ساعدنیوز
ساعدنیوز

تازه ترین اتهامات به دولت آقای روحانی

  یکشنبه، 19 دی 1400 ID  کد خبر 187185
تازه ترین اتهامات به دولت آقای روحانی
پنجم آذر بود که خبر رسید اولین جلسه «شورای عالی فضایی» در دولت سیزدهم و با حضور ابراهیم رئیسی برگزار شده است و برخی خبرگزاری‌ها بر این نکته مانور دادند که این جلسه بعد از یک وقفه 10ساله تشکیل شده و معنی آن این بود که در دو دولت حسن روحانی هیچ‌گاه چنین جلسه‌ای برگزار نشده است.

به گزارش ساعد نیوز و به نقل از شرق، رئیس سازمان انرژی اتمی دولت سیزدهم که تا چند ماه پیش وزیر راه و شهرسازی دولت حسن روحانی بود، در گفت وگوی تلفنی با برنامه «سلام سردار» به فعالیت های فضایی کشور پرداخت و هرچند نامی از فرد خاصی نبرد اما برخی را «نادان» خطاب کرد که با بی مهری های خود به این صنعت ضربه زدند.

محمد اسلامی در این گفت وگو به حضورش در دولت احمدی نژاد هم اشاره کرده و گفته: «زمانی که ما در سال ۱۳۸۸ موفق شدیم ماهواره امید را در فضا قرار دهیم، به صورتی باورنکردنی ادبیات دنیا با ما تغییر کرد. زمانی که این اتفاق افتاد، من معاون وزیر دفاع بودم و در سفری که به یکی از کشورهای شرق آسیا داشتم، یکی از مقامات عالی رتبه این کشور گفت که ما واقعا متحیریم. شما در تحریم و با این همه مزاحمتی که برایتان وجود دارد، الان در فضا هستید و ماهواره تان را به فضا فرستادید».

او از ادامه این مسیر با تأسف یاد کرده و گفته: «متأسفانه اگر برخلاف منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، نوسانات و بی مهری هایی نسبت به فناوری های سطح بالا و فضایی در کشور انجام نمی شد و برخی افراد با نادانی به این حوزه ها ضربه نمی زدند، امروز در علوم و فناوری فضایی خیلی جلوتر بودیم و پیشرفت بیشتری کرده بودیم».

هرچند وزیر سابق دولت روحانی، تلاش کرد نامی از فردی نبرد و تنها با ایما و اشاره منظور خود را برساند اما دو نماینده مجلس در چند روز گذشته با نام بردن از حسن روحانی رسما او را متهم به کم کاری کردند.

مجتبی ذوالنوری، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس که با آتش زدن برجام در صحن پارلمان، دشمنی خود با دولت حسن روحانی را نشان داده بود، در مصاحبه ای مدعی شده در دولت های یازدهم و دوازدهم هر تحقیق، توسعه و پیشرفتی که منجر به نگرانی غرب و آمریکا می شد و ممکن بود در روند اجرای برجام اثر بگذارد، متوقف نگه داشته می شد و دولت محدودیت هایی در رشد و پیشرفت آن حوزه ایجاد می کرد.

او در گفت وگو با خبرگزاری ایرنا گفته: «در همان دوره قرار بود موشکی با حضور رئیس جمهور تست شود اما نه تنها شخص رئیس جمهور در مراسم تست پرواز موشک حضور نیافت، بلکه با حضور وزیر دفاع در این مراسم نیز مخالفت کرد. وزیر دفاع وقت با وجود ممانعت رئیس جمهور، با مسئولیت خودش در مراسم تست موشک حضور یافت و بعد هم مورد سرزنش رئیس جمهور قرار گرفت».

ذوالنوری همچنین مدعی است که دولت روحانی برای اینکه حسن نیت خود را به غرب نشان دهد، مانع رشد و پیشرفت علوم فناوری فضایی شد و بودجه های مربوط به تحقیق و توسعه در این دو حوزه را به شدت کاهش داد و این دو حوزه آسیب دید.

رئیس سازمان انرژی اتمی دولت احمدی نژاد نیز که اکنون در مجلس عضو کمیسیون انرژی است هم با ایرنا گفت وگو کرده و مدعی شده دولت حسن روحانی جلوی طرح ها و ایده های دانشمندان و دانشجویان در صنعت فضایی و هسته ای سنگ اندازی کرده و باعث مهاجرت نخبگان از کشور شده است.

فریدون عباسی، گفته دولت روحانی با استراتژی خاص سیاسی و اقتصادی به مسائل راهبردی که سبب افزایش قدرت ایران در جهان می شد، توجه نداشت و صنعت فضایی کشور را به عقب راند.

او همچنین مدعی شده دولت روحانی ساخت هواپیمای ۱۴۰ را متوقف کرد و چیزی هم جایگزین آن نشد. این گونه بود که وزیر سابق دولت روحانی راه را برای منتقدان او باز کرد تا عملکرد او را زیر سؤال ببرند.

پاسخ آذری جهرمی به ادعای بهادری جهرمی

پنجم آذر بود که خبر رسید اولین جلسه «شورای عالی فضایی» در دولت سیزدهم و با حضور ابراهیم رئیسی برگزار شده است و برخی خبرگزاری ها بر این نکته مانور دادند که این جلسه بعد از یک وقفه 10ساله تشکیل شده و معنی آن این بود که در دو دولت حسن روحانی هیچ گاه چنین جلسه ای برگزار نشده است.

محسن دهنوی، عضو هیئت رئیسه مجلس نیز به این جلسه واکنش نشان داده و گفته بود: «دولت روحانی در یک توافق پشت پرده کاملا بی سر و صدا صنعت فضایی را به تعطیلی کشاند اما رئیسی جلسه شورای عالی فضایی را تشکیل داد. جمهوری اسلامی ایران باید به ریل قبلی خود در عرصه فضایی بازگردد و ما باید شاهد رشد و توسعه کشور در عرصه صنعت فضایی باشیم».

برگزاری جلسه شورای عالی فضایی چنان بود که حتی علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت نیز به وجد آمده در توییتی نوشت: «برگزاری جلسه شورای عالی فضایی پس از 10 سال نویدبخش آینده روشن فضایی ایران است که می تواند در بهبود کیفیت محیط زیست، مخابرات، مدیریت آب و کشاورزی، دریانوردی، هواشناسی و... مؤثر باشد. ان شاءالله عقب افتادگی سال های اخیر کشور در صنعت فضایی جبران و از دانشمندان ایرانی این عرصه حمایت خواهد شد».

اما همین توییت با واکنش تند همشهری او که در دولت دوم حسن روحانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بود مواجه شد و محمدجواد آذری جهرمی تعطیل بودن صنعت فضایی در دولت قبل را تکذیب کرد. او در یادداشتی نوشت: «مدت هاست دیگر اخبار رسمی را جدی پیگیری نمی کنم، اما دیشب تصویر دو توییت از چهره های رسمی و رسانه ای دولت سیزدهم، توسط یکی از وزرای سابق، برایم ارسال شد که محتوای آن این بود که رئیس جمهور از دستاوردهای فضایی بازدید کرد، این دستاوردها امیدوارکننده بود و دولت سیزدهم هم با تشکیل شورای عالی فضایی به تعطیلی 10ساله برنامه فضایی خاتمه خواهد داد». وزیر سابق ارتباطات در ادامه پرسش های زیر را مطرح کرده است: «۱. اگر برنامه فضایی تعطیل بود، رئیس جمهور از چه چیزی بازدید کرد که امیدوارکننده بود؟ آن شش ماهواره آماده پرتاب و خود ماهواره بر سیمرغ و ذوالجناح که بازدید شد و امیدواری ایجاد کرد؛ در کدام دولت طراحی و ساخته شد؟ قراردادهای خارجی خرید ماهواره های GEO و LEO ایران در چه زمانی منعقد و با همه دشواری های مالی، پرداخت ها انجام شد؟».

آذری جهرمی در پایان نیز نوشت که تلاش شما برای توسعه صنعت مهم فضایی قابل تقدیر است، اما به فرمایش امیرالمؤمنین(ع) انصاف ورزیدن، زینت و زیور فرمانروایی و حکومت است.

روزی که صالحی فریاد کشید

دستاوردهای «صنعت فضایی» تنها نمونه ای نیست که منتقدان دولت حسن روحانی به آن تاخته اند؛ بعد از ماجراهای برجام بود که مخالفان آن بارها مدعی شدند که دولت «صنعت هسته ای» کشور را تعطیل کرده و از ریختن سیمان در رآکتورها گفته بودند. سخنانی که برای دولت و علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی دولت روحانی سخت آمده بود. او از اینکه برخی نمایندگان به ویژه مرحوم روح الله حسینیان به او و برجام حمله کرده و مدعی شده بودند که دولت صنعت هسته ای کشور را معامله کرده است، آزرده شده بود. صالحی در جلسه علنی مجلس نهم در مهر ماه سال 94 و در جریان مذاکرات مربوط به مذاکرات هسته ای فریاد کشیده بود: «والله، والله، والله، در مسائل هسته ای نه با کندی روبه رو خواهیم شد، نه با توقف. آب سنگین ما خواهد بود، تحقیقات ما سر جای خود خواهد بود. غنی سازی خواهد بود و اجرا خواهیم کرد».

او در کتاب خاطرات خود با عنوان «گذری در تاریخ»، درباره اتفاقات آن روز و واکنش های منتقدان برجام نوشته است: «روز تصویب برجام در مجلس تعدادی به ما خسته نباشید می گفتند و عده دیگری، کنایه می زدند. در آن زمان، عزیزان مخالف با منتقد خوب یارگیری کرده بودند؛ یعنی همه جایگاه ها حتی هیئت رئیسه را هم در اختیار داشتند، عملکرد ایشان خیلی جالب بود. خیلی خوب کار کرده بودند تا برجام را زمین بزنند. عده ای از دوستان هم می آمدند و می گفتند: «تو خودت را کنار بکش». متأسفانه برخی مسئله را شخصی کرده بودند. من به آنها گفتم خودت را کنار بکش چه معنایی دارد؟ چرا مسئله را شخصی می کنید؟ ما مسئول هستیم و مسئولیت داریم. مقامات بالادستی برای ما تعیین تکلیف کرده اند. من که بدون اجازه وارد مذاکره نشد ه ام».

او در ادامه نوشته است: «مگر آدم در این سن و سال می خواهد چند سال دیگر عمر کند که «خائن» هم خوانده شود؟ گاهی می گویند که ما شوخی کردیم و چرا به شما این چنین بر خورده است؟ اگر با این نسبت ها به آدم بر نخورد، پس چه چیزی و چه کلمه دیگری باید گفته شود تا به آدم بر بخورد؟... مرحوم حجت الاسلام حسینیان هم پا را فراتر گذاشت و قصد عصبانی کردن من را داشت. البته بعدها ایشان به این موضوع اعتراف کردند. آقای دکتر ظریف هم مدام متذکر می شد که آقای صالحی آرام باشید و به خود نگیرید. هر باری که من می گفتم: «حاج آقای حسینیان این گونه نیست که می گویید».

ولی ایشان پافشاری می کرد و بحث و مجادله را تمام نمی کرد... در آن روز مجلس، من دائم شرح می دادم که وضعیت این گونه نیست که شما می گویید اما گوششان بدهکار نبود. در مقابل استدلال ها تهدیدمان می کردند و می گفتند: «ما به سراغ شما می آییم و نابودتان می کنیم». من در پاسخ مرحوم حسینیان می گفتم: «این حرف ها را نگویید؛ زیرا درست نیست. شما روحانی هستید و لباس مقدس بر تن دارید. شما باید مردم را به دین و اخلاق دعوت کنید». در آخر مرحوم حسینیان گفت:«والله من شماها را در سیمان دفن خواهم کرد». من به او گفتم: «نگو والله، زیرا نباید کلمه الله را به استهزا گرفت».

علی اکبر صالحی خاطره آن روز را این گونه پایان می دهد: «پس از آن جلسه ضربان قلب من به شدت بالا گرفته بود، به دفتر آمدم و با قرص آرام شدم. فردای آن روز به من اطلاع دادند که مرحوم حسینیان به دلیل عارضه قلبی راهی بیمارستان شده است. با شنیدن این خبر تعجب کردم که من باید با آن ضربان قلب بالا و فشار عصبی به بیمارستان می رفتم، نه ایشان، تصمیم گرفتم به عیادت ایشان برم. در گفت وگویی که با هم داشتیم ایشان گفت: «بعد از آنکه از مجلس شورای اسلامی خارج شدم، خدا را برای رأی آوردن برجام شکر کردم».

این عین عبارتی است که ایشان به من گفتند. در ادامه هم اشاره کردند که رأی آوردن برجام در صحن مجلس شورای اسلامی را از الطاف خفیه الهی می دانم. بنده نیز در پاسخ به ایشان گفتم: «آقای حسینیان! شما به عنوان منتقدی که ممکن است نگران توقف پیشرفت هسته ای کشور باشد، بدانید که چنین اتفاقی نخواهد افتاد و برعکس صنعت هسته ای ما معنا پیدا می کند و در مسیر صحیح خود قرار خواهد گرفت؛ در مسیری که هزینه و فایده آن درست باشد». پس از این گفت وگوی صمیمانه، در کمال تعجب، دیدم که مرحوم حسینیان فردای عیادت من از ایشان، حرف خود را تغییر داد که من دیگر واکنشی نشان ندادم».

رئیس سازمان انرژی اتمی دولت حسن روحانی، شهریور سال 98 نیز مجبور شد یک بار دیگر در پاسخ به مجری شبکه افق تلویزیون به ماجرای آن روز اشاره کند. این مجری در توییتی نوشته بود: «آقای صالحی! یادتان هست سال ۹۴ گفتید: «والله، والله، والله (با برجام) در هسته ای نه با کندی روبه رو خواهیم شد نه با توقف و تحقیقاتمان سر جایش خواهد بود؟» پس چرا رئیس جمهور گام سوم را پایان دادن به محدودیت های تحقیق و توسعه اعلام کرد؟ والله، والله، والله در تاریخ ثبت شد که چقدر دروغ گفتید!».

صالحی نیز در پاسخ به این ادعا به طعنه نوشت: «دروغ از گناهان کبیره است و این اتهام بزرگی است که زده اید. اگر این تهمت را از سر ناآگاهی زده اید از شما می خواهم که بیشتر و عمیق تر در مسائل تخصصی مداقه و مطالعه کنید که مثل داستان ریختن سیمان در چاله رآکتور و فتوشاپ کردن آن نشود. اگر آگاهانه برای بی حیثیت کردن، آن هم برای مقاصد و امیال سیاسی این حرف را زده اید، بنده فکر کنم که به عنوان یک بنده ناچیز خدا، این قدر نزد او حق دارم که شکایت از شما را نزد او ببرم و به عدلش او را سوگند دهم».

این روزها مجلسی ها از یک طرف و دولتی ها از طرف دیگر در حال انتقادهای تند و تیز به دولت سابق هستند و بعید است این روند فعلا متوقف شود، حال باید دید به جز رقبای انتخاباتی حسن روحانی باز هم از طرف یاران دولت روحانی به رقبا پاس گل داده خواهد شد؟

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (83 نظر) ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (83 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (78 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (41 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (37 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (35 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (30 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (29 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (27 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینش ثبت کرد+ عکس (27 نظر) سفره غذای ساده و ناهار صمیمانه رهبر معظم انقلاب در دوران نقاهت بعد از ترورشان همراه مهمانانشان+عکس (23 نظر) خلاقیت خنده دار راننده کرمانی برای ضد سرقت کردن ماشین اش حماسه ساز شد+عکس/ سلطان امنیت منطقه در سطح خاورمیانه!🤣 (20 نظر) امیر جعفری، همسر همای پایتخت: همه دارو ندارم از خونه گرفته تا ماشین به اسم ریماست... (19 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (18 نظر) صدای بهشتی دو برادر با خوانندگی برای پدر و مادر ناشنوایشان+ویدئو/حنجرشونو فرشته ها بوسیدن+ویدئو (17 نظر)
دیگران می‌خوانند   
نگاهی به لباس عروس و دسته گل رویایی بازیگران و سلبریتی‌ها؛ سوگل طمهاسبی، مینا مختاری،متین ستوده و...+عکس/ بنظرتون کدوم خوشگلتره😍 معرفی انواع درایر کمپرسور، هر آنچه که باید درباره آن بدانید گشت و گذار در قصری که صاحبش فقط یکسال در آن بود +عکس/ ماجرای قایق اژدها در بنای قاجاری آیا رابطه جنسی زنان را زیباتر می کند؟ تجاوز به نیکا شاکرمی سوژه داغ رسانه های معاند/ BBC فارسی آمد ابرو را درست کند، چشمش را هم کور کرد... خلاقیت منحصر بفرد در طراحی لوستر پروانه ای برای خانه های ویلایی حماسه ساز شد+عکس/ هنر نزد ایرانیان است و بس کشف تاریخی تابوت آخناتون با چشم طلا متعلق به مصر باستان+عکس چهره برافروخته مادر زهره فکور صبور سر میز عزای دخترش در یک تالار مجلل/ حیف این زیبایی که رفت زیر خاک+عکس اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟ لطف بزرگی که احمدی نژاد در حق پسرِ محمد خاتمی کرد؛ پراید برای شیرینی قبولی در دانشگاه (ویدئو) سکانسی خنده دار و فراموش نشدنی از پشت صحنه سریال در حاشیه/خودشون ترکیدن از خنده😂 رونمایی حمید هیراد از برادرزاده زیبا و نازش/ چه متن خاص و عاشقانه‌ای هم برای تولد عسل خانم نوشته+عکس نگاهی به یافته‌های یک پژوهش / فرزندان مادرهای استرسی چهار برابر بیشتر در معرض چاقی قرار دارند صحبت های خنده دار آقای قرائتی: چند وقت پیش یه نفر اومد بیت رهبری گفت من امام زمانم به سید علی بگو بیاد +ویدئو😂👌 لحظه ورود علی دایی به هتل در قرعه کشی جام جهانی 2018 و صحبت های شنیده نشده از شهریار/ پیش بینی بلد نیستم بکنم!! +فیلم شبکه نمایش خانگی رقیب کیست؟ عکاسی خلاقانه ستاره سادات قطبی با ژست خاص و جالب/ اولین روز شناسنامه دار شدن شازده پسرش این مدلی ثبت شد+عکس ظاهر جذاب و زیبای وحید رهبانی، محمد سریال گاندو بدون گریم تلویزیونی/ مگه داریم این همه تغییر؟+عکس اقدام باورنکردنی و خنده دار پیرمرد باحال در دوچرخه سواری با دوچرخه ایی مینیمال و اسباب بازی+ویدیو/ چرا من منتظر بودم هر آن بشکنه؟🤣 صحبت های خنده دار آقای قرائتی در مورد زلیخا: من نمی تونم روی زلیخا را زمین بیاندازم 😅+ویدئو گریه های تلخ مادر یسنا برای دختر گمشده اش+ویدئو/خدایا به دل مادرش رحم کن... 10 حقیقت جالب زندگی علی دایی سورپرایز جشن تولد حمید گودرزی توسط همسر اول و خواهرش در محل کار با کیک متفاوت + عکس تیدا و سگ‌های زنده یاب در جست‌وجوی یسنا، کودک مفقود شده در کلاله +ویدئو به مناسبت روز معلم یادی بکنیم از شوخ طبعی معلم دیکته سردار آزمون در رم / داستان بامزه غلط املایی سردار رو شنیدین؟ (فیلم) مصاحبه تاریخی و فوق العاده خنده دار دانش آموزان!/صداقت و عشق و علاقه به مدرسه موج میزنه! (عکس) ایده وخلاقت متفاوت و جالب دانش آموزان در روز معلم رونمایی از ستاره 2 متر و 8 سانتی فوتبال جهان/ قدبلندترین دروازه‌بان اروپا رو بشناسید+عکس دوقلوهای خوشگل و بانمک فرناز رهنما، نازنین سریال ساختمان پزشکان/ چقدر بهش میاد مامان بودن😍+عکس آیفون 15 در آمریکا به اندازه آیفون 14 محبوب نیست عکسی بامزه از علی دایی در دوران دبستان/ قشنگ مشخصه ایشون شاگرد محبوب معلمشون بودن (عکس) خنده‌دارترین لحظات سلطان کمدی حیوانات فوک‌ها و فیل‌های دریایی!/چه ژستی گرفتن انگار عکس یادگاری میگیرن! ذوق زدگی محمدرضا اخباری، بازیکن تیم فوتبال تراکتور، در اولین روز بدنیا آمدن دختر نازش در بیمارستان/ اتاق رو چه خوشگل دیزاین کردن زیبایی منحصربفرد لباس عروس،تاج و توری بازیگر مشهور هالیوود که ملکه ی موناکو شد/ مدرن ترین عروسی که دنیا به خودش دیده! پسر بزرگ و رشید دانیال حکیمی، محسن سریال فاصله ها +عکس/ باورتون میشه همچین پسر بزرگی داشته باشه؟ نگاهی به ماشین لوکس و هوش پَران سپهر حیدری ستاره سابق فوتبال و آرام خانوم/چه خوش رنگ و باکلاسه +عکس جشن تولد خلوت و شیک نفیسه روشن، آمنه سریال گیلدخت با دوستای صمیمیش در کافه/ رفقاش سنگ تموم گذاشتن+عکس عکس خاص سردار آزمون، فوتبالیت تیم ملی ایران، در کنار معلم اول ابتدایی شون/ بچه درسخونمون تو عکسم کتاب دستشه (عکس) تلاشهای مصرانه ی زن بریتانیایی برای جلب رضایت همسرش که باعث شد به شهرت جهانی دست یابد (فیلم) سکانسی فوق العاده خنده دار از فیلم ورود خروج ممنوع/تو زندان آهنگ خوندن ، بیا بیا قرش بده قسطی...😂
تیتر امروز   
اجساد عجیبی که طبیعت آن‌ها را پس می‌زند! تجاوز به نیکا شاکرمی سوژه داغ رسانه های معاند/ BBC فارسی آمد ابرو را درست کند، چشمش را هم کور کرد... اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟ لطف بزرگی که احمدی نژاد در حق پسرِ محمد خاتمی کرد؛ پراید برای شیرینی قبولی در دانشگاه نگاهی به یافته‌های یک پژوهش / فرزندان مادرهای استرسی چهار برابر بیشتر در معرض چاقی قرار دارند شبکه نمایش خانگی رقیب کیست؟ 10 حقیقت جالب زندگی علی دایی آیفون 15 در آمریکا به اندازه آیفون 14 محبوب نیست تغییر چهره و استایل یانگوم در خیابان که قابل شناسایی نبود! حواشی داغ امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 گنج های خیالی رویای جویندگان زیر خاکی در نصف جهان پرواز جالب علیرضا جهانبخش، ستاره تیم ملی با جت‌ اختصاصی و لوکس به‌ انگلیس+عکس باز شدن پای خورزو خان شب های برره مدیری به کنفرانس خبری جنجالی حمید مطهری در تبریز تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی هشدار نارنجی سازمان هواشناسی برای تعطیلات آخر هفته رهبر معظم انقلاب آخر نیمکت می نشستند و آقای مطهری پای تخته صحبت می کردند /دیدگاه شهید مطهری درباره رهبری چه بود؟
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...