سرنوشت دو دختر فراری خانه وحشت چه شد؟

  شنبه، 18 دی 1400 ID  کد خبر 186890
سرنوشت دو دختر فراری خانه وحشت چه شد؟
زندانیان خانه وحشت آزاد شدند تا این بار با سرنوشتی متفاوت از گذشته به زندگی شان ادامه دهند.

تحقیقات تیم جنایی پایتخت در پرونده دختران نجات یافته از خانه وحشت نشان می دهد که آنها بی گناه هستند و نقشی در قتل یا پنهان کردن جسد دختری که در آنجا کشته شده ندارند. در این شرایط با تشخیص بازپرس جنایی هر دو آزاد شدند که یکی از آنها تحویل خانواده اش و دیگری به بهزیستی منتقل شد.

از روز پانزدهم آذر و پس از افشای اسرار خانه وحشت پایتخت که در آن دختری به قتل رسیده است و ۲ دختر دیگر پس از ماه ها زندانی بودن نجات یافته اند، تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.
متهم اصلی این پرونده جوانی ۳۳ساله به نام سعید است که با معرفی خود به عنوان مأمور پلیس، دختران فراری را فریب داده و به خانه اش در حوالی خیابان قزوین می کشاند و به همراه خواهرش آنها را زندانی می کرد.

پیدا شدن جسد نایلون پیچ یک دختر در این خانه که حدود ۴ماه از قتل او می گذشت و نجات ۲دختر دیگر که یکی از آنها از ۳سال قبل و دیگری از ۸ماه قبل در این خانه زندانی بودند، نشان می داد که پلیس با پرونده ای پیچیده و مرموز روبه رو است.

به همین دلیل سعید و خواهرش با دستور قاضی محمد وهابی، بازپرس دادسرای جنایی تهران در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند، اما سعید همچنان مدعی است دختری که در خانه اش به قتل رسیده، توسط همان ۲ دختری که از آنجا نجات یافته اند، کشته شده است.

به همین دلیل دختران نجات یافته در بازداشت بودند تا همه ابعاد پرونده فاش شود. سرانجام تیم جنایی با بررسی همه جانبه به این نتیجه رسید که دختران نقشی در قتل یا اخفای جسد ندارند و به دلیل شرایطی که داشتند نمی توانستند ماجرای وجود جسد در خانه را به پلیس و یا فرد دیگری اطلاع بدهند.

به این ترتیب روز چهارشنبه، بازپرس جنایی تهران دستور آزادی هر دو را صادر کرد و ماجرا به خانواده هایشان اطلاع داده شد که یکی از خانواده ها دخترش را تحویل گرفت اما دیگری ترجیح داد که به بهزیستی واگذار شود.

در همین حال، مسعود افرازه که به صورت داوطلبانه وکالت ۲دختر نجات یافته از خانه وحشت را به عهده گرفته است می گوید: به دنبال آزادی موکلانم، برای دفاع از آنها در اسرع وقت از سعید به اتهام تجاوز به عنف، تهدید، ضرب و جرح عمدی، فحاشی، غصب عنوان و حبس غیرقانونی شکایت خواهم کرد تا حقوق آنها پایمال نشود.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
(فیلم) اشاره معنادار رهبر انقلاب به مسعود پزشکیان برای ایستادن در کنارش هنگام اقامه نماز بر پیکر اسماعیل هنیه (263 نظر) نگاهی به حال و هوای اتاق علی دایی در بیمارستان هنگام عیادت چهره های مشهور از شهریار ایران+عکس/ از خوش و بش همسر دایی با کی‌روش تا احوالپرسی فردوسی‌پور و عابدزاده (134 نظر) کاهو و نان، سهم آقازادگی فرزند رهبر معظم انقلاب از سفره غذا+عکس/ ساده زیستی ادامه دار و تمام نشدنی (125 نظر) نگاهی به ماشین لامبورگینی هوش پران مهران غفوریان که همه آرزوشو دارن/آقای کمدین سوار بر هواپیمای رویاهایش😍 (58 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک میوه فروش تهرانی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ به ایشون باید گفت فرشته زمینی+عکس (59 نظر) (فیلم) شوخی جالب رهبر انقلاب با نوه شهیدی که با محاسن حضرت آقا بازی می‌کرد / هر کار دلت خواست با ما کردی ... (49 نظر) خلاقیت منحصربفرد قنّاد تبریزی در طراحی و پخت کیک برای "مَمَّد" ها حماسه آفرید+عکس/ مغز نیست که دنیای ایده ست😍 (44 نظر) خلاقیت خنده دار مرد جنوبی با طراحی آفتابه اتوماتیک حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس😂 (34 نظر) طرح خاص و منحصربفرد کیک تولد نبات دختر شاهرخ استخری؛ کیکی با دیزاین چهره کارتونی نبات و تزئینی چشم نواز با آبنبات های سبز رنگ +عکس (1 نظر) (فیلم) تسلط جالب رهبر معظم انقلاب به زبان عربی هنگام گفتگو با پسر اسماعیل هنیه / بَلِّغوا تَعزیَتی ... (12 نظر) تمرینات سخت و طاقت فرسای جعفر غفارنژاد رقیب مازندرانی هادی چوپان+فیلم/ رقابت تنگاتنگ غول بابلسری و گرگ پارسی (17 نظر) نگاهی به وسایل میز آرایش سانیا سالاری، ارغوان سریال دلدادگان در اتاقش؛ از سیگار و فندک تا کِرِم و انواع لوازم آرایش+عکس (13 نظر) کیک تولد خاص و چند بعدی آیسان آقاخانی برای تولد آقا رضا گلزار با طرح ورزشی مورد علاقه اش / مبارکا باشه+عکس (5 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک کافی شاپ اصفهانی برای پاکبانان حماسه آفرید/ به شما باید گفت فرشته زمینی+عکس (16 نظر) نگاهی به خونه زندگی ساده و صمیمی رضا داوودنژاد ؛ از کیک هزار طبقه کنار همسر تا هفت سین و تِراس باصفا و دورهمی😍 (11 نظر)
تیتر امروز   
کارت عروسی ساده با متن احساسی شیلا خداداد و فرزین سرکارات/ خانم بازیگر این متن را از بین چند متن انتخاب کرد
این روزها جلوی بچه‌ها چه لباسی نپوشیم؟
زمان برگزاری آزمون اصلح دانشگاه فرهنگیان تغییر کرد
واکنش پلیس به فیلم لحظه بازداشت دختران بی حجاب در تهران در حواشی داغ امروز چهارشنبه 17 مرداد 1403
دانشگاه تهران در جایگاه نخستین دانشگاه کشور بر اساس گزارش جدید «نیچر ایندکس»
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند "مدادی" را که در مزرعۀ "هویج" پنهان شده است، در عرض 3 ثانیه پیدا کنند
خطای دید/ فقط افرادی با ضریب هوشی بالا می‌توانند "سگ" متفاوت در "گلۀ سگ‌ها" را فقط در عرض 4 ثانیه تشخیص دهند
مسعود پزشکیان برای هر جراحی قلب چقدر دستمزد می‌گیرد؟
چالش دقت/ حتی افرادی با قدرت بینایی 10 از 10 نتوانستند در 4 ثانیه "گوجه فرنگی" را در میان "آلبالوها" پیدا کنند
ویدیو/ داستان انگلیسی «شاهزاده الیزا با لباس‌های جادویی» با زیرنویس فارسی چسبیده
(ویدیو) کشف شگفت‌انگیز درباره آپاندیس؛ آیا این قسمت غیر فعال بدن در حقیقت یک گنجینه بی‌نظیر است؟ / ماجرای کاربردهای فراموش‌شده آپاندیس پس از میلیون‌ها سال فاش شد!
(عکس) کشف حیرت‌انگیز جمجمه بزرگ‌ترین شکارچی تاریخ؛ دانشمندان راشوکه کرد! / جمجمه کشف شده، تی‌رکس را به یک شکارچی کوچک تبدیل می‌کند!
حضور سرزده و بدون اطلاع در منزل رهبر انقلاب و خوردن یک شام متفاوت
ویدیو/ ساعت سنگی یا آبی "هرسین" با قدمتی متعلق به عصر ساسانی اثر بی‌نظیر تاریخی در کرمانشاه
ویدیو/ چرا گفته‌اند: «می‌فرستمت جایی که عرب نی انداخت»؟
منتخب روز   
شباهت معنادار و پُرمفهوم درب ورودی خانه رهبر معظم انقلاب و امام خمینی(ره)+عکس/ دری آهنی و کوچک با ساده ترین و بدون تجملات ترین حالت ممکن چهره غمزده و عرض تسلیت صمیمی جمشید هاشم پور به شهاب حسینی در مراسم تشییع پدر جوانش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (فیلم) فیلمبرداری بی‌شرمانه رضا پهلوی از معاشقه دخترش لب دریا! 😳😳😳 / حاشا به غیرتت! احساسی ترین سکانس سریال عاشقانه جیران /ناصر الدین شاه: حکیم ازت میخوام ثمره این عشق رو نجات بدی قشنگترین سکانس سریال شهرزاد / فرهاد: عشق هر ناممکنی رو ممکن میکنه سکانسی فراموش نشدنی از سریال عاشقانه شهرزاد / وقتی شهرزاد و قباد برای اولین بار باهم تفاهم دارن (عکس) تصویری معنادار از تکیه رهبر انقلاب بر اسلحه هنگام سخنرانی / علی به وقت حماسه عصا به دست نمی‌گیرد ... سکانس پربازدید از سریال زخم کاری ؛ جواد عزتی و مهراوه شریفی رو در روی هم / مهراوه شریفی نیا: کِی دلت برا من تنگ میشه؟ میز عزای ساده و بدون تجملات پدر شهاب حسینی، قباد سریال شهرزاد+عکس/ روحش شاد و مسیرش پرنور شهاب حسینی: نارنگی رو باز میکنی می بینی 10 پَره طبیعت داره خودش میگه این میوه کام ده نفرو میتونه شیرین کنه+ویدئو جنجال شبانه ژیلا صادقی و نیما شعبان‌نژاد با رنگ و بوی المپیک (فیلم) اشاره معنادار رهبر انقلاب به مسعود پزشکیان برای ایستادن در کنارش هنگام اقامه نماز بر پیکر اسماعیل هنیه