سرخط مهم‌ترین اخبار ایران و جهان / 13 تیر 1403

  چهارشنبه، 13 تیر 1403 ID  کد خبر 395415
سرخط مهم‌ترین اخبار ایران و جهان / 13 تیر 1403
ساعدنیوز: سرخط مهم‌ترین اخبار ایران و جهان را در ساعدنیوز دنبال کنید.

صحبت های مسعود پزشکیان بعد از مناظره دیشب

13 تیر 1403، 7:50

صحبت های سعید جلیلی بعد از مناظره دیشب

13 تیر 1403، 7:48

سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از پایان مناظره در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بحث‌ها را شنیدید و امروز در آستانه یک انتخاب هستید؛ اگر شما امروز از مشکلات و مسائلی رنج می‌برید مانند بیکاری، گرانی، مسکن و خیلی از چیزهای دیگر که در مناظره هم به آنها اشاره شد، امروز شما نقش تعیین کننده دارید برای حل این مسائل. برای اینکه این مسائل حل بشود و در کنار آن بلکه کشور در مسیری از پیشرفت قرار بگیرد که علاوه بر حل مسائل کلی موفقیت‌ها و جهش در عرصه‌های مختلف اقتصادی صنعتی فناوری فرهنگی و علمی صورت بگیرد.وی افزود: امروز نقش شما تعیین کننده است؛ من در این مجموعه گفتگوها بارها به شما گفتم که 10 یا الی 11 سال ما نشستیم برای این موضوع مطالعه کردیم و کار کردیم و خود جوانان شما آمدند همکاری کردند، به جمع‌بندی کردند و آسیب شناسی کردند. بدون هیچگونه چشم داشت و یک ریال گرفتن پول.وی ادامه داد:‌ جمع‌بندی آنها این است که ما امروز در شرایطی هستیم که یک جهان فرصت در برابر ما است و باید این یک جهان فرصت یک ایران جهش بشود‌ و این لازمش این است که همه مردم بیایند نقش آفرینی کنند و این حرکت بزرگ شکل بگیرد.این نامزد انتخاباتی گفت: مهمترین آن روز جمعه است؛ امروز آن نقش پرشکوه را با حضور در پای صندوق‌های رای انجام بدهید. هر چقدر شما مردم بیشتر به این آینده و موضوع و جهش کشور توجه دارید و به حل مشکلات و مسائلتون توجه دارید بدانید امروز شمایید که تعیین کننده هستید؛ این افتخار نظام جمهوری اسلامی است که امروز هنوز که هنوز است همه دنیا منتظرند ببینند مردم چه انتخاب می‌کنند.

جلیلی در پایان گفت: این مردم هستند که حرف آخر را می‌زنند و تعیین می‌کنند که مسائلشان را چگونه می‌خواهند حل کنند؛ اختیار با ضماست.

تاریخ سازی دختران ایرانی در مهد تکواندو

13 تیر 1403، 7:47

در ادامه رقابت‌های جام جهانی 2024 تکواندو که به صورت تیمی در کره جنوبی جریان دارد، امروز سه شنبه گروه دختران با حضور تیم‌هایی از مراکش، ساحل عاج، چین، هند، ایران و میزبان در شهر «چانچئون» پیگیری شد که تیم ملی بانوان کشورمان مقتدرانه توانست ضمن تاریخ سازی برای اولین بار قهرمان شود.

قیمت غذا و نوشیدنی در اسرائیل 52 درصد بالاتر از میانگین جهانی‌

13 تیر 1403، 7:45

سازمان همکاری اقتصادی و توسعه (OECD) اعلام کرد که قیمت مواد غذایی و نوشیدنی در اسرائیل 52 درصد بالاتر از میانگین کشورهای توسعه یافته است و پس از کره جنوبی در رتبه دوم قرار دارد .

افراد دستگیر شده در حمله به وکیل دادگستری در تبریز، ارتباطی با ستاد نامزد خاصی ندارند

13 تیر 1403، 7:44

دادستان مرکز استان آذربایجان‌شرقی از شناسایی 2 نفر حاضر در فیلم حمله به یک وکیل دادگستری در تبریز خبر داد و گفت: برای این افراد بعد از تفهیم اتهام قرار قانونی صادر شده است.

محبوب علیلو، دادستان مرکز استان آذربایجان‌شرقی در رابطه با آخرین وضعیت پیگیری موضوع حمله به یک وکیل دادگستری اظهار کرد: با دستور قضایی و انجام تحقیقات، افرادی که در فیلم منتشر شده از حمله به یک وکیل دادگستری در فضای مجازی منتشر شده بود، شناسایی و به دادسرای شهرستان اسکو احضار شدند.دادستان مرکز استان آذربایجان‌شرقی بیان داشت: در مورد اتفاق رخ داده در روز انتخابات هم از شاکی و هم از 2 فرد دخیل در ماجرا تحقیقات انجام شد.علیلو ادامه داد: بعد از انجام تحقیقات 2 فرد حاضر در فیلم تفهیم اتهام شدند و قرار قانونی در مورد متهمان صادر شد. تحقیقات در رابطه این موضوع ادامه دارد.وی خاطرنشان کرد: طبق تحقیقات انجام شده این دو فرد ارتباطی با ستاد نامزد خاصی ندارند.

چراغ سبز تل‌آویو برای ورود ارتش به مرحله نهایی جنگ غزه

13 تیر 1403، 7:41

منابع آگاه صهیونیست از چراغ سبز سطح سیاسی اسرائیل برای انتقال به مرحله آخر جنگ غزه و موافقت نخست‌وزیر این رژیم با مشارکت تشکیلات خودگردان فلسطین در اداره نوار غزه خبر دادند.

همسر شهید امیرعبداللهیان: سردار دیپلماسی، طوفان‌الاقصی را جلوه عزت فلسطین می‌دانست

13 تیر 1403، 7:40

همسر شهید امیر عبداللهیان گفت: شهید امیر عبداللهیان وحدت جریان مقاومت در غزه در جریان طوفان‌الاقصی را یکی از جلوه‌های عزت فلسطین می‌دانستند و معتقد بودند در سایه مقاومت آنان روحیه دشمن درهم‌شکسته است.

ناوگان دریایی نفت و گاز ایران جزو 3 ناوگان بزرگ دریایی دنیا

13 تیر 1403، 7:38

به گفته مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در حال حاضر ناوگان مالکان ایرانی در حوزه نفت و گاز جزو 3 ناوگان دریایی بزرگ دنیا است.

8 تیم پایانی یورو 2024 مشخص شدند

13 تیر 1403، 7:36

برنامه مسابقات یک چهارم نهایی یورو 2024

جمعه 15 تیر

اسپانیا - آلمان 19:30 / پرتغال - فرانسه 22:30

شنبه 16 تیر

انگلیس - سوئیس 19:30 / هلند - ترکیه 22:30

اردوغان: بدون توقف حملات اسرائیل، منطقه روی امنیت را نخواهد دید

13 تیر 1403، 7:35

رئیس جمهوری ترکیه تصریح کرد: افزایش حملات اسرائیل و زبان تهدید علیه لبنان، ما را به شدت درباره آینده منطقه نگران می‌کند.

کاخ‌سفید: بایدن هیچگونه زوال عقل یا آلزایمر ندارد

13 تیر 1403، 7:35

سخنگوی کاخ سفید شامگاه سه شنبه درباره نگرانی‌ها در خصوص سلامتی رئیس جمهور آمریکا گفت که بایدن هیچگونه زوال عقل یا آلزایمر ندارد.

نعیم قاسم: اسرائیل قادر به جنگ فراگیر با حزب الله نیست

13 تیر 1403، 7:34

معاون دبیر کل حزب الله لبنان به رژیم صهیونیستی هشدار داد که اگر اسرائیل بخواهد عملیات محدودی در لبنان انجام دهد، نباید انتظار داشته باشد که درگیری محدود باشد

چند شهید و مجروح در حملات بامدادی به شهر غزه

13 تیر 1403، 7:34

در حملات بامدادی ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلفی از شهر غزه، حداقل 9 فلسطینی به شهادت رسیده و چندین نفر دیگر مجروح شدند.

سردار سلامی: تحریم شکسته شد و اثرات آن تنزل یافت

13 تیر 1403، 7:33

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه راه صادرات نفت ما باز شده و پرچم ایران بر بلندای کشتی‌های تجاری و نفتکش ما در اهتزاز است، گفت: تحریم شکسته شد و اثرات آن تنزل یافت.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (550 نظر) همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (448 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (436 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (128 نظر) نگاهی به نمای بیرونی و داخلی خانه آیت الله هاشمی رفسنجانی/ از درب و آیفون ساده تا مبلمان زیبا ولی معمولی پذیرایی+عکس (43 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (33 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (24 نظر) تبریک تولد متفاوت نوه دختری امام (ره) به پسر سید حسن خمینی + عکس / رئیس جمهور آمریکا هم خرداد ماهی بود! (21 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (18 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (18 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (15 نظر) نگاهی به چیدمان زیبای طاقچه خانه سید احمد خمینی با آینه سنتی، قرآن و گل های رز/ چه سلیقه هنری خاص و متفاوتی+عکس (13 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر) خلاقیت خنده دار پدر ایرانی برای اعلام موجودی کارت بانکی حماسه آفرید+ویدئو/هیتلر هم مغز اینو نداشت... (10 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
«طلا خوری» خوراک لاکچری بازان ایرانی/ سرو بستنی، قهوه، آب و ترافل با طعم طلا | قیمت خوراکی‌های گران قیمت بچه پولدارها چقدر است؟
برآورد آمریکا و اسرائیل مداخله مستقیم ایران در جنگ با حزب الله است
راه‌های افزایش مشارکت مردم در انتخابات
شبی که رهبر معظم انقلاب حتی شام برای خوردن نداشتند! عروسی دختر آقا به صرف چند قلم میوه و شیرینی
قتل عام همزمان عروس و پدر ومادرش در شهر بابک کرمان / داماد خودش را هم کشت
از بی تفاوتی به طلاق تا عبور از خط قرمزهای عاطفی در سریال «در انتهای شب»
قوام جمهوری اسلامی در دست مردم است
جزئیات شرط معدل امتحانات نهایی و سوابق تحصیلی در کنکور
حملۀ پسری 14 ساله با چاقو به دانشگاه سیدنی
خرازی:از همه ابزارها برای حمایت از حزب‌‌الله استفاده می‌کنیم
پیش‌بینی جنجالی هوش مصنوعی؛ ترامپ دوباره به کاخ سفید باز می‌گردد!
از دومین مناظره طوفانی تا اجرای باشکوه علیرضا قربانی در تخت جمشید در حواشی داغ امروز چهارشنبه 13 تیر 1403
سرخط مهم‌ترین اخبار ایران و جهان / 13 تیر 1403
استوری ترسناک حسین کنعانی زادگان هواداران پرسپولیس را به شدت نگران کرد +عکس
فال ابجد روزانه چهارشنبه 13 تیر 1403
منتخب روز   
تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ... حضور حمید نوری در منزل حسین امیرعبداللهیان برای عرض تسلیت به خانواده ایشان و قدردانی از تلاشهای وزیر شهید برای آزادی وی+عکس