ساناز طاری از خلوتگاه شیطانی آقای کارگردان گریخت!

  یکشنبه، 26 مرداد 1399 ID  کد خبر 97086
ساناز طاری از خلوتگاه شیطانی آقای کارگردان گریخت!
ساعد نیوز: ساناز طاری که در سریال پدر درخشید حقایق تلخی را از زندگی کاری خود فاش کرد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از رکنا ، هفته گذشته بود که ساناز طاری بازیگر سریال پدر با انتشار عکسی بی حجاب خبرساز شد. او در گفتگویی علل این اقدام عجیب را بازگو می کند.

ساناز طاری گفت : پس از سریال "شمعدونی" خوشحال بودم که وارد محیط کاری شدم که بسیار جالب است و بعد از آن هم به من چند فیلم سینمایی پیشنهاد داده شد.

من آن موقع یک دختر 19 ساله بودم و برای پیشرفت در کار بازیگری مرتب از دوستانم اطلاعات لازم را می پرسیدم.

ساناز طاری مدعی شد فردی که تهیه کننده و کارگردان یکی از پروژه های کاری او بود به وی پیشنهاد غیر اخلاقی داد و او همیشه ساکت ماند چون نمی خواست پدرش که درواقع او ناموس پدرش بود موضوع را بفهمد اما روزی با خود تصمیم گرفت که حقایق را فاش کند.

روز شوم بستن قرارداد با ساناز طاری

ساناز طاری در گفتگویی اظهار کرد که روز آخر بستن قرارداد کاری وقتی برگه قرارداد را دستش دادند فرد مورد نظر علنا خواست او را خفت کند و فقط خدا را شکر کرد که توانست در آن لحظه پیشنهاد شیطانی تهیه کننده و کارگردان ، قدرتی پیدا کند که از آنجا فرار کند.

ساناز طاری ، بازیگر کشورمان از شدت ترس حتی کیفش را در محل جا گذاشت و مدام از پشت سر توهین های این مرد شیطان صفت را نسبت به خودش می شنید.

دلایل رسانه ای نکردن حمله تهیه کننده به ساناز طاری

او در پاسخ به این سوال که چرا زودتر موضوع را رسانه ای نکرد؟ گفت : از همکارانم به من زنگ زدند و گفتند که این مرد همسرش باردار است و این ماجرا را رسانه ای نکن ؛ خانمش گناه دارد. من هم به خاطر همسرش که باردار بود و به خاطر پدرم این ماجرای تلخ را در خفا نگه داشتم اما بعد با خودم گفتم که از چه کسی باید بترسم؟ من که کاری نکردم و ضمنا می خواهم دیگر بازی نکنم. حتی مدتی از ایران رفتم و در رشته های دیگر کار را امتحان کردم اما نتوانستم ادامه دهم و دوباره به وطن بازگشتم.

ساناز طاری با بغض صحبت هایش را ادامه داد و اظهار کرد که می خواهد به قدری استعدادهایش را پرورش دهد که کسی برای ظاهرش او را در شغلی نخواهد و مهارت هایش موجب استخدامش سود. او حتی تمام سال پیش را به گذراندن کلاس های مختلف طی کرد.


54 دیدگاه
  دیدگاه ها
محمدمعصومی
4 سال پیش

اگر جانباز حقی در ضمیر از قوم منافق. زن مگیر قیامت بی درنگ می‌آید گرگ زخمی. ،،،،،،،،،،،،
محمدمعصومی
4 سال پیش

مردمی که صدام دیو از مهمان نوازی آنان تشکر کرد غیرت ندارند تا معنی جام زهر بدانند و در نظر اهل این معنی بوده باشند
دختر شیرازی
4 سال پیش

اینها نظرات من هست : <دختر شیرازی>.
بازدیدکننده
4 سال پیش

آفرین ! صد آفرین! کلامتون متین و به جا! اما کو گوش شنوا! آهای دوشیزگان, بانووان عزیز ! بابا! زبونم مو در آورد از بس که گفتم: ما نمی توانیم سر خود از قانون <من در آوردی> خودمان, دست توی کار <قانون طبیعت خدا> ببریم. خب , نمیشود که یک تیکه ایی دست ببریم, یک تیکه دیگه ایی بگوییم همین طوری آنها نباشد که! نمیشود که غریزه مردان را ما عوض کنیم. بگوییم نباشد. اما ما(دختران وخانمها), هر کاری که دلمان خواست بکنیم. هر چیزی یک اصولی دارد.
بازدیدکننده
4 سال پیش

آقای< محمد معصومی>: غیرت وشرف. جام زهر , از نظر شما یعنی چی؟ حرف خدا از نظر شما چی هست؟ لطفا پاسخ بدهید. ممنون میشم.
دختر شیرازی
4 سال پیش

آقای <محمد معصومی>: سلام. اول من که گفتم بهتون ,< نظرات من هیچ ربطی به این که من اهل کجا هستم ندارد>. در ضمن, مگر نظرات درست یا نادرست , فقط از دیدگاه شما باید باشد. هر شیرازی یا هر کس دیگری اهل هر کجایی که باشد, همچنان با گفتن اهل کجا هستند, میتواند هر نظری بدهد. این که آبرو ریزی نیست. این نمی شود که هر نظری خلاف نظر شما باشد, دلیل بر آبرو ریزی باشد.
محمدمعصومی
4 سال پیش

استقلال تاج کوروش با غیرت نه.! شکست این تاج و قدرت.؟ پرسپولیس برد و ورزش بی تکبر فوتبال درستی و آبی و قرمز تفکر
محمدمعصومی
4 سال پیش

دفاع مقدس حق زخم شمشیر. زخم خنجر از رو برو. از پشت سر پرسپولیس زخمیه تاج کوروش خونیه و پرسپولیس نامی زیباست که از غرب به این سرزمین آمده است.،،،،،، پرسپولیس خوش آمد با استقلال تاج کوروش غیرتمند.،،،،.
محمدمعصومی
4 سال پیش

استفاده نادرست از نام یک شهر می‌تواند بازی با آبروی آن شهر باشد.،،،، دختر ایرانی دانایی.،،،،،،
محمدمعصومی
4 سال پیش

غیرت و شرف.جام زهر حرف خدا شنیده نشد.،،،،،،،،،
دختر شیرازی
4 سال پیش

آقای <محمد معصومی> سلام: خوبیید؟ می خواستم بگویم که : چرا فکر میکنید من درباره معرفی کردن خودم به شما دروغ میگویم؟ بله! درست است. من نام کامل خودم نگفتم ونمیگویم. اما همان قدری که خودم را برای نشانه معرفی کردم, راست هست. واقعی هست. چرا باور نمیکنید؟ نظرات من هیچ ربطی به اهل کجا هستم, ندارد. این فقط نظرات خودم هست ولا غیر!
محمدمعصومی
4 سال پیش

ملت نیک اندیش از مردم دم دار جداست مردم بدخواه از نان شب ملت غیرتمند هیچ نمیدانند نان شرف معروف به نان شب
محمدمعصومی
4 سال پیش

دختران بینوا و اسیدپاشی قشنگی دختران.!!! قوم کج اندیش و بداندیش ملت نیک اندیش از این قوم گمراه جداست ،،،،،،،،
محمدمعصومی
4 سال پیش

لشگر صدام خونخوار عده ای از زنان و دختران ایرانی را با نامردی خفه کرده و حتی جنازه آن ستمدیدگان را در خاک پنهان نکرده بودند تا ایرانیان دیده بیشتر تحقیر شوند.،،،،،،، صدام دشمن خدا از مهمان نوازی مردم ایران تشکر کرد.،،،،،،، کیهان 1376
محمدمعصومی
4 سال پیش

کسیکه اول حرف زدنش بنام خداست اما خود حرف زدنش بنام خدا نیست ریاکار و دو رو است.،،،،،،،
محمدمعصومی
4 سال پیش

بسم الله اول حرف زدن نیست خود حرف زدن است.،،،،،،
محمدمعصومی
4 سال پیش

دفاع مقدس دفاع ازحق و حق اجرای عدالت و عدالت حرف خدا بوده است.،،،،،،، و هرکس اهل عدالت نبود اهل جهنم بود قیامت.می آید جهنم آب‌های جوشان عذاب و آتش خروشان
محمدمعصومی
4 سال پیش

اگر خدا پرستی در ضمیر از قوم منافق. زن مگیر قیامت نزدیک است
شیلا
4 سال پیش

آقا یک جلو محمد معصومی رو بگیره
محمدمعصومی
4 سال پیش

زن با ادب است نازن بی ادب است و همدست صدام دزد ناموس نازن دروغ زیاد می‌گوید و دروغ خود را به خدا نسبت میدهد و اما ازدواج پیمان زندگیست نامرد و نازن از عهد و پیمان هیچی بلد نیست زبان دروغ با بسم الله هم فریب است
دختر شیرازی
4 سال پیش

آقای <محمد معصومی>: چقدر شما قلمبه سلمبه حرف میزنید! آیا خودتان می فهمید که چی میگویید؟ خداوند هر قانونی که میگذارد برای ما آدمهاست. نه برای خودش! که برای شما مهم باشد که هر چیزی در باطن آدمها که نهفته هست مهم هست. نه ظاهر آنها! حتی آن خدا با آن خدایی اش , که از همه چیز ونیت هر کس آگاه هست, وشاهد همه اتفاقهای دنیا هست, باز هم میگوید برای هر کار خیری مثل <ازدواج> یا هر معامله ایی , باید از بین خودتان شاهدی قرار دهید. وهر کاری که انجام میدهید حتما بر روی کاغذ بنویسید.
دختر شیرازی
4 سال پیش

ترا به خدا! خواهش میکنم که: نظراتم را در مورد <چشم زخم> منتشر کنید.
دختر شیرازی
4 سال پیش

همانطوری که در مورد < چشم زخم> هم خیلی ها هم تا پیش از ثابت شدن نظریات علمی آن, بهش اعتقادی نداشتند. ولی الآن بخاطر نظریه علمی اش بهش اعتقاد دارند. اما خیلی های دیگر هم تا پیش از ثابت شدن دلیل علمی اش از روی اعتماد به باورهای دینی شان به این نظریه <چشم زخم> اعتقاد داشتند. پس تا دلیل علمی آن نباشد, نباید به دستورات دین اعتماد کنیم؟
محمدمعصومی
4 سال پیش

قدرت نعمت خداست و صندلی قدرت ! و خدای زرنگی با همین صندلی قدرت اهل زمین را امتحان می‌کند فرمانروای آسمانها و زمین که علم از اوست و افکار درونی مغز انسانها را می‌داند افکاری که پنهان می‌کنند از ترس.! چه ظلم وستمی.! از شرم.! مگر بدی.! و با دو رویی. چه حماقتی.!
محمدمعصومی
4 سال پیش

بدخواهی از خباثت است مردم بدنگاه بدگو بد خواهی از تکبر است مردم دل خراب و بددل بدخواهی از خباثت و تکبر است
دختر شیرازی
4 سال پیش

هیچ نکته اسلامی بیخود نیست. همش درستِ حالا شما متوجه این موضوع صندلی نشستن زن ومرد نامحرم چیزی متوجه نشدید دلیل بر این نیست که مسأله ایی وجود ندارد! حالا چه متوجه بشوید یا چه متوجه نشوید!
محمدمعصومی
4 سال پیش

نشستن روی صندلی برای نادرست است که بد است دختری که شیرازی نباشد این را نمی‌داند دختران ایرانی دانا هستند دختران شیرازی دانا هستند نشستن روی صندلی که مرد نشسته بوده است.!!! خنده دارد ،،،،،.
محمدمعصومی
4 سال پیش

ساناز طاری دختر خوبی است بی حجاب بی ریا و باحجاب صادقانه هر دو باشرف هستند پلید پلید است و،،،،،،،،،، با حجاب و بی حجاب یکی باشند وقتیکه بدجنس باشند چه روی صندلی نشسته باشند یا نباشند ،،،،،،، نشستن روی صندلی برای نادرست است که بد است
محمدمعصومی
4 سال پیش

نامرد پلید پلید است بی حجاب بی ریا و با حجاب صادقانه بی گناه است. و تقصیری ندارند با حجاب منافقانه و بی حجاب بدجنس یکی باشند ساناز طاری بی ریا است و تقصیری ندارد.،،،،،،،،،
دختر شیرازی
4 سال پیش

ای کاش آن دوشیزه خانمی که همه نظرها به سمت ایشان است, دوباره یک مصاحبه ویدئویی دیگر داشته باشند, در پاسخ به همه پیامهایی که مردم در باره آن اتفاق شوم در مورد ایشان نظر میدهند, دوباره به مردم در باره نظرهایشان وگاهی هم همدردی باایشان را , نظر بدهند. وهمچنین پاسخ به نظر من هم مخصوص بدهند. خیلی ممنون ومتشکرم.
دختر شیرازی
4 سال پیش

آیا کسی میتواند بگوید که : من درب خانه ام را قفل نمیکنم, یا درب خود روام را در چند مرحله قفل نمیکنم, یا برای گوشی موبایلم رمز نمیگذارم, یا برای کارت های اعتباری ام(کارت پول) هیچ رمزی نمیگذارم. حتی اگر این کار های امنیتی را که انجام نمیدهم, هیچ دزدی حق ندارد باشد؟ آیا کسی میتواند همه اینها را بگوید؟ این نظرم در پاسخ به کسی است که میگوید حتی اگر آن خانمهایی که حجاب کامل ندارند, باز هم کسی حق ندارد که آنها را اذیت کند.
دختر شیرازی
4 سال پیش

چرا در پیامهایی شانزده ساعت پیش آن تیکه اول را نگذاشتید؟ مگر چی بود؟ گفتم که لطفا کامل بگذارید. ممنون ومتشکر.
محمدمعصومی
4 سال پیش

غم و اندوه گل. گل آبروست نام ستمگر را بگو عدالت حق توست انتقام باید گرفت عدالت حرف خداست ساناز طاری از خداست.،،،،،،،،،
دختر شیرازی
4 سال پیش

لطفا نظراتم را کامل پخش کنید . ناقص پخش کردن آنها هیچ فایده ایی ندارد. خواهش میکنم! خیلی ممنون وسپاسگزارم از شما!
دختر شیرازی
4 سال پیش

...در ادامه: تازه اش هم حتی آن دسته از مردانی که به ظاهر به خانمهایی که حجاب کامل ندارند چیزی نمیگویند یا کاری ندارند, حتی اونها هم ممکن است که اگر چشمشون به اندام زیبای آنها بیفتد , در دلشون غوغایی به پا بشود, ممکن است که یا ازدواج نکنند, یا اگر که هم ازدواج کنند, خانمشان به نظرشان جلوه ایی نکند.همیشه نگاهشان به آن خانم هایی است که نه مالشان هست ونه دستشان بهشان میرسد. از قدیم گفتند که:<از آن نترس که های وهویی دارد. از آن بترس که سر به تو دارد>.
دختر شیرازی
4 سال پیش

... در ادمه: یا رمز کارت های اعتباری(کارت پول). آیا می توانی که بگویی که به من چه که من مراقب باشم! دزد نباید باشد؟ تازه اش هم اگر که میگویی که :< حتی اگر خانمهایی که کامل حجاب ندارند هیچ کس حق نداره که اونها رو اذیت کند, اگر این جوری باشه که سنگ روی سنگ بند نمیشه>, خب, می خوام بگویم که: مگر حالا کم فساد اخلاقی در جامعه های همه جای دنیا رخ داده؟! مگر کم تجاوز به ناموس شده؟! مگر کم قتل های ناموسی شده؟! باز هم بگم؟
محمدمعصومی
4 سال پیش

لشگر صدام پلید و زنان و دختران ستمدیده ،،،،،،، ساناز طاری ستمدیده زهرا امیر ابراهیمی ستمدیده رومینا ستمدیده دختر کرمان ستمدیده دختر آبادان ستمدیده دختران خبرنگار ستمدیده دختر اردبیل ستمدیده دختر افغانستان ستمدیده دختر هند ستمدیده دختران اروپای شرقی ستمدیده دختران سینمای هالیود ستمدیده و.،،،،،،،،،،، سرمای زمستان خشگ در زمین
محمدمعصومی
4 سال پیش

اگر ظلم و ستم را آشکار کنید کار خوب و درستی کرده اید این افشاگری. به ضرر ستمکار است و برای امنیت انسانها مفید است
محمدمعصومی
4 سال پیش

اگر رفتار خصوصی انسانها را بدون رضایت آنان آشکار کنید ظلم کرده اید.،،،،،،،،،
محمدمعصومی
4 سال پیش

ظلم و ستم پنهان و آشکار یکی است پنهان نمودن ستم ستمگر معنی ندارد ستمدیده آبرومند است ستمگر بی آبرو است و ستمگری خصوصی و عمومی یکی است پنهان کاری زمانی است که رفتار انسانها با ظلم و ستم همراه نباشد مانند رفتار خصوصی پرندگان دلداده
پارسا
4 سال پیش

من بعید میدونم حرفای این خانم حقیقت داشته باشه با این چهره ایی که ایشون دارن چطور ممکنه بهشون چند کار سینمایی پیشنهاد شده باشه در سینمای ما زیبایی بازیگر ملاک اوله .در ضمن توی کار بازیگری بسیار ضعیف هستن میخوان برای خودشون بازار گرمی کنن احتمالا و روی کارشون سرپوش بذارن ماجرای مهاجرتشون و عکس های ....البته ان شاالله که هدایت شدن و سرشون به سنگ خورده باشه شاید خدا بخشیده باشدشون هیچ کس از خطا در امان نیست.
محفوظ
4 سال پیش

نشر منکر از خود منکر بدتر و زشت تره ، این خانوم هم حق ندارند این موضوعات رو رسانه ای کنند و اگر این اتفاق ها افتاده ، مملکت قاضی داره ، دادگاه داره ، شکایت کنند به دادسراها و پی گیری کنند الان خود این خانوم به آرامش و امنیت روان جامعه تجاوز کرده ، مگر مردم می توانند کاری برای این خانوم بکنند به جز اینکه به زمین و زمان ناسزا بگند . و انرژی منفی در سطح جامعه پخش بشه . کار اون کارگردان بسیار زشت و ناپسند و اصلا قابل توجیه نیست ولی این خانم هم با طرز حجابش به حریم این آدم ها تجاوز کرده اول بار .
فاطی
4 سال پیش

اسمشو هم کاش میگفتی. میدونستیم کدوم آدم بی لیاقتیه.
ناشناس
4 سال پیش

این توضیحات شما کامل نیست و ممکن است مورد سو استفاده و برداشت غلط افراد ناباب قرار گیرد .البته بی حجابی اصلا خوب نیست ولی هیچکس حق ندارد افرادی را هم که حجاب کامل ندارن اذیت کند .
ناشناس
4 سال پیش

این حرف شما دقیق نیست ‌.حتی اگر خانمهایی حجاب کامل ندارن هیچکس حق نداره اونها رو اذیت کنه .اگر اون جور باشه الان نوددرصد حجابها کامل نیست باید همه درحال اذیت کردن هم باشن اونوقت سنگ روی سنگ بند نمیشه .
محمدمعصومی
4 سال پیش

ایران،،،. ،،،،،، ایران با شرف آبرو دارد بدون شرف آبرو ندارد ،،،،،،،،، مردمی که بدنگاه و بد گو هستند از ملت نیک اندیش جدا باشند
محمدمعصومی
4 سال پیش

ساناز طاری با شرف است هنرمندی که باخداست داناست و می‌داند نامردی دزدی است دزد بی شرف که بی اسم است دشمن هنر است که عقل ندار د غم و اندوه گل گل با آبروست بدخواهی اهل جهنم که خل باشند قیامت می‌آید
ایران
4 سال پیش

کلامتون کاملا متین و بجا... یه دست صدا نداره. اگر این خانم از تجاوز فرار کرده پس چرا خودشو رایگان در انظار عمومی قرار داره..
دختر شیرازی
4 سال پیش

یک ضرب المثل اساسی در مورد <حجاب> وجود دارد. میگویندکه:<مال ات را سفت نگهدار, همسایه ات را دزد نکن>.
دختر شیرازی
4 سال پیش

تجاوز وقتی معنا دار میشود که : دوشیزه خانمها وبانوان تمام قوانین شرعی را یعنی< حجاب> را رعایت کنند. حجاب فقط پوشیدن روسری وچادر نیست. حجاب یعنی تمام رفتار وکردار امنیتی که دین اسلام دستور داده. مثلا: زن با مرد نامحرم نباید در اتاق درب بسته باشد. درب اتاق باید باز باشد. یا اگر مردی روی صندلی نشست, بلافاصله نباید زن روی آن صندلی بنشیند. یا برعکس. و... در غیر این صورت , اگر این قوانین امنیتی را رعایت نکنید پس <تجاوز> به چه معناست؟ <تجاوز> هیچ معنایی ندارد.
محمدمعصومی
4 سال پیش

ساناز طاری با فرهنگ است کار هنری او نمایش اهل بهشت و اهل جهنم است بد خواهی راه و روش اهل جهنم است ناموس آدم آبرومند است
بازدید کننده
4 سال پیش

ساناز جان خیلی ناراحت شدم عزیزم.من معذرت میخوام که دفعه قبل بدجور در موردت قضاوت کردم. حتی قبل این افشای رازت،تو بخش نظرخواهی، خداروشکر، ازت عذرخواهی کرده بودم.امیدوارم به آرزوهات برسی.همینجوری پاک و ساده.
بازدیدکننده
4 سال پیش

ای وای.. کاش اسم اون ....رو میگفتی ☹
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (539 نظر) همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (392 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (198 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (113 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (31 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (19 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (14 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (13 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (12 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (9 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (8 نظر) (عکس) خلاقیت یک هنرمند خوش ذوق با سنگ های موجود در طبیعت/هزار آفرین به این ذهن خلاق (6 نظر) نگاهی به کیک تولد قلبی شکل مادر عینکی سردار آزمون ؛ انتخاب کیک سوپر استار فوتبال منحصر بفرد است (6 نظر) حضور رهبر انقلاب پای صندوق رأی بدون عصا و ایستاده و سرحال در سن 85 سالگی / چون تو را نوح است کشتیبان، غم مخور (6 نظر) نگاهی به نمای بیرونی و داخلی خانه آیت الله هاشمی رفسنجانی/ از درب و آیفون ساده تا مبلمان زیبا ولی معمولی پذیرایی+عکس (5 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
نام واقعی الهام حمیدی که از اصلش هم زیباتر است/ خانم بازیگر یک عمر اشتباه خودش را معرفی کرد
مهمترین مساله پیش روی نهمین رئیس جمهوری ایران چیست؟
رشد مشارکت به سود پزشکیان است یا جلیلی؟
همسر رهبر معظم انقلاب: من خواهر آقای هاشمی رفسنجانی هستم/ترفند خلاقانه رهبر و همسرشان برای دیدن هاشمی رفسنجانی در زندان سیاسی
بتول خانم یک تنه آمار مشارکت روستا را بالا برد / رای‌های خاموشی که در مغازه کوچکش زنده کرد
عجیب ترین تابستانی که با برف و یخبندان آغاز شد! برف و سرمای تابستان 3 نفر را کشت
جشن فارغ‌التحصیلی پزشکان آینده کنار امام رضا(ع) + فیلم و عکس
رونمایی از فونت اختصاصی دانشگاه شریف با هدف ارتقای هویت بصری
اعلام تقویم تحصیلی 1404 - 1403 دانشگاه‌های علوم پزشکی
آخرین جزئیات از برگزاری مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری
پدر بازیکن معروف تیم ملی به جرم آزار جنسی یک نوجوان دستگیر شد +جزئیات
لحظه شماری برای ساخت یک ایران تمام عیار در حواشی داغ امروز پنجشنبه 14 تیر 1403
سرخط مهم‌ترین اخبار: تلاش پزشکیان و جلیلی در آخرین روز تبلیغات
اظهارات وقیحانه رضا پهلوی: فحاشی به رأی‌دهندگان ایرانی در کشورهای مختلف، کار جمهوری اسلامی است!
فاجعه هولناک: مرد شیطان‌صفت دو عشق اش را به قتل رساند
منتخب روز   
سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ... حضور حمید نوری در منزل حسین امیرعبداللهیان برای عرض تسلیت به خانواده ایشان و قدردانی از تلاشهای وزیر شهید برای آزادی وی+عکس