شهره سلطانی: ناچاریم برای کسب درآمد، کار کنیم

  سه شنبه، 04 آذر 1399   زمان مطالعه 2 دقیقه
شهره سلطانی: ناچاریم برای کسب درآمد، کار کنیم
ساعد نیوز : شهره سلطانی که بعد از محدودیت‌های کرونایی در فیلم «طبقه یک و نیم» بازی خواهد کرد، درباره انجام کار هنری در دوران کرونا می‌گوید: امثال ما باید کار کنیم تا درآمد داشته باشیم.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از افکار نیوز، این بازیگر که پیش تر دچار کرونا شده است، ادامه می دهد: هیچ کس بدش نمی آید در این شرایط خطرناک در خانه بماند و سلامت خود را از بیماری و و ویروس حفظ کند ولی ما ناگزیر به کار کردن هستیم.

سلطانی که سال هاست در عرصه تئاتر فعالیت می کند، ادامه می دهد: از روز ازل به ما گفته اند باید در هر شرایطی، سلامت خود را حفظ کنید. بازیگران تئاتر در موقعیت های بسیار دشواری روی صحنه رفته اند؛ زمانی که عزیزی را به خاک سپرده اند، بیمار بوده اند یا به هر دلیلی شرایط سختی داشته اند زیرا در تئاتر اصل این است که بازیگر فقط وقتی مرده باشد، می تواند روی صحنه نرود و ما با این فرهنگ بزرگ شده ایم. او اضافه می کند: حالا هم وقتی اجازه تولید پروژه های هنری را بدهند، ما نیز برای گذران زندگی، کار خواهیم کرد ولی امیدوارم همه مردم سلامت باشند چراکه کرونا بیماری وحشتناکی است

این بازیگر درباره حضورش در فیلم «طبقه یک و نیم» که با کارگردانی نوید اسماعیلی ساخته خواهد شد، توضیح می دهد: این فیلم یک کمدی اجتماعی و اولین فیلم بلند نوید اسماعیلی است که پیش از این چند فیلم کوتاه ساخته است.

شهره سلطانی که پیش تر هم با کارگردان های فیلم اولی همکاری کرده است، درباره همکاری با جوان ترها توضیح می دهد: کارگردان های فیلم اولی معمولا بسیار خلاق و پر انگیزه هستند. ضمن اینکه به هر حال هر کسی باید از جایی شروع کند و اگر آدم بتواند به ساخت یک فیلم ازرشمند کمک کند، چراکه نه، فارغ از اینکه اولین فیلم یک کارگردان باشد یا چندمین فیلم او. به همین دلیل اگر باز هم فیلمنامه های خوبی از فیلم اولی ها پیشنهاد شود، همراهی می کنم.

فیلم «طبقه یک و نیم» به تهیه کنندگی غلامرضا آزادی ساخته می شود و آزاده زارعی، سیروس همتی، حامد آهنگی، بهروز پناهنده و ... از جمله بازیگران این فیلم هستند و سعیده حمیدی نیز به عنوان مدیر تولید با این پروژه همکاری دارد. قرار است بعد از محدودیت های کرونایی، فیلمبرداری این فیلم آغاز شود و سازندگان آن امیدوارند فیلم خود را برای شرکت در جشنواره فیلم فجر ارایه بدهند.

شهره سلطانی این روزها سریال « خانه امن » را روی آنتن دارد و ابراز خوشنودی می کند که این سریال مورد توجه تماشاگران قرار گرفته است.

تصویر

2 دیدگاه
  دیدگاه ها
نازنین
4 سال پیش

خانم شهره سلطانی نازنین خیییییلی دوستون داریم🌸🌹😘😍🥰
نازنین
4 سال پیش

بازیگرا درآمد ندارند به قول آقای امیر جعفری 👍👍👊 اونایی هم که پولدارند به خاطر سرمایه های کلان پدرمادرشون هست ، دوستان این ذهنیتو پاک کنین وبه درستون بچسبین😅( توصیه خواهرانه) خودمم کلاس هشتمم ومیخوام در آینده خانم دکتر بشم🙂😌 هیچی و هیچکس ارزششو نداره که بخوای هدف به این بزرگی رو ازدست بدی✨💪🤟
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (539 نظر) همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (461 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (222 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (119 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (31 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شب خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (29 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (19 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (15 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (12 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (10 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (9 نظر) مهر و امضای جذاب باستانی پادشاهان ایرانی!/ از داریوش و کوروش تا نادرشاه افشار (9 نظر) نگاهی به لباس ملکه ای و طلایی شبنم قلی خانی، بازیگر دبی نشینِ سینما+عکس/ انصافا طراحیش خاص و بی نظیره (7 نظر) حضور رهبر انقلاب پای صندوق رأی بدون عصا و ایستاده و سرحال در سن 85 سالگی / چون تو را نوح است کشتیبان، غم مخور (7 نظر) (عکس) خلاقیت یک هنرمند خوش ذوق با سنگ های موجود در طبیعت/هزار آفرین به این ذهن خلاق (6 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فاجعه هولناک: مرد شیطان‌صفت دو عشق اش را به قتل رساند
کشف شربت تریاک و متادون در عملیات پلیس گرمسار
فال روزانه امروز پنجشنبه 14 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 14 تیر 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 14 تیر 1403
فال انبیاء روزانه پنجشنبه 14 تیر ماه 1403
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 14 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 14 تیر 1403 + فیلم
بهترین بادام هندی ابران متعلق به کدام شهر است
7 مکان دیدنی و زیارتی کربلا که تا عمق وجوتان را می لرزاند!
کشف باورنکردنی دربارۀ مورچه‌ها؛ آن‌ها هم‌نوعانشان را «جراحی» می‌کنند
15 سالگی از خانه فرار کردم و هرگز برنگشتم/ پدر و مادرم پزشک بودند /مادرم مقصر بود چون...
متن و جملات ادبی برای تسلیت ماه محرم / با بوی محرم الحرام تو حسین ایام عزا و غصه آغاز شود
نگاهی به رسم جالب هر شب خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب
نسبت فامیلی ماهچهره خلیلی، خواهر مختار در سریال مختارنامه و پروین سلیمانی چه بود؟+عکس
منتخب روز   
سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ... حضور حمید نوری در منزل حسین امیرعبداللهیان برای عرض تسلیت به خانواده ایشان و قدردانی از تلاشهای وزیر شهید برای آزادی وی+عکس