ثبت‌نام وام دهه شصتی‌ها امسال هم تمدید شد

  شنبه، 05 خرداد 1403 ID  کد خبر 389931
ثبت‌نام وام دهه شصتی‌ها امسال هم تمدید شد
ساعد نیوز: معاون امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری از تمدید زمان ثبت‌نام دریافت وام برای دهه شصتی‌ها در سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از ایسنا، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری اظهار کرد: نیمه دوم سال 1400 بود که موضوع طرح تسهیلات تشویقی ازدواج به متولدین دهه 60 ساکن در روستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت با کارمزد 4 درصد مطرح شد.

وی افزود: براساس آن، افراد با دارا بودن تابعیت کشور ایران، عشایر یا ساکن روستا و یا شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت، مجرد بودن زوجین و تاریخ تولد افراد در دهه 60 در بازه تاریخی یک فروردین 1360 تا 29 اسفند 1369 امکان دریافت این تسهیلات را داشتند.

خزعلی گفت: با وجود فرصت محدود، حدود 400 زوج توانستند از این وام در سال 1400 برخوردار شوند. این امر در 1401 به دلیل عدم تخصیص بودجه محقق نشد، اما در سال 1402 مجددا و با مبلغ بیشتر به جریان افتاد.

به گفته وی،‌ میزان این تسهیلات در مجموع 500 میلیون تومان است که سقف 100 میلیون تومان تسهیلات برای ازدواج، 200 میلیون تومان ‌برای خرید اقساطی جهیزیه و 200 میلیون تومان وام اشتغال در نظر گرفته شده است.

معاون امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری با اشاره به ثبت‌نام بیش از 2300 زوج در سامانه ثبت‌نام و معرفی حدود 1200 زوج واجد شرایط به بانک‌ها برای دریافت این وام تاکید کرد: ارائه این تسهیلات در سال 1403 نیز تمدید شده است.

خزعلی در توضیح بیشتر یادآور شد: تا زمانی که بودجه وجود دارد، محدودیتی برای کسانی که شرایط دریافت این وام را داشته باشند،‌ نیست.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (108 نظر) شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند (96 نظر) نگاهی به خونه زندگی مجلل کاظم نوربخش، سلمان سریال نون خ+ویدیو/ چه چیدمانی، خوش سلیقگی از در و دیوار میباره (33 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (21 نظر) نگاهی به کیک تولد چند طبقه و هزار رنگ رضا داوودنژاد/ لبخندهای از ته دل آقای بازیگر کنار همسرش غزل بانو (17 نظر) میز غذای خوشمزه و مفصل سپیده بزمی پور برای مهمانانش/ خوش به حال آقا شاهرخ با این خانوم کدبانو (17 نظر) آشتی کردن آشا محرابی، فروغ سریال هشت‌ونیم دقیقه با پدرش بعد از 40 سال (16 نظر) اتاق خواب اروپایی و امروزی بهاره رهنما با طراحی مدرن+عکس/ انصافا سلیقه خاصی داره! (13 نظر) رستوران گردی دو نفره حامد آهنگی با مادر شاد و خوش پوشَش+عکس/ خلوت مادر و پسری به سبک مجری خوش خنده😍 (13 نظر) نگاهی به سلیقه خاص و متفاوت علی انصاریان در چیدمان میز تنقلات و میز شام در میزبانی از بازیگران+عکس/ باقالی پلو و سالادالویه و... (12 نظر) خلاقیت منحصربفرد مادر ایرانی برای ترک سیگار فرزندش حماسه آفرید/ دست همه سازمان های ترک اعتیاد رو از پشت بست😂 (11 نظر) ثبت عکس عاشقانه آیسان آقاخانی از رضا گلزار در طبیعت گردی آخر هفته شان (11 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (10 نظر) رونمایی از خواهر باکلاس فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش/ مگه داریم انقد شباهت+عکس (9 نظر) محمدباقر قالیباف: من برای دخترم جایی عروسی گرفتم که همه کارمندان شهرداری مراسم می گیرند دو نوع بیشتر غذا سفارش ندادم ... +ویدئو (9 نظر)
تیتر امروز   
پسران و دختران رهبر معظم انقلاب داماد و عروس چه کسانی هستند؟+عکس
خاطره رهبر انقلاب از روزی که پدرشان فوت کرد
دانلود آهنگ جدید "آخر بهار" آرش و مسیح+فیلم/ دیدی آخر بهاره هنوز نیومدی تو سر قرارت ...
حادثه هولناک برای دختر 13 ساله در بند فریمان
لب مرز پاکستان خبری است؟ / پشت پرده فراوانی انبه در وانت‌های میوه فروشان خیابانی
زنان در کجای برنامه‌های انتخاباتی ایستاده‌اند؟
پسر کنکوری که عاشق دختر بی بند و بار شد و به کشیدن گل روی آورد!
حلوای نذری بهانه ورود به خانه ی مرد ثروتمند/جنایت 24 میلیارد تومانی...
مریم رجوی دچار حمله شد | سرکرده منافقین را با دز بالای دارو زنده نگه داشته اند
رهبر انقلاب: مشارکت مردم در ذات جمهوری اسلامی است
ملاک های دختر سردار سلیمانی برای انتخاب رئیس جمهور+عکس
اعلام نتایج مرحلۀ اول فراخوان «دکتر‌معلمی» دانشگاه فرهنگیان‌
از تکاپوی نامزدهای انتخاباتی تا جشن ده کیلومتری عید غدیر در حواشی داغ امروز چهارشنبه 6 تیر 1403
خداداد افشاریان همه را لو داد/ دستگیری شهاب زندی مدیر عامل باشگاه شمس آذر قزوین!
چک کردن موبایل همسر کار درستی است؟