ساعدنیوز
ساعدنیوز

ترفندهای اصولی برای ست کردن کفش با لباس

  شنبه، 14 تیر 1399   زمان مطالعه 5 دقیقه
ترفندهای اصولی برای ست کردن کفش با لباس
ست کردن کفش و لباس زنانه شاید موضوع پیچیده ای به نظر بیاید اما در حقیقت با رعایت چند نکته ساده میتوانید به راحتی کفش و لباس تان را ست کنید و در موقعیت های مختلف خوشتیپ باشید.

ست کردن رنگ کفش و لباس

1-رنگ مشکی

برای همه ما محرز است که رنگ مشکی در عین سادگی اش بهترین انتخاب برای کفش است و به راحتی با هر لباسی ست می شود و نکته قابل توجه اینکه دیرتر کهنه و کثیف میشود.برای مثال میتوان گفت یک جفت کفش آکسفورد با رنگ مشکی بهترین گزینه برای کمد لباستان می باشد بنابراین می شود نتیجه گرفت که کفش رنگ مشکی با هر لباسی به راحتی ست میشود.

مثلا حتی اگر استایل رسمی دارید و کفشتان مشکی است آن را با شلوار های خاکستری، مشکی یا سفید ست کرده و لذت ببرید. برخلاف باور قدیمی ها کفش مشکی با شلوار سرمه ای نیز هماهنگی زیبا و قشنگی دارد.

البته بهتر است برای ظاهری سنگین تر و شیک از تونالیته های تیره این رنگ استفاده شود ولی اگر صرفاً هدفتان این است که کفش اسپرت را با لباس و شلوارتان ست کنید فرصت انتخاب بیشتری پیدا می کنید و می توانید در کنار رنگ های دیگر شلوار هایی از جمله شلوار جین نیز به انتخاب خود بیافزایید.

2- رنگ قهوه ای

بعد از رنگ مشکی مناسب ترین گزینه برای انتخاب رنگ کفش آقایان رنگ قهوه ای می باشد. چرا که این رنگ کفش را می توان در هر مراسمی از میهمانی های شبانه گرفته تا محیط اداری به پا کرد. هرچقدر رنگ قهوه ای کفش به سمت روشن میل کند تیپ و ظاهر شما نیز غیر رسمی تر دیده می شود.ست شدن با این رنگ کفش بسیار ساده است و رنگهای متنوعی را می توانید استفاده کنید فقط باید به این نکته توجه داشته باشید که به هیچ عنوان رنگ قهوه ای کفش تن با رنگ قهوه ای لباس دقیقا یکی نباشد.بنابر این چنانچه دنیای مد نمناک اشاره کرده است اگر لباستان هم قهوه ای است تونالیته متفاوتی با کفش خود انتخاب کنید تا برای دیگران و حتی خودتان یکدستی کسل کننده ای نداشته باشد.اگر قصد دارید ظاهری رسمی تر داشته باشید می توانید از رنگ های سرمه ای و خاکستری برای شلوار خود استفاده کنید ولی اگر میخواهید تیپ غیر رسمی بزنید کفشتان را با یک شلوار جین روشن می توانید بپوشید.

3- رنگ سرمه ای

یکی از رنگ هایی که خنثی عمل می کند رنگ سرمه ای می باشد بنابراین به راحتی می توانید با هر رنگ لباسی که دلتان می خواهد آن را ست کنید برای این رنگ کفش بهترین گزینه بوت های چوکا می باشند به ویژه اگر در فصل های بارانی سال آنها را به پا کنید.نکته منحصر به فردی که در این نوع رنگ وجود دارد این است که هیچ مهم نیست که ظاهری رسمی یا اسپرت داشته باشید چرا که این رنگ به سادگی با هر رنگ شلوار جینی قابلیت ست شدن دارد.

تنها چیزی که باید مد نظر داشته باشید این است که به هیچ عنوان رنگی مشابه رنگ کفشتان پوشید و همیشه سعی کنید لباس تان را یک درجه روشن تر یا تیره تر از رنگ کفش خود انتخاب کنید تا از یک دستی به یکنواختی درآمده و زشت به نظر نرسد و در نهایت پیشنهاد ما به عنوان اولین انتخاب رنگ لباس با این کفش ها استفاده از سایر رنگ های خنثی مانند سفید، مشکی و خاکستری می باشد.

4-رنگ قهوه روشن

همانطور که پیش از این اشاره کردیم یکی از رنگ های رایج برای تیپ های غیر رسمی استفاده از رنگ قهوه ای روشن است. در حقیقت وقتی که قصد دارید ظاهری راحت و اسپرت داشته باشید رنگ قهوه ای روشن را در کفش خود لحاظ کنید.

چرا که با هر رنگ شلوار جینی این رنگ به زیبایی ست میشود به همین خاطر در فصل های سرد می توانید به راحتی لباس های تیره با آن صحبت کنید و در فصل های گرم سال لباس های روشن را مد نظر بگیرید ناگفته نماند رنگ هایی همچون خاکی و سرمه ای بهترین گزینه برای کفشهای رنگ قهوه ای روشن می باشد.

5-رنگ سفید

بدون شک میدانید که یکی از جذاب ترین گزینه ها برای داشتن یک تیپ اسپرت استفاده از کفش سفید رنگ است چرا که وقتی صحبت از رنگ سفید کفش به میان می آید دیگر تیپ های کلاسیک و رسمی به کل از کانون توجه خارج می شوند و تنها تیپ اسپرت مد نظر می باشد.

مسلما شما نیز یکی از طرفدارهای دو آتیشه کتانی های مینیمالیست و اسنیکر های سفید می باشید چرا که جدا از جذابیتشان به سادگی با هر رنگ لباسی ست میشوند ولی با تمام این اوصاف بهترین گزینه برای ست کردن،شلوار جین می باشد.

جدیدترین ترند انتخاب کفش

جدیدترین ترند انتخاب کفش و روش ست کردن آن با لباس که مدتی است دل تعداد زیادی از سلبریتی ها را برده و از قضا خیلی هم ساده است، ست کردن رنگ کفش با رنگ پیراهن است. بعضی از سلبریتی ها از قانون یک درجه تیره یا روشن تر استفاده می کنند و بعضی های دیگر سراغ قانون matchy match یا کاملا هماهنگ می روند که در آن هیچ اختلاف طیفی بین رنگ لباس و کفش وجود ندارد.نکته مهمی که خوب است در مورد قانون matchy match بدانید این است که به کار بردن تنها یک رنگ در ست لباس و کفش، باعث می شود قدتان بلندتر به نظر برسد. بنابراین اگر قدتان کوتاه است با خیال راحت سراغ این قانون بروید و اگر قدتان بلند است، خوب است برای ایجاد زیبایی بیشتر از قانون کنتراست یا تضاد رنگ استفاده کنید تا متناسب تر به نظر برسید.

یادتان باشد هنگام انتخاب کفش، به هیچ وجه راحتی پا و کمرتان را قربانی زیبایی آن نکنید. کفش های پاشنه بلند یا غیر استاندارد، فشار زیادی به کمر وارد می کنند و در عین حال باعث ایجاد فشار نامناسب روی پاها و زانوها خواهند شد. کفشی را انتخاب کنید که در آن احساس راحتی می کنید و بدنتان را تحت استرس قرار نمی دهد. اگر هم هیچ جوری حاضر نیستید دست از سر کفش های خیلی پاشنه بلند بردارید، آن ها را برای مهمانی ها کنار بگذارید و قبل از مهمانی و به محض تمام شدن آن یک کفش راحت بپوشید. در طول مهمانی هم تا جایی که می توانید بنشینید، راه نروید و به کمرتان رحم کنید.

هر رنگ کفش با چه رنگ لباس؟

  • کفش مشکی: کفش مشکی با انواع لباس ها قابل ست شدن است به جز لباس های پاستلی رنگ.
  • کفش قهوه ای: لباس هایی به رنگ کرم، بژ، استخوانی، قهوه ای، سفید با کفش قهوه ای به خوبی ست میشوند.
  • کفش سفید: با کفش سفید فقط لباس هایی به رنگ روشن و پاستلی میتوانید بپوشید.
  • کفش طوسی: لباس های صورتی، مشکی، سفید و طوسی به کفش طوسی نیاز دارند.
  • کفش طلایی: لباس هایی به رنگ سفید، مشکی، قرمز را میتوانید با کفش طلایی ست کنید.
پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (256 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (230 نظر) ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (100 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (92 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (74 نظر) سفره غذای ساده و ناهار صمیمانه رهبر معظم انقلاب در دوران نقاهت بعد از ترورشان همراه مهمانانشان+عکس (59 نظر) گشت و گذاری در روستای محل تولد محمود احمدی نژاد؛ از گلایه پسرعموی بقالش تا شغل آهنگری پدرش در روستا (57 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (56 نظر) خلاقیت خنده دار راننده کرمانی برای ضد سرقت کردن ماشین اش حماسه ساز شد+عکس/ سلطان امنیت منطقه در سطح خاورمیانه!🤣 (55 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینش ثبت کرد+ عکس (48 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (42 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (39 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: پلیس یه خانومی رو گرفته که چرا یکطرفه میری گفته به شما ربطی نداره من زن آقای قرائتی ام +ویدئو😂👌 (38 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (33 نظر) پاسخهای خنده دار دانش آموز ایرانی به سوالات درس تاریخ مرزهای وقایع تاریخی رو جابجا کرد+عکس/ معلمشون بعد دیدن این جوابها سر به کوه و بیابون گذاشته🤣 (31 نظر)
دیگران می‌خوانند   
جشن دندونی ساده و بدون تجملات سام، نوه اکبر عبدی در خانه شان+عکس/ چه خونه زندگی لوکسی، چه دیوارکوبهایی😍 نگاهی به کیک تولد 41 سالگی المیرا شریفی مقدم با طرح پروانه/ مبارکا باشه +عکس اولین عکس از اولین روز پدر شدن مهران غفوریان/ چه ذوقی داره آقای بازیگر +عکس سلفی خاص فرشته حسینی با کیوان سریال مرداب در پشت صحنه جنگل آسفالت/ چقدر جفتشون خوب درخشیدن+عکس نگاهی به بشقاب صبحانه شیک و اروپایی خواهر ساره بیات/ چه کافه لوکس و دلبازی+عکس اولین عکس گرفته شده از مازیار لرستانی بعد از تولد/ چه نوزاد گوگولی و نازی! ماجرای گم‌شدن «یسنا»، دختر چهارساله روستای «یلی‌بدراق» + ویدئو ماجرای ناپدید شدن مجسمه 5 میلیاردی یک هنرمند تهرانی صحبت های خنده دار آقای قرائتی: پیغمبر به پسره گفت مادر پیرتو شوهر بده گفت نمیشه اون حتی نمیتونه راه بره و مادره زد تو سر پسرش که خفه شو تو بهتر میفهمی یا پیغمبر +ویدئو😂👌 تغییر استایل احسان علیخانی در خیابان اصلا قابل شناسایی نبود+ عکس فال انبیاء روزانه پنجشنبه 13 اردیبهشت ماه 1403 این مرد بعد دیدن چهره واقعی عروس خودکشی کرد! +عکس خلاقیت خنده دار راننده ارومیه ای، با نوشته جالب پشت وانت حماسه ساز شد/ آخه جای این چیزا پشت ماشینه؟!🤣 دانلود آهنگ جدید "قسم» رضا صادقی +فیلم/ شبا بهت فکر میکنم هنوز هنوز عکسات توی خونمونه... گوشزد رهبر انقلاب به نجم الدین شریعتی، مجری برنامه سمت خدا درباره اجرایش +عکس شباهت بی حد و اندازه رابعه اسکویی به پدرش/ مگه داریم انقدر شباهت+عکس عکس تازه منتشر شده از داریوش مهرجویی تام هنکس با هوش مصنوعی جنجال به راه انداخت+ عکس (تصاویر) تنگه قاهان؛ بهشتی چهار فصل در دل کویری قم نفرین شاه باستانی ایران؛ مهمترین یادگار تاریخ شوخی خنده دار احسان علیخانی با لوله‌کش خوش‌ صدا؛ ما آب حوض، شما شیر موز +ویدیو/ سالن رفت رو هوا😂 رونمایی از بازیگر 2 متری سینمای ایران که از بهرام افشاری هم قدبلندتر است+عکس فال روزانه امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت ماه 1403 رقص خنده دار دو پرنده وسط جاده با آهنگ شاد ترکی/از سلاطین حرکات منظم😂+ویدئو فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 روایت جالب رهبر انقلاب از مخفی شدن در یک روستای سرسبز و خوف انگیز در مشهد/ خون دلی که لعل شد+عکس فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403 عاشقانه های جذاب سارا والیانی، آسیه گیلدخت و همسر دومش محسن !+عکس فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 13 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403+فیلم دستگیری قاتل مست 2 زن در عروسی؛ خواهر داماد و خاله عروس/ ماجرای تلخ عروسی هایی که عزا می شوند! ایده خنده دار یک ایرانی برای احداث برج آزادی روی پشت بوم خونه اش حماسه آفرید/یه پا جاذبه گردشگریه واسه خودش😂+عکس بیوگرافی و زندگی خصوصی فرناز رهنما، نازنین سریال ساختمان پزشکان و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی خیابانی کولاک به پا کرد؛ صحبت های بی سابقه جواد خیابانی با وزیر ورزش+ فیلم تعریف و تمجید رهبر معظم انقلاب از طعم کیک خوشمزه مادر شهید ارمنی/هر کجا تو با منی من خوشدلم +ویدئو ضیافت باربیکیو همسر شاهرخ استخری در یک مهمونی دورهمی/ رژیم پَر😂+عکس نگاهی به حیاط بسیار ساده و بدون تجملات خانه مصطفی خمینی، پسر ارشد امام خمینی+ویدیو/ منزلی با بافت قدیمی و سنتی نگاهی به ماشین خوش رنگ امیرمحمد یزدانی ستاره کُشتی/ این ماشینو باید قاب کرد زد به دیوار +عکس خلاقیت خنده دار دانش آموز ایرانی که خودش را به عنوان هدیه به معلمش داد/ خدایا چیه این نسل جدید😂 خلاقیت یک دانش آموز ایرانی برای فرار از مدرسه حماسه آفرید+فیلم/ یعنی آدم میمونه تو کار این بچه ها...
تیتر امروز   
ماجرای ناپدید شدن مجسمه 5 میلیاردی یک هنرمند تهرانی دانلود آهنگ جدید "قسم» رضا صادقی +فیلم/ شبا بهت فکر میکنم هنوز هنوز عکسات توی خونمونه... گوشزد رهبر انقلاب به نجم الدین شریعتی، مجری برنامه سمت خدا درباره اجرایش +عکس (تصاویر) تنگه قاهان؛ بهشتی چهار فصل در دل کویری قم نفرین شاه باستانی ایران؛ مهمترین یادگار تاریخ فال روزانه امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 روایت جالب رهبر انقلاب از مخفی شدن در یک روستای سرسبز و خوف انگیز در مشهد/ خون دلی که لعل شد+عکس فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403 فال انبیاء روزانه پنجشنبه 13 اردیبهشت ماه 1403 فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 13 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403+فیلم دستگیری قاتل مست 2 زن در عروسی؛ خواهر داماد و خاله عروس/ ماجرای تلخ عروسی هایی که عزا می شوند! بیوگرافی و زندگی خصوصی فرناز رهنما، نازنین سریال ساختمان پزشکان و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی این مرد بعد دیدن چهره واقعی عروس خودکشی کرد! +عکس
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...