ساعدنیوز
ساعدنیوز

طالع بینی هفتگی (11 تا 17) مرداد

  شنبه، 11 مرداد 1399   زمان مطالعه 7 دقیقه
طالع بینی هفتگی (11 تا 17) مرداد
خیلی از مردم عمیقا به فال و طالع بینی معتقدند و خیلی‎ها هم برای سرگرمی این فال‎ها رو دنبال می‎کنند. اعتقاد و توجه بیش از اندازه به مباحث فال و طالع بینی کار درستی نیست و توصیه می‎کنیم صرفا جهت سرگرمی از فال استفاده کنید با ساعدنیوز همراه باشید.

آیا قصد دارید یک رویداد مهم را این هفته برگزار کنید؟ فال هفتگی خود را برای انجام بهترین کار برای آن بررسی کنید. بدانید که برای لذت بردن از یک هفته خوب و بدون دردسر و بدون مشکلات غیرقابل پیش بینی چه باید بکنید و چه کنیم.

طالع بینی متولدین فروردین :

ممکن است در طول این هفته با مواردی در حرفه خود روبرو شوید. ممکن است کارمندان دولت منتظر نقل و انتقالات خود در این هفته باشند. اگر می خواهید چیز جدیدی را شروع کنید ، این هفته به نفع شما می باشد. افراد درگیر در زمینه فناوری اطلاعات ممکن است دستاورد چشمگیری کسب کنند. برای اینکه در این هفته بیشتر به مطالعات خود توجه کنید ، افکار منفی را از ذهن خود حذف کنید. ممکن است در طول این هفته دچار تب ، سرماخوردگی یا سایر مشکلات جزئی سلامتی شوید. اگر مبتلا به دیابت هستید ، واقعاً محتاط باشید و از مصرف مواد غذایی حاوی قند زیاد خودداری کنید. شما و عزیزانتان ممکن است در طول این هفته هدایای بیشماری را مبادله کنید. این هفته ممکن است مزایای خوبی برای سرمایه گذاری های شما ایجاد کند.

طالع بینی متولدین اردیبهشت :

در مورد یک پیشنهاد، کوچکترین احتمالات را در نظر بگیرید؛ یک اشتباه به اصطلاح کوچک باعث دردسرتان می شود. اطراف خود را وارسی کنید و به دنبال نمونه های مشابه بگردید. در مورد مساله ای هرچه به روز موعود نزدیک تر می شوید میل و هیجان شما بیشتر می شود. شما انسان خوش ذاتی هستید و آرامش در کنار شما معنی پیدا می کند. از فردی که روح شما را آزار می دهد دوری کنید.امور مالی خود را از قبل برنامه ریزی کنید. ممکن است در طول این هفته دچار سوء تفاهم با دوست خود شوید. اگرچه ، تا پایان هفته ، مسائل حل می شود و عشق دوباره شکوفا می شود. در طول این هفته هیچ عارضه عمده سلامتی برای شما وجود ندارد. شما باید در مورد عادات غذایی خود محتاط باشید زیرا احتمال بروز مشکلات معده زیاد است.

تصویر

طالع بینی متولدین خرداد :

شما در این هفته می خواهید فرصت های زیادی را در شغل خود بدست آورید. ممکن است شما در محیط کسب و کار خود تغییراتی ایجاد کرده و از مزایای آن استفاده کنید. این هفته برای تجارت شما بسیار پرسود خواهد بود. جریان مالی شما در این مدت عالی خواهد بود. همچنین ممکن است بازده خوبی در سرمایه گذاری های گذشته خود دریافت کنید. هزینه های منظم شما به احتمال زیاد افزایش می یابد ، بنابراین ممکن است لازم باشد که مراقب آن باشید. استقامت شما در این دوره نیز افزایش می یابد. شما واقعاً پرانرژی خواهید بود. در این مدت هیچ عارضه اصلی سلامتی برای شما وجود ندارد. دانش آموزان با هدف آموزش عالی از مربیان خود حمایت خوبی می کنند. اگر می خواهید در هر دوره حرفه ای پذیرش کنید ، به احتمال زیاد در طول این هفته موفق خواهید شد. احتمالاً رابطه عاشقانه شما در طول این هفته شدیدتر می شود.

طالع بینی متولدین تیر :

از انسانی با عقل و درایت شما که همیشه سعی می کند بر احساس خود پیروز شود و از منطق و استدلال عقلی در کارهای خود کمک بگیرد رفتار ضعیف و از روی ترس بعید است، هوش و استعداد خود را دست کم نگیرید و دنبال کارهای بیهوده نروید، به خواسته تان می رسید و نیتتان عملی می شود اما فعلاً نیاز به صبر و حوصله دارید، عاقلانه ترین کار این است که فعلاً سکوت کنید.

طالع بینی متولدین مرداد :

ممکن است در طول این هفته فرصت های جدیدی شغلی بدست آورید. بازرگانان قادر خواهند بود تجارت خود را گسترش دهند. نمودار شغلی شما به سمت بالا می رود. اگر رابطه جدیدی را شروع کرده اید ، می توانید فرصتی برای گذراندن مدتی با کیفیت با دوستان خود داشته باشید. شما باید با مطالبات خانواده خود بسیار مؤدبانه مقابله کنید. برای حفظ صلح در خانه باید آرام باشید. اگر می خواهید برای تحصیل به خارج از کشور بروید ، احتمالاً موفق خواهید شد. ممکن است این هفته در افزایش منابع درآمد خود موفق شوید. احتمال سود مالی از بورس سهام زیاد است. شما نیاز دارید که در مورد سلامتی و تناسب اندام خود بسیار محتاط باشید.

طالع بینی متولدین شهریور :

تصمیمی گرفته اید که عملی کردنش در ظاهر کار آسانی نیست، دست به کار شوید تا ببینید چقدر به سادگی همه چیز درست می شود. به جشنی با شکوه دعوت خواهید شد. با افراد ساده و بی غل و غش ارتباط برقرار کنید. همه نیاز به یک نفر برای شنیدن حرف های خود دارند این یک نفر را درست انتخاب کنید. بهتر است حواستان به سلامتی جسمی تان باشد.

طالع بینی متولدین مهر :

دیگران از آنچه که در دلتان می گذرد بی خبرند. برای اجرای نیتی که دارید باید تمام جوانب را بسنجید تا فریب نخورید، بی تدبیر عمل نکنید که پشیمان و پریشان خاطر می شوید. در گذشته خطایی کرده اید و اموال زیادی را از دست داده اید، به زودی تجارت جدیدی را شروع می کنید این کار برای شما آمد خوبی دارد تا جای ممکن تلاشتان را بکنید.

طالع بینی متولدین آبان :

ممکن است انتظار داشته باشید که تلاشهای شما در حرفه شما پاسخ داده شود. به عنوان یک پزشک یا مشاور ، ممکن است انتظار داشته باشید که بتوانید تولید مثمر باشید. افرادی که در شرکتهای اداری یا مدیریتی فعالیت می کنند ممکن است انتظار داشته باشند که در محل کار با برخی از چالش ها روبرو شوند. با این حال ، تلاش های مداوم شما به تدریج نتیجه مثبت خواهد گرفت. با این حال ، شما باید صبور باشید و به خودتان فرصت دهید. همچنین صبر باعث مثبت شدن خواهد شد. ممکن است انتظار داشته باشید که منافع پولی این هفته داشته باشید. علاوه بر این ، خانواده شما ممکن است در مدیریت بودجه به شما کمک کنند. این باعث می شود ارتباط بین شما و خانواده تان تقویت شود. مدیریت مالی به شما در افزایش پس انداز کمک می کند. در این هفته می توانید از خانواده انتظار عشق و مراقبت داشته باشید.

طالع بینی متولدین آذر :

به احتمال زیاد این هفته احساسات خود را به محبوب خود اعتراف خواهید کرد. یک دوستی ممکن است به یک رابطه تبدیل شود. مبادله هدایا و کالاهای با ارزش پیش بینی می شود. شما با همسرتان عمیقاً احساسات و پیوند برقرار خواهید کرد. شما همچنین در این هفته مبلغ خوبی کسب خواهید کرد. سود پولی از یک منبع یا منبع دیگر اتفاق خواهد افتاد. سرمایه گذاری های شما شکوفا می شوند. این هفته بدهی های خود را تسویه خواهید کرد. افراد تجاری باید در این هفته از سرمایه گذاری در پروژه های بزرگ خودداری کنند. این هفته هرگونه مشاغل مرتبط با کشور خارجی یا گسترش مشاغل بین المللی را به تعویق بیندازید. افراد شاغل باید منتظر فرصتهای جدید باشند.

طالع بینی متولدین دی :

شما به خوبی می دانید که قدرت پیشنهاد و رهبری دارید. شخصیت شما مسحور کننده است. به خاطر یک اشتباه بیش از حد خودتان را زیر سوال نبرید، اشتباه در تصمیم گیری از هر کسی ممکن است سر بزند، خودخوری بیش از حد فقط بیهوده خسته ترتان می کند. یادتان نرود که هرچقدر سخت بگیرید دیرتر به هدفتان می رسید.

طالع بینی متولدین بهمن :

شما از نوجوانی به بازوی خود تکیه کرده اید و متکی به نفس بوده اید، به این خصیصه تان ببالید. دوستی را که میل به دیدن او را دارید، ملاقات خواهید کرد به شرطی که قدمی بردارید. تصمیمی که چند ماه پیش شما را به شک و تردید انداخته بود، بالاخره عملی خواهید کرد. آنچه را برایتان مهم است، دوباره یادآوری کنید. کار از محکم کاری عیب نمی کند.

طالع بینی متولدین اسفند :

یک هفته فوق العاده برای عشق است. پاسخ مثبت از محبوب شما می توان انتظار داشت. می توان حمایت شدید خانواده را انتظار داشت. مدتی را با دوستان خود خواهید گذراند اما با آنها بسیار صادق و شفاف باشید. فراز و نشیب در زندگی شخصی شما ممکن است رخ دهد. ممکن است پول غیر منتظره دریافت کنید. سود حاصل از املاک و مستغلات را می توان پیش بینی کرد. دانش آموزانی که برای هر امتحان رقابتی شرکت می کنند ممکن است نتایج مطلوب را بدست آورند. مشاوران می توانند انتظار قدردانی را داشته باشند. افراد در تجارت باید صبور باشند و منتظر نتیجه باشند.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (275 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (153 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (132 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (103 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (49 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (44 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (41 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (33 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (30 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (26 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (24 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (24 نظر) رونمایی از خواهر زیبا و واقعی رحمان و رحیم پایتخت / فقط شباهت بی حد و اندازه به برادراش+عکس (21 نظر) میز عزای شیک پسر نسرین مقانلو با گل آرایی منحصر به فرد و شمع و تسبیح/ حیف جوونیش+عکس (21 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (18 نظر)
دیگران می‌خوانند   
تغییر چهره هوش پران مژده لواسانی با لباس بندری در قایق+عکس سکانس خنده دار نعیمه نظام دوست: وقتی خارجی میشه و با مهمون روسی حرف میزنه +ویدئو/فقط خنده هاش وسط مکالمه... فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله سورپرایز تولد خاص علی دایی برای یک دوست و طرفدار/ چه کیک خرسی بامزه و قشنگی+عکس خواستگاری باحال مهران مدیری از نعیمه نظام دوست 20 ساله/ این سکانس عالیه+ویدیو اتمام حجت خلاقانه صاحب بوتیک تهرانی با خریداران درباره تعویض و پس دادن لباس +عکس/ مشخصه یا بیشتر توضیح بده😂 عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... کاظم نوربخش، سلمان نون خ: توی مراسم ختم به من میگن بخند! فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم خلاقیت خنده دار اُوستا معمار در طراحی در و پله برای ورودی/دکترا افتخاری حق توئه هم وطن+ عکس زیبایی و جذابیت منحصربفرد ندا قاسمی، شیرین سریال نون خ/برق نگاهش هوش از سر آدم می پراند+عکس رونمایی مژده لواسانی از کیف زیبا و شیکش به رنگ کرمی/ در عین سادگی خیلی خاصه+عکس نگاهی به عکس های خصوصی شاهان شکیبا مجری خوش بر و روی تی وی پلاس/ ماشالا چه چشمای خوشگلی بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی صدای بهشتی پسر شرکت کننده با خوانندگی آهنگ چشمای تو در برنامه صداتو +ویدئو/هنوزم چشمای تو مثل شبای پر ستارست... وقتی ستاره سادات قطبی کمبود نداشتن دختر رو با عروسک جبران میکنه+ویدیو/ ولی بهش میاد مامان دختر باشه نه 4 تا پسر خلاقیت منحصر به فرد یک مشتری در مدل موی درخواستی از آرایشگر حماسه آفرید +عکس/سلطان شینیون در سطح خاورمیانه😂 خلاقیت تحسین برانگیز شهرداری تبریز برای زیباسازی شهر حماسه آفرید/ این تصویر زیبا رو فقط تو ایران میشه دید+عکس مهران مدیری: گربه‌ام را هم به هنرمندان نمی‌دهم چه برسد به دخترم! +ویدئو اقدام تحسین برانگیز صاحب نیسان تبریزی در حمل بار با ماشینش+ویدیو/ سخاوت به جیب نیست به دله👌 نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس حضور چهره های فوتبالی برای عرض تسلیت به عابدزاده در مراسم ختم پدرش+عکس/از علی دایی و کریم باقری تا علی پروین و مهدی و رحمتی تصویری از رژه گشت کمیته در دهه شصت+ تاریخچه گشت ارشاد از اول انقلاب تاکنون خلاقیت خنده دار و حواس پرت کن فردی در رانندگی با ماشینی عجیب که سر و تهش برعکس شده+ویدیو/لامصب این معلوم نیست که داره میره یا میاد😂😂 بهترین سایت خرید پیج اینستاگرام در ایران کدام است؟ برای موفق شدن درترید باید این موارد را رعایت کنیم استوری عاشقانه هادی چوپان برای ته تغاری خونه اش/ چقدرم شعرش زیباست+عکس خلاقیت و شگرد هوشمندانه محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان+عکس 9 اردیبهشت 1357 در ایران چه خبر بود؟ قیمت هر متر مربع تخته سه لایه به چه عواملی بستگی دارد؟ پیشتازی در قشم در گردشگری روستایی؛ با رزرو تور قشم از این 7 روستا دیدن کنید رونمایی از چهره واقعی و جذاب امین میری، زهرمار خان سریال گیلدخت/ در خیابان اصلاً قابل شناسایی نیست+عکس (عکس) ست جالب و بهاری کت و دامن زرد به سبک مریم اوزرلی / چه خوب ست کرده به رنگ پوستشم میاد (تصاویر) چیدمان شیک و باسلیقه ی گوشه ای از اتاق خواب نرگس محمدی، بازیگر نقش "ستایش" و عروس حشمت فردوس
تیتر امروز   
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی 9 اردیبهشت 1357 در ایران چه خبر بود؟ دردسرهای چغاله خوردن زیاد معشوقه سوئدی محمدرضا شاه در ایران! استایل اسپرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در ژاپن که هرگز ندیده اید+عکس برگزاری مجدد آزمون سراسری در خراسان جنوبی دفترچه سوالات گروه علوم تجربی نوبت اول کنکور 1403 منتشر شد
منتخب روز   
نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده