چندین نکته جالب درباره بازی Call of Duty Mobile + دانلود رایگان

  پنجشنبه، 04 اردیبهشت 1399   زمان مطالعه 10 دقیقه
چندین نکته جالب درباره بازی Call of Duty Mobile + دانلود رایگان
امروزه بازی های ویدئویی همه جا هستند. بازی های موبایل و کامپیوتری یک بازی الکترونیکی است که واسطه طراحی شده ای دارد تا باعث ارتباط فرد با دستگاه ویدئویی می شود.

"Call of Duty Mobile"

مشخصات بازی:

  • قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای)
  • سازنده: Activision Publishing, Inc.
  • سیستم عامل: iOS/اندروید
  • حجم: 1500 مگابایت
  • بازی آنلاین است.

معرفی بازی جذاب "Call of Duty Mobile"

کال آو دیوتی موبایل را احتمالا می توانیم مورد انتظارترین بازی سال 2019 بنامیم. اکتیویژن بالاخره امسال فرنچایز محبوب خود را به گوشی های موبایل آورد تا شاهد تجربه جدیدی از این شوتر اول شخص باشیم. تمرکز در نسخه موبایل کال آو دیوتی روی بخش چند نفره گذاشته شده و مدهای دث مچ و 5 در برابر 5 در کنار حضور زامبی مد و البته پشتیبانی از کنترل فیزیکی می تواند دوستداران این سری را کاملا راضی نگه دارد. کال آو دیوتی موبایل امسال به عنوان بهترین بازی موبایل 2019 از دیدگاه گوگل پلی نیز انتخاب شد.

سیستم لول آپ بازی مثل همیشه با گرفتن Kill بیشتر ارتباط دارد. برای مثال شما هرقدر که اسلحه M4 بیشتر بکشید، قابلیت های جدید این سلاح باز می شوند. در بخش چند نفره شاهد مود های کلاسیک این سری و هم چنین بخش جدیدی به عنوان Frontline هستیم. این حالت شبیه به حالت تیمی است با این تفاوت که هر تیم از نقطه ی مشخص دوباره بازی را شروع می کنند. نقشه های بازی از هفت نقشه ی نسخه های پیشین بازی انتخاب شده اند و قرار است طی بروزرسانی ها نیز نقشه های جدیدی به آن ها اضافه شوند. نقشه های فعلی دارای تنوع بالایی هستند و هر کدام دارای چندین مسیر مخفی که هستند که امکان غافلگیری را به خوبی مهیا می کند.

تصویر
در بخش شخصی سازی، دست شما برای عوض کردن جنسیت و لباس بازیکن بسته است. اما می توانید اسلحه ها را بر اساس سلیقه تان دسته بندی کنید. در این نسخه شاهد بازگشت Killstreak نیز هستیم. در این نسخه مانند بازی Fortnite، امکان خریدن بتل پس وجود دارد ولی با این تفاوت که بر روی گیم پلی بازی تاثیر مفیدی ندارد و بیشتر جنبه ی تزیینی به بازی می دهد.

اما می رسیم به بخش بتل رویال بازی که تا حد زیادی با دیدن آن دلسرد می شوید. اول از همه شما تا به سطح هفت بازی نرسید، نمی توانید وارد این بخش بشید. دوم اینکه این بخش عملا یک کپی واضح از نسخه ی موبایل Pubg است چرا که هردو بازی ساخته شرکت چینی Tencent هستند و به جز چند تغییر جزیی هیچ تفاوتی ندارند. یکی از این تغییرات، امکان احیا هم تیمیتان پس از مرگ کامل وجو د دارد، که این هم کاملا شبیه به بازی Apex legends است. هم چنین چند انیمیشن حرکتی نیز در این بخش تغییر کرده اند و ظاهر وسایل نقلیه نیز عوض شده اند. نقشه ی بخش بتل رویال نسبت به بازی های دیگر کوچکتر ولی دارای جزئیات خوب و تنوع بالایی است. در نقاطی از نقشه نیز باس هایی به کار گرفته شده اند که می توانید با کشتن آن ها جوایزی کارآمد دریافت کنید.

تجربه ای متفاوت را با این بازی تجربه کنید.

در آخر اگر از آن دسته کسانی هستید که از بازی کردن Fortnite و Pubg بر روی گوشیتان خسته شده اید، این بازی می تواند تجربه ای کمی متفاوت را برای شما رقم بزند. عدم وجود بخش داستانی نیز ناامید کنندست و جای خالی آن احساس می شود. در آخر می توان گفت که Call of duty نسبت به رقیبانش کمی و فقط کمی بهتر است و می تواند از این بهتر هم شود. این دفعه اکتیویژن با ارائه یک بازی راضی کننده از سری کال آف دیوتی، توانسته است دل طرفداران را بدست بیاورد.

لوکیشن غارهای مخفی بازی را بشناسید

دو غار مخفی موجود در نقشه بازی این امکان را برای شما فراهم می کنند تا با کمترین درگیری، بهترین لوت بازی را از آن خود کنید. بهتر است ابتدا محل دقیق این دو غار را شناسایی کنید و سپس با شروع بازی، مستقیما در کنارشان فرود بیایید. البته توجه داشته باشید که ممکن است غیر از شما بازیکنان دیگری نیز از استراتژی مشابه استفاده کنند. پس حواستان به اطرافتان باشد!

یک موقعیت خاص برای استفاده علیه تیم دشمن

اگر به ویدیو توجه کنید، متوجه می شویم لبه یکی از ساختمان های بازی قابل دسترسی است. البته رسیدن به این لبه نیازمند صبر و استعداد پارکور بالایی است. اما زمانی که بتوانید خودتان را به آن برسانید، یک ویو خاص از دو سمت پر رفت و آمد نقشه پیدا می کنید. بسیاری از بازیکنان انتظار حضور فردی روی این لبه را ندارند و این مسئله کاملا سورپرایرشان می کند.

تصویر

لینک دانلود بازی:

حالت چندنفره آنلاین

اولین بخش بازی چند نفره آنلاین است که شامل رقابت های چند نفره مختلفی می شود. مهم ترین آن ها به شرح زیر:

  • Team Deathmatch: در این بخش به مبارزه با تیم مقابل می روید و تیمی زودتر به امتیاز مشخص شده برسد برنده می شود.
  • Domination: در این بخش یک محل مشخص را می گیرید و در طول زمان آن را در مقابل تیم مقابل حفظ می کنید.
  • Search & Destroy: در این حالت یکی از تیم ها باید بمب را کار بگذارد و تیم دیگر مانع انفجار بمب شود. البته اگر یک تیم موفق به کشتن تمام بازیکنان تیم حریف شود نیز در بازی پیروز خواهد شد.
  • Frontline: در این بخش به مبارزه با تیم مقابل می روید و تیمی که زودتر به امتیاز مشخص شده برسد برنده می شود. پس از هر بار مردن در محل مشخص شده ای از نقشه به بازی برمی گردید.

این بخش ها در نقشه های معروف مجموعه Call of Duty قابل بازی هستند و بازیکنان به صورت دو تیم پنج نفره یا به اصطلاح پنج مقابل پنج در مقابل یکدیگر قرار می دهند. نقشه ها شامل نقشه های معروف هایجکتد، کراش، کراس فایر، سامیت، کیل هاوس و نوک تاون می شوند. نقشه های بازی برای حضور ۱۰ بازیکن طراحی شده اند و بازیکنان رقابت جذاب و مهیجی را با یکدیگر تجربه می کنند. اگر شما تازه کال اف دیوتی موبایل را شروع کرده باشید تا قبل از رسیدن به سطح هفت بخش های دیگر بازی در دسترس نیست. پس بهترین زمان برای تمرین و افزایش مهارت در بازی همین بخش چند نفره است. این بازی آنلاین است و رقیبان شما ممکن است افراد بسیار با تجربه و مهارت باشند؛ از آنجایی که شما دلتان نمی خواهد به راحتی شکست بخورید بهتر است در ابتدای کار در بخش VS.AI Practice با ربات ها مبارزه کنید تا برای مبارزه با بازیکنان قویتر آماده شوید.

تکنیک ها و ترفندهای بخش چند نفره

اول از همه بهتر است همیشه به سراغ مأموریت ها و رویداد های بازی بروید. درواقع یکی از بهترین روش ها برای به دست آوردن تجهیزات و سلاح های بازی تکمیل این مأموریت ها است. تمرین و اکتشاف نقشه یکی از بهترین راه ها برای پیدا کردن نقاط مخفی نقشه ها و زوایای مخصوص برای تیراندازی است. نقشه های بخش چند نفره را چندین بار پشت سر هم انجام دهید و سعی کنید در هر مسابقه از زوایای جدید به دشمنان خود شلیک کنید.

