عوامل سریال «یاور» درگیر کرونا شدند

  یکشنبه، 05 اردیبهشت 1400 ID  کد خبر 148567
عوامل سریال «یاور» درگیر کرونا شدند
ساعد نیوز: زهرا سعیدی، بازیگر سریال رمضانی «یاور» گفت: روز گذشته تست کرونای سه نفر از عوامل این سریال شامل صدابردار و دو نفر تصویربردار مثبت شد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ایرنا، زهرا سعیدی، بازیگر سریال رمضانی «یاور» گفت: روز گذشته تست کرونای سه نفر از عوامل این سریال شامل صدابردار و دو نفر تصویربردار مثبت شد.

یاور به کارگردانی مشترک سعید سلطانی و اصغر نعیمی این شب ها از شبکه سه در حال پخش است.

چند هفته پیش خبر ابتلای ارسلان قاسمی بازیگر این سریال به کرونا منتشر شد. حالا زهرا سعیدی، بازیگر پیشکسوت سریال در گفتگو با ما از کرونایی شدن سه نفر دیگر خبر می دهد.

این بازیگر درباره دشواری کار در شرایط کرونا گفت: موقع بازی با استرس و اضطراب شدید جلوی دوربین می رویم. چون می ترسیم سلامتی مان به خطر بیفتد. چهره پردازها کارشان از بقیه سخت تر است. چون وقتی ماسک می زنیم، رد ماسک روی صورت می افتد و آنها باید این رد را پاک کنند.

وی با یادآوری این نکته که قبلا با سعید سلطانی در سریال ستایش در نقش مادر قهرمان داستان همکاری داشته توضیح داد: این کارگردان آگاهی و شناخت بسیار زیادی در مورد جامعه و مردم دارد و به نکات ریز توجه می کند. به همین خاطر سریال هایش پرمخاطب می شود.

سعیدی افزود: برای بازی در نقش شوکت من فیلمنامه را خواندم و توضیحی از کارگردان نخواستم. به نظر من شوکت یک زن سنتی ایرانی است. من از پنجم اسفندماه سال گذشته به این پروژه پیوستم. هنوز هم سریال در حال تصویربرداری است و بازی من ادامه دارد.

وی درباره ویژگی های اخلاقی قهرمان داستان گفت: اخلاق یاور مردانگی، جوانمردی و انسانیت و درست زندگی کردن است. او خانواده را دوست دارد و به راستی و درستی اهمیت می دهد. به نظر من این ویژگی ها هیچ وقت از مد نمی افتد.

سعیدی درباره انتقادهایی که به این سریال به خاطر طرح مضمون چندهمسری شده توضیح داد: ما بازیگر هستیم و فیلمنامه را اجرا می کنیم. صرفا می توانیم پیشنهاد بدهیم. ولی در نهایت نظر کارگردان اعمال می شود.

مجموعه ۳۰ قسمتی یاور ملودرامی اجتماعی است که قسمت های معمایی و تِم (مضمون) جوانمردی دارد.

در کنار داریوش ارجمند که نقش اصلی یعنی یاور را برعهده دارد، ارسلان قاسمی، محمد حاتمی، زهرا سعیدی، شبنم فرشادجو، امید علیمردانی، فقیهه سلطانی، مهوش افشارزاده و اسماعیل محرابی از جمله بازیگرانی اند که در این سریال حضور دارند.


5 دیدگاه
  دیدگاه ها
سلمی
3 سال پیش

عزیزم من با ارسلان در ارتباطم یه جوری فامیل میشیم (مادرش میشه زن عموی مامانم ) سریال خوبیه ولی حیف که فیلم نامه ی بسیار ضعیفی داره . عزیزم با این روحیه ای که ارسلان داره ۲۴ ساعته بیرونه ولی خیلی وقته حالش بهتر شده
هلنا
3 سال پیش

حالا چرا ارسلان قاسمی ؟ خدا زودتر همه اشون رو شفا بده 😭😭😭🙏🙏
.
3 سال پیش

انشاالله زودتر خوب بشن
من
3 سال پیش

انشاالله زودتر بهبود پیدا کنن به لطف خدا
ناشناس
3 سال پیش

خدایا نجاتشون بده 🦄😐😐🙏🌹🌹 خدای مهربان شفای تمام بیماران رو از تو می خواهیم 🙏🙏🙏 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
پربحث های هفته   
دورهمی صمیمی شهید رئیسی با سعید جلیلی در اتاق کارش و ناهار ساده آن ها با نان خالی و بیسکوئیت+ویدئو/سفره غذایی که سادگی چاشنی اصلی آن بود... (38 نظر) رونمایی از خواهر باکلاس فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش/ مگه داریم انقد شباهت+عکس (29 نظر) خلاقیت های زیبا و رنگارنگ یک مادر ایرانی با قوطی شیرخشک/ هنر نزد ایرانیان است و بس+عکس (29 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز اوستا بنا برای حفظ پرندگان از گرما و سرما/ اشک تو چشم آدم جمع میشه+ویدئو (28 نظر) تور عروس و آرایش شبیه عروس، ترکیب جدید بهاره رهنما برای جدیدترین استوری اش بعد از بازگشت از کربلا+ عکس (24 نظر) خلاقیت خنده دار پدر ایرانی با پارک زانتیا وسط پذیرایی خانه اش حماسه ساز شد+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت🤣 (24 نظر) کیک تولد باکلاس و 2 بعدی پسر حامد آهنگی برای تولد 10 سالگیش/ مبارکا باشه+ عکس (20 نظر) نگاهی به حلقه ازدواج شلوغ و زیبای آزاده نامداری و همسرش با نگین های ظریف/ چه سلیقه منحصر به فردی+عکس (19 نظر) آشتی کردن آشا محرابی، فروغ سریال هشت‌ونیم دقیقه با پدرش بعد از 40 سال (17 نظر) محمدباقر قالیباف: من برای دخترم جایی عروسی گرفتم که همه کارمندان شهرداری مراسم می گیرند دو نوع بیشتر غذا سفارش ندادم ... +ویدئو (16 نظر) (عکس) ماشین های شیک و باکلاس سهیلا منصوریان، بانوی قهرمان ووشو و دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی 2024👌 (14 نظر) رونمایی شهاب حسینی از جدیدترین عکس فرزاندان خودش و همسر سابقش/ آقا پسرشون بزرگ تر از خودشونن (13 نظر) دورهمی خانوادگی علی دایی در خانه ابدی پدرش +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (13 نظر) جشن تولد مفصل و شاهانه بهاره رهنما با حضور دختر اروپا نشینش+عکس/ از تدارک کیک به شکل قو تا چیدمان میزها با انواع و اقسام خوردنی ها به شکل سوپرمارکتی😍 (12 نظر) آشپزی سرصبحی مینا مختاری همسر کدبانو و شیک بهرام رادان/ ماشاءالله با یه بچه کوچیک غذاهای جورباجور هم میپزه+عکس (12 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال روزانه امروز یکشنبه 3 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 3 تیر 1403
محسن تنابنده: برای صحنه های کُشتی گرفتنم در سریال پایتخت 11 کیلو وزن کم کردم!/ روایت نقی معمولی از آسیب های وارده بر بدنش طی فیلمبرداری از کُشتی گرفتنش
مرگ 2 کودک هنگام تمرین تیراندازی پسر جوان
فال ابجد روزانه یکشنبه 3 تیر 1403
فال انبیاء روزانه یکشنبه 3 تیر ماه 1403
دانلود آهنگ جدید «میزنم قدم» مسعود صادقلو+فیلم/ ببین هم واسه تو آدم زیاده هم واسه من ...
نگاهی به اتاق خواب هنری و ساده نیما شعبان نژاد+عکس/چقدرم شلخته و شلوغ و پلوغه...
حکم اعدام توماج صالحی لغو شد
عیادت رهبر معظم انقلاب از همسرشان در بیمارستان دولتی/ 20 روز بستری به صورت ناشناس و احوالپرسی رهبری در آخرین روز حضور همسرشان در تخت بیمارستان
فال قهوه با نشان روز یکشنبه 3 تیر ماه 1403
تذکر جدی رهبر انقلاب به هر 6 کاندیدای ریاست جمهوری: از اظهارات دشمن شادکن پرهیز کنید
فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 3 تیر 1403 + فیلم
بیوگرافی و زندگی نامه شخصی مسعود پزشکیان/روایتی از دنیای پزشکی تا دنیای سیاست+ فیلم و عکس‌های جالب
این زن خاطرات دوران جنینی‌ خود را در شکم مادرش به یاد دارد😲