ساعدنیوز
ساعدنیوز

صفر تا صد اصول ست کردن مانتو های لنین؛ ترند محبوب تابستان هیجان انگیز 1402

  یکشنبه، 01 مرداد 1402   زمان مطالعه 8 دقیقه
صفر تا صد اصول ست کردن مانتو های لنین؛ ترند محبوب تابستان هیجان انگیز 1402
ساعد نیوز: مدل مانتو های لنین لباس های جذاب زنانه و دخترانه ای هستند که در هر فروشگاه لباسی جزو پرفروش ترین ها به شمار می روند. امروز قرار است با نحوه ست کردن این مانتو ها آشنا شوید پس با ما همراه باشید.

چی بپوشم؟! این سوالی است که هر وقت به مهمانی دعوت می‌شوید و یا می‌خواهید به یک قرار بروید، از خودتان می‌پرسید. اما مسئله نداشتن لباس مناسب نیست، بلکه دلیل اصلی این سوال، نحوه ست کردن برای داشتن یک استایل خوب است. در اینجا به اهمیت استایل پی می‌بریم که تا چه اندازه در زیبایی، خوش تیپ بودن و حتی اعتمادبه‌نفس شما تاثیرگذار است. یکی از محبوب‌ترین مدل‌ مانتوها که در کمد لباس‌های هر خانمی پیدا می‌شود، مانتو کتی است. در این مقاله قصد داریم درباره مدل مانتو لنین و بهترین استایل‌هایی که می‌توان با این مدل مانتو داشت را شرح دهیم. پس در ادامه مقاله همراه ما باشید.

برتری های مانتو و شلوار لنین

برخلاف پارچه های پنبه ای که در اثر شستشو مداوم کهنه به نظر می رسند و انسجام خود را از دست می دهند پارچه لنین مقاوم تر و منسجم تر هستند. چرا که در تولید این پارچه از منابع طبیعی استفاده شده بنابراین پارچه لنین مناسب و سازگار با محیط زیست است.

برتری دیگر این پارچه که از آن برای دوخت مانتو و شلوار لنین استفاده می شود این است که نیازی به اتو کردن ندارد.

مانتو لنین به خاطر جنس خاص طرفداران زیادی دارد. چرا که این جنس لباس به خوبی هوا را از خود عبور می دهد. به همین خاطر به تنظیم دمای بدن و از بین نرفتن رطوبت بدن شما کمک می کند. این مانتو بسیار مناسب فصل بهار و تابستان است.

به طور کلی مانتو و شلوار لنین می تواند برای شما یک استایل مناسب بسازد. بدون آن که نیاز باشد وقت زیادی را برای انتخاب در بین مانتو ها صرف کنید با پوشیدن مانتو لنین می توانید شیک و زیبا به نظر برسید.

حتی می توانید مانتو این ست را به صورت جداگانه با انواع شلوارهای بگ ،نیم بگ، مام استایل و …. ست نمایید.

از دیگر دلایل برتری پارچه لنین نسبت به سایر پارچه های پنبه ای این است که پارچه لنین به راحتی در دسترس قرار دارد و با شستشو مداوم مقاومت بیشتری از خود نشان می دهد.

انواع مدل مانتو لنین

مانتوهای لنین از پرطرفدارترین مانتوها در بین خانم‌ها است و شما را از داشتن یک استایل شیک، و گاهی رسمی مطمئن می‌کند. اگر می‌خواهید در یک مهمانی زیبا به‌نظر برسید و یا حتی می‌خواهید به یک قرار کاری مهم بروید، مانتو کتی لینن را در اولویت قرار دهید. همانطور که می‌دانید پارچه لنین و یا در اصل لینن، از الیاف ساقه‌های گیاه کتان به‌دست می‌آید و نوعی پارچه کتان محسوب می‌شود که از دیرباز و در زمان‌‎های دور، جز اولین پارچه‌هایی بود که مورد استفاده انسان‌ها قرار می‌گرفت. طبیعی بودن جنس پارچه لنین یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت آن است و ناگفته نماند، مانتو لنین به سرعت خشک می‌شود و گرما را درون خود نگه نمی‌دارد که همین باعث خنک ماندن بدن با این مانتو به ویژه در فصل گرم مانند بهار و تابستان می‌شود. در ادامه می‌خواهیم انواع مدل مانتو لنین و نحوه ست کردن لباس با آن را به شما بگوییم.

مانتوهای لنین نیز انواع مختلفی دارند که در طرح، رنگ، قد و مدل‌های گوناگون موجود و هر یک مناسب محیط خاص خود هستند. ابتدا باهم انواع مدل مانتو لنین را بشناسیم:

1.مدل مانتو لنین یقه انگلیسی

یکی از رایج‌ترین یقه‌های برگردان در انواع مانتو است. این یقه هفت 2 تکه، ظاهر جذابی به مانتو لنین می‌دهد.

2.مانتو لنین آستین پاکتی

این مدل مانتو با آستین‌های پاکتی بسیار رایج است. پاکتی و کوتاه بودن آستین، بهتر است برای یک قرار دوستانه و یا مهمانی آن را بپوشید.

3.مدل مانتو لنین شیک و خامه‌دوزی شده

اگر به یک مجلس و یا مهمانی دعوت شده‌اید، برای انتخاب یک مانتو خامه‌دوزی شده تردید نکنید. مانتو لنین طرح‌دار، ظاهری بسیار شیک به شما می‌دهد.

4.مانتو کتی جلوباز

مانتوهای جلوباز به ویژه مانتوهای لنین جلوباز، علاقه‌مندان زیادی دارند و با یک شلوار پارچه‌ای گشاد بی‌نظیر خواهند شد.

5.مانتو کتی با تک دکمه و یا کمربند

مانتوهای لنین دکمه‌دار هم به زیر مانتویی مناسبی احتیاج دارند، ظاهر رسمی‌ به شما می‌دهند و با توجه به قد مانتو می‌توانید شلوار مناسب با آن را انتخاب کنید.

8.مدل مانتو لنین کتی اسپرت

این مدل مانتو پارادوکس جالبی دارد و شاید فکر کنید مانتو کتی و مانتو اسپرت ارتباطی با هم ندارد اما این‌طور نیست؛ مانتوهای لنین اسپرتی در بازار هستند که برخی از آن‌ها ساده و برخی دیگر طرح‌های چاپی زیبایی دارند و می‌توان آن را با یک شلوار لی بگ روشن پوشید و بهترین استایل را برای قرار با دوستان به شما می‌دهد.

انواع دیگر مانتو کتی شامل مانتو کتی آستین مچ، مانتو کتی چهار دکمه، مانتو کتی مغزی‌دوزی، مانتو کتی آستین شیپوری، مانتو کتیبه جلوباز و... هستند که هر کدام، اگر به درستی ست شوند، بهترین استایل را به شما هدیه می‌دهند.

نکات مهم برای استایل تابستانه با مانتو لنین کتی


صنعت مد و استایل جایگاه مهمی در زندگی افراد دارد بنابراین باید نکاتی را درباره آن بدانید تا خوش‌تیپ به‌نظر برسید. در ادامه چند نکته مهم، برای داشتن استایل زیبا با مدل مانتو لنین کتی بخوانید:

● برای قرار کاری و به‌طورکلی استایل‌های رسمی، مانتو لنین را همراه شلوار پارچه‌ای راسته یا بوت کات بپوشید.

● برای تکمیل شدن یک استایل رسمی با مانتو لنین، از کفش‌های پاشنه بلند استفاده کنید.

● کیف‌های دستی و کوچک با مانتو لنین کوتاه و کیف های بزرگ و حجیم با مانتو های بلند زیباتر به‌نظر می‌رسد

● برای داشتن یک استایل اسپرت با مانتو لنین، شلوار جین اسکینی به همراه کیف کج یک‌طرفه گزینه بسیار خوبی است.

● اگر قد بلندی دارید، انتخاب شلوار مام استایل با مانتو لنین، انتخاب هوشمندانه‌ای است. این استایل با یک صندل زیبا به ویژه در فصل تابستان تکمیل می‌شود.

● مانتوهایی لنین که نه کتی هستند و نه رسمی، بلکه مدلی بین این دو دارند، به همراه شلوار بگ فوق‌العاده و این روزها بسیار ترند شده است. با این استایل کتانی یا صندل بپوشید.

● برای قرار دوستانه، مانتو لنین با شلوار جاگر نیز انتخاب بسیار خوبی خواهد بود.

● زیر مانتویی، یکی از مهم‌ترین مواردی است که هنگام پوشیدن مانتو لنین جلوباز باید به آن توجه داشته‌باشید.

● می‌توانید از شومیز، تیشرت و یا بلوز یقه اسکی متناسب با مدل مانتو و آب و هوا، برای زیر مانتویی استفاده کنید.

● بهتر است از زیرمانتویی ساده با رنگ‌های خنثی استفاده کنید، به خصوص اگر استایل شما رسمی است.

● مانتو لنین کوتاه با روسری و یا مینی اسکارف‌ها ظاهری رسمی‌تر و با شال ظاهری اسپرت به شما می‌دهد.

نحوه ست کردن انواع شلوار با مانتو لنین

مانتو و شلوار لنین این روزها بسیار مد شده است که در استایل و پوشش افراد مشاهده می کنید. در واقع پارچه لنین از پارچه ها لطیف و سبک موجود در بازار می باشد که کاربردهای متنوعی دارد. پارچه لنین از مانتو و شلوار و شومیز و شال لنین گرفته به چشم می خورد. ضمن اینکه پارچه لنین دارای الیاف خاصی است که به راحتی می توان روی آن تزئیات یا گلدوزی زیبا انجام داد.

شلوار جین با مانتو لنین

شلوار جین یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های پوشیدن با مانتو لنین است. این شلوارها برای پوشیدن راحت هستند و با مانتو لنین بسیار خوب می‌پوشند. برای انتخاب شلوار جین مناسب با مانتو لنین، بهتر است شلواری با رنگ تیره و مات انتخاب کنید. همچنین می‌توانید از شلوارهایی با طرح‌های ساده و کم رنگ استفاده کنید. اگر می‌خواهید به پوشیدن شلوار جین با مانتو لنین، یک حالت باز و شیک بدهید، می‌توانید از یک کفش با پاشنه بلند و یا بوت‌های مردانه استفاده کنید.

شلوار پارچه‌ای با مانتو لنین

شلوار پارچه‌ای نیز گزینه‌ی خوبی برای پوشیدن با مانتو لنین است. شلوارهای پارچه‌ای با مانتو لنین، به شما یک حس شیک و رسمی می‌دهند. اما برای این‌که شلوار پارچه‌ای شما با مانتو لنین خوب می‌پوشد، باید به چند نکته توجه کنید. اولین نکته، انتخاب رنگ است. بهتر است یک رنگ مات و تیره برای شلوار پارچه‌ای انتخاب کنید. دومین نکته، طرح شلوار است. انتخاب شلوار با طرح‌های ساده و کم رنگ، با مانتو لنین خوب تری می‌پوشد.

شلوار کتانی با مانتو لنین

شلوار کتانی نیز گزینه‌ی خوبی برای پوشیدن با مانتو لنین است. این شلوار با طرح‌های گل و برگ یا دیگر طرح‌های مشابه، به شما یک حس تابستانی و خنک می‌دهد. اما برای پوشیدن شلوار کتانی با مانتو لنین، باید به چند نکته توجه کنید. اولین نکته، انتخاب رنگ است. بهتر است یک رنگ مات و تیره برای شلوار کتانی انتخاب کنید، چرا که رنگ‌های روشن و شاد ممکن است تناقض با مانتو لنین ایجاد کنند. دومین نکته، اندازه شلوار است. بهتر است یک شلوار کتانی با قد کوتاه و پاهای تنگ انتخاب کنید، چرا که این نوع شلوار، با مانتو لنین خوب می‌پوشد و شما را بلند و باریک به نظر می‌آورد.

در نهایت، با انتخاب یک شلوار مناسب و توجه به نکات بالا، شما می‌توانید با مانتو لنین خود، شیک و جذاب به نظر بیایید.

نکات دیگری که برای پوشیدن با مانتو لنین باید به آن‌ها توجه کنید، عبارتند از:

– استفاده از کفش‌هایی با پاشنه بلند یا بوت‌های مردانه برای پوشیدن با شلوار جین.
– استفاده از کفش‌هایی با پاشنه کوتاه یا صندل‌های زیبا برای پوشیدن با شلوار پارچه‌ای یا کتانی.
– استفاده از یک کیف برای هماهنگ کردن با مانتو لنین.

