شماره معلم خصوصی زبان کودکان در منزل

  چهارشنبه، 13 دی 1402   زمان مطالعه 5 دقیقه
شماره معلم خصوصی زبان کودکان در منزل
استادان و معلمان دنیای زبان، که سابقه کار فراوانی در زمینه آموزش به کودکان دارند، به شما تضمین می‌ دهند که دوره آموزشی بسیار اثربخش و با بازدهی بالا خواهد بود. همچنین لازم به ذکر است که حریم خصوصی شما برای موسسه دنیای زبان بسیار ارزشمند است و هرگونه ورود استاد به منزل شما تحت نظر کنترل دقیق قرار می ‌گیرد.

"مؤسسه آموزش زبان خارجی دنیای زبان" با بیش از 23 سال تجربه درخشان در زمینه آموزش تخصصی زبان برای کودکان به شیوه ‌های فشرده و با استفاده از اساتید مجرب و متخصص، تحصیل‌ کرده از کشورهایی چون انگلیس، آمریکا، آلمان، اتریش، فرانسه، ایتالیا، سوئد، فنلاند، روسیه، بلاروس، هلند، بلژیک، آرویا، سورینام، سنت مارتین، اسپانیا، دانمارک، جزایر فارو، سرزمین‌ های خود مختار گرینلند، ایسلند، ترکیه و ... فعالیت می کند.

این مؤسسه علاوه بر آموزش تخصصی، آمادگی کامل برای شرکت در انواع آزمون‌ ها و ارائه خدمات آموزش زبان در محیط مناسب و منطبق با نیازهای هر فرد را فراهم می ‌کند.

ارائه دوره‌ های آموزش زبان در منازل و محیط‌ های کاری نیز از دیگر خدمات این مؤسسه است که بسته به شرایط زبان آموزش انعطاف پذیر است.

آموزش زبان خارجی با دنیای زبان

با افتخار، مؤسسه یادگیری دنیای زبان، با حضور اساتید متخصص و دارای تجربه از کشور های مختلف، به ارائه خدمات آموزشی در کلیه مقاطع از مبتدی تا پیشرفته و برای همه گروه‌ های سنی می پردازد، علاوه بر آن دوره ‌های مکالمه فشرده با توجه به هدف شما از یادگیری زبان، در کوتاه ‌ترین زمان ممکن و در محیط‌ های مختلف از منزل تا محل کار و آموزشگاه ارائه می‌ شود.

در زمینه آموزش زبان به کودکان، دنیای زبان به عنوان یکی از برترین موسسات شناخته می شود. سنی که برای یادگری زبان در نظر گرفته شده 3 سالگی به بالا است، گروه اساتید و روانشناسان این موسسه با تخصص های خود در آموزش به کودکان مشغول به کار هستند. این موسسه با روش های مختلفی همچون، استفاده از کتاب، بازی، شعر و روش‌های تدریسی دیگر، به آموزش کودکان می پردازد تا به یادگیری علاقه مند باشد و از یادگیری زبان فرار نکنند.

روانشناسان دنیای زبان از لحاظ روانشناسی وضعیت کودک شما را بررسی می کنند تا نحوه آموزش را بر اساس سلیقه آن ها شروع کنند و پیش ببرند، به همین دلیل فرزند شما با گذشت دوره مشخص شده به راحتی می تواند به زبان مورد نظر صحبت کند.

امتحان های هر ده جلسه یک بار، پشتیبانی ها و سوپرایز های مختلف در روند یادگیری زبان تاثیر مثبتی می گذارد.

آموزش زبان خارجی

یادگیری زبان خارجی در موسسه دنیای زبان چگونه است؟

در این موسسه روی هر چهار مهارت یعنی فن بیان، گوش دادن، صحبت کردن و ارتباطات کار می شود. تا زبان آموز بتوان هر چهار مهارت خود را همسان پیش ببرد. دنیای زبان این اطمینان را به شما می دهد که تا 35 جلسه فرزند شما به حد مطلوبی از سطح دانش خواهد رسید. چون هدف ما قبولی در آزمون های مختلف و گفت گوی روان و بدون مشکل است.

آموزش خصوصی زبان به کودکان و خردسالان

استادان و معلمان دنیای زبان، که سابقه کار فراوانی در زمینه آموزش به کودکان دارند، به شما تضمین می‌ دهند که دوره آموزشی بسیار اثربخش و با بازدهی بالا خواهد بود. همچنین لازم به ذکر است که حریم خصوصی شما برای موسسه دنیای زبان بسیار ارزشمند است و هرگونه ورود استاد به منزل شما تحت نظر کنترل دقیق قرار می ‌گیرد.

در زمان برگزاری کلاس، حضور یکی از والدین در محل تدریس الزامی است تا اطمینان حاصل شود که کلاس به بهترین شکل ممکن و با راحتی کامل برگزار می ‌شود. اولیاء در طول دوره چگونی برگزاری کلاس و راحتی فرزندان خود را به دبیران خواهند گفت تا فرزندشان در راحتی کامل آموزش ببینند.

قبل از شروع هر کلاس، جلسات مشاوره با والدین عزیز برگزار خواهد شد تا جزئیات برنامه آموزشی و پیشرفت کودکان مورد بررسی قرار گیرد. مطمئناً، کودکان شما با اتمام دوره، آماده و مجهز برای ورود به دبستان‌ های بین‌المللی خواهند شدند.

آزمون YLE با سه سطح مختلف خود، از Starter با مهارت ‌های ابتدایی و آسان برای کودکان، تا Mover و Flyer با سطوح بالاتر در برگزار می شود که بعد از گذراندن این آزمون ها مدرک مربوطه به زبان آموزان اعطا می شود.

تدریس خصوصی زبان به کودکان چه مزایایی دارد؟

حضور در کلاس‌ های خصوصی نسبت به کلاس‌ های عمومی که معمولا ظرفیت بالا دارند و زمانشان هم محدود است می تواند بسیار مفید باشد. با گذراندن دوره‌ های خصوصی مکالمه و تدریس زبان به صورت فردی برای کودکان، می ‌توانید با بالاترین بازده و در کوتاه ‌ترین زمان، به هدف اصلی خود یعنی یادگیری و استفاده واقعی از زبان دست یابید. این دوره‌ ها به شما این اطمینان را می ‌دهند که تا پایان 35 جلسه فرزند شما به سطح مطلوبی از زبان دست یافته و پس از یک ترم، از توانایی مکالمه روان با تلفظ صحیح و رعایت قواعد دستوری برخوردار شود.

هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی چه قدر است؟

با توجه به اختصاصی بودن کلاس ‌های موسسه دنیای زبان، هزینه‌ های این کلاس‌ ها نسبت به دیگر مراکز آموزشی بیشتر است. برای اطلاع از هزینه‌ های کلاس‌ های خصوصی موسسه دنیای زبان، بهتر است با کارشناسان این موسسه تماس بگیرید و اطلاعات لازم را دریافت کنید.

یک نکته مهم که موسسه دنیای زبان را از دیگر موسسه ها متفاوت می کند، امکان پرداخت شهریه به صورت اقساطی است. این ویژگی باعث ارتقاء موسسه دنیای زبان نسبت به دیگر مراکز یادگیری زبان شده است. "شهریه به صورت کاملا اقساطی تا پایان دوره پرداخت می‌شود."

در چهارچوب آموزش مکالمه تضمینی، به منظور ایجاد اعتماد شما عزیزان به روند آموزشی، شهریه به صورت اقساط تا پایان دوره پرداخت می ‌شود. زبان‌آموز تا سه جلسه اول حق دارد استاد خود را تغییر دهد، و در صورت عدم رضایت تا سه جلسه اول، موسسه ملزم به بازگشت کل مبلغ شهریه می‌باشد.

پرداخت هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل، محل کار و یا آموزشگاه یکسان است و تفاوت قیمت ندارد.

مربیان دنیای زبان چگونه تدریس می کنند؟

موسسه آموزشی دنیای زبان آماده است تا خدمات خود را به شما عزیزان در دو حالت آنلاین و حضوری ارائه دهد. نوع تدریس به دلخواه شماست، به راحتی می‌ توانید با توجه به شرایط خود، یکی از این دو روش را انتخاب کرده و به یادگیری زبان انگلیسی بپردازید.

سخن آخر

موسسه دنیای زبان یکی از موسسه های اموزش و یادگیری زبان در کم ترین زمان و با مجرب ترین مدرسان است که تجربه کاری زیادی در این زمینه دارد و شما می توانید هر زبانی که می خواهید و نیاز دارید را در این موسسه یاد بگیرید، هر زبانی را که بخواهید، حتی موسسه دنیای زبان امکان تدریس خصوصی را نیز برای شما عزیزان فراهم کرده تا اگر در محیط اموزشی راحت نیستید در مکان مورد علاقه خودتان تدریس شود و کلی امکانات و گزینه های دیگر که موسسه دنیای زبان در اختیار شما قرار می دهد.

شما می توانید در صورت داشتن هر گونه سوال با شماره های پشتیبانی تماس بگیرید و حتی می توانید برای مشاوره درباره نحوه تدریس، دیگر مزایای موسسه دنیای زبان و . . . با پشتیبانی ما در موسسه دنیای زبان در ارتباط باشید.

تلفن 02188936878

تلفن همراه 09123839586

منبع: https://worldlanguage.ir/تدریس-زبان-های-اروپایی/تدریس-خصوصی-زبان-انگلیسی/


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (222 نظر) نگاهی به اعلامیه ترحیم مادر جوان حمید گودرزی که دیشب خبر فوتش را آقای بازیگر اعلام کرد +عکس/ روحش شاد (127 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (110 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (70 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ایرانی هانده ارچل، بازیگر ترکیه‌ای محبوب ایرانی ها/ ایشون هم بازیگر خیلی معروفیه+عکس (52 نظر) سینه زنی شاهرخ خان، بازیگر معروف هندی در هیئت عزاداری امام حسین (ع) +ویدئو (49 نظر) خلاقیت خنده دار میوه فروش وانتی با عکس رضا گلزار حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس+ عکس (48 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (44 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (31 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ساختن توالت کنار روشویی برای راحتیِ صاحبخانه حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که فسفر خالصه😂 (30 نظر) انتخاب محمدرضا گلزار و بهرام رادان به عنوان خوش‌تیپ‌ترین و خوش قیافه‌ترین بازیگران ایران از منظر الیف ارول بازیگر چشم آبیِ ترکیه‌ای+ ویدیو/ چشم آیسان خانوم و مینا مختاری روشن! (28 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (26 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (19 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (19 نظر) برادر رهبر معظم انقلاب: ایشان در عروسی من با ماشین فولکس‌شان، شب تا ساعت12 برای آنهایی که جهاز آورده بودند دنبال شام بودند+ عکس (17 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
خاطرات ناصرالدین‌شاه در فرنگ؛ «پادشاه آلمان جنّی است»!
ایده هایی برای استفاده از اکسنت وال در تغییر دکوراسیون خانه
فال ابجد روزانه دوشنبه 1 مرداد 1403
فال روزانه امروز دوشنبه 1 مرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 1 مرداد 1403
یک فوتبالیست کچل دوست داشتنی مشعل المپیک پاریس را حمل می کند!
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 1 مرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر روز دوشنبه 1 مرداد 1403 + فیلم
با این 8 تا روش خونه رو بدون نیاز به کولر خنک نگه دار
پانته‌آ بهرام، نقش اول سریال دلدادگان ممنوع الفعالیت شد+عکس
کوه زنوزی موش زائید/ قول مهدی ترابی به هواداران پرسپولیس: نگران نباشید برمی گردم!
نگاهی به موجودی حساب ثروتمندترین زن گدای مشهدی ! / هوش از سرتان می پراند !
شام امشب با من: سفره‌های رنگارنگ؛ 24 غذای ساده و ارزان برای شام
واگذاری سرپرستی فرزندان افغانی به ایرانیان واقعیت دارد؟
نقطه مشترک همسر دوم علی دایی با همسر حضرت علی(ع) در انتخاب مهریه/ مهریه ضامن خوشبختی نیست
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت