سوالات متداول در مورد لیفت بینی

  یکشنبه، 12 بهمن 1399   زمان مطالعه 8 دقیقه
سوالات متداول در مورد لیفت بینی
لیفت بینی از روش‌های بدون جراحی بینی مدرن است، که برای مشکلات و نواقصی چون قوز بینی انجام می‌شود. در طی سال‌های اخیر عمل زیبایی جز متدهای پیشرفته‌ای بوده که تحولی چشمگیر را در صنعت زیبایی ایجاد کرده است.

لیفت بینی از روش های بدون جراحی بینی مدرن است، که برای مشکلات و نواقصی چون قوز بینی انجام می شود. در طی سال های اخیر عمل زیبایی جز متدهای پیشرفته ای بوده که تحولی چشمگیر را در صنعت زیبایی ایجاد کرده است. ناگفته نماند بسیاری بیماری های جسمی (و نه زیبایی) با این روش به خروجی بهتری دست یافته اند.لیفت بینی مانند سایر روش ها یک سری عوارض و آثاری را از خود جا می گذارد و بعد از عمل جراحی، معمولا بینی از حالت طبیعی خود خارج می شود. به جز این مواد، سایر عوارض بعد از عمل که نیاز به مراقبت ها و دیگر مواردی که همیشه با فرد خواهند بود. از دیگر شرایطی است که باید در ارتباط با آن ها خوب فکر کرد و سپس تصمیم گرفت.روشی است که از زیر بینی چند نخ مخصوص قابل جذب، زیر پوست بینی جاگذاری می شود و ساختار طبیعی بینی نیز حفظ شده و برش و شکستن استخوان ندارد و آسیب نمی بیند. نخ در چند دقیقه بعد از بی حسی موضعی کار گذاری می شود و با بالا کشیدن بینی و جلو کشیدن پوست ناحیه قوز بینی ظاهر بینی را جذاب می کند و فرد مراقبت های بعد از جراحی را نخواهد داشت.لیفیت بینی به طور گسترده برای تغییر بینی طراحی شده است، به طوری که باعث می شود که بیمار جوان تر شود. به خاطر همین در حال حاضر بیش تر مردم جهان از این تکنیک استفاده می کنند.

جلسه ی عمل اصلاح و لیفت بینی با روش غیر جراحی با تزریق ژل (اسید هیالورونیک) حدود 15 دقیقه طول می کشد. هر جلسه از عمل اصلاح و لیفت بینی با تزریق ژل، با معاینه ی تشخیصی دقیق از نواحی که قرار است ترمیم شوند، توسط پزشک انجام می شود. پس از بررسی و تشخیص ناهنجاری ها، تصمیماتی در مورد درمان گرفته شده و رضایت نامه ای از بیمار گرفته می شود، قبل از هر کاری، دستیار پزشک صورت بیمار را با مایع ضدعفونی کننده می شوید و سپس پماد بی حسی را بر روی محل تزریق استعمال می کند تا عمل لیفت بینی با تزریق ژل، با کمترین احساس دردی انجام بگیرد.تزریق برای عمل اصلاح بینی یا لیفت بینی با روش غیر جراحی، با استفاده از سوزن های بسیار ریز و بدون دردی در چند مکان دقیق انجام می شود. انتخاب اینکه چه غلظت و چه میزان اسید هیالورونیک برای این عمل باید تزریق شود، بر اساس نتایج مورد نظر و معیارهای هر بیمار و از جانب پزشک متخصص تصمیم گیری می شود.در پایان این درمان، دستیار یک ماسک اسید هیالورونیک احیا کننده و مرطوب کننده را به طور مرتب برای آرام کردن پوست تزریق شده استعمال می کند. بعد از آن بیمار می تواند بلافاصله به کارهای روزمره ی خود بازگردد، زیرا این روش اصلاح و لیفت بینی با تزریق ژل، هیچ عارضه جانبی نامطلوب عمده ای ایجاد نمی کند و بنابراین هیچ دوره ی نقاهتی را در پی نخواهد داشت.

چه انتظاری باید بعد از این درمان داشت؟

بعد از عمل بینی (رینوپلاستی) با تزریق ژل، ممکن است در جایی که تزریق شما انجام شده است، درد، تورم و قرمزی مشاهده کنید. طی یک یا دو ساعت، تزریق باید شروع به جای گرفتن کند. قرمزی شروع به فروکش کردن می کند و شما می توانید نتایج مطلوب خود را بهتر ببینید.یک کیسه یخ با خود به همراه داشته باشید تا بعد از جلسه ی درمان بر روی ناحیه ی تزریق شده قرار دهید. البته قبل از آن از پزشک خود بپرسید که درست است که برای به حداقل رساندن قرمزی و التهاب، از این کیسه یخ استفاده کنید یا خیر. نتایج باید طی یک یا دو هفته کاملاً قابل مشاهده باشد. قرمزی یا کبودی باید تا آن زمان کاملاً فروکش کند.در مورد دوره نقاهت بعد از این عمل، افرادی که از عمل زیبایی بینی با تزریق ژل استفاده کرده اند، به این خاطر به این روش علاقه مند هستند که این عمل نیازی به زمانی بر ای بهبودی و دوره نقاهت ندارد. شما می توانید در همان روز تزریق، به کار و فعالیت های عادی خود برگردید.

نتایج حاصل از لیفت بینی چه مدت باقی می ماند؟

معمولا نتایج حاصل از لیفتینگ بینی حدود یک تا دو باقی می ماند. خاطر نشان می کنیم که بخشی از نتایج به دست آمده، تقریبا دائمی هستند و از بین نمی روند، زیرا لیفت بینی با نخ به تولید کلاژن جدید درون پوست و سفت شدن آن کمک می کند. متخصصان پیشنهاد می کنند که برای حصول بهترین نتیجه هر ۶ تا ۱۲ ماه فرایند لیفت بینی را مشخص کند.

آیا نوع نخ مورد استفاده برای لیفت بینی اهمیت دارد؟

قطعا نوع نخ اهمیت بسیار زیادی دارد. به غیر از مهارت پزشک، نتایج مربوط به لیفت بینی با نخ به نوع نخ مورد استفاده بستگی دارد. امروزه از نخ هایی استفاده می شود که بسیار نازک هستند و به همین دلیل نتایج حاصل از آنها چندان قابل مشاهده نیست به همین ترتیب نمی دهند یک پایه مناسب برای لیفت طراحی کنند. از سوی دیگر، استفاده از نخ هایی که ضخامت بسیار زیادی دارند می دهد باعث ایجاد بافت اسکار شود. نخ های مخصوصی که برای لیفت بینی استفاده می شوند به گونه­ ای طراحی شده­ اند که می توانند یک پایه مناسب را برای بینی ایجاد کنند، به لیفت بینی کمک می کنند، و ساختار بینی را بهبود می بخشند. بیمار برای مشاهده نتایج حاصل از لیفت بینی فقط به یک جلسه درمان نیاز دارد که فاقد عوارض جانبی است و در مقایسه با سایر روش­ های درمانی، بیمار نیازی به استراحت در منزل ندارد. به این ترتیب بیمار درد بسیار کمی را احساس می کند و در زمان و هزینه ­های او صرفه جویی می شود.

چرا برخی از انواع نخ لیفت نمی توانند به ایجاد نتایج دلخواه بیمار کمک کنند؟

نخ های نازک و کوتاه نمی توانند نتایج خوبی را ایجاد کنند و پول و زمان بیمار را هدر می دهند. نخ هایی که ضخامت بالایی دارند می توانند باعث ایجاد بافت اسکار در نقطه تزریق شوند. انتخاب نخ های مناسب می دهد به لیفت بهتر نوک و تیغه بینی کمک کند و نتایج عالی ارائه کند. به این ترتیب انتخاب نخ با کیفیت اهمیت بسیار زیادی دارد. در صورتی که قبلا لیفت بینی با نخ را امتحان کرده اید اما نتایج حاصل از آن مطابق انتظار شما نبوده است. به احتمال زیاد موارد زیر در بروز این امر نقش داشته ­اند:

  • نخ انتخاب شده مناسب نبوده است.
  • تعداد نخ های مورد استفاده دقیق نبوده است.
  • از یک روش نامناسب برای قرار دادن نخ استفاده شده و در نتیجه نتایج دلخواه ایجاد نشده است.

پرزهای نخ علاوه بر طول آن، در ایجاد نتایج مطلوب حاصل از لیفت تاثیر به سزایی دارند. انتخاب یک نخ با کیفیت و با ضخامت کافی و پرزهای مناسب نقش مهمی را در فرایند لیفت بینی ایفا می کند. در غیر این صورت، نخ مورد استفاده نمی دهد کمک چندانی به لیفت بینی کند.

آیا مردان نیز می دهند از لیفتنیگ بینی برای اصلاح بینی خود استفاده کنند؟

لیفت بینی با نخ در کنار تزریق ژل به بینی یک گزینه درمانی عالی برای اصلاح بینی مردان محسوب می شود که می تواند نتایج دلخواه را ایجاد کند. از آنجایی که بینی مردان در مقایسه با بینی زنان بزرگ تر است، به نخ های بیشتری برای لیفت بینی نیاز دارند. به این ترتیب می توان از روش لیفت بینی با نخ در مردان و زنان استفاده کرد و نوک بینی را بالا کشید و قوز آن را کاهش داد.

بیمار برای حصول نتایج دلخواه به چند جلسه درمان نیاز دارد؟

بیمار برای مشاهده نتایج مورد نظر فقط به یک جلسه درمان نیاز دارد. نتایج حاصل از لیفتینگ به نوع و تعداد نخ ها بستگی دارد و تعداد جلسات اهمیت چندانی در ایجاد نتایج ندارد. مادامی که از نخ های با کیفیت استفاده شود و پزشک تعداد آنها را به درستی انتخاب کند، نتایج مورد نظر پس از یک جلسه درمان قابل مشاهده خواهد بود.

