تاثیرات خواب بر کیفیت سکس و رابطه جنسی

  چهارشنبه، 28 اسفند 1398   زمان مطالعه 1 دقیقه
تاثیرات خواب بر کیفیت سکس و رابطه جنسی
خواب احساسات را تنظیم می کند، کمک می  کند حافظه خود را مدیریت کنید و استرس های روزانه را کنار بگذارید و روز بعد شاد تر و آرام تر باشید در نتیجه احتمال خواستن سکس بیشتر خواهد شد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز و به نقل از تک پزشک،راز داشتن رابطه جنسی خوب و بیشتر در وسط اتاق خواب چیست؟ راه بدون دردسر و رایگان برای داشتن رابطه جنسی خوب و لذت بخش را به شما معرفی می کنیم که شما را شگفت زده می کند.شاید باورتان نشود ولی پاسخ این سوال بیشتر خوابیدن است.

تحقیقات نشان داده اند که خواب بیشتر با رابطه جنسی بهتر در ارتباط است. بر اساس مطالعه ای که در سال 2015 در مجله پزشکی جنسی منتشر شد زنانی که خواب شبانه خود را 1 ساعت افزایش دادند روز بعد میل جنسیشان 14 درصد افزایش پیدا می کرد.

شاید این آمار برایتان کافی نباشد ولی مسلما اگر به جای خوابیدن ساعت 2 نصف شب در ساعت 11 بخوابید، سه برابر شگفت زده خواهید شد.

همه می دانید که خستگی میل جنسی را کاهش میدهد بنابراین خواب شبانه کافی 7-8 ساعت. با کیفیت مناسب به طور کلی می تواند انرژی شما را افزایش داده و در نتیجه میل جنسیتان را بهبود دهد.

خواب احساسات را تنظیم می کند، کمک می کند حافظه خود را مدیریت کنید و استرس های روزانه را کنار بگذارید و روز بعد شاد تر و آرام تر باشید در نتیجه احتمال خواستن سکس بیشتر خواهد شد.

خواب کافی به تنظیم هورمون های جنسی از جمله استروژن و تستوسترون کمک می کند. ترشح این هورمون ها در اثر بی خوابی های مزمن کاهش پیدا می کند.

یک خواب خوب باعث می شود بتوانید تمرکز بیشتری روی شریک زندگیتان داشته باشید و پاسخ های احساسی بهتری به او بدهید در نتیجه میل جنسی بینتان را افزایش دهید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (145 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (133 نظر) سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (89 نظر) شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند (73 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (60 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (46 نظر) عاشقانه های بیرانوند و اکرم بانو با نمایی از ویلایی لاکچری/ بیرانوند استخر شنا و زمین فوتبال ویلایش را به نمایش گذاشت (32 نظر) خلاقیت خنده دار کارمند کوتاه قامت برای افزایش ارتفاع صندلی‌اش در اداره با چهارپایه حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (31 نظر) نگاهی به خونه زندگی مجلل کاظم نوربخش، سلمان سریال نون خ+ویدیو/ چه چیدمانی، خوش سلیقگی از در و دیوار میباره (22 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (18 نظر) تزیین ماشین مخصوص حاجی ها/ مُد جدید این روزهای کشورمان +عکس (16 نظر) نگاهی به کیک تولد چند طبقه و هزار رنگ رضا داوودنژاد/ لبخندهای از ته دل آقای بازیگر کنار همسرش غزل بانو (16 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده کرمانی، با نوشته جالب پشت پژو حماسه ساز شد/ آخه جای این چیزا پشت ماشینه؟!🤣 (14 نظر) رستوران گردی دو نفره حامد آهنگی با مادر شاد و خوش پوشَش+عکس/ خلوت مادر و پسری به سبک مجری خوش خنده😍 (13 نظر) خوانندگی و کنسرت معرکه و عاشقانه رضا گلزار/ چه قدرت صدای محشری تو اجرای زنده داره+ویدیو (11 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز