معرفی یک بازی فوق العاده به نام Harry Potter: Wizards Unite + دانلود رایگان

  پنجشنبه، 04 اردیبهشت 1399   زمان مطالعه 4 دقیقه
معرفی یک بازی فوق العاده به نام Harry Potter: Wizards Unite + دانلود رایگان
امروزه بازی های ویدئویی همه جا هستند. بازی های موبایل و کامپیوتری یک بازی الکترونیکی است که واسطه طراحی شده ای دارد تا باعث ارتباط فرد با دستگاه ویدئویی می شود.

"Harry Potter: Wizards Unite"

مشخصات بازی:

  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • سازنده: Niantic
  • سیستم عامل: iOS و اندروید
  • حجم: 175.8 / 60.64 مگابایت
  • بازی آنلاین است.

معرفی بازی هیجان انگیز "Harry Potter: Wizards Unite"

حتما برای تمام کسانی که کتاب های هری پاتر را خوانده و ساعت ها در دنیای جادویی آن غرق شده اند، تجربه حضور در جهان شگفت انگیز جی کی رولینگ آرزویی دست نیافتنی و همیشگی بوده است. اما بازی ها برای همین خلق می شوند که تجربه های دست نیافتنی را برای ما ممکن سازند. Harry Potter: Wizards Unite یک بازی واقعیت افزوده است که شما را در تجربه ای مشابه بازی پوکمون گو این بار به جهان جادو می برد. در واقع گوشی به دست از خانه بیرون می روید و ماموریت های مختلفی را در دنیای هری پاتر به انجام می رسانید. خوشبختانه المان اصلی هری پاتر یعنی جادو حضور پررنگی در بازی دارد و هرچه جلوتر می روید امکان یادگیری جادوهای جدیدتر را نیز خواهید داشت.

یک گیم داستانی تجربه کنید

شاید تا ۵-۶ سال گذشته سازنده ای به سراغ ساخت بازی واقعیت افزوده روی موبایل نمی رفت. حتی این سبک از بازی ها اصلا طرفدار خاصی نداشتند، اما استودیو نیانتیک لبز (Niantic Labs) با ساخت بازی Pokemon Go، نشان داد که واقعیت افزوده چقدر می تواند هیجان انگیز، سرگرم کننده و صد البته خطرناک باشد. البته اگر استفاده ی درستی از این سبک داشته باشید، از لحظه به لحظه ی آن لذت خواهید بود. حال پس از گذشت چند سه سال استودیو نیانتیک لبز به کمک شرکت برادران وارنر، بازی اندروید و آیفون Harry Potter: Wizards Unite را عرضه کرده است. یک بازی واقعیت افزوده دیگر که سعی دارد تجربه ی متفاوتی را در دسترس کاربران قرار بدهد. بازی آیفون و اندروید Harry Potter: Wizards Unite، از نظر داستانی شاید آنطور که باید و شاید داستان خاصی را ارائه ندهد، اما در طول بازی رویدادهای داستانی مختلفی برای بازیکنان تدارک دیده شده است. حتی ساختار بازی هم براساس یک داستان پیش فرض طراحی شده است.

تصویر

دنبال Foundable بگردید

در این بازی بازیکنان باید به دنبال Foundableها باشد. Foundableها شامل کاراکترها، آیتم ها و Artifactهایی از جهان هری پاتر یا همان جهان جادوگری است که پا به سرزمین انسان ها گذاشته است. حال شما به واسطه ی نقشه ی GPS و دوربین گوشی موبایل یا تبلت تان باید این موارد را پیدا کنید. برای پیدا کردن Foundableها هم باید مدام در محیط های اطراف خانه یا سطح شهر در حال گشت وگذار باشید. زمانی که یک Foundable را پیدا می کنید، در نقشه ی بازی یک علامت مشخص نمایان می شود و باید آن را انتخاب کنید. با انتخاب کردن علامت مورد نظر دوربین گوشی موبایل شما فعال می شود و باید به حرکت دادن گوشی موبایل، پازلی که را که برای تان در نظر گرفته شده است، حل کنید. پس از انجام این کار هم باید شخص، آیتم یا آرتیفکت مربوطه را آزاد کنید و به جهان جادوگری بفرستید.

شاید تمامی این موارد و یادگیری شان برای شما سخت باشد، اما در ابتدای بازی یک بخش تمرینی برای شما در نظر گرفته شده است که به خوبی بازیکن را با حال وهوای بازی آشنا می کند. برای بهتر متوجه شدن ساختار Foundableها هم این مورد را بگویم که این موارد در دسته بندی های مختلفی قرار گرفته اند. هر دسته بندی، شخصیت و آیتم های مرتبطی دارد. برای مثال Foundable هاگرید در گروهی قرار گرفته است که در آن می توانید آرتیفکت و آیتم های مربوط به وی را تماشا کنید که درواقع آن ها هم سایر Foundableهای این گروه هستند. به همین ترتیب سایر شخصیت ها هم در دسته های مختلفی قرار گرفته اند.

جادوگران جهان شکست دهید.

البته پیدا کردن Foundableها بخشی از گیم پلی بازی اندروید و آیفون Harry Potter: Wizards Unite است. بخش دیگر بر می گردد به نبردهای کوآپ بازی که باید درکنار سایر جادوگران جهان بازی قرار بگیرید و دشمنان خود را از بین ببرید. درواقع بازی آیفون و اندروید Harry Potter: Wizards Unite دارای سیاه چاله هایی است که به نام Fortress شناخته می شوند. این مناطق دارای دشمنانی با سطح های مختلف هستند که باید آن ها را از بین ببرید. همچنین بعضی از Foundableهای بازی هم متعلق به این مناطق هستند. به عبارتی بازیکنان با پیدا کردن Foundableها و انجام چالش های مختلفی که برای شان درنظر گرفته شده است باید سطح خود را ارتقا دهند تا بتوانند به Fortressها دسترسی داشته باشند. دراین میان اشاره کنم که سطح های بازیکنان در دسته های مختلفی قرار می گیرند. در اول راه شما در دسته Professions قرار می گیرید و باید با ارتقای خود به آخرین دسته که پروفسور است، برسید. هر دسته بندی جادوهای مختص به خودش را دارد و تجربه ی متفاوتی را کسب می کنید.

تصویر

  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری از چهره درس خوان رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ 12 سالگی رهبری در مدرسه (434 نظر) نگاهی به انواع لباس مدرسه دانش آموزان کشور های مختلف/ آمریکا، ژاپن، چین و... (224 نظر) الهام چرخنده امروز صبح به دیدار رهبر معظم انقلاب رفت+عکس/ چهره آرام خانم بازیگر در بیت رهبری (159 نظر) رهبر معظم انقلاب: ترویج موسیقی بر خلاف مذاق اسلام است/ اردوی مختلط دختر و پسر یعنی چه؟! دانشجو بره خارج از کشور که چه کنه؟+فیلم (148 نظر) سحر زکریا: 6 سال همسر مهران مدیری بودم / او جوانی ام را گرفت !+فیلم (148 نظر) پری غفاری معشوقه شاه پهلوی: شاه آرام آرام مشروب می‌خورد و گاهی گیلاس مرا هم پر می‌کرد/ ازدواجی در کار نبود من دستمزدم را می گرفتم! (136 نظر) مروری بر بازیگران مرد ایرانی که از گوشواره استفاده می‌کنند؛ امیر جعفری، ارسلان قاسمی، امین حیایی و...+عکس (93 نظر) روز اول مهر یادی کنیم از اخراج سجاد رضایی فرزند اکبر کلاس دوم ب با گرمکن ورزشی دهه شصتی +فیلم/ من برای لهجه اصفهانیش مُردم شما ادامه بدید (93 نظر) نعیمه نظام دوست: عاشق احمدرضا عابدزاده بودم ، اون بلیزر داشت منم با یه رنو افتادم دنبالش اصلا به من محل نذاشت قلبم خیلی شکست و اومدم خونه عکسهاشو پاره کردم+ویدیو (91 نظر) خانه پدری ساده رهبر معظم انقلاب به روایت تصویر +عکس/ از سقف چوبی و بوفه دکوری ساده تا چراغ نفتی و کابینت های فلزی (88 نظر) اکبر عبدی: 25 سال مصرف کننده تریاک بودم، اینجانب اکبر عبدی 4 سال و نیم یک معتاد+فیلم (82 نظر) دیدار احساسی علی پروین اسطوره فوتبال با رهبر انقلاب در بیمارستان +عکس / ارادت خاص علی آقا به رهبر معظم انقلاب (79 نظر) علیرضا بیرانوند: پرتاب‌های بلندم به خاطر چوپانی کردنم هست؛ به عنوان یک چوپان در کنار خانواده ام همیشه مجبور بودم که با پرتاب سنگ مواظب گوسفندانم باشم (75 نظر) رضا عطاران : من و خانومم تو سینما بودیم همه اومدن برای عکس و امضا که اعلام شد رضا گلزار وارد شده دور و برمون حتی یه نفر هم نموند همه رفتن پیش رضا (74 نظر) خلاقیت هوشمندانه یک مدرسه ایرانی برای استفاده از پله های سالن/ دست مریزاد به این همه نبوغ و ابتکار+عکس👌 (71 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
برای اولین بار نماینده اسرائیل هنگام سخنرانی مسعود پزشکیان به سخنان رئیس‌جمهور ایران گوش داد و سالن را ترک نکرد+ویدیو از نخ بستن به انگشتر برای اندازه شدن تا دکمه‌های متفاوت قبا و نخ نما شدن عبا؛ در مروری بر ساده‌زیستی رهبر معظم انقلاب+عکس خبرنگار شبکه صهیونیستی ایران اینترنشنال در منهتن آمریکا: من دیدم که همسر مسعود پزشکیان از ساختمانی در اینجا خارج شد+ویدیو/ ای کاش به عنوان خبرنگار یک مقدار اطلاعات داشتی! ذوق‌زدگی و خوشحالی خبرنگار ترکیه از "ساغول" گفتن مسعود پزشکیان در نیویورک؛ خبرنگار ترکیه: این رئیس‌جمهور تُرک آذربایجانی است+ویدیو رهبر معظم انقلاب: بعضی‌ها فکر می‌کنند نشاط یعنی رقاصی؛ فلان برنامه موسیقی رو توی تلویزیون پخش کنیم مردم نشاط پیدا کنند، نشاط این نیست+ویدیو تصاویری جالب از مسعود پزشکیان پشت نیمکت کلاس درس در روز اول مهر/ ردیف دوم و چهارم نشینی رئیس جمهور توئیت جدید پزشکیان به زبان کُردی و عربی +عکس وزیر اسبق کشور: رهبر معظم انقلاب یک دوره تندخوانی شرکت کردند و یک کتاب 300 صفحه‌ای را در یک شب می‌خوانند+ویدیو نیکی کریمی از مهمترین اتقاق زندگی اش پرده برداشت ؛ خانم بازیگر : پدرم مرا به این سمت سوق داد تاج گل اعیانی با گل‌های سفید و سیاه محمدباقر قالیباف در مراسم ختم پدر خداداد عزیزی+عکس استاندار بصره راننده شخصی مسعود پزشکیان در سفر به این شهر شد+عکس/ چهره خندان رئیس جمهور سوار بر BMW