5 بازیگر ایرانی که ساعت های بسیار خارق العاده و گران قیمت دارند + تصویر

  چهارشنبه، 27 دی 1402 ID  کد خبر 369577
5 بازیگر ایرانی که ساعت های بسیار خارق العاده و گران قیمت دارند + تصویر
ساعدنیوز: بازیگران ایرانی مانند سلبریتی‌های دیگر به مقوله استایل اهمیت نمی‌دهند. در واقع، کمبود امکانات دنیای سلبریتی‌ها و نبود بستری حرفه‌ای در این زمینه باعث شده که چهره‌های معروف ایرانی آنچنان خاص و ویژه به‌نظر نرسند. اماقصد داریم تا با شیک ترین بازیگران مرد که استایل خاصی دارند، آشناشوید. با ساعد نیوز همراه باشید.

1.پیمان معادی


معادی از بازیگران بین‌المللی سینمای ایران است. او بارها در آثاری از کارگردانان مطرح دنیا حضور داشته و از موفق‌ترین‌ها در دنیای تصویر به‌شمار می‌رود. شنیده‌ها حاکی از آن است که خانواده او کسب‌وکاری اصیل و قدیمی در حوزه ساعت‌های لوکس دارند. بنابراین، اصلا عجیب و بعید نیست که همیشه از ساعت‌های گرانی از بهترین برندها در تیپ و استایل خود بهره می‌برد.

در تصویر زیر هم ساعت رولکس را بر مچ دست معادی می‌بینید. این ساعت طراحی بسیار ظریف و ساختار فنی به‌شدت مطلوبی دارد. رولکس از آن برندهایی است که به کیفیت محصول در کنار ظاهرش به یک‌اندازه دقت می‌کند. ترکیب دو رنگ طوسی و سبز زمردی در این ساعت بسیار دلنشین است. رنگ سبز خاصی که در آن دیده می‌شود هم به‌نوعی یادآور جنس و محصولی لوکس است. قیمت ساعت رولکس پیمان معادی بسیار بالا ارزیابی می‌شود.

پیمان معادی و ساعت بی نظیرش


2.مهران مدیری


مدیری خوش‌پوش نیست اما به‌واسطه کاریزمایی که در رفتار و گفتار دارد، همیشه جذاب و خوش‌تیپ جلوه می‌کند. این کارگردان و هنرپیشه باسابقه و محبوب از عناصر گران و خاصی هم در استایلش استفاده می‌کند. برای مثال، معمولا از ساعت‌هایی در استایلش بهره می‌برد که کار برندهای بسیار معروف دنیا هستند و قیمت بسیار بالایی دارند.

در تصویر زیر هم مدیری را با ساعتی از برند هابلوت می‌بینید. این ساعت حقیقتا شیک است و طراحی موزونش باعث می‌شود که همیشه درمیان ترندها جایی برای خود پیدا کند.

مهران مدیری و ساعت شیک و خاصش


3.امیر جدیدی


امیر جدیدی از بازیگران خوش‌چهره و کاربلد سینمای ایران است. او در زمینه پوشش هم به مقوله استایلینگ توجه دارد. سلیقه خاصش در انتخاب اکسسوری و به‌طور ویژه، ساعت هم دیده می‌شود.

چند سال پیش، جدیدی با اصغر فرهادی برای شرکت در جشنواره کن راهی فرانسه شد و در آنجا استایل‌هایی جذاب و مناسب با موقعیت تدارک دیده بود. یکی از عناصر اصلی و شاخص پوشش او، ساعت ادمارس پیگه بود. او اهل استفاه از برندهای معتبر و البته گران است. ساعتی که در تصویر زیر می‌بینید هم قیمت زیادی دارد. به‌طور کلی، تیپ و استایل امیر جدیدی اسپرت و غیررسمی است. همیشه هم از عناصر گران‌قیمت و برندهای معتبر در تیپ خود بهره می‌برد.

امیر جدیدی و ساعت گران قیمتش


4.محمدرضا گلزار


چند سالی است که از شهرت و محبوبیت گلزار به‌طور قابل‌ملاحظه‌ای کم شده است. او دیگر مانند دهه‌های گذشته در صف نخست بازیگران محبوب نیست. به‌نظر می‌رسد که خودش هم بیشتر روی کسب‌وکارهای متنوعی تمرکز دارد که متعلق به شخص او هستند. استایلی که از گلزار می‌بینیم، همیشه مطابق با استانداردهای پوشش یک بیزنسمن است. گلزار در انتخاب ساعت هم به‌سراغ موردی رفته که قیمت زیادی دارد و از برندهای مطلوب دنیا است. در تصویر زیر، ساعت گلزار را می‌بینید که از برند مطرح لندویل انتخاب شده است. چنین طرحی از ساعت برای جنتلمن‌هایی مطلوب است که خواهان تدارک‌دیدن تیپی رسمی برای شرکت در جلسه‌ای مهم یا یک مهمانی رسمی هستند.

محمدرضاگلزار و ساعت فوق العاده اش


5.سیامک انصاری


انصاری هم از بازیگرانی است که در تجارت دستی بر آتش دارد. او هم بیزینسمن است و اصلا عجیب نیست که عناصر گرانی در استایلش استفاده می‌کند. با نگاهی به تیپ او می‌توانیم به‌سادگی متوجه شویم که در بسیاری از اوقات، به‌سراغ لباس‌ها و اکسسوری‌های گران‌قیمت می‌رود. در تصویر زیر، سیامک انصاری را با ساعت امگا المپیک می‌بینید که از برندهای مطرح دنیاست و قیمت بالایی هم دارد. تیپ و استایل رسمی انصاری در تصویر بالا با وجود ساعت و اکسسوری‌های دیگری مانند انگشتر، خاص و شیک شده است.

این مدل از ساعت هم می‌تواند در انواع تیپ‌های رسمی و نیمه‌رسمی و حتی اسپرت مورد استفاده قرار بگیرد. رنگ و جنس بند ساعت امگا المپیک انصاری باعث می‌شود که کاربردی عمومی و گسترده داشته باشد.

سیامک انصاری و ساعت برندش


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (563 نظر) رهبر معظم انقلاب: در ایستگاه منتظر قطار بودم که فردی که اصلا نمی شناختمش شروع کرد به مسخره کردن من+ویدیو (211 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (177 نظر) میزبانی رهبر معظم انقلاب از مهمانش در ضیافتی به صرف شام +عکس/سفره ای که اُملت تنها غذای آن بود... (146 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (67 نظر) نگاهی به کیک تولد آیتک سلامت کاپیتان چشم آبی تیم ملی والیبال بانوان و رقیب زهرا گونش/ مبارکا باشه (60 نظر) نگاهی به میز عقد ساده و با دیزاین مختصرِ زینب سلیمانی دختر کوچکِ سردار سلیمانی و همسر لبنانی‌اش+عکس/ استندهای اسم و شمع های تک رنگ (49 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (46 نظر) در خانه شهید رئیسی به روی همه مردم باز می شود (45 نظر) خلاقیت هوش پران مغازه دار کاشانی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغزشو باید طلا گرفت+عکس (25 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (24 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده تهرانی، با نوشته جالب پشت پژو پارس حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (21 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (18 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (13 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منظور ظریف از دولت وفاق ملی چیست؟
خرید کردن پسر رهبر معظم انقلاب: از ایستادن در صف و رعایت نوبت تا لحن عادی فروشنده با ایشان مثل دیگر مشتری ها
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان