معرفی و بررسی یک بازی جذاب به نام   Shadowmatic + دانلود

  یکشنبه، 18 خرداد 1399   زمان مطالعه 5 دقیقه
معرفی و بررسی یک بازی جذاب به نام   Shadowmatic + دانلود
امروزه بازی های ویدئویی همه جا هستند. بازی های موبایل و کامپیوتری یک بازی الکترونیکی است که واسطه طراحی شده ای دارد تا باعث ارتباط فرد با دستگاه ویدئویی می شود.

Shadowmatic

خصوصیات بازی:

  • قیمت: ورژن اندروید رایگان
  • سازنده: Triada Studio Games
  • سیستم عامل: iOS و اندروید
  • حجم: 315 مگابایت

اگر به سایه بازی علاقه دارید Shadowmatic را برای شما ساخته اند. به جای اینکه سایه دست موجودات مختلف درست کنید، این بازی با سایه چیزهایی درست می کند که حدس زدن آن ها کار آسانی نیست. بازی بسیار زیبا به نظر می رسد. نورپردازی خوبی برای آن طراحی شده که باعث می شود سایه ها خیلی با کیفیت نشان داده شوند. بازی از محیط های مختلفی تشکیل شده که هر کدام آن ها را باید گشت و سایه های مختلف را دید و حدس زد.

سرگذشت بازی

استودیوی ارمنستانی Triada در سال ۱۹۹۳ به عنوان یک استودیوی پویانمایی و گرافیک کامپیوتری تأسیس شد. آگهی های تبلیغاتی، جلوه های ویژه برای فیلم و دیگر کارهای مرتبط با گرافیک کامپیوتری ازجمله کارهای این استودیو به حساب می آید. دراین بین به فکر خلق یک بازی بر پایه گرافیک ها خلاقانه افتادند و در سال ۲۰۱۲، پروژه Shadowmatic شروع شد؛ ولی محصول نهایی سال ۲۰۱۵ منتشر شد. البته این تأخیر طولانی به خاطر اضافه شدن ویژگی های جدید به این ایده بسیار بکر بود. جالب است بدانید که گروه این پروژه از ۴ نفر تشکیل شده است؛ یک برنامه نویس، یک طراح، یک موسیقیدان و یک مدیر پروژه! Shadowmatic بازی ای به سبک معما با گرافیکی خیره کننده است که ریشه آن را می توان در بازی دست و سایه پیدا کرد. بازی دست و سایه به این ترتیب بود که منبع نور ثابتی، نور را به دیوار سفیدرنگ می تاباند و هنرمند با استفاده از حالت دادن به انگشتان و دست خود شخصیت و یا شکلی را بر روی دیوار پدید می آورد. در بازی Shadowmatic نیز شما وظیفه به وجود آوردن سایه ای با موضوع خاصی را دارید؛ ولی این بار نه به وسیله دست، بلکه با اجسامی با حجم های عجیب وغریب! در اکثر موارد به وجود آوردن سایه موردنظر انرژی زیادی از شما می گیرد و شمارا وارد چالش شدیدی می کند.از وجود سایه ها و نور در همه جای بازی استفاده شده است؛ از منوی آغازین گرفته تا مرحله های آن.

تصویر

یک محیط جذاب برای بازی

محیطی که بازی کردن با آن را بسیار جذاب می کند و بازیکن هیچ گاه از آن خسته نمی شود. مرحله های بازی داخل ۹ اتاق طراحی شده اند که هرکدام از اتاق ها دارای پس زمینه . موسیقی متن خاص خود هستند؛ مانند اسباب بازی کودکان، دریا و غیره. این پس زمینه ها در اصل سرنخ هایی هستند که به شما کمک می کند راحت تر از موضوع مرحله ای که در آن هستید پی ببرید و سایه موردنظر را راحت تر بسازید.

نحوه ی بازی

این ۹ اتاق در نقشه بازی به چندین قسمت تقسیم شده اند و شما برای شروع از یک چنگال شروع می کنید. بعد از تکمیل مرحله اول شما باید تصمیم بگیرید که چگونه بازی کنید و چه جهتی را در پیش بگیرید.بازی فقط از طریق چرخش اجسام انتزاعی که بر روی هوا معلق هستند، انجام می شود و در بعضی مواقع با اشکالی مواجه می شوید که اصلاً ربطی به هدف نهایی مرحله ندارند و شمارا متحیر می کنند. شما از طریق کشیدن یک انگشت روی صفحه اجسام را حول محورها می چرخانید و با کشیدن دو انگشت روی صفحه زاویه دوربین را تغییر می دهید. برای رسیدن به شکل نهایی مطمئناً نیاز به هردوی این حرکات دارید. این حرکت ها بسیار دقیق و جزئی طراحی شده اند و بازی را لذت بخش می کند. در پایین صفحه نواری وجود دارد که به میزان نزدیک شدن به سایه موردنظر پر می شود. همچنین تایمری در بازی تعبیه شده است که زمان شما برای تکمیل مرحله را اندازه گیری می کند و هرچه بازی را زودتر تمام کنید، امتیاز بیشتری را کسب خواهید کردد. یک نکته زیبا در بازی گنجانده شده است که به طور عجیبی به زیبایی روند بازی افزوده است؛ و آن این است که هدف فقط تکمیل آنچه بازی از شما می خواهد نیست و در هر مرحله سایه ای مخفی وجود دارد. شما می توانید با پیدا کردن آن ها خود را از دیگر بازیکنان متمایز کنید و همچنین ذهن خلاق خود را به چالش بکشید. البته در بعضی از مراحل سایه اصلی راحت تر از سایه مخفی پیدا می شود ولی نگران نباشید، چراکه نوار پایینی در پیدا کردن آن ها نیز کمکتان می کند.

حذف نکنید فقط مراحل اول ساده است

شاید مراحل اولیه بازی به خاطر ساده بودن شمارا از بازی خسته کند، ولی به شما پیشنهاد می کنیم بازی را ادامه دهید. مطمئن باشید به جایی خواهید رسید که شما تسلیم بازی و خالقین آن می شوید و همین امر باعث می شود شما ساعت ها وقت خود را برای کشف معماهای آن بگذارید. در پایان می توان گفت که Shadowmatic یک جورچین با طراحی متفکرانه است که شما لذت بازی کردن با آن را می توانید فقط در دستگاه های اپل تجربه کنید. بازی ای که می تواند ورزش فکری خوبی برای اوقات بیکاری تان باشد. زومجی پیشنهاد می کند اگر از کسانی هستید که فکر می کنند ذهنی خلاق دارند، حتماً این هفته طلایی را برای دانلود و سرگرم شدن با این بازی را از دست ندهید.

نکات کثبت بازی

گیم پلی و گرافیک تنها نکته مثبت Shadowmatic نیستند. جدا از آن ها، استودیوی Triada برای موسیقی تمام تلاشش را نموده تا با ترکیب این بخش با بقیه قسمت ها بازیکن ها به آرامش برسند. نتیجه این تصمیم هم قطعه های زیبایی هستند که بسته به محیط [کلا با 100 مرحله و 12 منطقه رو به رو هستید] متفاوت بوده و تا مدت ها می توانند جذابیت خودشان را حفظ می کنند.

Shadowmatic یکی از بهترین های 2015 بود و که حالا توانسته راهش را به دستگاه های اندرویدی پیدا کند. خیلی سخت است عنوانی با تمام بخش هایش به بالاترین استانداردهای ممکن برسد اما Shadowmatic با نادیده گرفتن مشکلات خیلی کوچکش، توانسته به این مهم برسد. بنابراین حرف های خود را فقط با یک جمله برسیم؛ اصلا ساخته Triada Studio Games را از دست ندهید.

تصویر

تغییرات نسخه ی v1.2.1:

* رفع مشکلات بازی + بهینه سازیهای مختلف .

دستورالعمل نصب و اجرای بازی Shadowmatic Full Android Games

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج ؛ پوشه ی com.triadastudio.shadowmatic را در مسیر Android/obb کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید.

دانلود بازی


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم و یک وجب از خاک وطنم را با هیچ چیز عوض نمی کنم (125 نظر) مهران مدیری: بعد از مراسم خاکسپاری خسرو شکیبایی دیگه توی هیچ مراسمی شرکت نکرده و نخواهم کرد؛ مردم با گاز پیک‌نیکی و مایه کتلت آمده بودن انگار تفریح بود+ویدیو (85 نظر) الهام چرخنده: من که آبرو ندارم خودم را سنجاق کرده ام به اهل بیت (82 نظر) نگرانی همسر رهبر معظم انقلاب از نداشتن شام برای پذیرایی کردن از مهمان آقا/ وقتی آن شب، در سفره غذا چیزی جز سینی نان و پنیر نبود... (78 نظر) نگاهی به مدل مانتو های اعیانی نسرین مقانلو در عین با حجاب بودن/ میشه هم خوشتیپ بود هم با حجاب+عکس (65 نظر) چهره غمزده و کمر خمیده آریا عظیمی نژاد، داور پرانرژی برنامه عصرجدید در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (63 نظر) نگاهی به ماشین هیوندای هوش پران جعفر غفارنژاد، رقیب مازندرانی هادی چوپان که همه آرزوشو دارن/غول بابلسری سوار بر هواپیمای رویاهایش😍 (52 نظر) عاشقانه های زیبا و دلنشین الهام چرخنده و همسر روحانی‌اش در شهر و حرم امام رضا(ع)/ ایشالا خوشبخت باشین+عکس (45 نظر) نگاهی به حیاط دلباز و شاهانه ویلای میلیاردی علی پروین در منطقه خوش آب و هوای تهران +تصاویر/ برای خودش یک باغه (38 نظر) خلاقیت زیبا و جالب همسر جوان سید احمد خمینی برای تبریک تولد با یک شعر عاشقانه سنگین و رنگین/ در نگاه من بهارانی هنوز...+عکس (37 نظر) نگاهی به گل آفساید گولسیانی به مس رفسنجان از زاویه ای متفاوت +فیلم/ قهرمانی پرسپولیس با اشتباه محرز داوری مسجل شد (37 نظر) خلاقیت خنده دار قصاب شیرازی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید!/ هنر نزد ایرانیان است و بس +عکس😆 (36 نظر) نگاهی به ماشین بِنزِ هوش پران حمید لولایی که همه آرزوشو دارن/آقای کمدین سوار بر هواپیمای رویاهایش😍 (35 نظر) مازیار لرستانی: دلم برای شهره لرستانی تنگ شده+ویدئو (33 نظر) پنجمین سالگرد ازدواج سوگل طهماسبی با صدای بهنام بانی و این چنین برگزار شد+ویدیو/ خوشبخت بشین و عشقتون مانا😍 (31 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال روزانه امروز یکشنبه 28 مرداد ماه 1403
فال قهوه با نشان روز یکشنبه 28 مرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 28 مرداد 1403
7 خواسته ای که مردان از همسرشان دارند!
فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 28 مرداد 1403 + فیلم
فال ابجد روزانه یکشنبه 28 مرداد 1403
روستای تاریخی حیرت انگیز در مازندران؛ جایی که ابر‌ها زیر پای‌تان شناورند، پیشنهادی رویایی برای سفر یک روزه در اطراف تهران
رونمایی از 7 انسان عجیب الخلقه ای که منقلبتان می کند/ از دیو و دلبر واقعی تا دختری که شتر شد!+عکس
کلاه 490،000 تومانی دزد معروف خیابان استاد معین تهران + فیلم / درآمد ماهانه یک میلیارد تومانی !
فوت و فن خانه‌داری؛ 5 راه حل ساده و تضمینی برای از بین بردن سوسک در آشپزخانه و منزل
کشف قدیمی‌ترین تقویم جهان در معبدی 13 هزار ساله در ترکیه
فوت و فن خانه‌داری؛ 11 ترفند تمیز کردن ماشین لباسشویی و ضدعفونی کردن آن در خانه+راهکاری موثر برای از بین بردن بوی بد لباسشویی
قاتل آی نور 3 ساله بلاخره اعتراف کرد/ من بچه را داخل چاه فاضلاب انداختم!
آغاز عملیات ساماندهی آسفالت بلوار پیامبر اعظم (ص) شوشتر
نایب قهرمان کشوری زورخانه‌ای کشور تجلیل شد
منتخب روز   
در 27 مرداد سالروز تولد آیت الله آل هاشم؛ یادی کنیم از بوسه پدر امام جمعه شهید بر مزار پسرش+ عکس/ روحش شاد و یادش تا ابد گرامی خاطره خنده دار شهاب حسینی : میگه وقتی رِنوی طوسی اردکان 11 رو کنار ماشین لاکچری رضا گلزار پارک کردم برای خودش کُمدی کلاسیکی بود +ویدئو تئاتر دیدن آقای روحانی با تی شرت آبی و بدون عبا و عمامه به همراه دختر و نوه‌اش+عکس واکنش معنادار و عجیب پسر مسعود پزشکیان به استعفای ظریف + عکس یکی از غمگین ترین سکانس های شهرزاد/ مرگ جمشید خان پلاکاردی از محمدرضا شاه در دستان مردم به شکل دراکولا با شاخ های شیطانی+عکس/ نوشتن لقب هایی در شان چهره منفور پهلوی نگاهی به قاب دو نفره چهره‌های سیاسی با مادرشان؛ از حسن روحانی و خاتمی تا هاشمی رفسنجانی و جهانگیری+عکس/ جای خالی تصویر رئیس جمهور شهید با مادرشان با این قاب پر شد! شباهت معنادار و پُرمفهوم درب ورودی خانه رهبر معظم انقلاب و امام خمینی(ره)+عکس/ دری آهنی و کوچک با ساده ترین و بدون تجملات ترین حالت ممکن چهره غمزده و عرض تسلیت صمیمی جمشید هاشم پور به شهاب حسینی در مراسم تشییع پدر جوانش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (فیلم) فیلمبرداری بی‌شرمانه رضا پهلوی از معاشقه دخترش لب دریا! 😳😳😳 / حاشا به غیرتت! احساسی ترین سکانس سریال عاشقانه جیران /ناصر الدین شاه: حکیم ازت میخوام ثمره این عشق رو نجات بدی قشنگترین سکانس سریال شهرزاد / فرهاد: عشق هر ناممکنی رو ممکن میکنه