– انتخاب یک شال یا روسری با رنگ‌های هماهنگ با مانتو لنین و شلوار.

نحوه شستشو مانتو و شلوار لنین

  • لباس های جنس لنین معمولاً نگهداری راحتی دارند به طوری که می توانید با دست ،ماشین و یا خشک شویی آن ها را تمیز کنید.

  • شستشو این پارچه را با آب ولرم انجام دهید. و دمای مناسب آب باید کمتر از 40 درجه سانتیگراد چرا که دمای بالا امکان دارد باعث چروک پارچه شود.

  • اگر از ماشین لباسشویی استفاده می کنید از نحوه شستشو ملایم استفاده کنید و از قرار دادن روی دور تند خود داری نمایید.

  • از شوینده ملایم و مخصوص پارچه های لطیف استفاده کنید.

  • بهتر است لباس های رنگ روشن را از رنگ تیره برای شستشو جدا نمایید.

  • در صورتی که لباس شما در اثر شستشو چروک شد و قصد دارید آن را اتو کنید. بهتر است این لباس را تا زمانی که هنوز رطوبت دارد اتوکشی کنید. توجه کنید که با درجه متوسط اتوکشی را انجام دهید.

شیک ترین مدل مانتو های لنین برای یک تابستان هیجان انگیز

بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز یک پلتفرم برای افزایش آگاهی و اطلاعات شما در زمینه مد و فشن است ما در کنار شما هستیم تا بهترین ها را با یکدیگر تجربه کنیم. برای پیگیری جدید ترین اخبار، ترند های مد و فشن و تحلیل استایل سلبریتی ها با بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز همراه باشید.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

1 دیدگاه
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
چهره دلنشین و معصومانه رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ رهبری اینجا 12 ساله بودند و معمم (271 نظر) قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (113 نظر) بنر جالب شهرداری اصفهان برای حمایت از سگ ها در سطح شهر/ بهتر از این نمیشد مردمو قانع کرد! (63 نظر) پذیرایی منحصربفرد رهبر معظم انقلاب از مهمانان؛ چای، شیرینی نارگیلی و یک پارچ آب به جای آب معدنی! (50 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه سحر ولدبیگی +عکس / عاشقانه های سحر و نیما فلاح ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (25 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک نانوای ارومیه‌ای برای کمک به همشهری ها/ باریکلا به این شعور و درک بالا+عکس (18 نظر) عرص ارادت احساسی روحانی، هاشمی و احمدی نژاد به رهبر معظم انقلاب در عیادت از ایشان در بیمارستان+عکس/ صف کشیدن روسای جمهور برای احوالپرسی با حضرت آقا (15 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز نقاش خوش ذوق خیابانی در زیبا سازی شهر/ دستت طلا هنرمند+ عکس (15 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای عرض تسلیت به همسایه حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس! (12 نظر) تعریف و تمجید و شوخی خنده دار رهبر معظم انقلاب با اشعار یک شاعر درباره عشق و عاشقی دو درخت کاج+ویدیو/ بچه دار هم شدن (12 نظر) نگاهی به تغذیه مدرسه ساده و سالم پناه و نبات دخترای شاهرخ استخری در بلژیک+عکس/ مثل همیشه مقوی و مفید (11 نظر) نگاهی به میز عزای لوکس و تجملاتی زنداداشِ پزشکِ رابعه اسکویی با رونمایی از عکس‌های آتلیه‌ای مرحومه+ویدیو/ روحش شاد چقد جوون بود (11 نظر) نگاهی به کیک تولد 1 سالگی و 4طبقه آروکو پسر سپهر حیدری و آرام خانوم/ کیک نیست کاخه برا خودش+ عکس (10 نظر) تبریک برادر عروس رهبر معظم انقلاب بابت تولد سومین فرزندِ پسرِ رهبری+عکس/ ماشالا خدا حفظش کنه (9 نظر) (فیلم) خاطره جالب روحانی معروف از آوازخوانی در حضور رهبر معظم انقلاب و آیت الله جوادی آملی / آقا فرمودند آوازشو بیشتر کن ... (9 نظر)
دیگران می‌خوانند   
ادعای وکیل زهره فکورصبور درباره دستگیری فردی مشکوک در پرونده خودکشی این بازیگر جوان و مطرح کشور+ویدیو (فیلم) پیمان معادی با دخترش در افعی تهران همبازی شد / ماشالا دخترش چقدر بزرگ شده ... صحبت های خنده دار رشید اصفهانی: وقتی ازش علت سربازی نرفتن و میپرسن و میگه بخاطر تک پدری معاف شدم😅 +فیلم (فیلم) خواستگاری ایمان صفا در سریال اکازیون با گل های قبر مادرش! / تا کمیته رو دید فرار کرد آقای عاشق پیشه تتلو در زندان قرآن می‌خواند، روزه می‌گیرد و تلویزیون می‌بیند! تدارک مسافرت 4 روزه از مبدا بلژیک به مقصدی نامشخص توسط سپیده بزمی پور با رونمایی از چمدان های بامزه و باکلاسشان+عکس/ خوش بگذره (فیلم) ارسطوی پایتخت و عمو حسن، املتی معروف به هم رسیدند! / به قول عمو حسن: عجب سوسیسیه، همش گوشته! خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای سیخ زدن مرغ حماسه ساز شد+عکس/ لامصب مُرغه یه قیافه ای گرفته انگار تقصیر منه😂 خلاقیت بی نظیر یک طراح در طراحی تخت خواب هایی با الهام از میوه ها و کیک/ مغز تو رو باید تو موزه نگه داشت+عکس (عکس) تصاویری از زیبایی معصومانه آزاده نامداری در دوران کودکی / چقدر زود بود رفتنت ... اولین تصاویر از لحظه اهدای انگشتری خاص توسط رهبر معظم انقلاب به وحید شمسایی عرض ارادت و احترام فوتسالیست های قهرمان به رهبر انقلاب+ عکس/ دورهمی دوستانه و صمیمی ورزشکاران با آیت الله خامنه ای گریم فوق العاده حرفه ای و خاص بهنوش بختیاری و امین حیایی در فیلمی تاریخی+عکس/ دست مریزاد به این هنر (فیلم) سیسمونی 900 میلیونی نوه یک تاجر ترک تبریزی! نوه دار شدن قبل ایشون سوء تفاهم بود😂 بیوگرافی و زندگی خصوصی امین میری،زهرمارخان سریال گیلدخت و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی (فیلم) سوتی وحشتناک شبکه یک در نشان دادن عکس ندا قاسمی، بازیگر نقش شیرین در نون خ / خودش میگه من نیستم! (ویدئو) افشاگری نعیمه نظام دوست از اتفاق تکرار نشده زندگیش/ خودش روده بُر شده از خنده! مجسمه رضا گلزار روی میز آرایش همسرش آیسان خانوم+عکس زن خوش شانس آذری که برنده جایزه هواپیما در قرعه کشی بانک شد+عکس بازارگردی مهراب و پیمان قاسمخانی با دختر خاله‌شان بعد از 20 سال دوری 17 روز از ناپدید شدن سبحان کوچولو گذشت و خبری نشد+ویدئو (ویدئو) خرافات انواع خارش دست و پا از زبان مهران مدیری/ فقط جواب مادر بزرگه با خاک یکسان میکنه!! نگاهی به مانتوی مزونی پوشیده و آستین منجوق دوزی شده ستاره سادات قطبی، بلاگر متین و باحجاب ایرانی+عکس/ من عاشق آستیناش شدم غوغای بازسازی چهره آدم و حوا توسط هوش مصنوعی/ حوا چقدر شبیه تیلور سوئیفت شده😍+عکس دختر بچه 10 ساله همبازی‌اش را در تهران به قتل رساند! نگاهی به سفره ناهار حصیری زیبا و جذاب همسر واقعی آصف میرزای گیلدخت با ظروف چوبی/ سلیقه خانم بازیگر ایرانی حرف نداره+عکس (ویدئو) متفاوت ترین نقش رامبد جوان/یعنی واقعا می خواد وارد مجلس بشه؟ عکس العمل هوشمندانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب با اطلاع یافتن ایشان از لغو دیدارشان از سوی مقام عالی‌رتبه سیاسی در هواپیما/ سرتعظیم فرو آوردن سران در برابر ابتکار شجاعانه رهبری (ویدئو) بحث و جدل بازیگر محبوب در هواپیما برای صندلی/از شما بعید بود آقای غفوریان، صندلیِ خالی که بود!! موشکی شیشه ای و آبی رنگ که مینا مختاری، همسر باسلیقه بهرام رادان ازش به عنوان دکوری خونه استفاده می کنه+عکس/ انتخابش توی وسایل خونه بینظیره👌 (عکس) نماز ظهری که به امامت یک خانم روی آنتن شبکه سه رفت شعرخوانی بی‌نظیر ولی خارج از برنامه جوان روستایی در دیدار با رهبر انقلاب/ زیبایی و ماه مست و دیوانه توست+عکس تفاوت قابل تامل و خنده دار برداشت محصول اصولی و غیراصولی+ویدیو/ فقط اون دوتایی که پشت نیسان مدفون شدن غوغای صدای بهشتی و بی‌نظیر علی طولابی با آهنگ عاشقانه ترکی/ احسان علیخانی رو مات و مبهوت گذاشت+ویدیو تصویری باورنکردنی از بدل ولادیمیر پوتین، بدل‌های رهبران سرشناس جهان را بشناسید/بدل صدام از خودش هم صدام‌تر بود! خلوت عاشقانه همسر باسلیقه شاهرخ استخری به صرف چای و تنقلات/ چه پاتوق دنج و شیکی داخل خونه داره+عکس میکروفون به دست شدن محمدجواد ظریف در آمریکا در حمایت از مردم فلسطین+عکس بلایی که بر سر بهاره افشاری در خیابان آمد / با گرمکن خونگی و صورت شسته نشسته گریه بیتای فاصله ها رو درآوردن! نگاهی به دکوراسیون شیک و هوش پران پذیرایی علی دایی و رونمایی از مبلمان منحصر به فردش/ چقدر جذاب و لوکس+عکس زیارت رفتن حمید صفت با مادر چشم رنگی اش به مشهد/ چه رابطه مادر و پسری خوبی دارن!😍👌+عکس
تیتر امروز   
تتلو در زندان قرآن می‌خواند، روزه می‌گیرد و تلویزیون می‌بیند!
عرض ارادت و احترام فوتسالیست های قهرمان به رهبر انقلاب+ عکس/ دورهمی دوستانه و صمیمی ورزشکاران با آیت الله خامنه ای
بیوگرافی و زندگی خصوصی امین میری،زهرمارخان سریال گیلدخت و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی
بازارگردی مهراب و پیمان قاسمخانی با دختر خاله‌شان بعد از 20 سال دوری
دختر بچه 10 ساله همبازی‌اش را در تهران به قتل رساند!
عکس العمل هوشمندانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب با اطلاع یافتن ایشان از لغو دیدارشان از سوی مقام عالی‌رتبه سیاسی در هواپیما/ سرتعظیم فرو آوردن سران در برابر ابتکار شجاعانه رهبری
بلایی که بر سر بهاره افشاری در خیابان آمد / با گرمکن خونگی و صورت شسته نشسته گریه بیتای فاصله ها رو درآوردن!
لوکیشن سریال گیلدخت و عمارت تقی خان کجاست؟ / اگه نمیخوای این مناظر رویایی رو از دست بدی بیا تا بهت بگم ...
جزئیاتی جالب درباره دنیای پرزرق و برق و باشکوه بهرام افشاری، بهتاش سریال پایتخت
روزی که عیاشی‌ های ناصرالدین شاه کار دستش داد | زنان قلیان ها را در حرم‌سرای شاه شکستند
روایتی تاریخی از طلاق عجیب ثریا اسفندیاری و محمدرضا پهلوی ؛ وقتی شاه خوش غیرت همسر خود را از مملکت بیرون کرد!
روایتی از جشن تولد 40 هزار دلاری فرح پهلوی با بهترین آشپز دنیا/ از آمدن آشپز مخصوص از فرانسه تا شترسواری همسر محمدرضا شاه به خاطر تولد نامبارکش!
بهانه گیری یک دانش آموز برای نرفتن به مدرسه به او جان دوباره دارد/دروغی که به واقعیت پیوست...
رپر سرشناس در تهران بستری شد + جزئیات
معتاد سرقت با پابند هم دزدی کرد! + عکس