانه محمدرضا گلزار با مادربزرگ و خواهرزاده نازش در خانه پدربزرگش +عکس/ ثبت این لحظه به دست آیسان خانوم بوده😍 نسبت شیدا خلیق و ناهید مسلمی بازیگران سریال زوج یا فرد در واقعیت چیست؟ اوج تعهد و وفاداری محسن تنابنده، نقی پایتخت به زنش+ویدیو/ اگه تو بمیری یه زن دیگه میگیرم! روش های تشخیص زیپو اصل از تقلبی ماجرای دیدار آیت الله هاشمی رفسنجانی با زن ژاپنی در ضیافت 5 روزه توکیو+عکس خلاقیت پدر ایرانی در پیوند ادکلن با اسپری شیشه‌شور مرزهای اختراع کاربردی را جابجا کرد+عکس/ دست این هموطن بوسیدن داره😂 انواع سقف متحرک و مزایا آن در تمام فصول عاشقانه های مینا خانوم برای تولد همسرش بهرام رادان/ اولین تولد آقای بازیگر بعد از بابا شدنش +عکس سورپرایز هوش پران یک پسربچه با ساختن مجسمه زیبای رونالدو، ابرستاره فوتبال جهان/ چه ذوق و استعداد بی‌نظیری+عکس تولد حیرت انگیز یک سگ عجیب الخلقه با 8 پا و دو بدن مجزا/ سرنوشت این حیوان چه شد؟+عکس (عکس) نگاهی به امضای زیبا رضا گلزار سوپر استار سینما و همسر آیسان خانوم/ چه هنرمندانه و زیبا از اسمش استفاده کرده برگزاری مجدد آزمون سراسری در خراسان جنوبی دفترچه سوالات گروه علوم تجربی نوبت اول کنکور 1403 منتشر شد خلاقیت خنده دار مرد ایرانی با خواندن فاتحه از روی موتور حماسه آفرید+عکس/مرد حسابی اون خدابیامرز راضی به زحمتت نیست🤣 زمان قطعی پخش سریال پایتخت 7 مشخص شد نگاهی به اتاق کار اصیل و ایرانی پسند بهنام تشکر، نیمای ساختمان پزشکان با دکوراسیون شیک و خاص+عکس نگاهی به خونه زندگی لوکس و دلنشین شبنم مقدمی، داور صداتو+ویدیو/ از دکوری های بامزه‌اش در پذیرایی تا بالکنی پر از گل و گیاه😍 اولین روز مادر شدن فرناز رهنما، نازنین سریال ساختمان پزشکان/ چقدر ناز و گوگولی+عکس آخرین عکس از عاشقانه های کیومرث پوراحمد و همسرش قبل از ماجرای خودکشی کلاس درس اروپایی و مدرن پناه، دختر بزرگ شاهرخ استخری در بلژیک+عکس/ با لباس خونگی رفته مدرسه؟ تغییر چهره جالب و باورنکردنی نیما شاهرخ شاهی، ساسان سریال فاصله ها پس از 15 سال+عکس/ انگار جا افتاده تر شده نه؟ (ویدئو) هوش غیرقابل باور یک گوزن برای فرار از زندان/ یکی ازش بپرسه راز موفقیتش چیه؟ کلاس خصوصی رفته یا چی! دیدار علی دایی با رپر مشهور در رستوران لاکچری محله فرشته+ عکس
تیتر امروز   
دردسرهای چغاله خوردن معشوقه سوئدی شاه برای پرفسور! ماجرای دیدار آیت الله هاشمی رفسنجانی با زن ژاپنی در ضیافت 5 روزه توکیو+عکس برگزاری مجدد آزمون سراسری در خراسان جنوبی دفترچه سوالات گروه علوم تجربی نوبت اول کنکور 1403 منتشر شد زمان قطعی پخش سریال پایتخت 7 مشخص شد مرد بی‌دماغ و ماجرای عجیب استجابت دعای باران! ادعای دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودش را نکشت/ بانی این قتل مشکوک کیست؟ سقوط مرگبار شهردار سابق دیواندره از پل +جزئیات اقدام تحسین برانگیز پاکبان زنجانی در برگرداندن کیف پر از طلا و دلار به صاحبش/ درود به شرفت خاطره فریدون زندی از اتفاق عجیب و منشوری یک بازیکن در رختکن تیم ملی! جنگ زودهنگام بر سر صندلی «شماره یک» مجلس دوازدهم؛ همه در مقابل یک نفر؛ قالیباف! پاسخ معاون رئیسی به انتقادات ارزی قالیباف ناگفته های زندگی شخصی علی دایی که شوکه تان خواهد کرد/ از دانشگاه شریف تا گیتارنوازی قهر پسران دهه هشتادی با دانشگاه/ ثروت فاتحه علم را خواند؟ گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه پرتغال با امیرعبداللهیان درباره کشتی اسرائیلی توقیف شده
منتخب روز   
عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده