سکانس غَش آور جوکر که نمی تونن جلو خنده شونو بگیرن/ امیرحسین داره از خنده غَش میکنه +فیلم

  چهارشنبه، 23 خرداد 1403
سکانس غَش آور جوکر که نمی تونن جلو خنده شونو بگیرن/ امیرحسین داره از خنده غَش میکنه +فیلم
ساعدنیوز: سکانسی خنده دار از برنامه جوکر را تماشا می کنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، فصل اول جوکر با استقبال بالایی از سوی بینندگان مواجه شد. مرحلهٔ مقدماتی این مجموعه در 22 فروردین 1401 و خود مجموعه در 13 تیر 1401 به پایان رسید. فصل اول جوکر در 30 قسمت (5 گروه 4 قسمتی و 2 فینال 5 قسمتی) پخش شد. همچنین مستند 3 قسمتی از پشت صحنه جوکر و مصاحبه از شرکت کننده‌ها بعد از پایان مسابقهٔ گروه هفتم با عنوان جوکرتایم پخش شد. قسمت اول این مستند در 20 تیر پخش و در 3 مرداد به پایان رسید.

پخش فصل دوم جوکر با عنوان جوکر 2: طبقه‌ی بیست و یک از چهارشنبه 16 خرداد 1403 در پلتفرم فیلیمو شروع شد.

تعدادی از چهره‌های مشهور در یک اتاق دربسته برای خنداندن یکدیگر رقابت می‌کنند اما چالش اصلی اینجاست که خودشان نباید بخندند. سریال جوکر با الگوبرداری از نمونه‌های واقع نما با ایده و اجرای هیتوشی ماتسوموتو، کمدین ژاپنی، ساخته شده‌است.


2 دیدگاه
  دیدگاه ها
مریم اسماعیل پور
1 هفته پیش

خیلی هم عالی
پربحث های هفته   
دورهمی صمیمی شهید رئیسی با سعید جلیلی در اتاق کارش و ناهار ساده آن ها با نان خالی و بیسکوئیت+ویدئو/سفره غذایی که سادگی چاشنی اصلی آن بود... (175 نظر) خلاقیت خنده دار پدر ایرانی با پارک زانتیا وسط پذیرایی خانه اش حماسه ساز شد+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت🤣 (64 نظر) خلاقیت های زیبا و رنگارنگ یک مادر ایرانی با قوطی شیرخشک/ هنر نزد ایرانیان است و بس+عکس (54 نظر) مراسم تشییع پدر علی دایی، با حضور چهره های سرشناس و فوتبالی +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (53 نظر) آشتی کردن آشا محرابی، فروغ سریال هشت‌ونیم دقیقه با پدرش بعد از 40 سال (49 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز اوستا بنا برای حفظ پرندگان از گرما و سرما/ اشک تو چشم آدم جمع میشه+ویدئو (44 نظر) نگاهی به دکوراسیون شیک و اروپایی مراسم سومین سالگرد ازدواج سوگل طهماسبی با رونمایی از تم آبی رنگِ خاصِ جشن+عکس/ مثل همیشه متین و باوقار (39 نظر) (فیلم) شهید امیرعبداللهیان: به ظریف خداقوت می‌گویم، از او آموختم / نیمه شب از او پیامک و ایمیل دریافت می‌کردیم (32 نظر) کیک تولد باکلاس و 2 بعدی پسر حامد آهنگی برای تولد 10 سالگیش/ مبارکا باشه+ عکس (24 نظر) نگاهی به حلقه ازدواج شلوغ و زیبای آزاده نامداری و همسرش با نگین های ظریف/ چه سلیقه منحصر به فردی+عکس (22 نظر) ناگفته های رهبر معظم انقلاب از کودکی و پدر و مادرشان/ از شعر و قرآن خوانی تا خاطره روز اول مدرسه و والیبال بازی کردن در کوچه (21 نظر) نگاهی به آشپزخانه و یخچال رونالدو ابر ستاره فوتبال/رونالدو: برگر و پیتزا هم میخورم تا پدر خسته کننده ای نباشم (20 نظر) نگاهی به بنفش پوش شدن بازیگران همراه با چهره ای خوشحال در حمایت از حسن روحانی+عکس/ از سحر دولتشاهی و الهام پاوه نژاد تا سروش صحت و امیر جعفری (15 نظر) (عکس) ماشین های شیک و باکلاس سهیلا منصوریان، بانوی قهرمان ووشو و دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی 2024👌 (13 نظر) کیک تولد باکلاس و 2 بعدی احسان علیخانی برای تولد 37 سالگیش/ مبارکا باشه+ عکس (13 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز