سیسمونی پسر باید چه رنگی باشد ؟

  چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399   زمان مطالعه 4 دقیقه
سیسمونی پسر باید چه رنگی باشد ؟
از رایج‌ترین رنگ‌هایی که برای خرید سیسمونی پسر استفاده می‌شود، رنگ آبی است. رنگ آبی حس مرد کوچولو را در ذهنیت پدر و مادر ایجاد می‌کند. احساسی مردانه از جنس کودکانه برای آنها بسیار شیرین است. والدین نوزاد معمولاً از رنگ‌هایی مانند صورتی در خرید سیسمونی پسرانه دوری می‌کنند و رنگ صورتی را مختص سیسمونی دختر می‌دانند.

از رایج ترین رنگ هایی که برای خرید سیسمونی پسر استفاده می شود، رنگ آبی است. رنگ آبی حس مرد کوچولو را در ذهنیت پدر و مادر ایجاد می کند. احساسی مردانه از جنس کودکانه برای آنها بسیار شیرین است. والدین نوزاد معمولاً از رنگ هایی مانند صورتی در خرید سیسمونی پسرانه دوری می کنند و رنگ صورتی را مختص سیسمونی دختر می دانند.رنگ آبی رنگ آرامش است و در روزهای بعد از زایمان که عموم مادران دچار افسردگی می شوند، این رنگ می تواند به بهبود حال و آرامش آنها کمک کند.

دو نکته جهت انتخاب رنگ آبی برای سیسمونی

از آنجایی که رنگ آبی در نظر عموم آدمها رنگی ایستا و خنثی بنطر می آید. و با هیجانی که مختص حال کودکان خصوصاً پسران در تناقض است. می توانید از رنگ های مکمل مانند نارنجی که هم با رنگ آبی هماهنگ است و هم انرژی و شادابی را در سیسمونی و اتاق کودک را حفظ می کند.طراحان داخلی توصیه می کنند دیوار پشت تخت اتاق نوزاد را آبی کنید اگر تمایل دارید از رنگ آبی در تزئین اتاق کودکتان استفاده کنید.

رنگ سیسمونی پسر مهم است

رنگ های مختلفی برای سیسمونی پسر کاربرد دارند. بعضی از آنها پر طرفدار تر بوده و گروهی دیگر از رنگ ها کمتر در سیسمونی نوزاد پسر استفاده می شوند. انتخاب هر کدام از این رنگ ها مزایا و معایبی دارد که بهتر است قبل از خرید آنها را بدانید. رنگ هایی مانند کرم و قهوه ای، قهوه ای و آبی، آبی و سفید و.. از جمله رنگ هایی هستند که به طور معمول به عنوان رنگ سیسمونی پسر شناخته می شوند. علاوه بر اینها می توانید از رنگ های مشترک سیسمونی دختر و پسر هم رنگی را برای سیسمونی نوزاد درنظر بگیرید. به این ترتیب دایره انتخاب شما برای رنگ سیسمونی پسرانه بیشتر می شود.

محبوبترین رنگ سیسمونی پسرانه

یکی از رنگ های رایجی که مادران برای سیسمونی پسر انتخاب می کنند، آبی است. آبی طیف های مختلفی دارد و جزو رنگ های آرامش بخش طبقه بندی می شود. از این رو در روزهای بعد از زایمان که احتمال دارد افسردگی و ناراحتی به سراغ مادر بیاید، حس آرامش بخشی زیادی را القا می کند.

  • اگر می خواهید که اتاق نوزاد پسر شما انرژی بیشتری داشته باشد می توانید در کنار آبی از رنگ مکمل آن یعنی نارنجی هم برای سیسمونی نوزاد پسر استفاده کنید.
  • رنگ آبی آسمانی با سفید هم ترکیب آرامش بخشی از رنگ سیسمونی پسرانه است و ترکیب لطیفی را برای نوزاد نورسیده ایجاد می کند.
  • اگر می خواهید در تزئین دیوار اتاق نوزاد از رنگ آبی استفاده کنید توصیه طراحان داخلی این است که دیوار پشت تخت اتاق نوزاد را آبی در نظر گرفته و بقیه دیوارها را سفید بگذارید.

شادترین رنگ برای سیسمونی پسر

اگر به دنبال آماده سازی یک سیسمونی خاص هستید، می توانید از رنگ سبز پسته ای استفاده کنید. رنگ سبز در طیف های روشن خود دارای انرژی بسیاری زیادی می باشد و علاوه بر آرامش، انرژی بسیار خوبی نیز به محیط می بخشند.استفاده از رنگ سبز برای سیسمونی پسرتان می تواند شما را به مادری خاص تبدیل نماید زیرا این رنگ مانند رنگ آبی برای سیسمونی پسرانه، تکراری نشده است. استفاده از رنگ سبز با طیف رنگی روشن، و ترکیب آن با مقداری از رنگ های گرم می تواند فضایی دلنشین و فوق العاده به وجود بیاورد.اگر دوست دارید کودکتان در تحصیلات اش موفق باشد، باید از دوران کودکی سیستم تمرکز او را تقویت کنید. مطالعات پژوهشگران نشان می دهد که این رنگ توانی خواندن و نوشتن کودکان را تقویت می کند. به همین دلیل گفته می شود که رنگ سبز یکی از بهترین رنگ ها برای فضاهایی است که قرار است کودکان در این فضا به مطالعه و یادگیری مشغول باشند.

رنگ مشترک سیسمونی نوزاد پسر و دختر

برخی اوقات پدر و مادرها ذوق بسیار زیادی برای خرید لوازم سیسمونی قبل از اطلاع از جنسیت فرزند دارند. یا آنکه بر این باورند که تا هنگام تولد فرزنشان نباید از جنسیت او مطلع شوند. و می خواهند این هیجان را برای ۹ ماه به همراه داشته باشند.

در این مواقع بهتر است از رنگ های مشترک سیسمونی نوزاد پسر و دختر برای خرید لیست کامل سیسمونی نوزاد استفاده شود. از جمله رنگ های مشترک عبارت است از:

  • نارنجی
  • بنفش
  • سبز مغز پسته ای
  • زرد
  • سبز
  • آبی فیروزه ای
  • و …

زمانی که تصمیم دارید از این رنگ ها در خرید سیسمونی استفاده کنید بهتر است این رنگ ها را با یک رنگ خنثی مانند سفید یا طوسی ترکیب کنید. تا فضای اتاق کودک هر چه زیباتر شود.

مزایا و معایب آبی برای سیسمونی پسر

  • ست کردن این رنگ نسبت به سایر رنگ ها ساده تر است و می توانید لوازم فراوانی را به رنگ آبی پیدا کنید.
  • رنگ آبی برای سیسمونی پسرکمی تکراری است اما همچنان پرطرفدار است.
  • آبی در گروه رنگ های سرد طبقه بندی می شود و ممکن است در طولانی مدت خسته کننده شود. از این رو ا گر می خواهید که با افزایش سن نوزاد محیط گرم و شادتری برایش فراهم کنید چند وسیله تزئینی با رنگ گرم را در اتاقش به کار ببرید. زرد، قرمز و نارنجی در دسته رنگ های گرم قرار می گیرند که می توانند انرژی بیشتری را به دکوراسیون اتاق نوزاد ببخشند.
  • آبی رنگی آرامش بخش است که می تواند آسایش بیشتری را برای مادر و نوزاد به همراه داشته باشد. اگر کودک شما ناآرام است و در طول روز خوب نمی خوابد برای آسایش بیشتر او چند رنگ آبی به دکوراسیون اتاقش راه دهید.

  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم و یک وجب از خاک وطنم را با هیچ چیز عوض نمی کنم (125 نظر) مهران مدیری: بعد از مراسم خاکسپاری خسرو شکیبایی دیگه توی هیچ مراسمی شرکت نکرده و نخواهم کرد؛ مردم با گاز پیک‌نیکی و مایه کتلت آمده بودن انگار تفریح بود+ویدیو (81 نظر) نگرانی همسر رهبر معظم انقلاب از نداشتن شام برای پذیرایی کردن از مهمان آقا/ وقتی آن شب، در سفره غذا چیزی جز سینی نان و پنیر نبود... (79 نظر) نگاهی به مدل مانتو های اعیانی نسرین مقانلو در عین با حجاب بودن/ میشه هم خوشتیپ بود هم با حجاب+عکس (67 نظر) چهره غمزده و کمر خمیده آریا عظیمی نژاد، داور پرانرژی برنامه عصرجدید در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (64 نظر) نگاهی به ماشین هیوندای هوش پران جعفر غفارنژاد، رقیب مازندرانی هادی چوپان که همه آرزوشو دارن/غول بابلسری سوار بر هواپیمای رویاهایش😍 (51 نظر) عاشقانه های زیبا و دلنشین الهام چرخنده و همسر روحانی‌اش در شهر و حرم امام رضا(ع)/ ایشالا خوشبخت باشین+عکس (46 نظر) خلاقیت خنده دار قصاب شیرازی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید!/ هنر نزد ایرانیان است و بس +عکس😆 (39 نظر) نگاهی به حیاط دلباز و شاهانه ویلای میلیاردی علی پروین در منطقه خوش آب و هوای تهران +تصاویر/ برای خودش یک باغه (38 نظر) خلاقیت زیبا و جالب همسر جوان سید احمد خمینی برای تبریک تولد با یک شعر عاشقانه سنگین و رنگین/ در نگاه من بهارانی هنوز...+عکس (37 نظر) نگاهی به گل آفساید گولسیانی به مس رفسنجان از زاویه ای متفاوت +فیلم/ قهرمانی پرسپولیس با اشتباه محرز داوری مسجل شد (37 نظر) نگاهی به ماشین بِنزِ هوش پران حمید لولایی که همه آرزوشو دارن/آقای کمدین سوار بر هواپیمای رویاهایش😍 (35 نظر) مازیار لرستانی: دلم برای شهره لرستانی تنگ شده+ویدئو (33 نظر) پنجمین سالگرد ازدواج سوگل طهماسبی با صدای بهنام بانی و این چنین برگزار شد+ویدیو/ خوشبخت بشین و عشقتون مانا😍 (32 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: یکی میگفت من دعاهام 50 درصد مستجاب میشه گفتم چطور گفت دخترم بزرگ شد دعا کردم یه دوماد خرپول نصیبم بشه میگه داماد قسمتم کرده خر هست ولی پول نداره... +ویدئو😂👌 (26 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال روزانه امروز یکشنبه 28 مرداد ماه 1403
فال قهوه با نشان روز یکشنبه 28 مرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 28 مرداد 1403
7 خواسته ای که مردان از همسرشان دارند!
فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 28 مرداد 1403 + فیلم
فال ابجد روزانه یکشنبه 28 مرداد 1403
روستای تاریخی حیرت انگیز در مازندران؛ جایی که ابر‌ها زیر پای‌تان شناورند، پیشنهادی رویایی برای سفر یک روزه در اطراف تهران
رونمایی از 7 انسان عجیب الخلقه ای که منقلبتان می کند/ از دیو و دلبر واقعی تا دختری که شتر شد!+عکس
کلاه 490،000 تومانی دزد معروف خیابان استاد معین تهران + فیلم / درآمد ماهانه یک میلیارد تومانی !
فوت و فن خانه‌داری؛ 5 راه حل ساده و تضمینی برای از بین بردن سوسک در آشپزخانه و منزل
کشف قدیمی‌ترین تقویم جهان در معبدی 13 هزار ساله در ترکیه
فال انبیاء روزانه یکشنبه 28 مرداد 1403
فوت و فن خانه‌داری؛ 11 ترفند تمیز کردن ماشین لباسشویی و ضدعفونی کردن آن در خانه+راهکاری موثر برای از بین بردن بوی بد لباسشویی
قاتل آی نور 3 ساله بلاخره اعتراف کرد/ من بچه را داخل چاه فاضلاب انداختم!
آغاز عملیات ساماندهی آسفالت بلوار پیامبر اعظم (ص) شوشتر
منتخب روز   
در 27 مرداد سالروز تولد آیت الله آل هاشم؛ یادی کنیم از بوسه پدر امام جمعه شهید بر مزار پسرش+ عکس/ روحش شاد و یادش تا ابد گرامی خاطره خنده دار شهاب حسینی : میگه وقتی رِنوی طوسی اردکان 11 رو کنار ماشین لاکچری رضا گلزار پارک کردم برای خودش کُمدی کلاسیکی بود +ویدئو تئاتر دیدن آقای روحانی با تی شرت آبی و بدون عبا و عمامه به همراه دختر و نوه‌اش+عکس واکنش معنادار و عجیب پسر مسعود پزشکیان به استعفای ظریف + عکس یکی از غمگین ترین سکانس های شهرزاد/ مرگ جمشید خان پلاکاردی از محمدرضا شاه در دستان مردم به شکل دراکولا با شاخ های شیطانی+عکس/ نوشتن لقب هایی در شان چهره منفور پهلوی نگاهی به قاب دو نفره چهره‌های سیاسی با مادرشان؛ از حسن روحانی و خاتمی تا هاشمی رفسنجانی و جهانگیری+عکس/ جای خالی تصویر رئیس جمهور شهید با مادرشان با این قاب پر شد! شباهت معنادار و پُرمفهوم درب ورودی خانه رهبر معظم انقلاب و امام خمینی(ره)+عکس/ دری آهنی و کوچک با ساده ترین و بدون تجملات ترین حالت ممکن چهره غمزده و عرض تسلیت صمیمی جمشید هاشم پور به شهاب حسینی در مراسم تشییع پدر جوانش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (فیلم) فیلمبرداری بی‌شرمانه رضا پهلوی از معاشقه دخترش لب دریا! 😳😳😳 / حاشا به غیرتت! احساسی ترین سکانس سریال عاشقانه جیران /ناصر الدین شاه: حکیم ازت میخوام ثمره این عشق رو نجات بدی قشنگترین سکانس سریال شهرزاد / فرهاد: عشق هر ناممکنی رو ممکن میکنه