طرز راه رفتن با کفش پاشنه بلند چگونه باید باشد؟

  دوشنبه، 21 تیر 1400   زمان مطالعه 4 دقیقه
طرز راه رفتن با کفش پاشنه بلند چگونه باید باشد؟
آیا می‌خواهید هنگام پوشیدن کفش پاشنه بلند، با اعتماد به نفس راه بروید؟ کفش پاشنه بلند اگر درست انتخاب نشود می‌تواند دید بدی ایجاد کند و برای پا ناراحت کننده باشد، با وجود این خانم‌ها بارها و بارها کفش پاشنه بلند می‌پوشند.

آیا می خواهید هنگام پوشیدن کفش پاشنه بلند، با اعتماد به نفس راه بروید؟ کفش پاشنه بلند اگر درست انتخاب نشود می تواند دید بدی ایجاد کند و برای پا ناراحت کننده باشد، با وجود این خانم ها بارها و بارها کفش پاشنه بلند می پوشند. پس باید کفش پاشنه بلند درستی از نظر کیفیت، اتصال خوب پاشنه به کفش و … انتخاب کنید تا راه رفتن با آنها برای شما راحت باشد. با ما همراه باشید تا روش انتخاب صحیح یک کفش پاشنه بلند را بررسی کنیم:

پوشیدن کفشی که فقط نیم سایز کوچک است می تواند خیلی دردناک باشد. پس اطمینان حاصل کنید که سایز کفش مناسب را انتخاب کردید. برای این کار اگر دستگاه اندازه گیری سایز پا در اختیار ندارید از این روش استفاده کنید. بر روی کاغذی بایستید و اطراف کفشتان را خط بکشید، سپس گرداگرد پای بدون کفش خود را خط بکشید. ممکن است متوجه شوید که قسمت هایی از پا از کفش پهن تر و بزرگ تر است. معمولا در این مواقع فروشنده به شما می گوید که کفش جا باز می کند، اما اگر کفشی در مغازه اندازه پای شما نیست، بهتر است آن را نخرید.بسیار پیش می آید که کفشی می پوشیم که شماره آن سایز پای شماست اما با این وجود برایتان تنگ است. کفش ها سایز درشت و ریز دارند که طول آن ها یکی است اما عرض متفاوتی دارند. باید کفشی که عرض آن مناسب پای شما باشد را پیدا کنید. در هنگام خرید کفش آن ها را امتحان کنید. باید دقت کنید که دو کفش با یک شماره می تواند سایز مختلف داشته باشند. بنابراین صرفا به خاطر شماره کفش آن را انتخاب نکنید. مدل کفش هم در سایز مناسب آن نقش دارد.

7 ترفند برای راه رفتن طولانی مدت با کفش پاشنه بلند

بسیاری از افراد در راه رفتن با استفاده از کفش های پاشنه بلند، مشکل دارند. بر همین اساس در این بخش از مقاله به ارائه چند ترفند به منظور آموزش راه رفتن با کفش پاشنه بلند پرداخته ایم. با ما همراه باشید و این ترفندها را بیاموزید.

استفاده از کفی مناسب

یک راهکار برای پوشیدن و راه رفتن طولانی مدت با کفش پاشنه دار دخترانه و زنانه، استفاده از کفی های طبی است. این پدها بسیار نرم بوده و باعث می شوند پاهایتان به هنگام راه رفتن، حس راحتی داشته باشند.

توجه به پاشنه کفش

برای راه رفتن با کفش پاشنه دار به اندازه پاشنه و پهنای آن توجه کنید. شما می توانید با انتخاب کفش هایی با پاشنه پهن، با آرامش بیشتری راه بروید.

شروع حرکت از پاشنه کفش

برای این که با کفش های پاشنه بلند خود به صورت حرفه ای راه بروید سعی کنید ابتدا پاشنه کفش را حرکت دهید. در گام برداشتن، اول پاشنه کفش را بلند کنید و به هنگام گذاشتن پا بر روی زمین، ابتدا پاشنه کفش را بر روی زمین بگذارید. این یعنی قدم برداشتن از پاشنه به پنجه.

کفش پاشنه بلند

برداشتن گام های کوچک

برای آموزش طرز راه رفتن با کفش پاشنه بلند باید این را بدانید که گام های کوچک می توانند به شما کمک کنند. اگر گام هایتان کوچک باشد به راحتی می توانید تعادل خود را حفظ نمایید.

خم کردن پاها بعد از گام برداشتن

برای این که طریقه صحیح راه رفتن با کفش های پاشنه بلند را یاد بگیرید لازم است تا پاهای خود را پس از گام برداشتن، خم کنید. به این ترتیب از لیز خوردن پا و ایجاد فشار مضاعف، جلوگیری می کنید.

خم شدن به عقب

افراد ناشی به هنگام پوشیدن کفش هایی با پاشنه بلند، به طرف جلو خم می شوند. برای این که برای مدت طولانی و بدون دردسر با این کفش ها راه بروید باید بدنتان را کمی به عقب خم کنید.

استفاده از پودرتالک

استفاده از پودر تالک نیز ترفندی برای پوشیدن کفش پاشنه بلند مجلسی است. این پودر یا پودر بچه، باعث می شوند تا از تعریق پا در کفش جلوگیری شده و فرد بتواند تعادل خود را به خوبی حفظ کند.

در خرید کفش زنانه به اندازه پاشنه دقت کنید

  • پاشنه های ۳ تا ۵ سانتی متری برای پوشیدن در طول روز مناسب است.
  • پاشنه های ۵ سانتی متری و کمی بیشتر می توانند در هنگام کار نیز پوشیده شوند.
  • پاشنه های بیش از ۸ سانتی متر برای فعالیت های آخر هفته و شاید مهمانی ها مناسب باشند
  • با پاشنه هایی بیشتر از ۱۲ سانتیمتر، یقیناً کمتر احساس راحتی می کنید این کفش ها را تنها برای مدتی کوتاه و زمان هایی که قرار نیست خیلی راه بروید، بپوشید

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
دو دختر داغدیده سیدابراهیم رئیسی در اولین حضور مشترکشان در دانشگاه بعد از شهادت پدر عزیزشان +عکس/ صبور و استوار (442 نظر) نگاهی به کارت ملی، بسیج و شناسنامه رهبر معظم انقلاب+عکس (260 نظر) خلاقیت قابل تحسین هنرمند هندی برای طراحی چهره نورانی رهبر معظم انقلاب روی یک برگ درخت گیلاس+فیلم (118 نظر) نگاهی به سینی چای و پنیر رهبر انقلاب در دوران جوانی/ ساده زیستی آقا از اوایل زندگی +عکس (57 نظر) پذیرایی صمیمانه و ساده رهبر معظم انقلاب از محمود پاک نیت و هنرمندان دیگر ایرانی با شیرینی و چایی در فنجان عینکی+عکس (36 نظر) سبک دکوراسیون ساده و بدون تجملات اتاق کار شهید سید ابراهیم رئیسی با رونمایی از عکس رهبر انقلاب روی میزشان +عکس (22 نظر) ذوق زدگی و خوشحالی داریوش ارجمند، حشمت فردوس وقتی متوجه میشه قالیباف خلبان هواپیماییِ که قراره با اون به اصفهان بره+عکس (19 نظر) تصویری از دیدار سام درخشانی، احسان سریال هشت و نیم دقیقه با رهبر معظم انقلاب و استقبال گرم ایشان (17 نظر) 3 قاب متفاوت از پدر شوهر لبنانیِ زینب سلیمانی فرزند کوچک سردار سلیمانی+عکس/ از دلداری به عروس ایرانی اش در مراسم پدرش تا فاتحه خوانی بر مزار حاج قاسم (15 نظر) نگاهی به کیک تولد دو طبقه با تم غمگین و تیره رنگِ هوتن شکیبا+عکس/ ست بودن رنگِ در و دیوار با لباس و کیک آقای بازیگر‌ (12 نظر) (عکس) آخرین عاشقانه پدرانه حسام محمودی، هادی سریال "گرگ و میش"، برای تولد دختر زیبایش، هانا/ آدم دلش آتیش میگیره واقعا (10 نظر) نشسته نماز خواندن احمدرضا عابدزاده در خانه اش در کنار کریم باقری+عکس (8 نظر) خلاقیت منحصربفرد مادر ایرانی با برگزاری مهمانی در خیابان جلوی خانه اش حماسه آفرید/ این مهمونا برن پشت سرشونم نگا نمیکنن🤣 (8 نظر) گریه های تلخ سام درخشانی، احسان سریال هشت و نیم دقیقه در خانه ابدی پدرش / روحش شاد و یادش گرامی (8 نظر) مات و مبهوت ماندن داوران صداتو از اجرای عاشقانه و زیبای پسر حنجره طلای ایرانی با آهنگ بهنام بانی/ با این صدای بهشتی ترکوند+ویدیو (6 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال قهوه با نشان روز یکشنبه 27 خرداد ماه 1403
فال روزانه امروز یکشنبه 27 خرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 27 خرداد 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 27 خرداد 1403
فواید فوق العاده پوست پرتقال برای قلب🍊 + فواید دیگر
فال ابجد روزانه یکشنبه 27 خرداد 1403
بازداشت شکارچی عروسک های شهر | او دختر بچه ها را می ربود و ...
فال انبیاء روزانه یکشنبه 27 خرداد 1403
به کوری چشم مجاهدین خلق حمید نوری آزاد شد‎
لامبورگینی خاندان سلطنتی عربستان رکوردشکنی کرد+عکس
پیشنهاد ازدواج دوم پارسا پیروزفر به خانم همسایه جوان در خلوت دونفره شان+فیلم
ناگفته های رهبر معظم انقلاب از کودکی و پدر و مادرشان/ از شعر و قرآن خوانی تا خاطره روز اول مدرسه و والیبال بازی کردن در کوچه
ناگفته هایی جالب از زندگی فرزندان رهبر معظم انقلاب؛ از استفاده نکردن از امکانات مملکتی تا وام گرفتن از صندوق های کوچک!
روایت شنیده نشده از خواهر داغدار شهید سید ابراهیم رئیسی از کارکردن رئیس جمهور همزمان با تحصیل بعد از فوت پدرشان/ دلسوز و صبور+عکس
گران بهاترین ماده جهان که قیمتش 1000 برابر نفت است +عکس/ ماده ای که جان انسان ها را نجات داد