کدام روش را انتخاب کنیم، لیفت بینی با تزریق ژل یا لیفت بینی با نخ مخصوص؟

این مساله به هدف بیمار و ظاهر بینی مدنظر او بستی دارد. در مواردی که بیمار قصد دارد به اصلاح وضعیت تیغه بینی خود بپردازد، انتخاب ژل بهترین گزینه محسوب می شود، حال آنکه برای تعریف ظاهر جدید بینی لیفت بینی با نخ پیشنهاد می شود . در برخی موارد پزشک پیشنهاد می دهد که به صورت ترکیبی از لیفت با نخ و تزریق ژل برای ایجاد ظاهر مورد نظر استفاده شود تا نتایج حاصل از انجام این روش مطابق با خواسته بیمار باشد. برای کوچک کردن نوک بینی و رفع تیزی آن، تلفیقی از این دو روش پیشنهاد می گردد. این روش که آخرین نوآوری در عرصه پزشکی زیبایی است. سریع ترین روش برای دستیابی به هدف مورد انتظار است و به یکی از روش­ های محبوب زیبایی تبدیل شده است و گاهی اوقات یک روش عالی برای بهبود وضعیت بینی است. ایجاد نتایج فوری یک نکته بسیار مهم است که در کنار نتایج عالی و پائین بودن ریسک هرگونه مشکلی قرار می­ گیرد.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
اختصاصی ساعدنیوز: قهرمان عملیات جستجوی هلی‌کوپتر شهیدان خدمت: پهپاد ترکیه‌ای یا موتورسواران تبریزی؟ (6 نظر) واکنش فرزاد حسنی به شهادت شهدای خدمت: درود بر ابراهیم، نیکوکاران را چنین پاداش می دهیم، در حقیقت او از بندگان با ایمان ما بود (2 نظر) فرح پهلوی در چه شرایطی برای سگ سالومه مجری منوتو گریست؟ + ویدئو (2 نظر) انا لله و انا الیه راجعون / مرد خدمت آسمانی شد ... (2 نظر) فوری؛ لحظه اعلام خبر شهادت ابراهیم رئیسی در شبکه خبر (2 نظر) اعتراف چندش و عجیب اهالی قبیله آدم‌خوارها: من گوشت یک مرد و یک زن را خورده‌ام!+ویدیو (1 نظر) محمدرضا گلزار در استوری قلب عاشقانه نشان داد/ مخاطب این حرکت عاشقانه کیست؟ (1 نظر) اولین تصویر دردناک از پیکر آیت الله آل هاشم در تابوت+عکس (1 نظر) ایرانی ربوده شده توسط امریکایی ها در عراق به حبس ابد محکوم شد! + فیلم (1 نظر) لوازم آرایش یک خانم شاغل که همیشه باید با خود داشته باشد (1 نظر) کیک تولد شیک و باکلاس 43 سالگی بهنوش طباطبایی با قلب های صورتی/مبارکا باشه +عکس (1 نظر) واکنش ها به شهادت آیت الله رئیسی و همراهان/رهبر معظم انقلاب: اینجانب پنج روز عزای عمومی اعلام می‌کنم (1 نظر) فیلمی پربازدید از رئیسی: من زندگی خودم را مرهون حضرت رضا علیه‌السلام می‌دانم... (1 نظر) (فیلم) روضه خوانی سید ابراهیم رئیسی در شب قدر ؛ همه کاره در دو عالم حسین است / الهی بالحسین .... (1 نظر) شهید آیت الله آل هاشم: تنها شهری که دو امام جمعه سید شهید داره تبریزه، ان شاءالله سومی هم به اونها ملحق بشه +ویدئو (1 نظر)
دیگران می‌خوانند   
پدری که دخترش را ندید و شهید شد منزل خواهر شهید سید ابراهیم رئیسی و گریه های تلخ خواهر در سوگ برادر+عکس واکنش غم انگیز هنرمندان ایرانی به شهادت رئیس جمهور و همراهانشان/ از بهنوش بختیاری تا رضا رویگری و بازیگر نون خ+عکس شب یلدای متفاوت آیت الله آل هاشم سومین امام جمعه شهید تبریز در بین مردم+عکس بهشت کوچکی که بهنوش طباطبایی برای خود ساخته است/ چه زیبا و دنجه اینجا +عکس عرض ارادت خاص دانشجوی عراقی به آیت الله رئیسی در حاشیه مراسم تشییع شهیدان خدمت +فیلم چهره ماتم زده همسر و فرزندان شهید حسین امیر عبداللهیان در سوگ عزیزشان+عکس /خانه رنگ و بوی غم دارد... نماهنگ «شهید جمهور» برای شهادت آیت‌الله رئیسی منتشر شد+ویدیو/ بَه به عروجی اینچنین واکنش سیدجواد هاشمی به شهادت رئیس جمهور: ای کاش این فاجعه رخ نمی‌داد کادر پروازی شهادت را بیشتر بشناسید+ سوابق خدمتی خاطره اینستاگرامیِ جالب شهید آیت‌الله آل‌هاشم‌ از فردی که با رفتار ایشان متحول شد+ویدیو/ از امروز خودم و خانواده ام سرباز رهبری هستیم واکنش جوادنکونام سرمربی استقلال به سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهور و هیئت همراه تغییر نام بزرگراه شهید سلیمانی به شهید رئیسی به پیشنهاد دختر شهید سلیمانی صحبت های علی جعفری آذر نماینده منتخب مردم در حاشیه مراسم تشییع آیت الله رئیسی و همراهانشان در تبریز+ ویدئو محبت پدرانه آیت الله رئیسی به فرزند شهید سرهنگ دوم «محمدرضا اسداللهی» +ویدئو صحبتهای قابل تامل سیدابراهیم رئیسی درباره دلایل حضورش در انتخابات+ویدیو/ به آقا گفتم منو از بهشت به جهنم آوردین موحدی کرمانی رئیس مجلس خبرگان شد روایت سیدابراهیم رئیسی از نوع مدرسه 2 نوه‌ی دختری‌ِشان میز عزای الهام علی اف آخرین فردی که با آیت الله رئیسی و همراهانشان دیدار کردند/ سوگواری سفارت ایران در باکو+عکس پیام تسلیت «محمدرضا زنوزی» در پی شهادت جمعی از خدمت‌‌گزاران ملّت در سانحه سقوط بالگرد/ایران و جامعه جهانی اسلام سرمایه‌های ارزشمندی را از دست داد واکنش جگرسوز عروس سید حسین خمینی به شهادت رئیس جمهور/ نفسش سخت گرفته‌ست به آغوش بکش...+عکس صحبتهای قابل تامل برادر سید ابراهیم رئیسی و زینب سلیمانی درباره رئیس جمهور شهید کشور+ ویدیو اختصاصی ساعدنیوز: بیعت با رهبر انقلاب در وداع با شکوه مردم تبریز با پیکر شهیدان راه خدمت +ویدیو آخرین گفتگوی کمتر دیده شده شهیدان سلیمانی و رئیسی در مضجع شریف امام رضا (ع) +ویدئو/فقط اونجایی که سردار دلها اجازه خوندن دو رکعت نماز میگیره... واکنش خانواده آیت الله هاشمی رفسنجانی به شهادت سید ابراهیم رئیسی و همراهانش آخرین زیارت آیت الله رئیسی در حرم امام رضا(ع) 5 روز پیش از شهادت/ دیدم مشهد چرا هی بی قراری میکند...+ویدیو آخرین نماز شهدای راه خدمت به امامت شهید آل هاشم+عکس واکنش شجاع خلیل زاده به شهادت شهدای خدمت/ ای داغ بر دل نشسته +عکس تصویری از حضور علی پروین در حضور سید ابراهیم رئیسی/ پیراهن تیم ملی فوتبال در دستان شهید خادم +عکس جزئیات تماس تلفنی آیت الله آل هاشم با رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور بعد از سقوط بالگرد+فیلم سفر بخیر شهیدی که شدی عاقبت بخیر+ویدئو ابلاغ سلام رهبری به مردم تبریز توسط رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در مراسم تشییع شهدای خدمت+ویدیو گریه های از ته دل و برای ملتِ سیدابراهیم رئیسی در هواپیما که هیچوقت پخش نشد+ ویدیو واکنش غم انگیز بازیگر یوسف پیامبر به شهادت رئیس جمهور و همراهانش در سانحه هوایی+عکس بی‌تابی و گریه های مادربزرگ اردبیلی برای ابراهیم رئیسی+ویدیو اولین فیلم بی پرده از لحظه رسیدن تیم‌های امدادی به بقایای بالگرد رئیس جمهور و همراهان/ حاوی صحنه های دلخراش!🚨 آمریکا شهادت رئیس‌جمهور را تسلیت گفت شهید آل هاشم: دعا کنید مرگم، شهادت در راه خدای متعال باشد /سید آذربایجان هم به آرزویش رسید... عکس کمتر دیده شده از امام جمعه محبوب تبریز در خانه استاد شهریار در سال 1363 صحبت های همراه با گریه دانشجوی حسین امیرعبداللهیان درباره هدیه دادن های استاد شهیدش +ویدیو
تیتر امروز   
واکنش غم انگیز هنرمندان ایرانی به شهادت رئیس جمهور و همراهانشان/ از بهنوش بختیاری تا رضا رویگری و بازیگر نون خ+عکس
چهره ماتم زده همسر و فرزندان شهید حسین امیر عبداللهیان در سوگ عزیزشان+عکس /خانه رنگ و بوی غم دارد...
واکنش سیدجواد هاشمی به شهادت رئیس جمهور: ای کاش این فاجعه رخ نمی‌داد
کادر پروازی شهادت را بیشتر بشناسید+ سوابق خدمتی
واکنش جوادنکونام سرمربی استقلال به سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهور و هیئت همراه
تغییر نام بزرگراه شهید سلیمانی به شهید رئیسی به پیشنهاد دختر شهید سلیمانی
موحدی کرمانی رئیس مجلس خبرگان شد
پیام تسلیت «محمدرضا زنوزی» در پی شهادت جمعی از خدمت‌‌گزاران ملّت در سانحه سقوط بالگرد/ایران و جامعه جهانی اسلام سرمایه‌های ارزشمندی را از دست داد
روایت سیدابراهیم رئیسی از نوع مدرسه 2 نوه‌ی دختری‌ِشان
واکنش خانواده آیت الله هاشمی رفسنجانی به شهادت سید ابراهیم رئیسی و همراهانش
آمریکا شهادت رئیس‌جمهور را تسلیت گفت
واکنش قلعه‌نویی به خبر شهادت سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشور
بیوگرافی خلبانان بالگرد حامل رئیس جمهور
اطلاعیه شماره یک ستاد برگزاری مراسم «شهدای خدمت»
اختصاصی ساعدنیوز: قهرمان عملیات جستجوی هلی‌کوپتر شهیدان خدمت: پهپاد ترکیه‌ای یا موتورسواران تبریزی؟