سلاح های بازی

خب حالا نوبت به تفنگ ها رسید. تنوع اسلحه ها در این بازی بسیار زیاد است و هرکدام از تفنگ ها ویژگی های متفاوتی دارند. در فهرست پنج تایی زیر محبوب ترین و برترین تفنگ های این بازی براساس نظر بازیکنان را به شما معرفی می کنیم.

بهترین سلاح های بازی

  • AK117: عنوان محبوب ترین اسلحه متعلق است به AK117. این سلاح بهترین سلاح بازی لقب گرفته است. لگد بسیار کم، وزن مناسب، نشانه گیری سریع و عملکرد مناسب در برد متوسط و بلند، ویژگی های مهم این سلاح هستند.
  • S36: اگر طرفدار مسلسل های سبک هستید، بدون شک سلاح S36 بهترین آن ها است این سلاح به تازگی معرفی شده است. تعداد گلوله های زیاد، لگد کم و شلیک بدون خطا، تمام چیزی است که از یک سلاح اتوماتیک انتظار داریم. البته وزن سلاح باعث شده که سرعت دویدن را پایین بیاید، ولی ویژگی های مثبت این تفنگ وزن آن را جبران می کند.
  • DLQ33: شلیک به سر! یکی از سخت ترین کار ها انتخاب بهترین تفنگ در گروه تک تیرانداز است؛ ولی تفنگ DLQ33 بدون شک قویترین سلاح بازی است. لگد کم، آسیب زیاد و ملحقات خوب، عواملی هستند که این تفنگ را به محبوبترین تفنگ تک تیرانداز بازی تبدیل کرده است.
  • تفنگ DLQ33 بدون شک قویترین سلاح بازی است
  • PDW: شاید همین الان هم این تفنگ محبوبترین تفنگ شما باشد. سرعت زیاد شلیک، وزن سبک و قدرت انعطاف بالا، به همراه شلیک مستقیم و بدون خطا، این تفنگ را به بهترین گزینه برای برد متوسط تبدیل کرده است.
  • Msmc: در آخر در گروه تفنگ های کوتاه برد و سبک تفنگ Msmc محبوبترین سلاح بازی لقب گرفته است. اگر می خواهید سریع حرکت کنید و دشمنانتان را غافل گیر کنید، بهتر است سراغ تفنگ هایی سبک با برد کم و آسیب زیاد بروید. دراین میان بدون شک Msmc بهترین گزینه شما برای این سبک از بازی و نبردهای نزدیک است.
تصویر

شخصی سازی دکمه های بازی

یکی از مهم ترین ویژگی های این بازی قابلیت شخصی سازی دکمه های بازی است. با رفتن به قسمت تنظیمات بازی اولین چیزی که به شما نمایش داده می شود، تنظیمات مربوط به حالت های کنترل بازی است. شما در این بازی با دو نوع کنترل مختلف سر و کار دارید که هرکدام ویژگی های کاربردی و منحصر به فردی دارند. حالت اول با نام حالت ساده Simple Mode شناخته می شود. این حالت داری قابلیت شلیک خودکار است یعنی اینکه وقتی به سمت دشمن نشانه گیری می کنید، تفنگ شما به صورت اتوماتیک شروع به شلیک می کند. باتوجه به محدودیت های تلفن همراه و سخت بودن انجام چند کار با یک انگشت به صورت همزمان، به شما توصیه می کنم همیشه از این حالت استفاده کنید. حالت دوم حالت پیشرفته Advanced Mode حالتی است که شما برای شلیک کردن لازم است دکمه شلیک را نگه دارید.

حالت پیشرفته دارای سه نوع متفاوت هدف گیری است که استفاده هوشمندانه از آن ها شما را به یک بازیکن حرفه ای تبدیل می کند. نوع اول ADS است در این حالت وقتی که شما دکمه شلیک سمت راست صفحه را نگه می دارید، هدف گیری هم برای شما انجام می شود و وقتی دکمه شلیک را رها می کنید، از حالت هدف گیری خارج می شود. در نوع دوم که Hip-Fire نام دارد هدف گیری برای شما انجام نمی شود و شما خودتان باید به صورت دستی دکمه نشانه گیری را فشار بدهید. نوع سوم حالت سفارشی است در این حالت شما با فشار دادن دکمه تنظیمات مربوطه مشخص می کنید که برای چه نوعی از سلاح ها نشانه گیری خودکار انجام شود و برای کدام نوع انجام نشود. مثلاٌ می توانید نشانه گیری خودکار را برای شات گان یا کلت غیرفعال کنید و آن را برای مسلسل یا سلاح نیمه اتوماتیک فعال کنید. سبک بازی و علایق متفاوت شما شکل حرکات و استفاده از دکمه ها را تعیین می کند؛ پس از اینکه با بازی آشنا شدید، چیدمان دکمه ها را مطابق سلیقه خود تغییر دهید. برای این کار کافی است روی دکمه Customize ضربه بزنید و پس از اعمال تغییرات آن ها را ذخیره کنید. همچنین بهتر است میزان شفافیت دکمه ها را تا حدود ۲۵ درصد کم کنید تا دید بهتری داشته باشید و حرکات پشت دکمه ها را ببینید. اگر صفحه نمایش کوچکی دارید این ویژگی حتماٌ به شما کمک می کند.


  دیدگاه ها
Firuz
3 سال پیش

یه کیف مانند هست که وقتی بزنی شبیه زیب باز میشه اون سپرت هست
امیر
3 سال پیش

سلام اگه منظورت وست ه وست لول داره وست سه قوی تر ین ه برای پیدا کردن ش می تونی بری مثلاً ایستگاه فضایی یا کیل هوس برای برگرداندن آسیب وست باید اون مربع سیاه را بزنی
علیرضا
4 سال پیش

آقا میشه لطفا یه نفر به من بگه چجوری باید سپرم رو قوی کنم تو بازی.
پربحث های هفته   
نگرانی همسر رهبر معظم انقلاب از نداشتن شام برای پذیرایی کردن از مهمان آقا/ وقتی آن شب، در سفره غذا چیزی جز سینی نان و پنیر نبود... (81 نظر) الهام چرخنده: من که آبرو ندارم خودم را سنجاق کرده ام به اهل بیت (75 نظر) خلاقیت خنده دار قصاب شیرازی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید!/ هنر نزد ایرانیان است و بس +عکس😆 (66 نظر) پسر الهام چرخنده: دیگر مادری به این اسم ندارم+عکس (63 نظر) عاشقانه های زیبا و دلنشین الهام چرخنده و همسر روحانی‌اش در شهر و حرم امام رضا(ع)/ ایشالا خوشبخت باشین+عکس (52 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: یه آخوندی تو کشتی هر چی از کنار دستیش سوال کرد جواب نداد گفت من از عمامه و نژاد آخوند بدم میاد اونم عمامشو پرت کرد تو دریا و گفت بخاطر این پنبه... +ویدئو😂👌 (42 نظر) پنجمین سالگرد ازدواج سوگل طهماسبی با صدای بهنام بانی و این چنین برگزار شد+ویدیو/ خوشبخت بشین و عشقتون مانا😍 (36 نظر) نگاهی به چهره نچرال و متفاوت بازیگران و هنرمندان بدون آرایش+عکس/ الهام حمیدی، هدیه تهرانی، بهاره رهنما، لیلا اوتادی و... (35 نظر) کیک تولد خاص و چند بعدی جورجینا برای تولد رونالدو با طرح ورزشی مورد علاقه اش / مبارکا باشه+عکس (32 نظر) خلاقیت خنده دار یک مادر ایرانی برای تزئین موز مهمانی حماسه آفرید/ مامان نگو هنرمند بگو+عکس (29 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ترکیه ای رویا نونهالی، داور برنامه عصرجدید/ انصافا مو نمیزنن+عکس (28 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ترکیه‌ای فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش +عکس/ یکی از یکی معروف تر و هنرمند تر (25 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: شب اول عروسی دوماد اومده پیش عروس میگه توحید و نبوت یعنی چی اونم گفته والا نمیدونم شب اول قبرمونه یا عروسیمون+ویدئو😂👌 (23 نظر) آخرین شعر استاد شهریار در آخرین دیدار با معشوقه سنگدلش در بستر مرگ که اشکتونو درمیاره/ نازنینا ما به ناز تو جوانی داده ایم... (22 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: یکی میگفت من دعاهام 50 درصد مستجاب میشه گفتم چطور گفت دخترم بزرگ شد دعا کردم یه دوماد خرپول نصیبم بشه میگه داماد قسمتم کرده خر هست ولی پول نداره... +ویدئو😂👌 (21 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
جواب دندان شکن و هوشمندانه مقام معظم رهبری به گستاخی یک افسر جوان: سال‌ها بود که چانه خودم را ندیده بودم و حالا الحمدلله می‌بینم!
بهترین ایده ها برای تغییر دکوراسیون منزل با کمترین هزینه ها
روستای تاریخی حیرت انگیز و سرخ در کاشان؛ ابیانه، بهشت گمشده در استان اصفهان و مقصدی پر از آرامش برای گردشگران+عکس
فوت و فن خانه‌داری؛ 10 ترفند موثر و طلایی برای کاهش گرد و غبار موجود در خانه
رئیس جمهور اختیارات لازم برای رفع فیلترینگ را دارد/فیلترینگ دیگر قابل تداوم نیست
در فضای مه‌آلود راه نروید آقای رئیس‌جمهور!
(تصاویر) 12 لباس‌عروس‌ خیره‌کننده‌ی مادربزرگها در 100 سال پیش که اینروزها دوباره حسابی مُد شدند/ لباس‌عروس‌های الهام بخش برای طراحان مُد
قاب زیبایی از خانواده 11 نفره ناهید کیانی، دارنده مدال نقره در المپیک 2024، دور میز غذاخوری خانه/ چه تابلوهای انرژی‌بخش و زیبایی!
(ویدئو) خاطره جالب و عجیب مهران مدیری در سریال “خائن کشی” به کارگردانی مسعود کیمیایی / یه چیزایی سر صحنه میگفت قند تو دل آدم آب میشد
(تصاویر) زن که 30 سال خواب به چشمانش نیامده است !
عراقچی در انتخابات 88 کجا بود؟
(ویدیو) خواستگاری جنجالی هومن برق نورد از بهنام تشکر!/فقط نگاه عمیق بهنام تشکر و لب زدنش
درباره کودک آزاری اینستاگرامی: دختربچه‌ها بازیچه دست مادرها نیستند!
لباس عروس و دسته‌گل استثنایی یک بانوی گیلانی در سال 1317/ باورتون میشه این لباس‌عروس رویایی و دسته‌گل شیک واسه 86 سال پیش باشه؟/ چه جای قشنگی عکس گرفتن!
(ویدیو) دلایل موفقیت در زندگی امین زندگانی"بازیگر سریال طوبی" و همسرش الیکا عبدالرزاقی"بازیگر جوکر2" در شب آهنگی/ فقط تعجب و شوکه شدن حامد آهنگی
منتخب روز   
واکنش معنادار و عجیب پسر مسعود پزشکیان به استعفای ظریف + عکس یکی از غمگین ترین سکانس های شهرزاد/ مرگ جمشید خان پلاکاردی از محمدرضا شاه در دستان مردم به شکل دراکولا با شاخ های شیطانی+عکس/ نوشتن لقب هایی در شان چهره منفور پهلوی نگاهی به قاب دو نفره چهره‌های سیاسی با مادرشان؛ از حسن روحانی و خاتمی تا هاشمی رفسنجانی و جهانگیری+عکس/ جای خالی تصویر رئیس جمهور شهید با مادرشان با این قاب پر شد! شباهت معنادار و پُرمفهوم درب ورودی خانه رهبر معظم انقلاب و امام خمینی(ره)+عکس/ دری آهنی و کوچک با ساده ترین و بدون تجملات ترین حالت ممکن چهره غمزده و عرض تسلیت صمیمی جمشید هاشم پور به شهاب حسینی در مراسم تشییع پدر جوانش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (فیلم) فیلمبرداری بی‌شرمانه رضا پهلوی از معاشقه دخترش لب دریا! 😳😳😳 / حاشا به غیرتت! احساسی ترین سکانس سریال عاشقانه جیران /ناصر الدین شاه: حکیم ازت میخوام ثمره این عشق رو نجات بدی قشنگترین سکانس سریال شهرزاد / فرهاد: عشق هر ناممکنی رو ممکن میکنه سکانسی فراموش نشدنی از سریال عاشقانه شهرزاد / وقتی شهرزاد و قباد برای اولین بار باهم تفاهم دارن (عکس) تصویری معنادار از تکیه رهبر انقلاب بر اسلحه هنگام سخنرانی / علی به وقت حماسه عصا به دست نمی‌گیرد ... سکانس پربازدید از سریال زخم کاری ؛ جواد عزتی و مهراوه شریفی رو در روی هم / مهراوه شریفی نیا: کِی دلت برا من تنگ میشه؟