ساعدنیوز
ساعدنیوز

تاثیر آینه دودی در دکوراسیون داخلی

  شنبه، 22 مرداد 1401   زمان مطالعه 12 دقیقه
تاثیر آینه دودی در دکوراسیون داخلی
یکی از اشیا زینتی منزل و یا محل کار آینه میباشدآینه در رنگ بندی متفاوتی است که یکی از رنگ های آن که با هردو دکوراسیون مدرن و کلاسیک قابل تلفیق است رنگ دودی میباشد

قبل از اینکه به شرح آینه دودی و کاربردهای آن در زندگی خودمان بپردازیم تصویر و شمایی کوتاه از آنچه که آینه نامیده می شود و تاریخچه آن به شما ارائه می دهیم.خوانندگان عزیز می توانند بعد از مطالعه این مقاله اطلاعات خوبی در زمینه آینه ها و بالاخص آینه دودی کسب نمایند.همانگونه که از نام آینه پیداست آینه،آینه تمام نمای زندگی است و از آن برای دیدن تصویر خود و یا هر شی دیگری می توانیم استفاده کنیم.

آینه دودی

آینه دودی از نوع آینه های دکوراتیو می باشد که برای تزیین دکوراسیون خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. به علت این که آینه دودی باعث زیبایی محیط داخلی خانه ها می شود، مورد توجه طراحان داخلی قرار گرفته است؛ به همین جهت در خانه های مدرن انواع آینه های دودی مشاهده می شود. انواع آینه دودی با توجه به پیشرفت تکنولوژی و با بهره گیری از دانش روز دنیا تولید می شوند. به همین علت دارای کیفیت بالایی هستند. در مورد قیمت آینه دودی باید بگوییم که پارامترهای متفاوتی بر روی قیمت آینه دودی تاثیرگذار هستند. زیرا آینه دودی با استفاده از متریال هایی با درجه کیفی مختلف تولید می شود. مثلاً کیفیت آینه دودی تاثیر مستقیمی بر روی قیمت آن دارد. علاوه بر این ابعاد و مدل آینه دودی هم می تواند بر روی قیمت نهایی تاثیرگذار باشد؛ به همین جهت در بازار داخلی کشور شاهد انواع آینه دودی با قیمت متغیر خواهیم بود.آینه دودی نوعی از آینه است که از نظر رنگ تیره و به صورت مشکی یا سیاه به نظر می رسد آینه دودی از سه قسمت تشکیل شده است ست اول شیشه دودی دوم جیوه که در پشت شیشه دودی اعمال شده است سوم رنگ پشت آینه که در تمام آینه ها وجود دارد بسیاری از مردم تصور می کنند که در آینه های رنگی از رنگ های مختلف در پشت یک شیشه ساده استفاده شده است است در حالی که اینطور نیست از یک شیشه رنگی ترانسپرنت و جیوه و رنگ پشت آن استفاده می شود رنگ های شیشه تغییر می کند و جیوه و رنگ ثابت است از آینه دودی بیشتر در دکوراسیون مدرن و کلاسیک استفاده می شود. آینه دودی در کیفیت درجه یک و درجه دو تولید می شود. میزان تیرگی آینه دودی به ضخامت آن بستگی دارد و هرچه ضخامت آیینه بیشتر باشد رنگ آن تیره تر و سیاه تر خواهد بود

آینه دودی

بررسی آینه دودی با قوانین فیزیک

در تمام آینه ها طبق قواعد فیزیک از نمادهای دیگری هم استفاده می شود که در اینجا به ذکر تمام این مواد و فرمول ها می پردازیم.در ابتدا فاصله جسم از آینه است که با نماد p نشان می دهیم،یعنی مقدار مسافتی که جسم باید طی کند تا از جایی که قرار دارد به سطح آینه برسد و فاصله تصویر از آینه را هم با نماد q نشان می دهیم که در مورد آینه دودی هم صدق می کند یعنی مسافت یا فاصله تصویر تا آینه.حال این تصویر می تواند مجازی یا حقیقی باشد و فاصله جسم از آینه هم می تواند بی نهایت دور باشد.آینه های هم از سه نوع تشکیل می شوند که آینه تخت و آینه محدب و آینه مقعر داریم که هر کدام تصاویر خاص خودشان را تشکیل می دهند و کارایی خودشان را دارند و تصاویر در آینه تخت از قاعده خاصی پیروی میکند و در آینه محدب بزگتر از جسم نشان داده می شود و در آینه مقعر هم خواص خودش را دارد.آینه دودی می تواند تخت یا محدب یا مقعر باشد و لذا این به سفارش دهنده وکاربرد آینه بستگی دارد.مثلا از آینه محدب در دندانپزکشی استفاده می شود چرا که پزشک باید دندان ها را بزرگتر ببیند.

آینه دیواری

موارد استفاده آینه کاری رنگ دودی

  • از آینه دودی بیشتر در فضاهایی با وسعت زیاد استفاده می شود و برای فضاهای کوچک مناسب نیست.
  • از آینه دودی در تزیین دیوار های اتاق خواب دیوارهای پذیرایی پوشش های داخلی سرویس آشپزخانه یا میز بار استفاده می گردد.
  • از آینه دودی می توان به صورت ابزار خورده یا تراش خورده استفاده کرد در آیینه کاری با طرح های مختلف روی دیوارهای منازل مورد استفاده قرار می گیرد و آینه دودی آینه ذغالی یا آینه کربن هم گفته می شود.
  • از آینه دودی در فضای ورودی ساختمان مانند لابی برج ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.
  • از آینه دودی می توان در طرح و مدل های مختلف به عنوان دیوارپوش استفاده کرد در بعضی موارد می توان از شیشه رنگی مشکی هم به جای آینه دودی استفاده کرد بازتاب آینه دودی و رفتار آینه ی آن از شیشه رنگی مشکی بالاتر است.
  • از آینه دودی در ساخت میز کنسول و اشیا دکوری منزل هم استفاده می شود.

قیمت آینه دودی

آینه های دودی بر اساس کارخانه تولید کننده قیمت های مختلفی دارد از جمله عوامل تاثیرگذار قیمت آینه دودی می توان: به نوع شیشه دودی- نوع جیوه مصرفی- نوع رنگ پشت آینه- نوع ماشین آلات خط تولید آینه و روش تولید آینه دودی اشاره کرد.از نظر کیفیت بهترین آینه دودی تولید شده در کشور مربوط به کارخانه ایران آینه، کارخانه تبریز، کارخانه اردکان اشاره کرد که از نظر نوع ماشین آلات و روش تولید آینه دودی در جایگاه بالاتری قرار دارند اما از نظر جیوه پشت آینه از دو روش جهت تولید آینه دودی استفاده می شود که در روش اول روش پاششی با دستگاه کرتین کوتر است که به روش نیترات نقره انجام می شود و روش دوم تولید آینه دودی با روش اسپاترینگ است که روش جانشینی کاتدی میباشد که آینه آلومینیوم تولید می کنند که از نظر کیفیت آینه دودی با روش جیوه یا نقره با کیفیت تر است در مرحله بعد نوع رنگ پشت آینه می باشد که از کشور آلمان وارد می شود و به صورت دو لایه در پشت آینه قرار می گیرد و اعمال می شود و نوع شیشه دودی مصرفی هم باید کاملا صاف و بدون موج و بدون جوش و هیچگونه خم و تاب باشد. که در کل نتیجه این کار آینه دودی با کیفیت درجه یک خواهد شد . قیمت آینه دودی بسته به ضخامت هم دارد که در ۳ ضخامت :آینه دودی ۴ میل- آینه دودی ۵ میل- آینه دودی ۶ میل تولید می شود که هر چه ضخیم تر باشد قیمت آینه دودی گران تر خواهد بود. ابعاد سفارش مشتری هم در قیمت آینه دودی تاثیر گذار است که هرچه پرت و دور ریز کار کمتر باشد قیمت آن مناسب تر خواهد بود. ابزار به کار رفته در تولید آینه دودی هم در قیمت آن موثر است مانند ابزار دیاموند- ابزار طول برق- ابزار تراش که ابزار تراش در آینه دودی گران تر است و ابزار تراش برای آینه دودی از نیم سانت تا سه سانت قابل انجام است که قیمت آینه دودی تراش خورده از مدل ساده آینه دودی گران تر است.

آینه دودی

جایگاه آینه دودی در دکوراسیون داخلی

آینه دودی در دکوراسیون داخلی خانه های مدرن نقش بسیار پر رنگی دارد. امروزه برای زیبایی دکوراسیون داخلی خانه ها از محصولاتی استفاده می کنند تا خانه ظاهر شیک و مدرنی بگیرد. آینه دکوراتیو دودی یکی از این محصولات می باشد . در واقع استفاده از آینه دکوراتیو در خانه یک ایده ی خلاقانه می باشد. زیرا خود آینه کاربرد های بسیار زیادی دارد. مثلا آینه می تواند باعث روشن شدن فضای داخلی خانه شود و علاوه بر این باعث متنوع تر شدن فضای داخلی می شود. به همین علت آینه ی دکوراتیو در فنگ شویی نقش بسیار زیادی دارد؛ علاوه بر این وجود آینه باعث آرامش روحی و روانی برای ساکنین خانه می شود. در حقیقت آینه دودی موجب انعکاس نور می شود و به همین طریق می تواند به شادابی و ایجاد انرژی در خانه و ساکنین آن کمک بسیار زیادی کند. تاثیر آینه در دکوراسیون داخلی خانه مانند معجزه می باشد. آینه دودی یکی از انواع آینه های دکوراتیو می باشد که برای مدرن شدن فضای خانه مورد استفاده قرار می گیرد . از آینه دودی بر روی انواع و اقسام لوازم خانه از قبیل تخت خواب و پرده و در و دیوارهای خانه و درب کابینت ها و هود آشپزخانه و اجاق گاز و غیره استفاده می شود.

آینه دکوراتیو چه کاربردی در دکوراسیون داخلی دارد؟

از مهم ترین عناصر در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان های تجاری، اداری، مسکونی آینه های دکوراتیو می باشند. آینه های دکوراتیو دارای رنگ بندی و طرح خاص و متنوع هستند که با توجه به دکوراسیون داخلی و هماهنگی میان سایر وسایل موجود در ساختمان انتخاب و خریداری می شوند.زیبایی، جذابیت، لوکس و شیک بودن، مقاومت در برابر حرارت و ضربه، تنوع در طرح و مدل، عدم شکستگی و نفوذ آب و رطوبت همه از خصوصیات مهم آینه های دودی دکوراتیو هستند. از کاربردهای مهم این شیشه های رنگی در دکوراسیون داخلی می توان به استفاده از آن ها به عنوان پوشش دیوار یا سقف، وسایل دکوری لوکس، شیشه رومیزی برای میز ال سی دی و میز ناهارخوری، پارتیشن و جداسازی فضا، درب و پنجره اشاره کرد. آینه دودی یکی از زیباترین و بهترین آینه های دکوراتیو است که با هر سبک از طراحی دکوراسیون داخلی هماهنگ می شود. از آینه های دودی در طراحی ساختمان به سبک کلاسیک یا مدرن و امروزی استفاده می شود. چنان چه می خواهید تغییرات اساسی در طراحی و دکوراسیون داخلی ساختمان خانه یا محل کار خود داشته باشید، می توانید از انواع آینه های دودی به عنوان پوشش دیوار، شیشه برای میز ناهارخوری یا میز تلویزیون، درب کمد و تزئین ستون یا سایر بخش های موجود در ساختمان استفاده کنید.
آینه های دودی تمامی ویژگی های خاص آینه های دکوراتیو را دارند و انتخاب مناسب مقرون به صرفه ای برای طراحی دکوراسیون داخلی و نمای خارجی ساختمان های اداری و تجاری و مسکونی محسوب می شوند.

مزیت های آینه دودی

در اولین نگاه به طور واضح می توان تشخیص داد رنگ خاص این مدل ها به نسبت نوع ساده، نمای جذاب تری ایجاد کرده؛ حتی فضای مورد نظر را گران تر از آن چه که واقعا هست، می نمایاند. همچنین دیگر مزیت بسیار مهم آینه دودی و دیگر انواع، وسیع تر نشان دادن محیط می باشد. منازل کوچک یا اتاق خواب هایی که خیلی بزرگ نیستند بهتر است حتما بخشی یا تمام یک سمت دیوار را کاملا با آینه بپوشانند تا شاهد نتیجه دلباز تری باشند. بعضی افراد حتی ترجیح می دهد همین روش را برای سقف به کار بگیرند که در نوع خود بسیار جالب خواهد بود.

معایب آینه دودی

در مجموع نصب آینه های دکوراتیو، انتخاب هوشمندانه ای محسوب می شود. مگر اینکه برای گاه به گاه تمیز کردن آن ها وقت نگذارید و اجازه بدهید تیره و تار به نظر برسند. همچینین اگر تا اندازه ای محتاط نباشید، هرچند کم سابقه است؛ امکان دارد باعث شکستگی یا ترک آن ها بشوید.

تاریخچه استفاده از آینه ها

آینه وسیله ای است که به دلیل صاف بودن و انعکاس پذیری بالا، تصاویری از اجسام روی سطح خود را نشان می دهد. اشعه های منعکس شده از سطح آینه در نقطه ای به نام نقطه کانونی آینه به هم می رسند. بسته به فاصله جسم تا آینه و نوع آینه، فاصله از نقطه کانونی آینه متفاوت است. تاریخ قدیمی ترین علامت آینه مربوط به 6000 سال قبل از میلاد است و در آناتولی (ترکیه) یافت شد. از آن پس شما میتوانید تمدن های بین النهرین را نام ببرید. در مصر باستان، قدیمی ترین ذکر آینه مربوط به حدود 3000 سال قبل از میلاد است.یک نمونه دیگر از وجود آینه ها مربوط به حدود 3000 سال پیش در ایران است، یعنی در زمان هخامنشیان، هنگامی که سنگ ها و فلزات را صیقل می دادند، آنها را به آینه های شفاف تبدیل می کردند و آثار آنها هنوز در تالار آینه در تخت جمشید وجود دارد. قدمت آینه های صیقلی در آمریکای جنوبی و مرکزی به 2000 سال قبل از میلاد باز می گردد. در چین قدمت آینه های برنزی به 2000 سال قبل از میلاد بر می گردد. آینه های فلزی روکش شده در لبنان در قرن اول میلادی پیدا شد. آینه شیشه ای طلاکاری شده توسط قدیمی ترین پلینی در تاریخ طبیعی (پلینی) در 77 سال بعد از میلاد نقاشی شده است. در قرن دوازدهم، شیشه به طور گسترده ای در پردازش آینه مورد استفاده قرار گرفت و اولین آینه های شیشه ای تخت با روکش سرب توسعه یافت. مدتی بعد سمیت سرب آشکار شد و به همین دلیل از مخلوط جیوه و قلع به جای سرب استفاده شد. پس از این تغییرات و دگرگونی ها، سپس مکانی که این آینه ها در آن ساخته شده بودند را به یک مرکز اقتصادی تبدیل کرد. با این حال، اختراع و پردازش آینه ها را نباید به عنوان یکی از اولین نیازها و تنها به عنوان یک ابزار شخصی در نظر گرفت، امروزه کاربردهای آینه ها بسیار بیشتر از کاربردهای اصلی و نمایی آنها است. دانشمندان مدتهاست که خواص آینه های مسطح و مقعر را می دانند و حتی از آنها برای تمرکز نور خورشید و اختراع وسایلی برای سوزاندن اجسام استفاده می کنند.

دکوراسیون خانه

نحوه تولید آینه زغالی

هنگامی که آینه های نقره ای با احیا شیمیایی ساخته می شوند ، ابتدا شیشه را با آب مقطر و هیپوکلریت قلع شستشو می دهند و سپس با مخلوطی از دو محلول پوشش می دهند، یکی حاوی سوسپانسیون اکسید نقره و دیگری حاوی عامل کاهنده است یا رسوب. وقتی روی شیشه استفاده می شود، نقره با شستشو با هیپوکلریت قلع ثابت می شود. سطح شیشه نباید در حین کار خشک شود و این کار باید روی یک میز بزرگ مسطح (مقدار کم) یا روی یک میز شیب دار انجام شود تا نقره به طور یکنواخت پخش شود و ضایعات را کاهش دهد. آبکاری شراب نقره ای تکنیکی است که توجه بیشتری را به خود جلب می کند زیرا برای استفاده در نوار نقاله های اتوماتیک مناسب تر است. در روش متالیزاسیون خلاء ، این فلز در حمام خلاء (مقدار زیاد) تبخیر شده و روی سطح سرد شیشه متراکم می شود. با این روش می توان ضخامت و خواص نوری فیلم فلزی را به دقت کنترل کرد و محصولات خاصی مانند فیلترهای تداخل ، فیلترهای بازتاب انتخابی ، آینه های تلسکوپی و … بدست آورد. فویل آلومینیومی، صفحه آلومینیوم به کاتد DC متصل می شود و شیشه به آن متصل می شود.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (84 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (83 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (78 نظر) قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (42 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس (41 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (40 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (37 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (34 نظر) ایده خنده دار یک ایرانی برای احداث برج آزادی روی پشت بوم خونه اش حماسه آفرید/یه پا جاذبه گردشگریه واسه خودش😂+عکس (31 نظر) خلاقیت خنده دار دانش آموز تنبل در پاسخ به سوال ریاضی حماسه ساز شد+عکس/حیف انیشتین این نخبه رو ندید مرد (30 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (28 نظر) رونمایی از مادربزرگ زیبای هانده ارچل بازیگر سریال مست عشق؛ وقتی خوشگلی رو از مامان بزرگت به ارث میبری/ خدا شانس بده والا😅 (27 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (26 نظر) بوی بد واژن: علل، درمان‌های خانگی و روش‌های پیشگیری (25 نظر) خلاقیت منحصربفرد کباب پزِ تبریزی برای کِشاندنِ مشتری به مغازه حماسه ساز شد+عکس/هیتلر هم مغز اینو نداشت!🤣 (24 نظر)
دیگران می‌خوانند   
زیبایی خاص نجم الدین شریعتی، مجری برنامه سمت خدا در 7 سالگی/ مگه داریم این همه تغییر؟+عکس نگاهی به حیاط سرسبز و بزرگ ستاره سادات قطبی با گلدان های زیاد/ آدم اینجا باشه که پیر نمیشه +عکس صندلی 125 میلیون تومانی محمدرضا گلزار در آمریکا+ عکس حضور چهره های فوتبالی در منزل امیر قلعه نویی برای تسلیت به سرمربی بابت فوت مادرش و گریه های بی امان سکاندار تیم ملی+عکس/ فرهاد مجیدی، فتح الله زاده و... فال روزانه امروز شنبه 15 اردیبهشت ماه 1403 عکسی از اولین روز مادر شدن همسر جوان حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله ها/ چه بچه ناز و دلبری داره ماشاءالله فال انبیاء روزانه شنبه 15 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز شنبه 15 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز شنبه 15 اردیبهشت 1403 فال ابجد روزانه شنبه 15 اردیبهشت 1403 فال حافظ با تفسیر شنبه 15 اردیبهشت 1403 + فیلم استایل جذاب و شیک ارسلان قاسمی، وحید سریال فاصله ها در کنسرت خواننده محبوبش/ زمین تا آسمون فرق کرده!+عکس عکس های یادگاری و رابطه صمیمی بازیگران سریال ساختمان پزشکان در پشت صحنه/ چه انرژی خوبی داشتن! عکسی تاریخی و جالب از مغازه یک بقال گیلانی در زمان ناصرالدین شاه قاجار/ چقدرم شلوغ و پلوغ هست+عکس کودکی و نوجوانی بامزه امین میری، زهرمارخان سریال گیلدخت با تیپ کیوت و مردانه شیک/ مگه داریم این همه تغییر؟+عکس خلاقیت تحسین برانگیز یک نانوای ارومیه‌ای برای کمک به همشهری ها/ باریکلا به این شعور و درک بالا+عکس رونمایی هادی چوپان از دکوراسیون منحصر به فرد و لاکچری باشگاهش/ طراحی خاص با الهام از تخت جمشید+عکس تم جذاب و شیک جشن تولد دختر علیرضا بیرانوند با لباس پرنسسی/ چه گل آرایی منحصر به فردی+عکس رونمایی از چهره جذاب و بدون ریش و سبیل رضا اکبرپور، اسماعیل سریال گیلدخت/ تو خیابون اصلا قابل شناسایی نیست!+عکس تشکر احساسی پربازدید یک گوسفند خوش شانس از قهرمان زندگی‌اش/ سگ چوپان گله را از دست گرگ نجات داد+عکس نگاهی به خانه و زندگی ساده و بدون تجملات حاج آقا قرائتی در پایتخت/ منزلی که حتی از راه آهن تهران پایین تر است!+عکس خودروهای برقی، تهدیدی برای سلامتی و امنیت سرنشینان دیگر خودروها چالش برای کسایی که ادعای تیزبینی دارند! / مورچه رو پیدا کن در این معمای تصویری 5 تفاوت را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید (تصاویر) لیختن اشتاین، کشوری که می‌توانید آن را اجاره کنید! (ویدئو) دانشجویان مونیخ با سرسره به کلاس درس می‌روند! (تصاویر) میو میو تا مدرک دکترا! گربه‌ای که دانشجوی دانشگاه آمریکا شد (ویدئو) کارهایی که دانشجوها زمان امتحانات عهد میبندن انجام ندن اما انجام میدن 😂 (تصویر) فرشته‌ای در لباس معلم! / فداکاری معلمی که دانش‌آموز سرطانی‌اش را در بیمارستان درس می‌دهد (ویدئو) یادی از عمو زنجیرباف، معلم نمونه بچه‌های دهه شصت، سیدحسن نیرزاده نوری مرگ خبرساز کهنسال‌ترین معلم ایران در مهاباد/ او در سال 1356 بازنشست شد+عکس عجیب ترین مدل پارک کردن ماشین با روش های خلاقانه و هوش پران/ مغز آدم سوت میکشه+عکس ناگفته هایی از سبک زندگی شخصی استاد و معلم بزرگ ایرانی از زبان فرزندشان/ دلیل همکاری شهید مطهری با مجله زن روز در زمان شاه چه بود؟+عکس تداوم بارش‌ها در بیشتر استان‌ها/ورود سامانه بارشی جدید به کشور از دوشنبه انگیزه دانشجویان از تداوم اعتراضات؛ در کوی دانشگاه‌های آمریکا چه می‌گذرد؟ کشف حیرت انگیز نیمه گمشده یک مجسمه افسانه‌ای در مصر بعد از 96 سال/ نتایج و مطالعات جدید بررسی رامسس دوم+عکس رونمایی از همسران مجریان معروف و محبوب تلویزیونی/ از رامبد جوان تا پدرام کریمی و ...+عکس دستور رئیسی برای برخورد قاطع با متخلفین در محیط زیست مقاومت اسلامی عراق برای اولین بار تل آویو را هدف قرار داد تصاویری جالب از بازدید یهودیان اسرائیل از موشک ایرانی / مواجهه جالب اسرائیلی ها با دست نوشته یا حیدر کرار ...
تیتر امروز   
فال روزانه امروز شنبه 15 اردیبهشت ماه 1403 فال انبیاء روزانه شنبه 15 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز شنبه 15 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز شنبه 15 اردیبهشت 1403 فال ابجد روزانه شنبه 15 اردیبهشت 1403 فال حافظ با تفسیر شنبه 15 اردیبهشت 1403 + فیلم خودروهای برقی، تهدیدی برای سلامتی و امنیت سرنشینان دیگر خودروها چالش برای کسایی که ادعای تیزبینی دارند! / مورچه رو پیدا کن در این معمای تصویری 5 تفاوت را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید (تصاویر) لیختن اشتاین، کشوری که می‌توانید آن را اجاره کنید! (ویدئو) دانشجویان مونیخ با سرسره به کلاس درس می‌روند! (تصاویر) میو میو تا مدرک دکترا! گربه‌ای که دانشجوی دانشگاه آمریکا شد (ویدئو) کارهایی که دانشجوها زمان امتحانات عهد میبندن انجام ندن اما انجام میدن 😂 (تصویر) فرشته‌ای در لباس معلم! / فداکاری معلمی که دانش‌آموز سرطانی‌اش را در بیمارستان درس می‌دهد (ویدئو) یادی از عمو زنجیرباف، معلم نمونه بچه‌های دهه شصت، سیدحسن نیرزاده نوری
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...