دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

اقتصاد /

شاخص کل بورس همچنان سوار بر نوار صعودی است 

سه شنبه، 08 فروردین 1402
کد خبر: 334781
ساعد نیوز: شاخص کل بورس با رشد 15 هزار و 302 واحدی در تراز 2 میلیون و 44 هزار و 499 واحدی ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سه شنبه (8 فروردین) در ابتدای بازار شاخص کل بورس با رشد 6 هزار و 270 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 35 هزار و 468 واحدی قرار گرفت. در انتهای بازار شاخص کل بورس با رشد 15 هزار و 302 واحدی در تراز 2 میلیون و 44 هزار و 499 واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم 6 هزار و 583 میلیارد تومان رسید. «تاپیکو»، «نوری» و «فملی» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «وکغدیر »، «فولاد» و «شستا» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن با رشد 11 هزار و 752 واحدی روی پله 610 هزار و 12 واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد 13 هزار میلیارد سهم به ارزش 6 هزار و 583 هزار تومان رسید.

شاخص فرابورس هم با رشد 236 واحدی روی پله 25 هزار واحدی ایستاد. همچنین حجم معاملات امروز سهام در فرا بورس به تعداد3 هزار و 710 میلیارد سهم به ارزش 2 هزار و 154 میلیارد تومان رسید.

برترین گروه صنعتی بورس

امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ 878 میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین « فلزات اساسی » و «فرآورده‌های نفتی » در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس

سهام شرکت‌های پتایر، پکویر و ثشاهد بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های چکاوه، خچرخش و شبریز بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

افزایش و کاهش قیمت در فرابورس

سهام شرکت‌های غگلپا، دبالک و ثپردیس بیشترین افزایش قیمت و سهام ثباغ، ثغرب، شاروم بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.

برترین عرضه و تقاضا در بورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های وکغدیر، افران و فردا بیشترین عرضه فروش را نماد‌های همای، افران و فیروزا در بورس ایران داشتند.

برترین عرضه و تقاضا در فرابورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های آوند، اعتماد و ثبات بیشترین عرضه فروش را نماد‌های اعتماد، آوند و ثبات در فرابورس ایران داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

نماد‌های افران، اهرم و وبصادر بیشترین ارزش معامله و نماد‌ها شستا، وبصادر و فاذر بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

نماد‌های اراد 1214، اراد 1174، اخزا 0064 بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی ، کرمان و کارا بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 15 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
مراحل اکسپت مقاله
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی